Jump to content

Probleme dezaburire ?


d_andrei
 Share

Postare recomandată

Am verificat firele si unul din ele era rupt de tot, iar altul statea sa se rupa si el. Toate firele aveau banda neagra izoliera pusa peste ele. A mai fost umblat acolo ca din fabrica nu cred ca venea cu asa ceva. Mai era si lipicioasa. Am pus si doua poze.

 

http://img32.imageshack.us/img32/3016/aef4.JPG

http://img842.imageshack.us/img842/1279/znh6.jpg

 

Cel indicat cu galben e rupt. E alb-verde. Sper ca le mai pot "salva" intr-un fel...

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,e umblat.Verifica'le pe toate...nu mai folosi banda ci tub termocontractibil si sa lipiturile cu fludor si se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, firele tale arata obosite rau toate ( plasticul izolatiei este imbatrinit, si-a pierdut flexibilitatea si din cauza asta se rup in final si firele) - un sfat ar fi sa le intrerupi pe toate, sa intercalezi segmente noi de fir la fiecare si capetele vechi ale firelor sa le impingi in haion si caroserie. Astfel ai avea in zona flexibila fire noi care vor rezista ani buni pina sa devina casante ca alea ale tale. Ideea cu varnis termocontractil este buna, in lipsa poti folosi izolier de plastic, dar la sfirsit, arzi un pic capatul benzii si il presezi cit e topit peste fir, ca sa nu se dezlipeasca . In privinta lipiturilor, la fel de bine rezista si un fir corect matisat ( poate chiar mai bine fiindca pentru zona aia, lipitura cu cositor in zona flexibila este casanta si se poate rupe din nou linga ea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firele care merg la dezaburire "sug" mult curent...varnisul e ignifug si se muleaza mult mai bine pe lipitura deci mult mai putine sanse sa apara oxid si sa se rupa iar matisarea a 2a fire prin care trece curent de putere mare nu e prea indicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am obs si eu ca butonul de dezaburire are culoarea galbuie in loc sa fie rosu...azi am apasat dezaburirea da nu a avut nici un efect asupra lunetei...o fi intrerupt vreun fir?...firele sunt in acelasi grup cu cele de inchidere portbagaj(dreapta sus) sau sunt in partea opusa(stanga sus)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am obs si eu ca butonul de dezaburire are culoarea galbuie in loc sa fie rosu...azi am apasat dezaburirea da nu a avut nici un efect asupra lunetei...o fi intrerupt vreun fir?...firele sunt in acelasi grup cu cele de inchidere portbagaj(dreapta sus) sau sunt in partea opusa(stanga sus)?

 

Stanga sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mersi...Am verificat insa nu am vazut sa am fire dezlipite....am vazut doar ca majoritatea firelor erau invelite in banda...se poate sa fie oxidate?... Am testat azi si vad ca dezaburirea nu functioneaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca a mai fost umblat acolo..deci tot ce e posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai fire stanga sus ...manunchi ...si dreapta sus.. cel putin unul...verifica ambele burdufe...la mine a fost dreapta sus fir rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti vreo idee pentru un papuc desprins de luneta ? (fara schimbarea lunetei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mi-am rezolvat problema...la inceput credeam ca e butonul de dezaburire de vina dar in cele din urma un fir din manunchiul din partea dreapta era intrerupt...dupa ce l-am legat totul merge ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva care a folosit cu succes o solutie de refacut firele de dezaburire luneta? la mine e intrerupta una, 1 mm, am luat o licoare de aia pe baza de argint insa nici o sansa...nu e buna de nimic.

asta a mea e ceva polonez, cehesc, ceva no-name oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios daca e ceva viabil, am 4 linii intrerupte, buba e ca vreo doua sunt

pe distanta mare, 2-3 cm, luneta a fost efectiv maltratata de vechiul proprietar atat la exterior

cat si la interior, tind sa cred ca avea caine care la transport a zgariat luneta si reteaua de degivrare.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Sper sa scriu in locul corect problema mea.

