Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

1 Pedala de ambreiaj nu se poate regla nu te chinui degeaba.

2 Ca sa prinda ma jos trebuie sa masori tija de metal(vezi poza) care trece prin schimbatorul de viteza.Acea tija in timp se mananca,se roade.

7.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci fain pentru indicații. Cutia pe care am pus-o era sigur de la o mașină accidentată spate și în perfectă stare. Merge perfect în toate vitezele, parcă chiar mai ușor ca înainte. Poate fi un efect al gresării cuplajelor „pădurii de tije de comandă”. Se pare că ambreiajul e hidraulic (așa și pare la acționare) . N-am găsit rezervorul hidraulic pentru că este unic și combinat cu pompa de frînă. Nu mă deranjează că prinde parcă mai sus ca înainte, voiam doar să mă asigur că nu patinează din reglaj. Fiind hidraulic și avînd joc suficient știu acum că nu este cazul. Se pare că am să-l pot regla prin rotirea tijei de comandă dintre pedală și pompă. Voi avea întîi răbdare să se ardă sau să dispară prin centrifugare și evaporare uleiul de bună calitate din disc. Probabil și înțesat de aditivi lubrifianți numai buni la ambreiaj :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti sa-mi spuneti si mie cam cat se plateste manopera pentru schimbat cutia de viteze ,a mea a inceput sa fluiere in a 4 si a 5

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica nivelul de ulei din cutie desi poate suna a rulment...cel mai bine sa l dai afara tot si sa vezi si ce gasesti prin el...ca manopera eu am dat 450 de lei si spatiul la benzinar din compartimentul motor este destul de generos fata de un diesel deci posibil sa urce pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

550 lei a fost manopera cu factură+consumabilele(diluant și ulei cutie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva aditiv pentru cutie ,a dat ceva rezultate ,sau sunt bani aruncati degeaba.A mea functioneaza perfect dar fluiera.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 12/28/2013 at 10:28 PM, joflo said:

Buna seara si Sarbatori Fericite tuturor,

 

In urma cu vreo cateva zile shimband termostatul si senzorul de temperatura apa am dat peste acest buson de plastic care iasa prin tragere (nu se infileteaza) si pare ca nu e ceea ce ar trebui sa fie...

Sub el se vede o roata dintata destul de ruginita...

Ce ar putea sa fie si ar trebui sa fac ceva verificari?

Am postat aici ca mie mi se pare ca e de la cutia de viteze :-)

 

Merci mult

Florin

post-125383-0-70644700-1388262827_thumb.post-125383-0-30862900-1388262838_thumb.post-125383-0-92359900-1388262845_thumb.

Salut, 

recent mi-am schimbat volanta si kitul dar se pare ca cei de la service au uitat sa puna acel capac la loc. Am intrebat si s-au facut ca ploua.

Imi poate spune cineva un part number pentru acel capac? il consider necesar, nu as vrea sa intre apa sare etc. Sau daca are cineva unu in plus prin Brasov.

PS: Golful meu e diesel ALH

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Cand motorul este rece si plec cu masina treapta II imi intra foarte greu(cateodata nici nu bag in vit. II si trec direct la vit. la III). Dupa ceva timp , treapta II imi revine la normal, intra destul de usor.(posibil cand se mai incalzeste cutia cred.)
Am citit ca ar trebuie sa ung timoneria (ansamblul acela de brate de la motor).
Pe langa aceasta problema mai intampin urmatorul fenomen:
Daca accelerez mai brusc se misca putin schimbatorul de viteze..se smuceste putin, ceva de genu aceasta, dar nu vibreaza.
Ce ar putea sa fie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea s-a terminat cu supărare și dezgust. Cutia sh merge excelent, dar ambreiajul a continuat să patineze. Am făcut un drum de 300km și fenomen curios, dacă la ieșirea din oraș nu patina, 30km mai tîrziu s-a apucat să patineze masiv. Culmea că a doua zi după ce m-am întors nu mai patina de loc, chiar forțînd, urcînd Feleacul. Am mai făcut un drum de 400km și s-a apucat să patineze din nou (masiv) după 50km, exclus să depășesc ceva . Pentru mine cazul a devenit clar, lipsă de profesionalism la service, nu au schimbat simeringurile de la cutia sh, nici cel de la axul principal, nici cel de la axul concentric de comandă (20 lei în total). După ce se încălzea uleiul din cutie, începea să curgă pe la simeringuri și ajungea centrifugat pe ferodoul ambreiajului. Apoi noaptea se scurgea iar la următorul drum o luam de la început.

