Jump to content

My Golfzilla


Beshcu

Postare recomandată

Ice tu ai si quattro cred k pierzi mai mult...

Tu stai linistit k ca ai cel putin 150cp la roata :banghead:

Link către comentariu
  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Beshcu

    54

  • Golf TDI

    5

  • Auras

    4

  • Ricuss

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta stiu:) Si cumnatul lui Dragos Voinea, Mugurel, mi-a spus ca am 150 lejer....dar acum...dupa parerea mea am mai putin din cauza la actuator care imi agata putin. Revin cu poze si cu update-uri la masina ca a primit mai multe intre timp;))

Link către comentariu

O sa il rezolv... am investit in suspeniile sport pe fata (amortizoare)(pentru ca si asa este joasa) si pe spate am lasat stock, am cumparat capetele de bara, bucsele de la bascula, bucse bara stabilizatoarem, placute frana si am luat si 4 cauciucuri in stare impecabila de la TeKa, caruia ii multumesc pe aceasta cale! In rest...motorina la greu :D

Link către comentariu

Daca tot faci o investitie fa`o pana la capat cumpara si pe spate (amortizor + arc) si pe fata pune si arcuri sport daca tot ai schimba amortizoarele.

Ai grija cu bucsele sa fie originale ca pe mine cele de la bara stabilizatoare m-au tinut doar 6.000 km, acu tre sa le schimb ca sc

Link către comentariu

Ohoo.. Iasi :X Sa speram ca o sa ne vedem :). Bucse bara stabilizatoare inca nu au nimic dar am zis ca daca tot schimb capetele de bara si bucsele de la bascula sa le schimb. Pe spate nu umblu la arcuri sport pentru ca nu imi place sa vad aripa lasata peste roata. Am pus doar amortizoarele sport pe fata si imi plac foarte mult, mai ales in viraje. Aseara am c-am rezolvat-o cu actuatorul :D am bagat treapta a 2-a, si am mers turat in 4500rpm cam 5 km, apoi a 3-a tot la 4500 vreo 8-9km, si acum cand o calc 100% nu mai scoate gram de fum. Oare era problema din cauza tatalui meu :D care merge cu 1400 in treapta a6-a? :D

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Poze cu cauciucrile (tnx Teka), si etrierele vopsite, discurile Brembo, si brelocul VWFORUM (tnx Voinea). Urmeaza discurile spate, tot Brembo, insa pline ca nu avem $$$ si placutele, si maine tre sa schimb burduful de la planetara si bucsele de la bascula. Apropo :D am schimbat si capetele de bara alea de la Volskman :D dupa 2 luni. Le-am schimbat eu in curte , si discuri si placute, si capete de bara, si spre uimirea mea, ma asteptam sa ma duc sa ii fac ughiul de fuga, insa se pare ca am numarat bine!! :D

post-14575-1216830881_thumb.jpg

post-14575-1216830960_thumb.jpg

post-14575-1216831404_thumb.jpg

Link către comentariu
Deci practic la roata am 140-150?

Stai linistit ca ai destui cai la roata :icon_thumright:

Uite aici:

Motor---------------Puterea in kW (PS)--------Cuplul motor Nm

Motorizare----------------de la-------la-------------de la------la

1,9 TDI PD-------------85 (115) 117 (160)--------285------380

Grafic valabil pentru motoarele EDC16.

Deci ce ti-a iesit tie la test e conform cu graficul de mai sus.

Bafta :icon_thumright:

Modificat de Fitty
Link către comentariu

Multumesc :( Dar sincer am peste 150 lejer. Sunt multi carcotasi care spun ca nu e adevarat. In fine, fiecare stie ce poate masina. Poate ca eu am un chip mai agresiv. Am 370NM. Oricum este extrasuficient. Apropo vezi ca noi avem EDC 15, si conform site-ului unde am facut chip-ul ar trebui sa am asa: > 1.9 TDI 85 KW / 115 HP> 110 KW / 150 HP 285 Nm 340 Nm Oricum si cei de acolo au zis ca am mai mult de 150. :P Discurile is doar ventilatew nu si perforate. Discuri BREMBO perforate costa peste 500lei bucata. Oricum am dat destul pe un disc : ~300lei

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Bafta la modificari si sa ne traiasca AJM-urile, poate ne intalnim vreodata sa ne masuram "puterile" :icon_thumright:

am voie si eu...ca am tot ajm :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare!

Interesanta masina.Sa ai grija de ea si sa te poarte cu bine:)

La cat mai multi km fara probleme:)

Link către comentariu
  • 4 months later...

Pai nu am mai intrat de mult in aceasta arie si nu am mai postat despre Golfzilla mea. Masina are acum 410nm, ~180cp, poate chiar putini mai multi, amortizoare Sachs Performance Sport (parca asa se numeau), are jante pe 17"....:) are o turbinutza de 2.5 de pe un motor AKN. Binenteles ca in aceasta perioada au fost si mici probleme. Am schimbat burdufele de la planetara, si dupa numai doua zile a inceput sa se auda la viraj un tacanit de la ele... asta este... Acum am mufa de la EGR scoasa pt ca s-a stricat valva de il controleaza si imi vine comanda tocmai pe 5 ianuarie..In rest masina este impecabila :D promit ca va aduc pozici noi azi !!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Daca merg in spatele tau cu turbina aia de 2.5 imi mai da si mie 15 - 20 de cai si s-ar putea sa nu intelegi cum de ma tin de tine cu 110 cp :D

In rest sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute.. Bafta!

Link către comentariu

Ce ironic esti Max.... stiu.....ca si a ta e puternica, si a mea are doar 115cp, si daia te-am facut "doar la un bot de masina" dupa spusele tale. Oricum...bafta si tie la masina. Oricum...a mea nu ar modificari la ENGINE ca a ta :salut: Revin cu poze de la intalnirea de iarna

Link către comentariu

Pai la diesel un softulet > modificari benzinar .. nu a fost un bot de masina .. ori fi fost 7 - 8 masini dar ce era sa zic :D

Hai ca nu mai glumesc cu tine ca ma asteptam sa reactionezi altfel.. bafta la modificari si nu numai!

Link către comentariu

B-78-TDI trage frumos si a ta:X. Te-am vazut eu...sigur ai doar 70cp? Acum 4 zile am spart si catalizatorul. Masina trage un pic mai bine. Se simte cat de cat.

Cateva poze de la intalnirea de iarna:

post-14575-1233083014_thumb.jpg

post-14575-1233083519_thumb.jpg

Link către comentariu

Vrem poze cu jantele (din toate partile) :Driver: Ii vin foarte bine :ninja:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Imi pare rau ca n-am vazut-o live la intalnire :icon_thumright:. Poate cand vi tu in cta sa bei alea 2 beri promise :rolleyes:

Link către comentariu
  • 2 months later...

Revin si eu cu ceva nou la Golfzilla mea. Pe langa modificarile exteriore, i-am schimbat turbina cu una de 131cp, noua, si actuatorul luat de la Cipos (tnx). Va las pe voi sa va dati cu parerea.

Poze:

img4183c.jpg

img4182p.jpg

img4185t.jpg

img4188.jpg

img4196.jpg

img4191.jpg

Modificat de Beshcu
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!