Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

nu stiu codul cutiei , pot sa spun datele masinii ,  golf 4  ,1,9tdi , an fabricatie 2000 , 85kw ,   cod motor ajm ,  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 dolfin  cutie in 6 trepte ,  dupa cum spune ioanidis84 intra 2 litri  ,  tre sa fie 75w90 GL4+ ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie DRW, capacitate 2,3L.

- G052171A2 - ulei de transmisie 1l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am un Golf 4 1.9 tdi 90 cp alh cod motor. Am o mica mare problema, azi dimineata cand am vrut sa plec cu masina, am pornito iar dupa 1-2 minute cand am vrut s aplec de pe loc nu imi intra in viteza, am incercat toate treptele insa nu ma lasa sa bag, doar in marsarier iar cand bag caraie foarte tare. Am oprit motorul si am verificat vitezele, intra perfect in toate treptele fara sa agate fara nimic. Am lasat in treapta 1, am pornit motorul si am plecat de pe loc fara nicio problema insa nu am incercat sa bag in treapta 2 si asa mai departe, de teama sa nu agravez situatia. Imi poate spune cineva care ar putea fi problema? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul !!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult dolfin pentru raspuns :RO flag:  :RO flag:  :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Sa incep prin a spune ca inainte sa ninga din greseala am auzit un zgomot cand dadeam cu spatele in zona cutiei.A fost odata peste cateva zile iara dar nu cand dadeam cu spatele cand plecam cu demaraj si mai nou cand am franat si am trecut in treapta inferioara se mai auzea.Bunnn vine zapada aici am constatat ca atunci cand de fiecare data ramaneam inzapezit sau pierdeam aderenta simteam ca se rupe masina se auzea un rontait langa cutie.Va rog daca ati mai avut aceasta prlb.sa ma luminati.Nu stiu pe ce sa dau banii pe cutie  sau pe capete de planetara cele de la roti cat si cele de la cutie.Va multumesc si astept cu interes un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am o nelamurire. De curand m-am apucat sa schimb cutia la G4 meu ( 1.4 16v, 99' ), asa ca am schimbat si uleiul in cutia ce urmeaza sa fie montata si am observat ca in interiorul axului, acolo unde intra tija de la ambreiaj am ulei, nu mult, dar este. Nedumerirea mea: este normal sa fie ulei acolo in ax sau nu? Precizez ca pt. a golii uleiul, din dorinta de a scoate cat mai mult din el, am rasucit cutia in toate pozitiile.

Multumesc anticipat.

47Ebm - am avea nevoie de mai multe detalii motorizare, cutie de viteze si simtome, fiindca:

1)daca zgomotele persista predominant la viraje ai sanse sa fie planetara/-rele si at.vorbim deobicei de capurile de la roata, avand uzuri ridicate din cauza unghiurilor mari la care lucreaza.

2)daca zgomotele sunt insotite de blocaje/smucituri ale masinii ai sanse sa nu fie planetarele, si mai rau daca ai 1.4 16v ai sanse sa fie niturile de la grup, dar aici deobicei sunt scoase afara prin carcasa cutiei, in partea ambreajului in cazul meu, ducand si la pierderi de ulei. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat la cutie tot ce tine de treapta a 2 a(adica pinion si sincron plus rulment)sincer nu vad imbunatatiri...desi cele din cutie nu prezentau uzuri pronuntate(adica pinionul era ok dupa spusele acelui mecanic iar nici sincronul nu era foarte uzat dar le a schimbat sa nu fie probleme).Ulei mi au pus 75 w 90 gl 5 Api in service desi le am spus ca trebuie gl 4 Sae...mi au spus ca asta este ceva mai aditivat dar nu are nimica(am patit ca popa prostu desi am spus clar ca vreau gl 4...)o imbunatatire mai mica simt doar dupa ce uleiul se incalzeste...si nici atunci mare...Am cautat pe google rezolvari(citit si aicia topic-uri...si raspunsurile sunt vagi...ori trebuie sa mai bag cateva mii de euro in ea ori trebuia sa o vand de mult...)Daca nici timoneria mea nu mai este curatita si reglata atunci nu stiu ce sa mai zic...Incep sa cred ca este un defect de proiectare(cred ca doar cativa au nimerit cutii care intra cat de cat bine).Cum este posibil daca cutia inauntru este ca si noua sa agate viteza a 2 a...Sa schimb uleiul a 3 a oara in 6 luni :angry::angry::scratch:?Acum de dimineata am incercat iar sa mai reglez ceva din tija dar se pare ca este mai rau...am gasit punctul unde toate intra ok(chiar super bine) a 2 a ori agata ori intra pe langa...ori caraie...Ce sa i mai fac nu stiu(oare sa ma duc la biserica cu ea...poate nu am sfintit o...:huh:)Am mancat o spinare de bani dar se pare ca degeaba...pe viitor asa ceva nu mi mai trebuie...:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 50 de km de rulati intra ceva mai bine dar tot agata undeva...Restul vitezelor functioneaza impecabil(intra cu 2 degete...marsalierul la fel).

Sa incerc si niste aditivi ce spuneti?

