Jump to content

Capac motor


flopem
 Share

Postare recomandată

Pentru aceia care au motor de 14 16 v an 2001 si la un moment dat doriti sa schimbati garnitura de la capac motor sa stiti ca la acest model capacul e lipit cu silicon si nu exista garnitura!

Mie imi era una din bujii mereu plina de ulei,precum si acel locas unde se baga bujia...concluzie>garnitura capac motor dusa!!

si de n-am umblat pe la toti mecanici si la toate magazinele de piese si nu am gasit garnitura!

Am aflat ulterior ca acest capac la acest model este lipit cu silicon si nu are garnitura si nici nu potriveste vreuna de la alt model!!

Nu e totusi o prostie asta??..de ce au ales aceasta metoda?

La compexit Skoda numai siliconul cu care se lipeste,un tub mic costa 1mil si ceva...

Nu e vorba de bani.....dar piesa la care se pune garnitura de etansare lipita???....e o treaba de mantuiala parerea mea...nu ma mir ca la celelalte modele au descoperit garnitura:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce capac motor te referi ??? Am dat jos capacul de plastic de pe 1,4 16V si se trage pur si simplu afara, nu are nici un silicon. De ce e lipit? Ca io n-am priceput nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul acela de aluminiu in care sunt locasurile pt bujii.....deci nu capacul de plastic ci ala de sub el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de n-am umblat pe la toti mecanici si la toate magazinele de piese si nu am gasit garnitura!

Daca-ntrebai aici pe forum iti ziceam eu direct (sau daca intrebai la un dealer Skoda), fara sa mai umbli pe la atatia mecanici si magazine. Si iti recomand calduros sa schimbi si fisa de bujie pe care ai gasit-o plina de ulei: sigur s-a deteriorat pe undeva si "fura" curent. Si te-am intrebat doar in topicul ala in care ziceai ca "motorul suna ca un diesel" daca nu cumva iti merge intrerupt sau in 3 ...

Marog, faptul e consumat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1...ma mira faptul ca ma tii minte dupa problemele care le am:)

2..era intr-adevar mai bine sa intreb pe forum intai,dar de asemenea precizez ca atunci cand am umblat pe la service cu SKODA am inceput si nicidecum nu mi-au spus ei ci un amarat de baiat care are garaj la bloc....ba mai mult cei de la Skoda imi ziceau sa cumpar garnitura!

3...dieselu l-am lamurit,,,merge ok in 4 bujii si e totusi un sunet normal dupa multe investigatii,dar o sa schimb si fisele ca tot zici ca e bine...vezi la asta nu m-am gandit!

Mersi de sfat...

Te mai intreb se poate sa aiba aceasta problema legatura cu becul Check engine care daca ai citit la SONDA LAMBDA ma tot streseaza..si nu e lambda!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te mai intreb se poate sa aiba aceasta problema legatura cu becul Check engine care daca ai citit la SONDA LAMBDA ma tot streseaza..si nu e lambda!!

flopem, este un minunat program de diagnoza, vag-com se cheama, daca faci o scanare cu el vezi ce e si nu e lambda :rolleyes: Sunt sigur ca in orashul in care locuiesti (nu stiu care ca nu scrie) se va gasi vreun binevoitor sa te ajute. dupa ce ne zici si noua ce erori a citit vag-com, te ajutam cu mare placere, pana atunci, check engine poate aparea din 1000 de cauze, nici n-ai idee cati jde mii de senzori si parametrii incorecti pot aprinde acel bec.

Cat despre capacul cu pricina, se numeste capac protectie culbutori.Si ca sa nu dai un milion pe silicon, iti zic eu, aproape sigur poti folosi orice silicon rosu pentru garnituri, gasesti la orice magazin de piese auto.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg perfect ce zici....dar am facut vreo 5 vag-com de alea din care uni ziceau ca e lambda,altii ca nu e lambda!

am facut si la Skoda la reprezentanta unul.

La ultimul test am rugat sa imi zica si mie erorile ca pana atunci nu eram interesat si mi s-a spus asa:

"sonda lambda fuctioneaza dom-le"....mi-a si aratat acolo ceva parametri cum ca merge!

cand l-am intrebat de erori,daca apar mi-a aratat mecanicul o eroare care suna asa MESSWERT LESON sau cam asa ceva

Lam intrebat ce reprezinta si a zis ca nu stie,,,dar ca o sa incerce sa afle de la colegii lui.....si era mecanic la SKODA tipul!

Eu am tot postat eroarea asta dar nimeni nu stie nimic.....?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ntz, trebuie eroarea completa, cum o da vag-com. Cu cod, cu tot, cuvant cu cuvant, ar fi bine sa iei fisierul log pe un stick sau sa scrii manual pe un biletel. Ma gandesc ca nu stia mecanicu din cap ce reprezina, ca is 9000 de coduri de eroare, dar totusi in documentatia de service sunt descrise cele mai frecvente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha....am inteles

Eroarea oricum nu o mai notez never ever ca m-am saturat sa tot dau jumatati de milioane pe teste fara ca mecanici sa imi dea un raspuns concret si sa imi tot zica fiecare altceva

Masina merge impecabil,consuma extrem de putin in ciuda acestui fapt asa ca din partea mea poa sa moara ca nu mai fac nici un test asa de dragu de-a ma cere de la job si de-a ma plimba sa arunc cu bani pe nimic!

Daca cei de la Skoda calificati nu stiu sa faca un test kalumea atunci unde sa ma duc?...la nea IONEL dupa garaj????

