Jump to content

Probleme dezaburire ?


d_andrei
 Share

Postare recomandată

Salut! Manunchiul acela de fire dintre haion si caroserie (cel din stanga sus), se poate scoate de acolo? Am niste fire intrerupte si nu prea ai cum sa lucrezi acolo. Daca se pot scoate sau daca a mai incercat careva, sa-mi spuna exact cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

De putut se poate, doar ca e de munca ceva, trebuie dat jos capitonajul de la haion sau plafon, depinde care ti mai la indemana si unde e intreruperea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De putut se poate, doar ca e de munca ceva, trebuie dat jos capitonajul de la haion sau plafon, depinde care ti mai la indemana si unde e intreruperea.

 

Intreruperea e chiar acolo unde e mansonul ala de cauciuc. Uite: 

 

http://img32.imagesh...2/3016/aef4.JPG

http://img842.images...2/1279/znh6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se trage din caroserie si ai acces la fire. Ca sa il scoti de tot fara sa tai fire nu merge, trebuie sa demontezi firele din mufa. De obicei poti izola cu el pe pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu firele intrerupte. Erau 4 la numar. Unul pentru dezaburire, unul pentru stergator si celelalte doua nu stiu exact pentru ce erau. Nu-mi mergea nici functia aceea de stergere si stropire luneta in acelasi timp. Am facut cum mi-a sugerat lucian. Am taiat segmente noi de fire si dupa ce le-am lipit, le-am impins cat de cat inspre haion ca sa nu mai fie in zona aia curbata (in zona mansonului). Pe firul de dezaburire nu am mai aplicat fluodor, decat l-am impletit adaugand segment nou de fir, am pus tub termocontractibil si atat. Pentru celelalte fire am folosit si fluodor, dar nu le-am mai impletit. Decat am pus segmente noi, le-am lipit si la final, tub. Acu' sa vedem cat o sa reziste. Multumesc inca o data pentru cei care mi-au dat sfaturi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut, am si eu o problema cu palpaitul butonului dezaburire luneta la o Bora sedan.

 

cu farurile pornite ar trebui sa fie rosu (cand e inactiv), dar cateodata palpaie galbui, daca il apas e galben puternic. de curand mi-am montat folii pe geamuri, suspectez ca ar putea sa fie o legatura, dar nu stiu unde sa verific conexiuni, presupun ca exista ceva papuci de conexiune intre rezistentele de pe luneta si fire.

 

la Bora pt luneta sunt fire care trec prin mansonul de la portbagaj din stanga sus ? acolo am umblat de curand, cautand de ce nu merg becurile de la numar, (mai fusese umblat si inainte) asa ca am refacut toate conexiunile si izolat din nou acum vreo luna, nu cred sa fie probleme de acolo.

 

unde as putea sa verific conexiuni la bora ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta la a mea (Golf 4). La inceput, cand aprindeam pozitiile, ba statea pe rosu, apoi ba pe galben si in cele din urma a ramas pe galben. Am verificat firele din mansonul de la haion din stanga sus si erau intrerupte. Le-am refacut si nu mai am probleme. Nu stiu sa-ti spun pe unde sa umbli ca sa ajungi la fire. Cel de dezaburire e mai gros fata de celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. Poate ma puteti ajuta si pe mine cu urmatoarea problema care a aparut dupa ce am rezolvat alta. Initial nu-mi mergea dezaburirea pe luneta si statea butonul de dezaburire mereu aprins pe galben. Am dat jos mansoanele din spate de la hayon unde sunt acele fire si trei dintre ele erau rupte. Le-am relipit si acum merge dezaburirea pe spate. Problema este ca dupa aceasta interventie imi apare mereu cand pornesc masina, martorul in bord de la porbagaj ca ar fi deschis. Ce pot face? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai lipit firele aiurea intre ele, verifica broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si broasca, portbagajul se inchide fara probleme. Am facut o poza la firele lipite.

post-90586-0-23055400-1419339411_thumb.j

Modificat de Slay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul din portbagaj se aprinde? Verifica switch-ul din broasca. Si la mine de ceva timp se aprinde tot timpu' martoru' (mai ales in mers). Temporar, am scos mufa care intra in broasca de la haion si nu se mai aprinde nici un martor.

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua ! Eu am o bora tip limuzina si problema ii ca, cand pornesc butonul de la dezaburire luneta si oglinzi mi se topeste siguranta !! Oare tot firele sa fie si la mine ?? Apropo, unde gasesc acel burduf de cauciuc cu firele??

Modificat de razviionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/17/2010 at 17:49, marianu a scris:
On 11/15/2010 at 17:37, zebrocksky a scris:

Seara buna!Probleme cu dezaburirea am si eu.La mine insa e de ordin electric.Anume,butonul de dezaburire,pe luminile de pozitii,nu sta rosu(cum ar trebui),ci sta rosu+galben,iar daca il activez(apas) se aprinde tot rosu+galben,doar ca galbenul mai intens.Astfel nici dezaburirea nu intra in fctiune.Doar oglinda de pe dreapta se incalzeste.Cea de pe stanga si luneta sunt bocna si transpirate.Am incercat mai devreme cu un buton de pe un passat,dar aceeasi problema doar ca EXACT invers are comportamenul culorilor.

