Jump to content

Cum sa scoti capacul de protectie de la motor


Mihai Dobrescu
 Share

Postare recomandată

my 2 cents,eu cred ca e prins in clipsuri.....incearca sa tragi in sus de el sa vezi daca se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cum ziceai mai sus mama-tata.Trebuie sa tragi de cele patru colturi.Iti pun si o poza a motorului fara capac,se vad deasupra axei evacuare doi bumbi negri pe care vin cauciucurile capacului,ceilalti doi sunt pe galeria de admisie.

http://www.flickr.co.../in/photostream

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos suruburile cu cap imbus din fata, si cu o lanterna, parca vad si in spate langa parbriz un surub. Daca e asa, pozitia e imposibila, trebuie o cheie lunga cu bit imbus si cu articulatie, altfel nu stiu cum se poate ajunge la el. Asa e Vali? Sau sunt doar in fata suruburi?

Rog sa imi raspunda doar posesorii de FSI, sau cei care au mai scos un capac de FSI, deoarece "eu cred" nu ma ajuta si lungim topicul inutil. Nu pot sa cred ca pun o intrebare atat de banala, dar pe frigul asta nu vreau sa risc sa crap capacul, fiind casant.

As mai vrea sa stiu daca pe spatele capacului sunt prinse fire, furtunuri, etc.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Se poate monta capacul de motor 1.6 FSI pe 1.6 16v ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate pt ca 1.6 16v-ul are filtrul de aer incorpotrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate pt ca 1.6 16v-ul are filtrul de aer incorpotrat.

 

Nici cu modificari? Banuiesc ca problema ar fi de la gazele carter. Nu am unde sa vad care e treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai capacul de la 1,6 fsi dupa cum vad eu e doar un simplu plastic, un ornament daca tot spune.

La 1,6 16V, e mai mult de atat, e ca o cutie, o carcasa daca ma pot exprima asa, unde pe langa traseul pt gazele de carter, ai atat locasul pt filtrul de aer cat si clapeta cu bimetal ce iti selecteaza in fctie de temepratura (iarna/vara) aspirarea aerului fie din compartimentulo motor pe timpul verii, fie din galeria de evacuare pe timpul iernii. Pt aceata are si un tub ce vine intrepatruns peste un alt tub al protectiei galeriei de evacuare. La fel, are un alt traseu si pt aspirarea aerului din comp motor.

Plus, sa nu uitam si faptul ca garnitura ce calca peste clapeta de acceleratie e prinsa tot de capac, e si normal, data fiind prezenta filtrului in acest capac.

Ar fi foarte multe alte elemente ce trebuie adaugate acelui capac de fsi, nu mai vorbesc despre asigurarea etanseitatii intregului ansablu.

E mult mai complex, mai masiv, cu destule parti componente acest aparent banal capac de la 1.6 16v.

La FSi dupa cum vad, filtrul de aer e separat, din el pleaca un furtun in clapeta, pe acest traseu ar trebui sa fie si acea clapeta actionata de bimetal..

Carterul e la fel separat mai mult ca sigur, nu are de-a face cu capacul propriu zis. 

Deci, ar fi f greu de adaptat, imposibil as spune din cauza multitudinilor functionalitati ce el indeplineste acel "capac" in cazul motorizarii 1,6 16V MPI.

 

Deci, in concluzie, daca vrei capac cu fsi, ia literele de pe unul din dezmenbrari, punele pe un capac de 1.6 16V si gata. Altfel, te complici inutil si nu vad rostul.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era vorba de litere era vorba de admisie.... nu ma las , am sa studiez problema si revin , nu cred ca e foarte complicat decat daca nu se potriveste pe motor , atat .

Modificat de alexnoszx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am spus, admisia la fsi e externa de capac, la 1.6 16v e in acel capac. ai de facut o groaza de conexiuni ce sun regasite in capacul de 1,6. Nu zic ca e imposibil insa vei avea destul de munca si e posibil totusi sa nu se aseze prea bine acel capac de fsi pt ca il va "incurca" traseele de admisie a aerului si cel de carter ce va treb sa le construiesti tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex.

Asculta l pe Dan(nu e simplu sa faci ceia ce vrei tu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu si imposibil.Pana la urma, fiecare cu pasarica lui. Dar daca o vei face, avem rugamintea sa faci niste poze si sa le prezinti si noua pe forum. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!