 

Se da masina VW Golf 4 variant. Se mai pun cateva grade in minus la exterior si surpriza...seara nu o mai puteam baga in garaj deoarece luneta era bocna, nu vedeam nimic. Nici dupa 10 minute cu motorul pornit nu se dezgheata. Masina e cumparata recent si inca nu am avut experiente de genul.

 

Am citit posturile de aici si am ajuns la concluzia ca ori am probleme la buton, ori la fire in spate la haion. Mentionez ca butonul nu da nici un semn de functionare. Dupa ce am citit inteleg ca ar trebui sa lumineze rosu cand e inactiv si galben cand e activ, al meu e "mort", nu lumineaza de nici un fel.

 

Am incercat sa verific si manunchiul de fire ce merge in haion, dar sub nici o forma nu am reusit sa scot acele protectii de cauciuc dintre caroserie si haion. Exista vre-un mod special de a le desface?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta, mufa daca butonul nu este aprins. Dupa aia verifica daca vine curent la rezistenta lunetei.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta, mufa daca butonul nu este aprins. Dupa aia verifica daca vine curent la rezistenta lunetei.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Siguranta e buna, am pus una noua si tot asa face. Pt. mufa banuiesc ca ar trebui sa scot butonul si chiar nu am habar cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

In dimineata asta am facut o noua proba...
Intr-adevar, sunt deacord ca A/C usuca aerul(chiar simt ca mi se usuca buzele in masina icon_salut.gif )...dar ar mai fi ceva...e posibil ca dezaburirea sa se faca mult mai greu din cauza unei substante "total necunoscute mie" care cred ca se afle pe geam la mine ? ( pe interior) intreb ptr ca acu 2 zile mi-am spalat masina si pentru prima data mi-a fost lene sa imi fac singur interiorul si i-am rugat pe ei sa imi faca si treaba asta...stiu sigur ca mi-au dat cu o oarecare solutie de spalat( sau nu era ptr spalat ?!) geamuri cand au facut interiorul....faza e ca acu efectiv imi ramane un strat fin de lichid pe interior...chiar nu pot scapa de el !? am dat cu piele de caprioara noua,perfect uscata si tot nu se ia....ar trebui sa caut o "solutie ptr solutia lor" care sa degreseze ? idei ?

dar revenid la aburire/dezaburire...in dimineata asta geamurile imi erau uscate, nu erau inghetate...am lasat motorul vreo 10 min la incalzit....in momentul ala ? daca vreau ceva caldurica in masina ce fac ? bag numa caldura? cu sau fara recirculare? cu sau fara A/C ? ca daca ii dau caldurica...se aburesc geamurile...daca trec pe dezaburire nu mai baga caldura si-n habitaclu...

 

 

Da... se poate si eu am dus-o la spalatorie si au facut interior si au dat-o cu ceva solutie. Si de atunci se aburesc geamurile intr-una! Dar iti recomand sa stergi geamurile interioare cu spirt ca alea de la spalatorie nu sunt prea bune!

Modificat de DippinDoTs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Sper sa scriu in locul corect problema mea.

 

Se da masina VW Golf 4 variant. Se mai pun cateva grade in minus la exterior si surpriza...seara nu o mai puteam baga in garaj deoarece luneta era bocna, nu vedeam nimic. Nici dupa 10 minute cu motorul pornit nu se dezgheata. Masina e cumparata recent si inca nu am avut experiente de genul.

 

Am citit posturile de aici si am ajuns la concluzia ca ori am probleme la buton, ori la fire in spate la haion. Mentionez ca butonul nu da nici un semn de functionare. Dupa ce am citit inteleg ca ar trebui sa lumineze rosu cand e inactiv si galben cand e activ, al meu e "mort", nu lumineaza de nici un fel.

 

Am incercat sa verific si manunchiul de fire ce merge in haion, dar sub nici o forma nu am reusit sa scot acele protectii de cauciuc dintre caroserie si haion. Exista vre-un mod special de a le desface?

 

Salut! Mansonul acela de cauciuc dintre caroserie si haion il poti scoate cu o surubelnita dreapta mai subtire. O sa te chinui putin. Mai ales cand il pui la loc. Daca nu vrei sa zgari caroseria, pune niste banda in varf la surubelnita. Dupa ce scoti mansoanele, uita-te sa nu ai vreun fir intrerupt. La mine sunt intrerupte cateva fire la mansonul din stanga si din aceasta cauza imi sta butonul de dezaburire aprins pe galben si nici nu-mi dezabureste luneta.