Normal că am dus mașina înapoi și a început circul, voiau să schimbe kit-ul ambreiaj acum, e drept că mersesem cu el cam 1000km patinat, dar tot mai are „carne” pe disc pt 100k km. Am acceptat totuși să-l schimbe și normal că au schimbat de data asta ambele simeringuri și axul de comandă. Normal că mi-au luat încă un rînd de manoperă, că „așa e în tenis”, service-ul nu e niciodată de vină, iar obrazul lor nu contează. Și eu sunt de vină pentru că am înghițit povestea cu 300km pînă „ar dispare uleiul îmbibat în disc”. Mă gîndeam că aditivii moderni antifricțiune , povești nemuritoare! Din 90 pînă acum mi-am întreținut singur autoturismele și la fel voi face și de aici încolo, experiența asta m-a săturat de șmecheri incompetenți, că nu-mi vine să cred că mi-a copt-o intenționat, deși mi s-a părut suspect de la început că mă întreabă cît m-a costat cutia.

Cînd scosesem prima dată mașina de la ei, motorul era ud „leoarcă” încît m-am întors că intrase apă la mufa de la vitezometru și nu mai mergea. Cică spălaseră motorul. Acum realizez că băgaseră apă la ambreiaj să spele uleiul să nu patineze rău la probă ca să-mi ridic mașina. Mă bucur că nu am avut de-a face cu service-uri în ultimii 20 de ani și va trebui să învăț de acum și vw-ul.  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Teteus 

Verifica suportul antibalans ca el ar parea responsabil...poti trage si de motor nitel sa vezi cum se prezinta si ceilalti doi(cel al motorului si cel al cutiei de viteze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Costel Marius

Teteus, aveam aceleasi simptome ca la tine. Pana nu se incalzea uleiul in cutie nu intra in treapta a-2-a.Facea urat cand treceam din tr 1 in 3 cu motor de 1.4.  Am schimbat uleiul cu cateva zile in urma si intra mult mai usor in tr2 la rece. Am pus ulei oe VW G 060 726 A2 .

La cutia DUW se poate schimba simeringul cautatorului de viteze fara a o desface? Tija care leaga timoneria de cutie e plina de ulei. Vreau sa schimb simeringul daca se rezolva fara demontarea cutiei.

tija_cutie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Nu stiu daca sa mai discutat, dar intreb aici. Am completat la profil ce masina am dar precizez și aici. Am un Vw Golf 4 1.9 Alh  dus din soft la 115cp. Problema e: la apăsarea ambreajului si ținerea acestuia un timp mai îndelungat (1-2 minute) acesta rămâne apăsat dar cuplează cutia în treapta.  Inițial am constatat problema la mers în spate dar si la treapta 1 și 2 (la celelalte nu am verificat) e aceeasi problema. M-am gândit că problema ar fi de la ambreiaj rulment de presiune  furca. Dar daca ar fi de la ambreiaj (disc de ambreiaj) ar persista si la apăsarea scurta eventual nu ar intra în treapta. Dacă ar fi de la  rulment acesta ar scoate un sunet specific ceea ce nu se intampla. Dacă ar fi de la furcă la fel ar fi ca la discul de ambreiaj. Mă gândeam la faza cu hidraulic, dar la lichidul de frână e aproape de maxim. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o soluție?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

trebuie sa cumpar cutie noua pt Vw Bora 1.6 AZD. Am gasit la schrott o cutie cu capac verde. As vrea sa stiu daca o pot cumpara fara sa mai verific coduri etc...adica e ok daca are capac verde sau trebuie sa fie neaparat cod identic? Cum verific codul? Ajunge daca dau cod caroserie sau?

Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ERT este codul cutiei tale si daca nu este pe masina nu prea ai ce verificari sa faci(aici m am referit la cutia de schimb pentru ca ea trebuie probata pe masina donatoare sa vezi daca este in regula si apoi sa o cumperi).Ori altfel risti sa cumperi o cutie mai rea decat ce ai pe masina in momentul de fata si platesti montat/demontat.

Da il gasesti in cartea masinii ori sub mocheta din portbagaj desi pe azd vine cutia ert(eu asta cutie am pe acest cod de motor...).

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-mi spui te rog unde mai exact? Cutia inca mai e pe masina. Am inteles ca pe langa capacul verde trebuie sa fie stantat codul. Asa e? Daca dau jos doar bateria ar rebui sa fie vizibil? Si daca este alt cod, mai conteaza ca are capac verde? Adica, s-ar potrivi o cutie cu capac verde dar cu alt cod? Mersi

Modificat de BloodyRoots
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 27.06.2016 at 4:25 PM, apostolalex said:

Salut, de curând am cumpărat un golf 1.6 SR 101 cp..problema este ca uneori..pana in 2500 de ture trage i suturi, iar când schimb vitezele..se aude un pocnit usor in zona pedalei de acceleratie..nu scoate fum..nu face alte probleme..doar atât..am facut o diagnoza si apăruse ceva cu sonda lambda..dupa ce am sters eroarea, nu a mai aparut..am inteles ca poate fi de la clapeta de acceleratie..bujii..injectoare,bobină, pompa de benzina, a mai patit cineva asta? As fi recunoscător pt orice informatie. Multumesc.

Am avut si o problama asta si a fost problema de la cutia de viteze.Cam de la 1800 pana la 2000 de ture se balbaia si dupa aia mergea bine.Am schimbat cutia si acum merge perfect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.am și eu o întrebare ,am un vw golf 4 1.6 16 V. AZD problema e vă îmi sare din viteza în treapta 5

Dacă a mai avut cineva aceiași problema ma puteți ajuta cu un răspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei un ambreiaj obosit incepe sa , sara din treapta mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Zilele trecute tot am spus de cutia de viteze ca are probleme,ma gândeam sa o schimb sa nu îmi mai bat capul cu ea sa o desfac și tot asa.!întrebarea e alta,a mai pus cineva cutie în 6 trepte compatibila pe golf 4 1.6 16v??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.imi poate spune cineva dacă se potrivește cutia de viteze vw golf 4 1.4 16V pe cel de 1.6 16V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Am si eu o problema cu un golf4 diesel. Este vorba la cutia de viteze. In momentul cand opresc masina pe loc in treapta a 5a ramane blocat si foarte greu reusesc sa o pun pe liber. Iar daca se intampla sa opresc in panta o las sa curga putin la vale si calc frana iese imediat. Ce ar putea sa fie? Suportul de la cutia de viteze? Daca poate cineva sa ma ajute

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua. Un mecanic pentru cutii de viteze, in zona Moldovei, ma poate ajuta un coleg? Mulrumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună nu știu dacă voi găsi un răspuns concret la problema mea dar încerc si aici...de câteva zile tot caut o explicație. Tancul meu (G4 1.9 Tdi Alh)  are probleme tot mai mari la cutia de viteze "cred"...se manifesta astfel: întra în toate vitezele dar uneori mai are tendința sa agate, dar în marșarier scoate un sunet metalic foarte urat și de curând acel sunet se aude și în frână de motor la treptele 1,2 și 3. La relanti se aude continuu un sunet(un huruit).  Am făcut un experiment asa de capul meu ieri dimineață, am pornit masina am lăsat-o 2 - 3 minute după care am apăsat ambreiajul și am accelerat repetat, dând drumul pedalei de accelerație de fiecare data a reaparul sunetul metalic și parca mașină ofta (nu revenea liniar la relanti). 

   Precizez ca suportul de sub cutie (antibalans)+ uleiul din ea au fost schimbat și nici o îmbunătățire...parca tot mai urat se manifesta. 

  Alta cutie sau mai încerc și altceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa se fi dus rulmentii. Urc-o pe chituci si accelereaza pe loc. Am avut problema asta: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!