Intrebari:

1.se potriveste butonul de pe passat pe golf?

2.poate fi altceva?

ps:sigurantele sunt in regula(din cate am observat)

Multumesc anticipat!

 

la tine problema este la legatura dintre hayon si caroserie,acolo unde ie mansonul de cauciuc unde face legatura s-a taiat firul care alimenteaza luneta.ie in partea stinga cum deschizi hayonul.trage de manson in sus si o sa vezi firul rupt.fa legatura intre fire cu o rigleta si o sa iti mearga.

Si eu am o problema cu dezaburirea !! Am o bora tip limuzina si cand apas butonul de dezaburire mi se topeste siguranta !! Oare unde gasesc acel burduf de cauciuc ca vreau sa verific firele . Sau sa fie alta problema in situatia asta ?? Parerea mea este ca am un scurt !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut, cand apas butonul de dezaburire, nu se intampla absolut nimic-nu lumineaza galben cum o facea, nu se incalzesc oglinzile si nici luneta nu se dezabureste. Am verificat sigurantele si firele electrice care intra in haion-totul in regula acolo. Alte idei? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca ai tensiune la intrarea in buton, la iesire , dupa ce il apesi si la luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut colegi!

Am o problema cu dezaburirea- nu mai dezabureste dintr-o data deloc- parbriz, si laterale.

MK4, climatronic.

Filtru polen- verificat

Flux de aer pe gura de ventilatie de la parbriz- este in regula

Cand apas butonul sa dezaburesc cu AC-ul.- compresorul nu porneste.

Daca apas recirculare se inchide clapeta- dar apoi nu isi revine. Am ajutat-o manual, dar tot nu dezabureste.

Prima data cand am ajutat clapeta, am sesizat apoi ca a pornit si compresorul de AC, dar azi dimineata am verificat si n-a mai pornit compresorul.

Pe VCDS nu am erori, pe self-test-ul de la climatronic nu am erori.

Precizez ca inainte de aparitia problemei dezaburea si cu si fara AC.

 

Ma puteti ajuta va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza, dar daca ai ajutat cu mana clapeta mai mult ca sigur ca ai servomotorasul defect, trebuie inlocuit. Iar daca afara temperatura este sub 5 grade nu porneste compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza am facut, nu imi da nicio eroare pe VCDS. Am verificat si clapeta de sub torpedou si aceea este inchisa/ cea de sub filtrul de polen acum este deschisa.

Baga flux de aer normal zic eu, doar ca nu dezabureste deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer cand l-ai schimbat ultima oara? Ar fi 2 posibilitati, s-a umezit si nu baga aer uscat sa ajute la dezumidificare sau e imbacsit si nu mai are flux de aer destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este schimbat recent, 2 luni maxim. Dar nu vad ce legatura are filtrul de aer.

Si cel de polen este schimbat tot asa recent. L-am verificat, nu este ud/imbacsit. Am probat si fara el amplasat si tot la fel face.

Modificat de flavius.turc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierderi de antigel ai?

suspectez fie clapeta fie gaura in radiatorul din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nivelul de antigel, este perfect.

Dar daca acea clapeta de sub filtrul de polen, este acum pe deschis(primeste aer de afara), nu ar trebui sa fie ok?, Aer cald/rece baga normal dupa cum setez climatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, flavius.turc a scris:

Dar nu vad ce legatura are filtrul de aer.

Si cel de polen este schimbat tot asa recent.

La filtru de aer ma refeream la cel de polen, clima, etc :D . Are legatura pentru ca daca nu ai flux de aer nu dezabureste, daca e ud in loc sa dezabureasca se usuca filtrul si baga umezeala in masina. Cel putin teoretic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.11.2017 at 2:02 PM, Muale said:

pierderi de antigel ai?

suspectez fie clapeta fie gaura in radiatorul din bord

Am verificat astazi, dupa cateva zile, si pare ca scade nivelul la antigel. Sunt sanse mari acum sa cred ca este de la radiatorul de caldura. Oare am vreo scapare daca incerc sa bag un flacon de solutie dedicata pt acoperirea porilor? Am gasit ceva de la Liquy Molly..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Verifica clapeta de recirculare in spate la torpedou, bagi mana pe dedesupt (deasupra unde vin picioarele pasagerului) si chiar in spate o sa simti niste patratele/rombulete (ca un gratar). Cand nu e pus pe recirculare o sa simti peste gratarul acela un burete, ceea ce inseamna ca clapeta este inchisa si baga aer de afara.

Cand dai pe recirculare se deschide clapeta, o sa poti baga degetele prin "patratele" ceea ce inseamna ca lasa sa intre aer din interior.

 

Nivelul antigelului difera  in functie de temperatura,verifica-l doar cu motorul rece.

Compresorul de AC nu porneste daca afara sunt sub 4 grade.

Uite aici se vede gratarul acela si buretele/clapeta care inchide. Daca nu e pus pe recirculare si tu poti baga degetele prin el inseamna ca s-a stricat motorasul v71 si ti-a ramas pe recirculare -> de aici si problemele cu dezaburirea.

In filmul de mai jos este filmat de sus cu motorul aerotermei scos, dar cum am zis daca bagi mana pe dedesupt, in spate la torpedou il gasesti usor.

 

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!