Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Da , am joc sus/jos la piesa numerotata cu 1 si 2 .Pe 2 este si bila aceea de care ziceai ca lucreaza in toate vitezele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La piesa 1 se poate lua din joc dar la piesa 2,nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog cum pot face asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza postata de tine la piesa 1 deasupra ai un capac de plastic pe care il desfaci.Dupa ce desfaci ai o siguranta care trebuie desfacuta si dupa poti sa scoti acea tija.Dar ca sa elimini jocul trebuie sa pui in partea de jos o garnitura de cupru,clingherit subtire si o sa scapi de joc.Dar ca sa ajungi sa desfaci acea piesa 1 din poza va trebui sa desfaci toata timoneria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie sa desfac tot , am inteles o sa vad cum o desfac dar de unde pot lua garnitura aceea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vei desface ai sa vezi ce garnitura iti trebuie dar sa stii ca acea garnitura nu o gasesti la piese auto si o montezi acolo doar ca sa scapi de acel joc dar in mod normal acolo nu exista acea garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca astazi cand am dat a 2 a mai rapid sa auzit un pic de caraiala in cutie...(era mai veche problema dar vad ca a reaparut) acum nu stiu daca are vreo relevanta dat fiind ca motorul era rece?Deci daca o trec prin punctul mort ceva mai lent nu are nici un fel de problema...A mai patit careva asa ceva?Sa fie ceva din cutie sau trebuie o schimbare de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si uleiul din cutie si cand a fost schimbat dar la rece va intra mai greu.De obicei e bine ca la rece sa nu fortezi a 2a.

Daca problema persista si la cald atunci sa iti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu aceiasi tip de motorizare si implicit aceiasi masina si nu are aceasta problema(am mers cu ea si nu are apucaturi)sa nu mai zic ca el conduce un pic mai sportiv...Multumesc pentru raspuns si sincer nu am incercat la cald pentru ca azi cand am auzit deja mi a stricat ziua...totusi am sa incerc si treaba asta si daca nu caraie la cald mai trag o durere si schimb uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Fratilor,si mie i.mi intra mai greu in viteza 1 când se incalzeste motorul,dar am observat ca daca apas Putin acceleratia sa,i dau măcar 100rpm in plus intra perfect...motor 1.6 BCB (Am relantiul pe la600rpm când motorul e la temperatura optima),încercări si voi asta....

Eu as dorii sa stiu ce cutii au fost puse pe golf 4 cu probleme,si din ce an,pentru ca am auzit de treaba asta...a mea e "născută" in 05.2002...cod motor BCB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, imi patineaza ambreiajul. am gasit acest model de LUK pentru motorul de 1.4 16v BBZ

 

 http://www.epiesa.ro/set-ambreiaj-skoda-fabia-combi-6y5-1-4-16v-luk-620332600/15583/10151/part-171368/

 

ce parere aveti, este ok? aveti idee la cat se poate ridica manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deci am schimbat uleiul cu liqui moly 75w80(cel vechi era negru tuci plus lipsa vreo 200 de grame asa la ochi calculat)dar se pare ca fara nici un rezultat...acum parca agata mai tare(asta numai in viteza a 2 a si numai la rece...)Nu stiu ce sa i mai fac...cateodata pur si simplu de frica sa nu caraie o bag foarte usor in viteza de sare, singura pe liber...parca ceva nu i da voie sa intre...cateodata simt un dinte cum patineaza pe ceva...daca merge mai mult de 50 de km intra perfect parca nu e aceiasi cutie(nici nu vreau sa aud vorba ''asta  este boala lor asa fac toate'' cum de toate merg perfect si asta ma streseaza de imi vin toti dracii...span sau pilitura nu am gasit nici pe buson si nici in ulei(bidonul a fost lasat la decantat cateva zile apoi am luat un magnet puternic si nimic...).

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine este problema din cauza uleiului.

Datorita vascozitati mari la rece nu poti baga in treapta a 2a

Daca era problema de cutie iti facea probleme si la cald.

