Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

stie cineva cu ce pot sa gresez timoneria cutiei de viteze, atat partea de la schimbator cat si sistemul de parghii de la motor?

din cate am vazut la schimbator e o vaselina alba. unde gasesc un spray cu vaselina alba cu litiu?

multumesc anticipat celor ce imi vor raspunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

timoneria cu wd40...dar o sa se bata praful de la o vreme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

choppermaster

Buna colegi forumisit..am si eu o problema poate ma lamureste cineva care e baiul.

De cateva zile cand pornesc masina schimbatorul merge perfect iar dupa 5 min (dupa ce se incalzesc lucrurile) incepe sa imi frece cand intra in orice treapta (se simte o frecare ca si cum ar fi cauciuc pe cauciuc) Am incercat sa lubrifiez putin tijele ce vin spre cutie dar tot asa merge.

A mai patit cineva ceva de genul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza schimba uleiul. Daca e deja schimbat e mai complicat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba uleiul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am mare nevoie de ajutor :( .

Am fost la un service din Cluj-Napoca pentru inlocuirea semeringului de la CUTIA DE TRANSFER (in zona de plecare a cardanului), deoarece era o pierdere de ulei pe acolo. La operatia de extragere s-a ciobit capacul cutiei de transfer in care sta semeringul (este un guler foarte subtire care tine semeringul).

Ma gandeam ca mai cunoasteti si voi persoane care pot sa aiba asa ceva. Ar fi de mare ajutor o astfel de informatie.

Datele autotutismului:Volkswagen Passat Combi 4 Motion

Motorul: TDI-1968(cmc) - 3C AKBKPX1

Nr. Identificare: WVWZZZ3CZ8E144185

An Fabricatie: 2008

P.S. In cazul in care nu se gaseste cutie de transfer functionala, poate fi si defecta, doar ca trebuie sa fie capacul intact.

Va multumesc si astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ciudat este ca acest zgomot il am si eu dar nu asa accentuat.Si la mine face dar mai incet.Astept si eu niste opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf416,ai facut pedale la ambreiaj sau doar o apasare de pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. S-a facut pedala al ambreiaj(apasat-lasat si tot asa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca faci doar o pedala se aude doar o singura data zgomotul.Ambreajul de 14..16 sunt ambreaje intoarse,au in componenta 5 piese,e posibil ca zgomotul sa provina de la siguranta placii de ambreiaj.Daca iti merge bine ambreajul nu e problema,cand o sa iti pice atunci o sa iti dai seama care a fost cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare colegi,

Acum 2 saptamani la masina personala am schimbat ambreajul si aveam cam aceeiasi problema cand apasam ambreajul,numai ca la un motor pe motorina(e vorba de 1.9SDI,care are acceiasi cutie ca 1.4,1.6 benzina).Capacul de la placa de presiune(piesa cu nr.6)este umpic gaurita,exact ca si cand ai vrea sa dai cu un burghiu o gaura,insa decat ai incepe sa dai gaura si te-ai opri si mai vorbim si de tachetul(piesa cu nr11),care si el are joc.In tot ansamblul capac placa de presiune-tija-rulment de presiune s-a format un joc,si cand apasati ambreajul piesele se lovesc practic,exact ca la jocul unui pivot,cand apuci de capul pivotului cu o mana si cu alta mana tii de locul unde este prins de bascula si se aude clanc clanc clanc.

De obicei cel mai tare se uzeaza placuta(piesa cu nr.6),si dupa aceea rulmentul de presiune.Tija se uzeaza foarte greu,e si normal sa pice mai repede placuta si cu rulmentul de presiune,pentru ca sunt consumabile.

La mine la 145.000km,placuta aceea(piesa cu nr.6) era ceea mai uzata...

Daca nu patineaza ambreajul eu zic ca nu aveti de ce sa umblati acolo,daca va tine sus ambreajul sa incepeti sa va puneti bani de kit de ambreiaj,care contine placa/disc/rulment si costa injur de 430-550ron(depinde de calitate),de la colegul nostru volksman.

PS:stiu ce vorbesc pentru ca eu am avut grupul de la cutie bubuit,se rupsese niturile si am facut cutia singur(nu-i de lauda,asta o spun sa nu credeti ca sunt frizer :rolleyes: si vorbesc aiurea )

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa explicatie. In cazul in care se schimba kitul de ambreiaj se schimba si acele discuri de care vorbeste cristian?

La mine nu patineaza(cel putin nu simt eu), iar ambreiajul tine cam pe la mijlocul cursei. In cazul asta sa zicem ca se poate circula asa, nu de alta dar vreu sa plec in concediu si nu as vrea sa raman pe undeva. Acest joc poate afecta si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreajul iti vine cu toate piesele necesare(sunt 6 piese in el incluzand si vasilina),rulmentul vine separat dar e ieftin..practic e o bucsa de plastic cu 4 bile metalice in ea(e inpropriu spus rulment de presiune).Deci exact cum va spus si colegul de forum..nu are rost sa te apuci sa demontezi ambreajul.Cand o sa fie cazul de schimbat atunci se remediaza problema ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Oare acel capac de la placa de presiune ce rol are mai exact? Si daca este posibila gaurirea ei de la aceste pocnituri? Ca de exemplu in momeentulk rularii, mai aales in sarcina daca apes un pic de tot pedala, pana sa se intareasca simt vibratiile motorului, de parca ar macina ceva acolo:)?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Am o problema cu Bora mea (1.9 TDI, 74kw, PD, 2003). Mi-a crapat cutia de viteze la propriu. Mi-a sarit o planetara in mers si mi-a spart carcasa. Cutia e cam praf si vreau sa pun alta SH. Imi puteti spune ce tip de cutie se potriveste? Unde gasesc codul pe cutie?

Merci Mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor diesel cu 4 cilindri, cu unitate pompă - duză AGR, ATD, ALH, AHF, ASV, AXR

02J Cutie de viteze manuală

Numărul motorului se găseşte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare GABIVVX si merci mult pentru raspuns. Acu urmatoarea intrebare: Pot pune o cutie EXR in locul uneia EUH? Am gasit o cutie EXR aproape noua.

Merci!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ca nu iti gasesc codul asta de cutie EXR.Dupa initiale ca fabricatie tot din anii 2000-2005.Nu vreau sa ma pronunt ca merge pt ca nu sunt sigur.Intereseaza-te dupa ce masina a fost data jos,sau e si mai bine sa o iei daca este pe masina.Daca e data jos e posibil sa fie umblata in ea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

la rugamintea unui coleg de pe forum va adresez urmatoarea intrebare,cu toate ca este putin "off topic :offtopic: "deoarece nu este legata de o masina din gama VAG

el are o masina cu cutie automata si de ceva timp ii arata in bord litera F,si nu mai functioneaza decat in treapta a 2 si a 5 a, aveti idee care ar fi cauza??

calculatorul i-a dat ca eroare senzorul de turatii,l-a schimbat,si tot ii apare

sorry pentru :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

este vorba de un MB clasa A din 2000(diesel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul e in regula?de cand nu sa schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

anul trecut l-a schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care senzor de turatie. Ca o cutie automata are mai multi senzori de turatie. De ex tiptronic are 3 senzori de turatie. Si dupa inlocuire trebuie sterse erorile.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!