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare!

 

Sper sa scriu in locul corect problema mea.

 

Se da masina VW Golf 4 variant. Se mai pun cateva grade in minus la exterior si surpriza...seara nu o mai puteam baga in garaj deoarece luneta era bocna, nu vedeam nimic. Nici dupa 10 minute cu motorul pornit nu se dezgheata. Masina e cumparata recent si inca nu am avut experiente de genul.

 

Am citit posturile de aici si am ajuns la concluzia ca ori am probleme la buton, ori la fire in spate la haion. Mentionez ca butonul nu da nici un semn de functionare. Dupa ce am citit inteleg ca ar trebui sa lumineze rosu cand e inactiv si galben cand e activ, al meu e "mort", nu lumineaza de nici un fel.

 

Am incercat sa verific si manunchiul de fire ce merge in haion, dar sub nici o forma nu am reusit sa scot acele protectii de cauciuc dintre caroserie si haion. Exista vre-un mod special de a le desface?

 

Salut! Mansonul acela de cauciuc dintre caroserie si haion il poti scoate cu o surubelnita dreapta mai subtire. O sa te chinui putin. Mai ales cand il pui la loc. Daca nu vrei sa zgari caroseria, pune niste banda in varf la surubelnita. Dupa ce scoti mansoanele, uita-te sa nu ai vreun fir intrerupt. La mine sunt intrerupte cateva fire la mansonul din stanga si din aceasta cauza imi sta butonul de dezaburire aprins pe galben si nici nu-mi dezabureste luneta.

 

 

 

Verifica siguranta, mufa daca butonul nu este aprins. Dupa aia verifica daca vine curent la rezistenta lunetei.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

 

Salutare!

 

Multumesc pt. ajutor. Am reusit sa rezolv problema.

 

Intr-adevar mufa a fost iesita din buton si de aceea nu functiona dezaburirea. Am reusit sa pun mufa inapoi doar dupa ce am scos si suportul de pahare, deoarece cablul nu este atat de lung incat sa-mi permita sa-l scot pe locasul butonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablul cu mufa iese pe acolo vreo 10 cm, trebuie sa potrivesti mufa pe gaura sa nu se agate.

probabil la instalarea radio s-a impins de fire, de obicei mufele se tin destul de bine de buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablul cu mufa iese pe acolo vreo 10 cm, trebuie sa potrivesti mufa pe gaura sa nu se agate.

probabil la instalarea radio s-a impins de fire, de obicei mufele se tin destul de bine de buton.

 

Sub nici o forma n-a vrut sa iasa mufa, nici macar aproape de gaura. Am radio mp3 oem (RCD 200 parca), posibil sa fie din cauza acestuia. Nici o mufa nu iasa prin gaura din cauza cablurilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufele ies sigur prin acele gauri (la golf 4 am scos eu ).

la tine cel mai probabil sunt cablurile impiedicate de ceva prin bord si nu le poti trage destul afara.

 

oricum , daca s-a rezolvat nu mai are rost sa iti bati capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufele ies sigur prin acele gauri (la golf 4 am scos eu ).

la tine cel mai probabil sunt cablurile impiedicate de ceva prin bord si nu le poti trage destul afara.

 

oricum , daca s-a rezolvat nu mai are rost sa iti bati capul.

 

De iesit sunt si eu convins ca vor iesi, locasul este suficient de mare incat sa permita asta.

 

Deocamdata las totul asa fiindca functioneaza. Oricum trebuie sa schimb si butonul in viitorul apropiat fiindca una dintre acele cleme care i-l tine in loc este rupta si cu mufa conectata partea stanga a butonului sta mai in afara. Cand voi face aceasta schimbare am sa scot si cd playerul ca sa vad exact ce tine cablurile prinse acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare am o mica problema la dezaburire apas butonul de dezaburire porneste si dupa 2 sec imi afiseaza off si nu inteleg fenomenul! Vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!