Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Codul piesei cred că este 1J0711893 (ar trebui să scrie şi pe ea) şi nu cred să coste mai mult de 10 euro, dar de ce să dai banii pe ea fără să fii sigur. Fă cum a zis şi Răzvan, bagă-te sub maşină şi verifică tot traseul timoneriei (te vor ajuta pdf-urile) să nu ai joc pe la o îmbinare ceva.

Părerea mea este că schimbi degeaba pintenul ăla. Dacă era de vină uzura lui se compensa din reglaj, aşa dacă tot mai agaţă atunci mai este undeva o problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul care la dat lupo_bv este acel schimbator de plastic pe care culiseaza toate treptele de viteza si daca este uzat nu poti sa faci acel reglaj de 2mm.

Dar degeaba o schimbi si o reglezi ca tot va agata.Si eu am schimbat-o si nici o imbunatatire atata timp cat timoneria are joc poti sa o reglezi de 10 ori ca tot va agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , am si eu o problema cu un golf 4 1.4 16V 2001 170.000 km cand apas pe ambreiaj si ajung sus cu el imi bate ceva in fata un ticait dar nu in pedala sau altceva doar pe afara se uade ceva nu se aude tare dar bate ori de cate ori apas ambreaju si ii dau drumu cand e pe demaraj sau cand e sa schimb viteza . Se poate intampla ceva grav daca merg asa cu ea ? Si mai am o intrebare ce ulei sa folosesc pt ea 5w-40 sau 10w-40 . Tin sa specific ca sunt incepator am cumparat masina de 2 luni si nu prea stiu exact daca vreti sa ma intrebati ceva in legatura de mecanica cu ea , de luat am luat-o impecabila din punct de vedere mecanic pt ca am pus-o pe tester . Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios? ai pus-o pe tester si ti-a dat ca e impecabila din punct de vedere mecanic?....interesant...

 

lasand gluma la o parte, cred ca ai probleme la rulmentul de presiune! nu te sfatuiesc sa mai mergi cu ea! ar putea sa-ti strice ceva pe-acolo...

si ulei 10w40 ca are ceva uzura la 170 de mii de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Impecabila" pentru o masina de vechimea ei si de km astia nu nouo ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei se foloseste doar cel din specificatii, indiferent de km. Uleiul mai vascos la rece nu te ajuta cu nimic...

Daca motorul e uzat se repara, nu se pune ulei cu alte specificatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa imi spune-ti despre aceea bataie , sunt foarte ingrijorat ca a inceput sa imi bata asa .. Multumesc frumos pt sfaturile cu uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 fsi, cutie manuala.. asa am cumparat-o cu defecte. Problema e ca daca ii dau direct din viteza 3 in 4 nu intra (nici nu caraie). Intra doar daca o las putin pe liber si ii dau 4. Cu motorul oprit intra perfect in toate vitezele. Are cineva idee care ar fi problema si daca merita reparata? 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deveritascred ca ai joc la timonerie! si merita a fi reparata daca e asa!! mai asteapta si alte pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doxxul07 rulmentul de presiune nu prea face zgomot la motorizarile de 1.4 1.6 16V pentru ca rulmentul se afla in cutia de viteze si lucreaza numai in ulei.

Sa zicem ca ar face zgomot acesta persista numai la apasarea ambreiajului pentru ca atunci este in sarcina.

Trebuie verificata cutia de viteze sau poate este vreo rola de la transmisie-distributie.

Ar fi ideal sa verifici si uleiul la cutie sa vezi unde se afla si cum arata.

 

deveritas:incearca o aerisire a pedalei de ambreiaj si verifica suporti motor.Indiferent ca este joc in timonerie sau in suporti tot trebuie sa intre in viteze,bine nu te astepta sa intre perfect dar trebuie sa intre.Mai poate fi si placa de presiune ca de obicei cand nu te lasa sa bagi in viteza sau intra fortat cam de acolo este problema,si in ultima faza sper sa nu fie sincronul ca atunci este mai naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o bataie exact cand o calc si cand ridic picioru tot timpu cand calc pedala , daca continui asa pot pati ceva grav ?


