Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

floro_st205

post-104305-0-25477700-1401128682_thumb.

poti sa te si superi  :D

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am un Golf 4 [an 2000, motor 1.9 ALH] si de ceva vreme se aude un zgomot puternic  in interiorul masinii, in zona cutii de viteza, cand ajung la 80 Km/h.  Masina incepe sa vibreze cand merg drept sau cand virez la stanga, zgomotul si vibratiile dipar la virajul la dreapta.

 

Am schimbat bucsele, rulmentii, ulei cv, capete de bara [pt ca erau uzate] si tot nu a disparut zgomotul. 

 

La service nu au putut sa-mi zica nimic la prima vedere. Au zis s-o las pt a doua zi ca s-o investigheze mai bine dar nu am putut s-o las.

 

A mai intalnit cineva prb ata? 

Modificat de marcelica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putea face un video sa il incarci aici ar fi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Golf 4 [an 2000, motor 1.9 ALH] si de ceva vreme se aude un zgomot puternic  in interiorul masinii, in zona cutii de viteza, cand ajung la 80 Km/h.  Masina incepe sa vibreze cand merg drept sau cand virez la stanga, zgomotul si vibratiile dipar la virajul la dreapta.

 

Am schimbat bucsele, rulmentii, ulei cv, capete de bara [pt ca erau uzate] si tot nu a disparut zgomotul. 

 

La service nu au putut sa-mi zica nimic la prima vedere. Au zis s-o las pt a doua zi ca s-o investigheze mai bine dar nu am putut s-o las.

 

A mai intalnit cineva prb ata? 

Echilibreaza rotile si fa unghiul, dupa mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal dragi colegi de forum

 

am facut acum 2 zile itp ul si a trecut fara probleme masina din semnatura dar inginerul mi a zis ca la planetara stanga ar fi dus semeringul de la cutie ca, curge ulei respectiv e murdara planetara de ulei in acea zona.

acum intrebarile--cum se schimba acel semering?

cat costa-semering-manopera

trebuie schimbat si uleiul din cutie sau la schimbarea semeringului nu se pierde ulei si ar trebui doar completat

multumesc de un eventual raspuns si daca e cineva din bucuresti care poate sa imi rezolve problema la un cost rezonabil astept nr de tel

multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara dragi colegi.am si eu un golf 4 ahw,si am o mica problema la cutia de viteza si anume sare din treapta 2 de viteza, dar nu mereu si numai daca  se creeaza anumite socuri,mai precis daca sunt in viteza 2 si vreau sa trec peste o groapa sau o denivelare, apas ambreiajul iar dupa ce dau drumul acestuia de cele  mai multe ori sare din viteza,oare ce poate fi? un mecanic mi-a spus ca pate fi sincronul de la viteza 2, altul ca ar fi din timonerie,altul ca ar fi un tampon dus, si nu mai stiu ce sa cred.va multumesc anticipat daca ma puteti ajuta cu umilele dumneavoastra pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Am rezolvat prb. Se pare ca mecanicul nu a montat bine rulmentul [ a fost batut cu ciocanul]. L-am schimbat din nou si acum nu se mai aude zgomot.

 

Multumesc pt sfaturile voastre!

 

 

Salut,

 

Am un Golf 4 [an 2000, motor 1.9 ALH] si de ceva vreme se aude un zgomot puternic  in interiorul masinii, in zona cutii de viteza, cand ajung la 80 Km/h.  Masina incepe sa vibreze cand merg drept sau cand virez la stanga, zgomotul si vibratiile dipar la virajul la dreapta.

 

Am schimbat bucsele, rulmentii, ulei cv, capete de bara [pt ca erau uzate] si tot nu a disparut zgomotul. 

 

La service nu au putut sa-mi zica nimic la prima vedere. Au zis s-o las pt a doua zi ca s-o investigheze mai bine dar nu am putut s-o las.

