Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Nu nimic din toate ce ai enumerat mai sus eu cred ca totusi pinionu pentru marsarier sa rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura am cutia din imagine. problema este ca am joc la tija incercuita cu rosu(din partea de jos) si din cauza asta imi caraie cand incerc sa cuplez treapta a 2-a. daca nu trag la maxim stanga intra fara carait. cine ma poate ajuta cu un cod pt kit de reparatie ceva, nici nu stiu ...

 

post-123990-0-00848400-1407318681_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ai joc in brate si in bucsele de teflon, nu numai tija cu pricina. Trebuie schimbata toata si costa aprox 400 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura am cutia din imagine. problema este ca am joc la tija incercuita cu rosu(din partea de jos) si din cauza asta imi caraie cand incerc sa cuplez treapta a 2-a. daca nu trag la maxim stanga intra fara carait. cine ma poate ajuta cu un cod pt kit de reparatie ceva, nici nu stiu ...

 

attachicon.giftimonerie.jpg

Poate să fie buba şi din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin un VW BORA din 2002 si am urmatoarea problema : la accelerare sau cand trec peste denivelari,schimbatorul se misca destul de tare.A fost in service si i s-a schimbat tamponul "dogbone",dar din pacate se manifesta la fel.Tamponul de langa baterie pare cam uzat si ma gandeam sa-l schimb.Care sunt cauzele acestor miscari ?in afara de tampoane uzate...

La timonerie se poate schimba/regla ceva pentru a mai diminua miscarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update.Am facut urmatorul test:am pus un prieten sa imi miste motorul (acesta fiind oprit) pentru a verifica miscarea schimbatorului.Se misca foarte putin.Dar cand am luat la pipait timoneria..surprize surprize....se misca independet de cutie si probabil din cauza asta simt in schimbator toate gropile.Ce ii pot face sa nu mai aibe acel joc?Partea care se misca este ansamblul din capatul tijei care iese de sub masina si ajunge sub capota.Nu am putut face poze dar este o tija+un ansamblu cu o placuta care se leaga de parghii.Acea placuta+tija au un joc fata-sapte/sus-jos.Am atasat o poza gasita pe net.

Ajutati-ma va rog!

post-139556-0-86396800-1407955616_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu. Am schimbat si dogbone-ul si am pus unul luat de la un coleg de pe forum ce avea bucsele schimbate cu unele powerflex. Am schimbat si tijele din imagine + garniturile si tot se misca, mai putin dar se misca. Banuiesc ca trebuie schimbat tot ansamblul timoneriei. Singurul suport pe care nu l-am schimbat pentru ca parea ok a fost cel de la motor de pe partea cu vasul de expansiune.

post-109960-0-20886100-1407956588_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la mine restul timoneriei pare ok...dar ce am incercuit se misca fara sa depui prea mult efort.Cat te-a costata toata operatiunea(achizitie + manopera )?O pot face singur sau e nevoie de un specialist ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea le-am schimbat:

2x FEBI BILSTEIN 18104
1x FEBI BILSTEIN 18832
1x TOPRAN 108 840
8x TOPRAN 109 120

 

Au fost aproximativ 75 de lei si le-am schimbat singur. Mai iti trebuie niste vaselina rezistenta la temperatura si praf.

Ies destul de usor tijele. Mai greu le pui pe cele noi, mai ales cele 2 mai lungi. Cu putina rabdare si niste clesti cu cioc mi-a luat cam 30 de minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@a.stefan :Cred ca o sa le schimb si eu..dar nu stiu de unde pot cumpara piesa mea....Nu cumva ai si tu joc in aceiasi punct ca mine ?

Imi poate confirma si mie cineva daca exista acel joc in timonerie (cel specificat de mine la piesa incercuita) la masinile la care schimbatorul nu se misca ? Sau care este jocul normal la acea piesa ? 

Modificat de Anuta Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu schimbatorul de viteze la masina din semnatura.

 

Rotula in care intra levierul schimbatorului de viteze s-a largit si are un joc de vreo 2 cm in stanga.

 

Din cauza la jocul ala nici nu pot regla timoneria. Am incercat acum un an s-o reglez si nu intra in viteze ... pana la urma am reglat-o din "ochi" dar imi agata in 1 si 2.