Am renuntat sa imi mai fac nervi degeaba!....poate o sa radeti dar eu am terminat mecanic,si sofer mecanic auto dar la asemenea masini iti trebuie si o faculta de informatica sa stii ce o doare!

Orikum mersi pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te mai intreb se poate sa aiba aceasta problema legatura cu becul Check engine care daca ai citit la SONDA LAMBDA ma tot streseaza..si nu e lambda!!

Dintr-un defect stocat legat de sonda lambda nu trebuie neaparat sa tragi concluzia ca e sonda lambda defecta. Par example, ce banuiesc eu ca se intampla la tine: motorul tau nu merge perfect rotund datorita prezentei uleiului la una din fise; prin urmare scanteia nu este furnizata curect, arderea nu are loc corect, sonda lambda citeste valori in afara celor normale, prin urmare vei avea un defect de citire pe sonda. Nu schimbi sonda ca zevzecul, te-apuci si sapi. Cred ca vreo 2 sau 3 motoare 1,4 16V am intalnit cu defecte asemanatoare si toate se trageau de la arderile necorespunzatoare de pe cilindrul la care erau scurgeri de ulei acolo la fisa. Dar, marog, eu nu pot decat sa dau cu presupusul aici, mai multe nu pot face ca nu e masina la mine ca sa o repar.

Cheers!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa iau in calcul sfatul si cat de repede o sa schimb fisele,,sau cel putin o sa mai sap cum zici u sa mai descopar cate ceva

Dar totusi nu ai inteles ce am scris....MOTORUL MERGE PERFECT SI ROTUND!!!

Eu nu am scris ca motorul NU merge rotund......din contra,merge foarte rotund:))!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut becul aprins de la o distributie prost aliniata de exemplu si care genera o eroare pe sonda lambda (tot la sfatul unui specialist Skoda am cumparat alta sonda, asa ca acum am si una buna de rezerva :blink: )

Un test cu vagcom iti face orice coleg forumist care are interfata si te costa eventual o bere rece.

Fara codul exact al erorii, poti intreba de o mie de ori pe forum, ca nici Mama Omide (nu aia cu Passat de pe forum) nu iti poate raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flopem, nu trebuie ca motorul tau sa NU mearga rotund...e suficient ca la un singur ciclu de ardere, din cauza fisei murdare de ulei, scanteia sa nu produca aprinderea amestecului combustibil...si gata, becul ti se aprinde...asa apar defectele alea sporadice(de ex. cand ti se aprinde check engine pe eroare de sonda lambda de la benzina prea proasta...fenomenul e acelasi, numa ca acolo nu se aprinde combustibilul...)Ideea e ca nu trebuie neaaparat sa simti tu ca merge in trei, sau ca nu merge rotund. Ajunge sa simta sonda lambda carburant nears in evacuare...si din cate spui, simte :). Cum spunea si saboteur, sunt o mie de lucruri ce pot aprinde becul asta in bord.

Bucura-te din 2 motive:

1. tu nu ai doua sonde...(sau ai ? nu stiu exact pe modelul tau cate sunt)ca mine.

2. masina consuma putin, deci te poti deplasa fara probleme pentru investigatii/remedieri, nu cum am patit eu , sa consume 14 urban fara aer...si nu stau in bucuresti :coolpics:

ideea e ca trebuie rabdare si tutun plus oameni de bine...si se rezolva. La mine asa a trecut. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda....2 sonde am si scumpe al drak:)) problema e ca prima sonda cea de diagnoza e ff scumpa din cauza ca are 5 fire spre diferenta de alea cu 4 fire si nu pot pune una universala in fata decat una bosh originala cu 5 fire foarte scumpa!Dar e adevarat,ca motorul sa nu de-a erori ,mai ales check engine e foarte important ca amestecul sa arda de tot sau macar cat de bine posibil. Chiar nu stiam ca o fisa (chiar 2 fise am descoperit azi) mazgalite cu ulei din cauza scurgerii pe la capacul de culbutori poate dauna asa tare arderii!M-am gandit eu ca nu e bine sa fie murdare ca poate fac ceva scurt sau fura curentul dar acum ca mi-ati tot spus o sa schimb fisele bujiilor fara discuti!!apropo...avand in vedere ca sunt doar bucati de cablu simplu nu se pot spala cu benzina si usca bine,,,sau sufla cu aer??ma refer la fisele mazgalite cu ulei....apropo...avand in vedere ca sunt doar bucati de cablu simplu nu se pot spala cu benzina si usca bine,,,sau sufla cu aer??ma refer la fisele mazgalite cu ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch cu 5 fire? Sigur? Ca eu am vorbit la Bosch si ei nu fac. Doar NGK facea acu 2 ani cand cautam eu sonde banda larga cu 5 fire :8:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu numai bosh am gasit cu 5 fire....la PROTON AUTO,,,si am mai gasit la un magazin auto una cu nume fantoma tot cu 5 fire dar era diferenta de 50 ron (mei eftina) asa ca nu merita!

si cu fisele...cum e.....merge spalate sau vorbesc prostii:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge spalate in WC, le pui in buda si tragi apa si se spala :D. Eu zic ca is intrerupte ori izolatia e fisurata si da curent la masa daca fac scheme. altele noi si gata. Eu la a mea n-am fise, vine bobina direct pe bujii, bajeti dejtepti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Daaaa.... si ce faci daca ti se arde "o bobina"? :D

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Daaaa.... si ce faci daca ti se arde "o bobina"? "

:blink: la bobina e mai dificil: se pune si clor si balsam, altfel, nu se repara.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!