Jump to content

Radiator De Incalzire


beduin
 Share

Postare recomandată

Sal

am schimbat si eu caloriferul chiar acum o saptamana. Mi-a luat cam 5 ore ca sa desfac bordul (trebuie sa dai tot bordul jos si sa il scoti afara dupa care mai ai o piedica pt ca la un moment dat tre sa desfaci cam 4 piulite care tin bordul si se afla pe partea de la motor( ridici capota dupa ce dai stergatoarele jos o sa scoti 2 piese din plastic. 2 piulite sunt langa filtrul de polen iar celelalte 2 sunt aproape de motorasul de la stergatoare). Dupa ce dai bordul jos o sa mai ai o placa metalica de dat jos care este prinsa in 4 suruburi laterale (2 pe o parte si 2 pe alta parte), 2 nituri care sunt chiar de volan trebuie sa le tai cu flexul ca nu ai cum altfel sa le dai jos si inca 4 suruburi care tin aceasta piesa metalica de carosria masinii de podea.

poti scoate caloriferul si fara sa dai placa metalica insa o sa te chinui mult mai mult ca nu ai loc sa scoti niste piese de plastic care iti ghideaza aerul care vine de la ventilator). Si cam 3 ore pt a pune tot la loc. Oricum bafta la demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • beduin

    7

  • paul_ral

    7

  • Sorin Golf 3 cabrio

    4

  • Aerofan

    4

Hello,

Sunt nou pe aici, am cautat pe net forumuri pentru ajutor si v-am gasit pe voi. Am probleme cu incalzirea in masina. Golf III, 1.4 ABD, 60Cp din 1992. Nu-mi dadea caldura cum voiam eu si am zis ca e murdar radiatorul. Am dat jos furtunele de incalzire din radiator si am bagat apa cu furtunul, toate bune si frumoase a iesit mizerie intr-o veselie. Am aerisit toata instalatia si am rezolvat problema. Dupa 2-3 saptamani am observat ca iarasi nu mai da caldura cum trebuie. IArasi am bagat furtunul si iarasi am rezolvat problema. Acum din nou aceeasi problema. Sincer nu stiu de unde provine, termostatul merge, caldura e pe la 80 constant, mizerie a 2-a oara nu a mai iesit, dar tot acceasi problema o am. Se poate sa fie de la antigel, ceva romanesc dracu sa-l ia.

Astept parerea voastra ca sincer cam fac cu nervii sa bag furtunul odata la luna ca sa-mi dea incalzire cum trebuie.

Racirea e in regula, fara scurgeri probleme la termostat sau infundaturi (cel putin asa stiu eu). :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel recomandat G12. Nu face depuneri in instalatie! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa vad si cu schimbul de antigel. Totusi inca astept, poate a mai patit cineva ceva de genul si stie sa ma ajute :)

http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/244...a%20MK%202.html asta e un site de unde se pot lua manuale de golf sau orice fel de chestii. Linkul e ptr manual de reparare golf sau JEtta MK2.

Merci de raspunsul rapid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pot sa spun ca acum 1 an m-am apucat si io sa schimb caloriferul de caldura la golful meu 3,nestiind ce ma asteapta mam apucat de demontat,si pot sa ma laud ca in 16 ore am terminat de montat inapoi cele in jur de 100 suruburi :huh: de la ora 10 dim pana la ora 1 noaptea la lumina lampii! pierdusem notiunea timpului,nu mancasem nu bausem,dar cel putin am scutit acea manopera,care era de 5 6 ori mai mare decat pretul caloriferului de caldura nou-nout!Daca m-ai pune sa ma apuc de aceasta operatiune inca odata,nu m-ash mai apuca,poate acum as terminao mai repede ca am vazut cum sta treaba :lol: Bafta ,si in caz ca ai facut ceva sa ne anuntzi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La multi ani, momentan merge de cand i-am facut "clisma" la radiator. Inca mai merge caldura bine. banuiesc ca e de la robinet, cand a inceput frigul am dat drumul la caldura, mi-a facut figuri apoi iarasi a fost caldutz afara si l-am inchis si dupa aceea iara-si l-am deschis si atunci a facut iarasi figuri. Acum cum e cald, 8 grade afara, prefer sa inchid doar clapeta e la incalzire fara sa mai inchid si robinetul. Sigur are ceva depuneri dar acum e frig si nu mai vreau sa ma bag sa fac ceva ca iarasi nu termin. de fiecare data cand ma pun sa fac ceva la ea mai fac inca vreo 2-3 chestii in plus:) I-mi place perfectiunea, dar degeaba, saraca nu e noua si nu pot sa am pretentii de la ea ca de la una noua.

La vara fac schimbul de antigel si de termostat plus o "clisma" la toata instalatia sa scap de "bacterii" :rolleyes:

Multumesc de sfaturi baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce robinet? Unde e?

