Jump to content

Trepidatii La 85-90 Km/ora


rycco4u
 Share

Postare recomandată

Mersi, am in plan sa schimb un butuc pt acel surub rupt si cu ocazia aia schimb si discurile + verificat ce ai zis tu. Credeti-ma ca tot echilibrez rotile de un an incoace, stiu ca sunt multi "meseriasi" dar din cate incercari am facut trebuia macar unul sa isi faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    6

  • giony82

    6

  • rycco4u

    5

  • bogdan.bz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trepidatul nu cred ca ar avea treaba faptul ca nu culiseaza pe suruburi(vezi poza atasata). suruburile sunt pentru o uzare uniforma a placutelor, nu sa te trezesti k o plauta e aproape noua si una a ajuns la fier. de aceia nu cred ca faptul ca nu culiseaza pe acele doua suruburi ar trebui sa dea trepidatiile alea in volan doar daca discul de frana e foarte ovalizat si discul bate in placute chiar daca nu ai piciorul pe frana...As vrea totusi sa aveti o chestie in minte daca se poate, discurile din fabrica au un mic grad de ovalizare, nu sunt perfect drepte, deoarece acestea trebuie sa impinga placutele inapoi, altfel ar freca tot timpul si ar lua foc numai ca acrst grad de ovalitate este foarte mic si nu ar trebui sa fie asa "vizibil".. apropo e destul de normal sa isi schimbe putin directia pe un drum denivelat, gandeste-te ca esti in curba si iei mana de pe volan( el revine singur la pozitia initiala, se indreapta rotile singure) cam acelasi lucru se intampla si acolo, roata e fortata de acele denivelari in anumite directii si de aceia isi ia un anumit curs.

sper k nu m-am inselat cu nimic

bafta

post-34876-1280900854_thumb.jpg

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am venit de la mare, m-am intors pe ruta galati-cuca(apropo sa nu mergeti pe acolo :rolleyes:).Drum de vreo 90km cu denivelari mici si multe..gropite..in fine, ideea e ca atunci cand am ajuns in iasi, nu mai aveam ulei in unul din amortizoarele fata. Erau pe gaz+ulei, combinatie nefericita din punctul meu de vedere pt drumurile din Moldova cel putin. Azi am fost in service, am schimbat amortizoarele fata, monroe. De data asa am ales pe ulei, si se vede diferenta,masina e mult mai "inchegata" ca sa zic asa. Si culmea, am facut un test mic, pana la 110km/h si nu mai tremura volanul. Chiar e rigid. Si daca ma gandesc bine, de cand a curs uleiul din amortizor s-au agravat trepidatiile. Deci cred ca fiind "libera" roata, doar pe arc, transmitea in volan socuri stanga-dreapta.

Interesant e ca amortizoarele pe care le-am schimbat acum 2 ani pe fata, erau moi de la inceput, adica apasam cu mana pe masina si de vreo 3 ori chiar se balansa tare(apoi ceva mai incet). Cu astea, sunt destul de tari din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scz de off. dar la ce pret te-au ajuns amortizoarele pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Salut.

Tocmai am facut un drum de 100 km pe autostrada si surpriza.... au aparut iar vibratiile!! De data asta rau de tot. Pana la 140 totul e bine si masina merge ok. Dupa viteza asta nu se mai poate. Parca mergeam pe drum de tara. Mi-a fost frica sa merg mai tare pentru ca vibratiile sunt atat de puternice incat mi-a sarit triunghiul reflectorizant de la locul lui din portbagaj :P

Volanul nu vibreaza asa rau, dar bordul si scaunul sub mine parca stau sa sara.

Prezoanele sunt stranse bine,

suspenisa spate e toata noua,

directia e ok - masina nu trage deloc in nicio directie, merge f drept,

jantele sunt echilibrate...

Numai bine ce ma bucuram ca am scapat de vibratii si acum vad ca au aparut iar si sunt foarte brutale.

Maine merg la mecanic sa sudez teava de esapament si eventual sa schiumb galeria de evacuare... Sa aiba vreo legatura evacuarea sparta cu asta?

Stiti cumva de la ce ar putea sa fie?