La cald cum intra in viteze?mai ales a 2a??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald intra ok(parca nu e aceiasi cutie nu are rost sa ma mint singur pentru ca nu vad motivul...)stau si ma gandesc ca am mai si desfacut toata timoneria(curatata in benzina parca e noua)apoi gresat cu vaselina siliconica speciala plus schimbat toate garniturile alea(vreo 4 lipseau...)in total is 7 sau 8...toate piesele sunt ok si nu au joc...sa nu mai zic ca o jumatate de zi m am plimbat cu inelara de 13 in portbagaj sa o aduc la adevar(ulei schimbat)si toate in van...Pai oricum norma pentru cutia mea este 75w80...acum nu stiu daca marca conteaza(am dat 50 de lei kg...)Au incaput 1 kg si 800 de grame pana a dat afara pe la acel buson(nu l am schimbat eu pentru ca nu am scule...) am dus masina in service ul unde am facut motorul , nu la coltul strazii...Am ramas fara solutii...ultima este desfacerea cutiei...desi nu vreau sa recurg la asta decat daca sunt sigur pentru ca nu este chiar asa ieftin...Am sa ma interesez si de ulei original sa vad ce si cum...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca e de la ulei...cred ca trebuia w90....am patit o la un sprinter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am păţit şi eu cu liqui moly 75w90 GL4+ să-mi intre greu la rece şi după o iarnă l-am schimbat şi am pus original ce a avut cutia adică G50.

Norma pt. cutia ta este 75W90 GL4 sau G50 pe original. Cel puţin aşa scrie în autodata şi în Elsa. În Elsa mai zice că se poate folosi G 052 726 A2 SAE 75W.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna colegi.Si eu l-am schimbat mai demult ,am pus Castrol 75w90 cu norma de Vw si merge masina super si pe frig si pe cald.puneti mai mult un pic eu am ridicat masina de fata si dupa ce a curs am pus busonul,timoneria ok schimb vitezele cu doua degete.

Spor la treaba si numai bine,drumuri bune!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi! Simptome: la mers prin oras agata in treapta 1, dar intra. La mers in exterior, daca reduc viteza si vreau sa bag in treapta 1, nu mai intra sub nicio forma, trebuie sa opresc complet masina, sa bag in marsarier si apoi in viteza 1. Am schimbat recent uleiul, aceeasi poveste. Oare ce sa fie?? Mecanicul mi-a recomandat sa iau o cutie SH de 1,8T(a mea e de 1,6 8v) si sa o schimb cu tot cu ambreiaj. Voi ce ziceti de asta? Poate functiona?( mecanicul a mers si pe ideea de upgrade al cutiei si ambreiajului). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o precizare: din nestiinta am bagat ulei Pennasol 75W90 GL5...cat de rau poate sa fie? Oricum, comportamentul nu s-a schimbat nici in bine, nici in rau...insa pe viitor se poate intampla ceva nasol? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul si cauta pe net ce distruge GL5 intr-o cutie pentru GL4.

 

Scoate-l si pune ulei OE, cat mai repede posibil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Dolfin! Adevarul e ca m-am mirat ca 1L Pennasol GL5 costa 35 ron iar 1L OEM GL4 costa 60 ron, dar nu mi-am facut griji pana cand am citit topicul din cauza problemelor la timonerie. O sa-l schimb de urgenta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am și o problem la cutia de viteze. Acum de când a venit frigul nu vrea să mai între în marsarier și intră în v1. Dacă dau de schimbător stânga dreapta ținând apăsat intră intr-un final. După ce se încălzește motorul intra mai ușor în marsarier în schimb în v1 nu, decât dacă bag a2a și apoi v1. Restul vitezelor merg normal, nu se aude nici un zgomot. Uleiul nu l-am schimbat\verificat niciodată(mașina are 180000km). Timoneria nu e pe cablu și am pus niște vaselină pe la îmbinări și nu a făcut nici o diferență. Care să fie problema?

Modificat de Ionut2790
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intai incepe prin a eliminata cauzele care costa cel mai putin apoi treci la fapte mari...desfaci toata timoneria(speli cu benzina)schimbi toate garniturile acelea mici care sunt in numar de 7 daca imi aduc bine aminte(sigur vei simti ceva imbunatatiri)daca asta nu rezolva in totalitate treci la schimbarea uleiului(sigur la tine este cazul...)si ultima care speram sa nu fie daca face doar de cand a venit frigul este ambreajul...schimbatul uleiului este primordial dupa curatare si gresare timonerie...nu mai ungeti cu pumnul pe deasupra si cu orice vaselina de ''caruta'' ca mai tare aduna praful si imbacseste(mai ales daca nu ai scut si nu , numai...)se desface si se unge unde trebuie...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul e ca am pus vaselina cu pumnul pe la timoniera. problema cu intratul greu in viteza nu e de acuma de cand e cu frigul, dar acuma e mai enervanta. merci pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

baieti , puteti sa spuneti la masina din semnatura  ce cantitat ulei  intra in cutie , ce tip de ulei  , si cam ce marca ar fi mai bun ?   va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!