Si mai am o problema am cumparat niste stopuri cu leduri si sunt mai mici cu 1 deget decat cele originale si se vede tabla din spate de la stop ce as putea sa fac rezolv asta ce sa pun in lipsa aia ? Multumesc


Si mai am o problema am cumparat niste stopuri cu leduri si sunt mai mici cu 1 deget decat cele originale si se vede tabla din spate de la stop ce as putea sa fac rezolv asta ce sa pun in lipsa aia ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Golf IV 1.4 din 2003 , la cutia de viteze am o problema.. la 2, 3 luni sa zic asa mi se blocheaza schimbatorul in mijloc ( pe liber ) nu ca as las-o pe liber, ci atunci cand incerc sa schimb. Ori ramane blocat, ori intra foarte greu intr-o viteza si se simte ca si cum ar fi infundat, dupa cateva minute cu motorul pornit isi revine si merge perfect. Tin sa mentionez ca inca nu i-am schimbat uleiul pana acum, rezolv daca schimb uleiul sau e ceva mai grav ?

Modificat de Cosmin324
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând verifică nivelul uleiului din cutie, în al doilea (după ce completezi uleiul în cazul în care este prea puţin şi simptomele se menţin) ar trebui separată cutia de timonerie şi acţionată cu mâna, dacă merge uşor atunci este din timonerie, dacă merge tot greu este din cutie. Cu motorul oprit cum se manifestă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare am sa-i schimb uleiul sigur, ideea e ca mie mi se misca bine mereu si cand merg si cand e motorul oprit, patesc asa ceva o data la o anumita perioada de timp, parca am impresia daca sunt in vale si patesc asta.. o accelerez pe liber asa si isi revine in mers. Nu stiu ce sa zic, nu prea ma pricep deloc la masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica suportul de la cutie, acel dogbone, sigur are buicsele slabite si trebuie schimbat. Daca acel suport permita miscarea fata/spate a motorului, implicit si a cutiei, iti deregleaza timoneria si de aici problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog, un posesor de golf 4 1j1, urcati aici o poza cu maneta voastra de viteze(in treapta a 2-a) sa vad cum ar trebui sa arate! ceva in genul asta:

 

post-123990-0-89943500-1400305250_thumb.

 

multumesc!

Modificat de adaniel69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul la cutie, nu mai agata deloc, nu se mai blocheaza, merge perfect acum, timoneria e ok, uleiul era ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost la nivel uleiul în cutie sau a fost o cantitate mai mică decât trebuia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am sa-ti zic, dar a curs ceva ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal nu avea de ce să fie ars decît dacă a fost mai puţin decât trebuia. Eu când l-am schimbat arăta aproape ca cel nou.

Ar fi bine ca o dată pe an să verifici nivelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de un an si ceva, aparent consumabilele, uleiurile au fost schimbate mai rar pana sa ajunga la mine. Din ce mi-a zis inginerul era ars si avea si o culoare spre negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au revenit problemele, la fel imi face.. ce as putea sa mai fac ?:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce a mers ceva fără probleme înseamnă că nu este din cutie ci foarte probabil cum a scris colegul mai sus de pe la suportul ăla de sub cutie, sau din timonerie ori suporţii motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers fara probleme ca si inainte, doar ca nu mai agata, singura diferenta.. practic si inainte mergea fara probleme, se intampla cand si cand. O sa mai merg o data la service..

Modificat de Cosmin324
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. si la mine intra putin cam greu in viteze, asa ca as vrea si eu sa verific uleiul la cutia de viteze , da nu prea stiu unde sa ma uit.

Nu ma supar daca-mi dati un mic indiciu.

Modificat de GinelSB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!