Multumesc

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scz de off. dar la ce pret te-au ajuns amortizoarele pe fata?

180 bucata. Sachs ar fi ajuns pe la 300 si ceva bucata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Tocmai am facut un drum de 100 km pe autostrada si surpriza.... au aparut iar vibratiile!! De data asta rau de tot. Pana la 140 totul e bine si masina merge ok. Dupa viteza asta nu se mai poate. Parca mergeam pe drum de tara. Mi-a fost frica sa merg mai tare pentru ca vibratiile sunt atat de puternice incat mi-a sarit triunghiul reflectorizant de la locul lui din portbagaj :pale:

Volanul nu vibreaza asa rau, dar bordul si scaunul sub mine parca stau sa sara.

Prezoanele sunt stranse bine,

suspenisa spate e toata noua,

directia e ok - masina nu trage deloc in nicio directie, merge f drept,

jantele sunt echilibrate...

Numai bine ce ma bucuram ca am scapat de vibratii si acum vad ca au aparut iar si sunt foarte brutale.

Maine merg la mecanic sa sudez teava de esapament si eventual sa schiumb galeria de evacuare... Sa aiba vreo legatura evacuarea sparta cu asta?

Stiti cumva de la ce ar putea sa fie?

Multumesc

Exact la fel face si la mine, la mine sa dovedit sa fie vorba de echilibrare roti spate si mai exact o pana la una din roti lateral. Poti sa muti rotile de pe spate pe fata si daca la 50 60 km/h lasi volanul siti joaca stanga dreapta sigur ele sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Salut,

Am echilibrat rotile acum 2 sapt. N-am dat cu ea in gropi ca sa se indoaie jantele sau ceva...

Curios e ca pana la 140 masina nu vibreaza deloc. De ce nu face asa si la 130? Nu-i asa mare diferenta de viteza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf 3, 1.8 si am o problema putin asemanatoare. Cand accelerez si trec de 2000 de turatii imi bate ceva in fata, nu-mi dau seama ce, daca o accelerez usor nu bate. Deci ma repet bate doar cand accelerez tare sau sunt intr-o intersectie si plec repede, daca o iau usor nu bate nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am bucurat devreme... :), Am facut cateva drumuri inafara orasului si tot sunt probleme. Ce-i drept la viteze mai mari de dupa 110 tremura. Parca la ultimul drum chiar de pe la 105. Deci amortizoarele noi au mai redus/preluat din vribratii, ori poate ca umbland pe acolo au fost stranse suruburile mai bine si atata tot. Sper sa ajung pe la roluit cu jantele,ori in cel mai rau caz sa incerc cu alte jante/cauciucuri si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu chestia asta, peste 90-100 kmh tremura volanul (destul de aleator), pe la 140-150 inceta.

Le-am tot echilibrat si nimic, dupa roluire a disparut tremuratul aproape de tot (parca tot mai tremura putin, dar poate era de la drum, poate mi se parea mie).

Dupa ce am pus jante si cauciucuri noi nu mai am nici cea mai mica trepidatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o mica problema la masina din semnatura. Imi tremura destul de tare cand o accelerez si masina e sub turatia de 2000. Dupa ce trec de 2000 se mai reduc iar dupa 2300 sunt cam insesizabile. Se intampla cam in orice treapta de viteza. Vi se pare normal sau e ceva care merge prost?

Ms anticipat pt cei care imi vor da raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa patesc si eu de obicei cand vreau sa pornesc de pe loc sau cand e sub 2000 rpm, probabil din cauza ca motorul atinge cuplul maxim abia la 2800 de rotatii, dar poate ne lamureste cneva mai priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti! Unu mai luminat sa ne lumineze si pe noi in legatura cu aceste trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inclin sa cred ca vine de la ambreiaj toata aceasta belea, eu merg lejer cateodata si cu 1400 rot/min fara sa am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui ca patineaza abreiajul? Daca bag piciorul pana la podea, nu se tureaza in gol, deci nu cred ca ar putea patina. Dar totusi, te rog detaliaza ce poate fi la ambreiaj.