 

A mai intalnit cineva prb ata? 

Echilibreaza rotile si fa unghiul, dupa mai vedem.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kuc01

incepe cu verificat suportii motor/cutie ,regleaza timoneria si daca nu se rezolva ,e din cutie (dar nu sincronul)  :D .nu e gluma . poate fi una din cele trei sau chiar cumulate .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult, o sa-mi fac o programare la midocar sa o verifice ei sau daca e cineva din bucuresti care se pricepe la asa ceva (bineinteles contra cost) astept mesaj.inca o data multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma chinui e ceva vreme sa  fac rost de o cutie de viteze pentru un golf 4 motor 1.4 an 99'. De 4 luni tot imi service imi sta, ca ceea ce nu pot sa inteleg cum de in Timisoara nu se gasesc cutii de viteze ci doar partea aia, oltenia, in fine.

Am pus un anunt pe internet ca, caut cutie de viteze si am primit o gramada de oferte, acuma mi-e oare cum frica sa comand asa direct fara informatii, mecanicu la care am dus'o, care e total dezinteresat de masina, el de 4 luni tot imi cauta cutie dar nu a gasit, ca nu se potriveste, mi-a zis s-o comand doar daca mi se da factura si garantie de montaj, intrebarea mea este. Ce inseamna cutie de viteze cu capac verde? ce face capacu' ala verde? Nu ma pricep.

Acuma nu stiu ce sa aleg....

Disper cu masina asta.

Modificat de Sharp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motorizarea ta au fost montate cutiile DSB sau DUW. Cea din urmă a mai fost pusă pe Leon, Toledo, Octavia (bineînţeles cele cu motorizare 1,4 75 cp, AHW, APE, AXP).

Capacul nu face nimic în sine, doar adăposteşte rulmentul de presiune, este un specific la această cutie că nu are rulmentul de presiune pe placa de preiune ci în partea opusă a cutiei, vezi că scrie pe la pagina 33 în acest topic. Cu factura şi garanţia are dreptate mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

pt bora 1.6i (AVU) automata, cine ma poate lamuri cum sa rezolv problema coduri de eroare : 00652 (27-10) si 01192 (04-00)

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am cautat, iar cei de la Porsche mi au zis ca e cutia si ma costa 5000E...ma gandeam ca poate as scapa mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe net vezi ca sunt unii la oradea cei mai buni in cutii automate si gasesti un mecanica la montaj si demontaj si o trimiti cu curier expres suna si intreaba cat costa reparatia si fa un calcul cred ca iesi mult mai ieftin de 5000 e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De curand am achizitionat si eu un golf 5,an 2008, 1.9 tdi, cod motor BXE, cutie 6 trepte. Problema e urmatoarea: in timp ce merg si vreau sa schimb din treapta 4 in treapta 5,trebuie sa imping putin mai tare si mai brusc. Daca bag in treapta a-5-a normal,cum le bag si pe celelalte,nu-mi intra. Adica la mana simt ca intra dar cand dau drumul la ambreiaj,se aude acel sunet in cutie,de parca am vrut sa schimb treapta fara sa apas pe ambreiaj,si automat imi "vibreaza schimbatorul". Calc ambreiaju,bag din nou in treapta 5,dar,putin mai brusc si cu putina putere,si intra,nu mai am probleme. Credeti ca ar fi probleme la acea "furca",care cupleaza treapta 5,sau pur si simplu nu sunt eu obisnuit cu aceasta cutie in 6 trepte? Un schimb de ulei la cutie,ar aduce ceva inbunatatiri la comportamentul acesteia? PS: din treapta 5 in treapta 6,merge foarte usor,la fel si celelalte trepte. Ambreiajul prinde destul de jos. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ceva de genul am avut si eu " la inceput ".. dupa a fost mai rau.. am schimbat tot ce era de schimbat la cutie.. pana la urma la mine a fost de la ambreiaj..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marcu.Alexandru

Salut! Am intampinat si eu aceasta problema, doar ca fortam in treapta a3a. La service mi-a fost recomandat un aditiv pentru cutia de viteze (33 lei). De atunci nu mai am probleme. Sper sa mearga si la tine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bitanu daniel

Salutare, salutare!

