Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Cand schimbatorul este pe liber cat ar trebui sa aiba joc adica de il misti stanga/dreapta fata/spate ar trebui sa stea neniscat sau nu iar de are joc se desface schimbatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut !  la mas, din semnatura cand ma opresc nu mai vrea sa intre in 1 decat foarte greu sau din doua trepte ca si cand agata in ceva. Timoneria este unsa ,uleiul este la nivel,aerisit ambreiajul ,kit ambreiaj este relativ nou. Pe loc cu motorul oprit intra fara probleme si usor ,rar face figuri.Daca imping de schimbator si apas concomitent si pe ambreiaj intra.... Astept raspunsuri si va multumesc anticipat ! :beer:

salut! deschid din nou topicul...acum cu venirea frigului se observa o inbunatatire la intrarea in viteza 1.de la ce sa fie problema de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand schimbatorul este pe liber cat ar trebui sa aiba joc adica de il misti stanga/dreapta fata/spate ar trebui sa stea neniscat sau nu iar de are joc se desface schimbatorul?

Nu trebuie sa aiba joc, de vina este un arc care s-a slabit si trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutia cod ERT nu exista busonul de nivel. M-am uitat destul atent. Deci cum ar trebui sa procedez cand fac schimbul de ulei, cum stiu cat ulei sa pun? Am citit pe un site la americani ca unele cutii de la vw pana in anul 2001 nu au busoane de nivel si scria ca trebuie introdusulei pe la sonda marsarier exact cantitatea care s-a scos. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total fals ce ai spus in postul tau.

La cutia de viteze cod ERT exista buson de golire si buson de umplere unde se verifica si nivelul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar are dreptate ssrazvan...decat la unele passat-uri ,nu mai stiu exact codul cutiei  dar stiu ca se demonteaza sonda de marsarier ca sa bagi ulei..la ERT are buson de umplere si implicit buson de golire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, se pune ulei pana iti da afara prin busonul de umplere. Dupa aceea se recomanda sa pui la loc busonul, pornesti motorul, bagi frumos in toate vitezele, apoi opresti motorul si verifici din nou nivelul. Daca nivelul uleiului in cutie e la nivelul busonului de umplere, se considera ca ai introdus cat trebuia.

Simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muraru Dan - sa inteleg ca busonul de umplere este pe la sonda de marsarier si ca se pune ulei pana sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonul e pe partea unde ai capacula cela verde. Nu ai treaba cu nici o sonda. E pur si simplu un buson, asemanator daca nu identic cu cel de golire. Se desurubeaza si gata. Si bagi ulei pana da pe afara si gata. Simplu. Mie parca cam 1,8 L mi-a intrat, ceva-n genu.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cand dau schimbatorul pe liber stanga-dreapta se aude un zgomot ca un scartait ,trebuie aplicata ceva vaselina acolo la baza sau si mai adanc(sa presupuna demontarea schimbatorului) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o problema la masina din semnatura. Cu motorul oprit intra usor in toate vitezele. La plecarea de pe loc, la trecerea din treapta 1 in 2 nu intra din prima, nici nu fortez. Daca apas inca o data ambreiajul intra mai greu dar caraie scurt. Trec in 3, merg cativa zeci de metri apoi revin iar in 2, intra greu dar nu mai caraie. Pe masura ce merg nu mai opune rezistenta, intra normal. Urmeaza sa merg la un service dar vreau si o parere de la voi. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Salut....imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia....dar sper ca ma poate ajuta cineva cu o prblm...la masina mea din semnatura....am urmatoarea prblm....pornita la relanti cand apas ambreajul se amplifica putin sunetul motorului....iar cand urc in turatie cam pe la 2000 suna ft usor a bataie dar nu se simte nimic in pedala sau pedalier doar se aude asata daca am tot oprit in masina....mentionez doar cu ambreajul calcat....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e de la rulmentul de presiune. Pe scurt, kit nou de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific....inlocuit in urma cu o luna volant+kit ambreiaj luk....dar zgomotul era si inainte sa schimb kitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf IV 1,9 tdi 66kw ALH. Imi sare din treptele 1,3,5.din treptele 3 si 5 sare mai rar,dar in treapta 1 o tin cu mana ca nu sta. Cutia poate fi singura cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si/sau timoneria, reglaj timonerie

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut. Am un golf IV 1,9 tdi 66kw ALH. Imi sare din treptele 1,3,5.din treptele 3 si 5 sare mai rar,dar in treapta 1 o tin cu mana ca nu sta. Cutia poate fi singura cauza?

Intra usor in viteza sau agata ? Daca agata atunci cand schimbi viteza posibil 90% sa fie sincroanele. Daca nu agata e posibil ca timoneria sa trebuiasca ajustata. Stiu ca uneori la unele modele, una din probleme ( bine, nu asa de grava ) era tamponul amortizor de la motor din partea stanga ( cel care se prinde de cutie ) care trebuia schimbat. 

 

Problema a aparut deodata sau in timp ? A aparut unor anumite cauze  ( bagat in viteza I la turatii mari, ambreiaj apasat la jumate sau deloc etc. ) .

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costele eu zic sa verifici nivelul uleiului.....deoarece din ce spui u face doar la rece atunci cund sincroanele nu au luat contact cu uleiul dar dupa ce te deplasezi si uleiull ajunge pe sincroane totul revine la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e pentru mine raspunsul, nu ar trebui sa faca asa in toate treptele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de cateva zile :dimineata dupa ce pornesc la rece si doar in timp ce retrogradez intr-o treapta  inferioara se aude un huruit metalic exact in secunda in care cupleaza ambreiajul.Dupa 5-10 minute de mers nu se mai aude absolut deloc.

Sa dea semne de uzura rulmentul de presiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva am un VW Golf 4 motor 1,4 16 valve si atunci cand bag in marsarier si execut deplasarea cu spatele la viteza putin mai mare se aude un sunet foarte ciudat iar schimbatorul imi sare din viteza deplasarea este lina masina nu se bruscheaza sau sa mearga intrerupt daca este cineva in masura sa imi dea un ajutor mi-ar fi de mare folos nu vreau sa arunc o gramada de bani pe la aja zisi mecanici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi.Cred ca in cazul lui Lex-Boy s-ar putea sa aibă uzate tampianele de la cutie sau motor sau poate timoneria.Un coleg care are Golf 3 avea un troncanit când mergea cu spatele si buna au fost tampoanele,am fost si eu cu masina respectivă si tremură schimbătorul de viteză ca la dacie.deci vefifica tampoane/reglaj timonerie

Sărbători FERICITE și numai bine,fără probleme si dureri de cap!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!