Jump to content

Golf MK2 G60


-=Cristache=-
 Share

Postare recomandată

As vrea sa-mi iau un MK2 G60. Am gasit unul.

Ce parere aveti de aceasta motorizare? Ceva puncte slabe...?

Nu pot nici cum sa ma hotarasc daca sa merg pe un Golf 2 G60 (mare pasiune) sau sa-mi

iau o alta masina noua (eventual A3 Sportback) in leasing dar "mai cuminte"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu optez pentru masina noua, eventual A3 1.9 TDi sau 1.6 FSI, depinde de banii care ii poti investi. Am mers cu 1.6 102CP si nu m-a impresionat, mai ales ca dupa 4-5 "trasuri" a 1-a si a 2-a duse pana in 5.500 turatii fiecare, calculatorul arata 13 consum MEDIU...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haide ti sa vedeti cum stau lucrurile de fapt.

Anul trecut am avut un A3 cu 2 usi (model nou) cu motor 1,6. Masina super OK. Apoi in martie anul acesta mi-a venit Golful V 1,9 care m-a dezamagit rau de tot. L-am dat si de o luna am luat un A3 Sportback. Asta il pasez sotiei iar eu vreau altceva. Tinand cont ca in astfel de masini "ma dau" tot timpul mi s-a cam luat de masina noua. Pentru Golf 2 am facut o pasiune si un G60 cred ca imi ofera ce vreau eu. imi place si sa-l "surubaresc" un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haide ti sa vedeti cum stau lucrurile de fapt.

Anul trecut am avut un A3 cu 2 usi (model nou) cu motor 1,6. Masina super OK. Apoi in martie anul acesta mi-a venit Golful V 1,9 care m-a dezamagit rau de tot. L-am dat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UUUUUhaaaa,100.000 ar fi vrut ei!Din pacate nu m-as risca sa zic mai mult de 40.000.Un VR6?Asa mai da!Pacat ca nu se poate monta V6-ul din Audi(AAH).................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catre scirocco: cresterea de putere/cuplu este semnificativa!

Vreti sa spuneti ca trebuie sa schimb compresorul din 40 in 40 de k? Pai costa ceva coconei!!!

oricum m-am gandit sa-i aplic o turbina cand va fi cazul.

As vrea sa aflu alte chichitze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Mk2 G60, posibilitatzile sunt aproape nelimitate.

Iata aici un G60 Rallye ( standard 118 KW / 161 CP, tractziune integrala), caruia i s-a desfiintzat compresorul, s-a montat turbo pe evacuare si are 235 KW / 320 CP !!!!!!! :shock: :shock: :shock:

Binenteles, frane de Porsche, etc.

http://www.mft-berlin.de/projekt_4.html

Daca te intereseaza, putem vorbi mai mult pe tema asta. Am aceleashi intentzii. Trimite-mi un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G-Lader bun din pacate fara 300,pauza.Asta second-hand!Mai bine o turbina........daca e montata corespunzator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oricum,pe Rally-Golf 4x4 e cam.........Orice nu e Thorsen,dupa mine e un fisssssssssssss!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oricum,pe Rally-Golf 4x4 e cam.........Orice nu e Thorsen,dupa mine e un fisssssssssssss!

Nu este vorba de un G60 Rally.

Intradevar Torsen este pentru moment imbatabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cu exactitate daca exista Mk2 G60 altfel decit Rally.Oricum,daca merge Lader-ul,e o supermasina.Gindeste-te la rap. fortza/greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am testat unul. Trage frumusel. Din pacate eu am coborat dintr-un A3 Sb 3,2 quattro 250 cp. Nu se putea sa-mi ofere cine stie ce senzatii...insa dupa ce am plecat de la locul intalnirii am facut un tur de fortza si s-a tinut batranica destul de bine! Totusi cerea mult prea mult pt ea (4000 Eur) si arata destul de rau, mai exact nu puteam tine mai nimic de pe ea, tot felul de zorzonele, un volan mic uratzel, ornamentele erau desfacute etc cemai, cred ca are viata destul de grea.

Mai existao varianta: sa-l dau la schimb pe al meu (1,6 D-care arata zic eu foarte bine) cu un 1,8 cu ceva modificari (in jur de 130 cp) iar pe acesta sa-l fac frumos de tot. In final as vrea sa fie un G2 impecabil si foarte putin tunat exterior dar cu muschi. 8)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice 1.8, chiar si 16 valve, nu se compara cu motorul PG (G60)

Altfel de materiale pentru pistoane, alte boltzuri, altfel de volant si alt ambreiaj. Mai bine chiar si decat 1.8T-ul "contemporan".

Cat despre compresor, itzi montezi un turbo cat de cat sanatos (1,1 -1,3 bari) pe evacuare, si ai incheiat lucrarile, obtzii cel putzin 200 CP si cam 250 NM. Sau mai exista compresoarele RS, care pot inlocui compresorul standard, plus un alt cip si o alta axa cu came, si ai 220 CP. Acesta era kit-ul standard de tuning pentru G60.

Totushi, daca vrei un 1.8 beton, am eu unul. Motorul PB, injectzie electronica multipunct Digifant. Are 112 CP standard de fabrica, dar cu o axa cu came + cip nou si o evacuare sport, ajungi pe la 130 CP. Dar nu se compara cu PG-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

drujba, tot zici de turbo pe evacuare, dar stii si altfel de turbo? e un fel de pleonasm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul e din 2004 :offtopic:. De ce trebuia reinviat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No problem. Nu tu l-ai redeschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!