Sunt deținătorului unui golf 4 an 2001 motor ALH. De aproximativ o saptamana tot aud un zgomot dubios gen clinchet metalic pe partea stanga fata la viteze relativ mici, pe liber (in mers), in treapta intaia, a doua. Cand ii dau mai mult de 30 km/h nu se mai aude nimic.

Prima oara mi-am zis eu ca ar atinge discul de protectia de tabla, sau ca o placuta de frana ar bate, dar nu este nici una din ele. Azi am ridicat masina pe cric, am verificat eventualele jocuri si batai la roata de pe partea stanga, iar cand am invartit de roata am auzit imediat acel sunet de ,,clopotel,,. Se pare ca se aude din cutia de viteze, in zona diferentialului. Apoi am repetat procedura si pe partea dreapta, dar aici nu este nici-o problema. Se aude doar la invartirea rotii de pe stanga. Am reverificat din nou pe partea cu pricina si 100% provine din cutie acel ,,clinc-clinc,, (a nu se intelege gresit, nu se aude niciun huruit tipic rulmentilor uzati, joc al axului planetarei sau pierderi de ulei). Sunetul se aude indiferent daca este in sarcina sau pe liber.

Aveti ideea ce ar putea fi? Multumesc!

PS: nu am verificat inca nivelul uleiul din cutie.

Modificat de bitanu daniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica neaparat nivelul uleiului in cutia de viteze,si vezi daca ai ceva urme de span.

Posibil sa se fi retezat vreun nit de pe grup si iti atinge prin carcasa,deci verifica cat mai urgent despre ce este vorba daca zici ca la invartirea roti se aude din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare vin cu o problema la golfuletu meu zilele trecute la 20 metri inainte de a ajunge in fata casei am auzit o pocnitura mare dupa care masina sa franat in suturi am puso pe liber mentionez ca eram in treapta 3 oprit motoru. Mam dat jos din masina si constatarea ulei mult pe asfalt de la cutia de viteze mam bagat sub ea si am o gaura nu ma pricep dar e o tulumba care e legata de cardan se mai poate face ceva sau trebuie schimbata toata cutia. Mentionez ca azi am pornito binenteles tot uleiul sa scurs am bagat 1a si pleaca dar nam mers mult 1 m .pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ps : inainte de a se imtampla problema nu prea intra bine in marsarier se bloca schimbatoru cam la jumatatea cursei calcam ambreaju incercam din nou si cu greu intra plus caraitu care se aude deobicei cand nui apasat ambreiaju pana la fund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai ieftin e sa schimbi cutia intrega

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles dar problema e alt care e cauza caruia mi sa dus cutia ca doat nu sa dus pur si simplu si ce ar trebui verificat bielete nu ma pricep ma refer dacs iau alta cutie sa nu o faca praf si pe aia. Cauza ma intereseaza unde sa ma uit ce sa verific inainte de a pune cutia noya

Am inteles dar problema e alt care e cauza caruia mi sa dus cutia ca doat nu sa dus pur si simplu si ce ar trebui verificat bielete nu ma pricep ma refer dacs iau alta cutie sa nu o faca praf si pe aia. Cauza ma intereseaza unde sa ma uit ce sa verific inainte de a pune cutia noya

Scuze sa blocat telefonu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai spart carcasa cutiei lovind-o (urcat pe o bordura ,trecut peste o piatra ,...) atunci s-a spart din cauza unor defecte intene .  nimic din partile suspensiei nu poate afecta cutia ,eventual doar mersul cu doua roti de masuri diferite pe puntea fata  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!