 

Modificat de sdR+
Imi aparuse ca si cum as fi dat quote...cred ca este un bug...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update dupa 2 zile de reglaj al timoneriei...am incercat sa schimb vitezele manual de la baza cutiei(adica din acel mustiuc care intra in cutie si face legatura cutiei cu timoneria si surpriza toate merg perfect) 2 cu 4 pe partea pasagerului  si marsarier 1 3 5 pe partea soferului ca le am invatat pe derost ca sa vad ce si cum...sa modificat doar putin pozitia punctului mort al schimbatorului putin spre partea pasagerului dar intra mult mai bine si mai ferm in viteza a 2 a chiar si la 2500 de ture plus ca numai caraie...mai este o mica agatare doar ca pun si pe seama timoneriei care are ceva jocuri chiar daca este curata si unsa cu vaselina buna...problema nu este la tije am observat ci la acele 2 piese albe din teflon sau ce material plastic or fi(au ceva jocuri destul de urate...)si poate si acea bila de cauciuc a selectorului...conteaza cativa milimetri de joc pentru ca se fac centimetri pana la cutie...Am sa bag si un aditiv totusi...am vorbit si cu cel care mi a rezolvat cutia si a spus ca nu are ce rau sa i faca doar ca este ca patrunjelul la ciorba...am sa revin cu pareri dupa ce il bag...

Sper sa nu iau vreun warn...nu am facut 3 x post pentru +1 ci doar pentru a impartasi cu voi problema mea care poate o are si altcineva si il poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎26‎.‎02‎.‎2016 at 9:50, sdR+ a scris:

Ulei mi au pus 75 w 90 gl 5 Api in service desi le am spus ca trebuie gl 4 Sae...mi au spus ca asta este ceva mai aditivat dar nu are nimica(am patit ca popa prostu desi am spus clar ca vreau gl 4...)o imbunatatire mai mica simt doar dupa ce uleiul se incalzeste...si nici atunci mare...

Daca cutia ta cere GL4 scoate IMEDIAT uleiul GL5!

Se va uza uza cutia astfel chiar o sa ajungi sa cumperi alta noua.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ma scoate afara din casa... cred ca reusesc performanta sa fac 3 schimburi cutiei de viteze in 6 luni de zile...:banghead:

Ar fi ok asta http://www.autokarma.ro/ulei-cutie-viteze-manuala/vw-audi/0/322/0 ca as vrea sa l comand sa l schimb pe ala cat mai repede...

 

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu cu cutia de viteze in trecut, am pus ulei valvoline, iar dupa schimb agata mai rau... Apoi mi-a recomandat un coleg de pe forum uleiul de cutie RED LINE 75w-90 API GL4 si schimbatul vitezelor s-a imbunatatit mult. ( se gaseste doar pe comanda online )

 Daca nu, poti pune MOTUL 75w-90 GL4,  colegii care l-au incercat au fost foarte multumiti. Practic Motul a inventat uleiul de cutie :)

Atentie, mai poate agata si din ambreiaj sau suporti motor -> daca sunt foarte uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer la indemnul unui coleg si anume TM09JNX am bagat http://arizonamotors.ro/product/804/ulei-de-transmisii-valvoline-maxlife-mtf-gl-4-75w80-1l.html recomand din tot sufletul la cum se , schimba acum viteza a 2 a si nu numai...pai cand am dat liqui moly Sae 75 w 90 GL 5 jos din cutie cu toate ca era incalzit destul de bine parca era Marmelada...asa ceva rar am vazut...Recomand si multumesc si lui pentru info si retineti 75 w 80!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te contrazic ....Am băgat ulei liqui în toate mașinile mele pe care le an avut. 75w 90 am acum în cea pe care o am acum și merge perfect. Ar trebui sa vezi ce spune cartea la a ta , dacă spune 75w 90 da l afară și baga ce trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Corespunde normei GL 4(asta era tot ce ma intereseaza in primul rand)iar in al doilea rand este foarte subtire fata de liqui moly...cu acest ulei moare cutia de viteze...iar partea cu datul afara sa fim seriosi ca doar nu schimbam ciorapi aicia...Fiecare pune ce crede ca este mai bun pentru masina lui(nu vreau sa intru in polemica cu nimeni si multumesc si celor care mi au dat sfaturi)am incercat cu liqui moly si norma gl 4 75 w 90 si gl 5 75 w 90 si rezultate dezastroase...caraieli ca la tractor desi cutia este ok din punct de vedere tehnic dupa reparatie. Mesterul care mi a reparat cutia mi a spus  sa bag 75 w 80 GL 4...El numai asta pune in aceste cutii si cred ca are si ceva experienta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,am un golf 4 1.4 cod cutie duw.acum 4 ani cand am luat-o agata putin din viteza a-1-a in viteza a-2-a la rece.acum are momente cand merge perfect si cand pur si simplu nu intra in viteza a-2-a, ca sa intre  trebuie sa trag puternic de schimbator si acum face si la cald  .am gresat tijele,ulei este in cutie.este grav?

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa reglezi timoneria...sigur e decalata.

scoate cuplajul de la axul selector principal si vezi daca iti intra usor in viteze ...daca intra usor e vorba de timonerie decalata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De 2-3 zile am observat un sunet foarte ciudat venind de la motor. In mers cand masina este in viteaza si NU accelerez huruie grav,daca calc ambreiajul sunetul dispare complet,cum iau piciorul de pe ambreiaj huruie,daca o scot din viteza nu mai face,iar in timpul accelerarii nu se aude.
Sa fie de la cutia de viteze ? Masina este un Golf 4 1.4 16v

Modificat de ilierazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!