 

 

Exista vreun kit de reparatie pentru el sau trebuie sa iau o timonerie SH de prin dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin cu o problema la cutia de viteze a golfului meu si anume , am schimbat cutia de viteze deoarece sarea din viteza 2 dar acum intra foarte greu in viteze iar in marsarier caraie ca si cum nu as fi calcat bine ambreiajul.mentionez ca atunci cand mi s-a schimbat cutia ,baietii sau uitat si la ambreiaj si au spus ca este ok. la rece  vitezele se schimba f usor ,dar cum se incalzeste vitezele se schimba din ce in ce mai greu.am fost pana acum la  5 mecanici diferiti ,uni spun ca ar fi ambreiajul altii cutia dar nici unul nu spune concret ce poate fi.daca exista cineva pe forum care m-a poate ajuta cu un sfat sau cu rezolvarea acestei probleme (bineinteles contra cost) il rog sa-mi lase un mesaj.va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseste ambreiajul si vezi sa nu aiba scurceri cilindru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut-o , am schimbat chiar si cilindru cu cel dupa cutia veche dar degeaba, am desfacut chiar si capacul acela verde din spate si ne-am uitat la rulment si tija,cred ca ramane sa schimb ambreiajul cu totul. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi face şi mie,o sa ma duc la un servis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ajungi cumva inaintea mea ,da-mi te rog si mie un mesaj cu ce au descoperit.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin cu o problema la cutia de viteze a golfului meu si anume , am schimbat cutia de viteze deoarece sarea din viteza 2 dar acum intra foarte greu in viteze iar in marsarier caraie ca si cum nu as fi calcat bine ambreiajul.mentionez ca atunci cand mi s-a schimbat cutia ,baietii sau uitat si la ambreiaj si au spus ca este ok. la rece  vitezele se schimba f usor ,dar cum se incalzeste vitezele se schimba din ce in ce mai greu.am fost pana acum la  5 mecanici diferiti ,uni spun ca ar fi ambreiajul altii cutia dar nici unul nu spune concret ce poate fi.daca exista cineva pe forum care m-a poate ajuta cu un sfat sau cu rezolvarea acestei probleme (bineinteles contra cost) il rog sa-mi lase un mesaj.va multumesc anticipat

Nu trebuia sa schimbi toata cutia de viteze ca iti sarea din viteza a 2.Puteai sa inlocuiesti sincronul,pinionul si rezolvai problema.

Referitor la problema ta in prima faza verifica tot circuitul hidraulic al ambreiajului sa nu ai scurgeri,poti sa faci si o aerisire si dupa daca tot asa se manifesta incearca o gresare a timoneriei,si verifica uleiul la cutia de viteze si daca necesita schimbare il schimbi.

Daca zici ca la r ece intra bine si la cald face figuri mai mult ca sigur este din cauza uleiului din cutia de viteze.

Nu te mai lua dupa toti mecanici ca ajungi sa bagi milioane in cutia de viteze si tot nu o vei repara.

Si eu am avut demontata cutia de viteze de 7 ori si pana la urma eu am rezolvat-o singur.Trebuie doar sa fi atent si iti garantez eu ca ii dai de cap.

 

Daca mai ai ceva nelamuriri iti pot da numarul meu de tel si vorbim mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am schimbat uleiul din cutie odata cu cutia.circuitul hidraulic a fost verificat si chiar am schimbat cilindru de la ambreiaj pt ca mi s-a parut ca nu impinge cat ar trebui.am fost la mecanici si parerile sunt impartite ca ar fi din ambreisj din cauza placii de presiune sau din cauza cutiei de viteze.daca te pricepi astept nr tau de tel si te deranjez maine cu o vizita sa vezi simptomele .multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se intampla cand e cald? caraie cand incerci sa bagi in ORICE treapta de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu caraie decat in marsarier , intra mai greu in treapta 1 si 2 si putin mai usor in treptele 3 si 4.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema la cutie, in prima si a doua treapta in special intra greu si parca agata in ceva, mentionez ca ambreajul prinde foarte sus, uleiul din cutie nu l-am schimbat niciodata si o am de un an masina, un mecanic a spus ca poate fi de la timonerie, ca tijele nu sunt reglate corect pe arcuri, dar tijele cum se pot deregla??? 

 

De curand am strans ceva bani si as dorii sa schimb ambreajul, dupa cum am spus prinde foarte sus si imi este frica sa nu se strice "cand mi-e lumea mai draga" va spun motorizarea poate imi puteti recomanda un kit, motorizare Golf 4 1,4 16v APE 75CP an 2000. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand un reglaj al pedalei de ambreiaj si un reglaj al manetei de viteze! daca nu patineaza ambreiajul, ce rost are sa il schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Recomandarile sunt simple, practica e mai grea.

 

La motoarele de 1.6 si 1.4 timoneria NU are reglaj. Cu atat mai putin pedala de ambreiaj. Tot ce poti face la pedale este sa infiletezi sau sa desfiletezi surubul cilindrului receptor si acolo personal nu as recomanda sa isi bage cineva manutele.

 

Revenind la timoneria asta afurisita mai proasta ca la batranele dacii, opereaza ce a facut colegul mai sus si inlocuieste bucsaraia timoneriei, in special cele de teflon, acolo prinde joc. Pe langa asta, tamponul anti-cuplu duce la o miscare excesiva a timoneriei si mai departe la uzura prematura a acesteia.

 

Spor la surubarit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!