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa pateam cand mergeam prin aglomeratii puternice cu deplasari din metru in metru, si aveam ambreiajul pe duca. Mi se infierbanta ambreiajul si atunci trebuia sa accelerez puternic sa mai pot pleca de pe loc, altfel se zgaltaia masina de ziceai ca se rupe in doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu este asta. Pleaca de pe loc normal. Doar cand este in sarcina si la turatii mai joase se simte. Adica: Atunci cand sunt in a 4-a sau a 5-a la turatii de 1800 ture si accelerez, se zgaltaie toata masina pana prinde ceva viteza. Daca la aceeasi turatie accelerez, dar foarte usor, nu se mai simte. Ma gandeam ca poate e vreun reglaj la motor (avansul sau alt reglaj de care nu stiu) sau daca e vreun tampon dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand esti la o turatie mai mare si apesi mai ferm pedala de acceleratie, cum se manifesta, sau doar la turatii sub 2000tremura cand o calci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cand masina trage mai greu. Se simte mai tare in treptele 4 si 5. Daca am 2000, de ex, si apas tare pedala, masina accelereaza, dar pana ajunge la o turatie mai mare trepideaza toata masina. Daca fac acelasi lucru de la 2500 de ture de ex, nu se mai simte. Masina accelereaza puternic si normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca poate amestecul aer-carburant nu e ok, cu toate ca nu trebuie sa tremure ( daca ar fi asa nu ar avea forta), sau pompa de benzina da ceva rateuri, dar pare o problema mai mult de aprindere ( ca si cum ar merge in trei pistoane banuiesc ca se manifesta), daca trepideaza masina. Poate mai primim si din alta parte o explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu tremuratul, verificati bujiile, fisele, intr-o noapte cand vreti voi, stingeti farurile, deschideti capota si uitati-va atent, poate o sa gasiti orga de lumini

alta varianta cu tremuratul, ar putea fi arculetele din discul de ambreiaj, ceea ce este cam grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cand am venit de la mare, m-am intors pe ruta galati-cuca(apropo sa nu mergeti pe acolo :rolleyes:).Drum de vreo 90km cu denivelari mici si multe..gropite..in fine, ideea e ca atunci cand am ajuns in iasi, nu mai aveam ulei in unul din amortizoarele fata. Erau pe gaz+ulei, combinatie nefericita din punctul meu de vedere pt drumurile din Moldova cel putin. Azi am fost in service, am schimbat amortizoarele fata, monroe. De data asa am ales pe ulei, si se vede diferenta,masina e mult mai "inchegata" ca sa zic asa. Si culmea, am facut un test mic, pana la 110km/h si nu mai tremura volanul. Chiar e rigid. Si daca ma gandesc bine, de cand a curs uleiul din amortizor s-au agravat trepidatiile. Deci cred ca fiind "libera" roata, doar pe arc, transmitea in volan socuri stanga-dreapta.

Interesant e ca amortizoarele pe care le-am schimbat acum 2 ani pe fata, erau moi de la inceput, adica apasam cu mana pe masina si de vreo 3 ori chiar se balansa tare(apoi ceva mai incet). Cu astea, sunt destul de tari din prima.

De cand am postat problema asta, am mai tot echilibrat pe ici pe colo pana cand m-am saturat sa mai dau bani (cam 30 ron pt 2 roti), aceeasi problema..trepidatii marisoare la 100km/h

Pt cine mai are problema asta, jante de aliaj, va recomand un service specializat in chestia asta, e la iesire din pacurari, imediat dupa magazinul ala de covoare, pe stanga,scrie echilibrari/indreptari jante(panou galben, scris negru).

Baietii mi-au indreptat ambele jante pe fata: incalzite la strung, indreptate+echilibrat(65 ron/roata). Rezultatul? Am ajuns pe la 140km/h (mai mult nu prea avem unde) si volanul sta nemiscat..alta viata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si la mine vibreaza masina pe la 80-90km pe ora. Am dat fiecare roata in parte jos si la fata dreapta are joc pe orizontala ( nu si pe verticala) si cred ca s-ar putea sa fie rulmentul dus chiar daca nu haraie. Se poate sa fie de la jocul asta , trepidatiile. Si apropo jocul la roata poate fi de la rulment cum cred eu sau o fi altceva? Multumesc anticipat ptr raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!