Din butonul care-l rasucesti de pe bord, ala din mijloc de caldura, tre sa aibe o terminatie spre un furtun sau direct in radiator care inchide sau deschide circuitul de apa din radiatorul de caldura. Sau poate ma insel :icon_thumright: Acolo ar trebui sa fie robinetul. Asa banuiesc eu ca de acolo mi se trage. A mea e modelul de tranzitie Golf II si Golf III, de exemplu am filtru de aer rotund, nu patrat ca la alte golf III. De aia zic. Plus ca altfel nu-mi explic cum de-mi merge caldura daca curatz radiatorul. Daca ar fi o clapeta, nu cred ca ar functiona prin curatarea radiatorului.

Asta e parerea mea, nu am desfacut sa vad :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Nu are robinet de inchidere!

Radiatorul de caldura sta mereu cald, comutatorul arer cald/aer rece actioneaza asupra unei clapete in aeroterma care dirijaza fluxul de aer fie prin calorifer (cald) fie pe langa acesta (rece)

Modificat de Sorin Golf 3 cabrio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHA, merci... chiar ma gandeam ca exista un robinet...

Am si eu o nelamurire... Avem 3 pozitii de baza la comanda + una comuna (parbriz, picioare, bord + bord si picioare).

Pe pozitiile parbriz si picioare constat ca nu se "inchide" complet emisia de aer la bord (grile). E normal? Ce se intampla? unde sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 3 cauze posibile.

Nu sunt reglate bine cablurile. Siguranta de la cablu nu mai strange bina camasa cablului.Rotita dintata de la clapeta este sarita de la punctul ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Alte cauze posibile:

-distrugerea stratului de burete de pe clapetele selectoare din interiorul aerotermei!

-cablurile din spatele comenzii de pe consola centrala inversate intre ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat selectorul de caldura deoarece am reusit sa rup un buton. Munca enorma cu sigurantele care tin camasa. Bun. Ce am gresit? Care cablu l-am pus gresit? Totusi instalatia functioneaza normal. Aer rece/cald selectabil normal din butonul din mijloc. Parbriz / picioare / bord si cel comun... din butonul din dreapta. Singura problema : iese aer si prin bord atunci cand comut parbriz sau picioare. Cum cablurile respective nu sunt insemnate nicicum, eu cum verific daca le-am montat bine? Daca le montam invers nu puteam selecta pozitia, nu? Cel mai probabil nu sunt reglate bine cablurile. In carte spunea ceva despre lungimea cablului si cat ar iesi din camasa. Revin cu poze din interior ale selectorului.

post-14771-1200611634_thumb.jpg

post-14771-1200611660_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se intampla acelasi lucru...si sunt de parere ca s-au dus garniturile de burete de la clapete pt ca de cate ori am dat pe treapta 4 la aeroterma mereu gaseam bucati de burete in grila pe unde iese auerul in masina...unde mai pui ca se aude un suierat daca inchid grilele de la bort si las numai pe picioare sau pe dezaburire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CVA G3 daca aveai completat in profil mailul iti trimiteam schema cu reglajul cablurilor. Asa trebuie sa astept adresa ta de mail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Nu are robinet de inchidere!

Radiatorul de caldura sta mereu cald, comutatorul arer cald/aer rece actioneaza asupra unei clapete in aeroterma care dirijaza fluxul de aer fie prin calorifer (cald) fie pe langa acesta (rece)

Stiu ca e destul de vechi post-ul dar ma gandeam ca poate are cineva raspuns la intrebarea mea. Daca radiatorul de caldura e mereu cald, asa cum zice Sorin Golf, de ce nu imi mai baga caldura in masina daca stau pe loc? Daca sunt in mers, caldura e ok. Cand ma opresc la semafor de exemplu, aerul se raceste. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de garniturile de burete de la clapete ... cum se pot inlocui? sau improvizat cu ceva ca banuiesc trebuie cumparate cu tot cu clapete. Vreau sa le schimb in vara deoarece aerul circula cum vrea el :) cred ca nu mai am garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o problema asemanatoare cu caldura, in sensul ca asta iarna nu aveam caldura baga un aer caldut, acum ca s-a mai incalzit afara se simte cald in masina dar daca pun mana la fantele de aer nu vine aer fierbinte(cu caldura la max) nu am clima nici AC..ma gandesc ca daca e data caldura pe max ar trebui sa vina aer fierbinte, ei bine la mine vine caldut...termostatul e ok l-am verificat, furtunele care intra in bord cand e motorul cald sunt calde si ele...sa fie caloriferul infundat ? astept ceva pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Pai altceva nu ar avea ce sa fie din descrierea ta. Baga apa cu presiune pe retur si vezi ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur caloriferul este infundat

incearca si varianta care a zis-o colegul de mai sus, cu apa sub presiune (cu toate ca nu garantez ca va merge, caci una dintre probleme ar fi sa se sparga radiatorul) sau poti incerca sa-l dai jos, ceea ce implica multa munca deoarece trebuie sa dai tot bordul jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!