Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Deci nu ar trebui sa ma panichez ? In sensu ca mai am de aruncat niste bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...cred ca mai bine ar fi sa intreb mecanicul, sa vad ce imi zice. O sa revin eventual cu un post sa va zic ce mi-a spus. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la a mea cutie ERT nu intra din mers usor in treapta 1. Daca am peste 10-15 km la ora deja nu mai vrea si personal nici nu m-am incapatanat sa o fortez vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare. Care e cuplul de strangere pt suruburile cutiei de viteze? Ma refer pt acelea care strang capacul unde vine masticul. Am o pasarica si vreau sa schimb 3 suruburi de jos care sunt expuse mediului si implicit factorilor externi.

Ele vin din fabrica cu un coating menit sa nu reactioneze surubul cu carcasa cutiei ce e din magneziu si cum mi se par mie ca nu mai sunt ca noi, de aceea vreau sa le schimb.

Un cod de original pt resepctivele suruburi aveti?

Ms

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt M8 infiletate in aluminiu ,intre 22 si 27 Nm . nu am un manual sa-ti pot spune exact .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea intra greu si in treapta 2 daca am ceva viteza...de treapta 1 cand sunt in miscare nici nu mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SSRAZVAN marti merg la mecanic sa dam cu spray sa o curatam de ulei sa vedem de unde curge. In viteze intra foarte bine.

 

Irinel, ai gasit sursa scurgerilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un golf 4,observ cateodata daca stau la un semafor in panta cu fata la deal imi intra mai greu in prima treapta,iar cand misc schimbatorul in punctul mort pe liber pare ca agata usor..posibil timoneria necesita reglaje...cine stie..190 mii km de acu poate fi orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că mai curând ceva suporţi motor/cutie slăbiţi. Dacă ar fi timoneria cred că ar face mai tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cutia in 6 trepte de pe 1,9 tdi pd ajm nu am gasit mai nimic pt reglaj timonerie. As vrea sa o calibrez putin.....mersi

Modificat de Tevez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e ordinea corecta? desfaci sufele cu arc si apoi blochezi cutia sau blochezi cutia si apoi desfaci sufele? Am gasit alt video si difera ordinea. Sau nu are importanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, am uitat de acea postare.

Nu am mai ajuns la mecanic...au intervenit niste probleme si a trebuit sa plec din judet. Am rugat un prieten care  mai face pe mecanicul :D sa arunce o privire si a zis ca uleiul vine din partea dinspre roata dar nu isi da seama exact de unde.

 

O sa merg la un servis sa o ridice pe elevator sa vedem  exact care e problema dar nu acum pentru  ca luna aceasta trebuie sa o inscriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai urme de ulei unde se imbina cutia cu baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acele urme de ulei la care faci referire.

trebuie să schimb vreun simering sau o garnitură?

îmi stă în gât pierdera asta de ulei, deşi nu am probleme la schimbarea vitezelor ( cel puţin încă!).

rog un sfat şi eventual cât m-ar costa operaţiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare. Care e cuplul de strangere pt suruburile cutiei de viteze? Ma refer pt acelea care strang capacul unde vine masticul. Am o pasarica si vreau sa schimb 3 suruburi de jos care sunt expuse mediului si implicit factorilor externi.

Ele vin din fabrica cu un coating menit sa nu reactioneze surubul cu carcasa cutiei ce e din magneziu si cum mi se par mie ca nu mai sunt ca noi, de aceea vreau sa le schimb.

Un cod de original pt resepctivele suruburi aveti?

Ms

N 908 704 01

 

cuplu 60Nm

post-34985-0-44701600-1381852806_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea din poza sunt suruburile prinderii cutiei de motor ,el voia alea dintre cele doua cartere ale cutiei (su cel putin eu asa am inteles, "masticul"= doar intre cartere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Suruburile de prindere dintre carcasa de ambreiaj si carcasa cutiei se strang la 25Nm.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms baieti, precum Flori a spus, cele dintre carcase ma interesau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!!

Am si eu o problema cu un golf 4 motorizare 1.4 din 2002.

Problema este ca nu mai pot baga in a 2 a viteza ..adica in sensul ca nu o mai tine deloc si cateodata si in a 4 a..in restul vitezelor intra fara nici o problema.Am fost la niste mecanici si mi-ar fi spus ca cica furca de la viteza ar fi problema...Aveti idee care ar fi problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furca ,sistemul de blocare a furcilor ,crabotii pinioanelor sincron , .... pana nu desfaci nu poti sti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va relatez problemele avute de fratele meu la al sau golf 4 1,6 AUS. De cand a luat masina ambreiajul tinea foarte sus si are o anumita ezitare la intrarea in treapta 1 ( nu agata, pur si simplu nu intra ca si cum ar fi blocata maneta). A schimbat ambreiajul si problema a persistat. A schimbat uleiul OEM la fel. Acum s-a desfacut cutia si totul e ok in ea, doar 2 rulmenti conici au ceva urme de uzura si vor fi inlocuiti pe OEM. Mecanicul spune ca problema cu intratu greu in viteza 1 si cu tinutul sus ar fi din cauza noului ambreiaj care e compus din placa SACHS si disc LUK (asa a venit desi a fost comandat LUK tot)

 

Ca si mentiune: daca baga direct 2 si apoi 1 intra fara probleme. Ce parere aveti? Sa fie doar ambreiajul de vina sau ceva sincron, inel sincron?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la problema cu 1-a ,daca de la N la 1-a intra greu si de la 2-a la 1-a intra mai usor cauta ,problema e la selectorul de viteze sau chiar din timonerie(cabluri). 

cu "tinutul pedalei sus" ,comanda ambreiajului e pe cablu autoreglabil ? daca da ,verifica conexiunea cablului pe pedala de ambreiaj sau daca sistemul de autoreglare mai functioneaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!