Jump to content

Cum sa scoti capacul de protectie de la motor


Mihai Dobrescu
 Share

Postare recomandată

Care este smecheria pentru a desface capacul de plastic de pe motor (pe care scrie TDI). Mecanicul il desface imediat fara sa forteze, dar cand incerc eu sa-l ridic se blocheaza la clipsul din stanga jojei (dedesupt) in care este prins. Clipsul dinspre parbriz se desface usor, dar celalalt nu vrea; Exista vreo parghie ceva ce imi scapa mie? Trebuie tras mai tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prins in clipsuri. Trebuie tras mai tare, dar cu atentie, sa nu il rupi.

La mine nu mai sta bine fixat. E nitel ridicat spre parbriz :screwy:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine iesea greu dar un clips de sus, am tras tare si sa desfacut....iar inainte de a pune capacu la loc unge clipsi cu putin ulei sau vazelina si nu o sa mai ai probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Fartilor, help !

Cum demontez acel capac de protectie de pe motor la un Golf 4 1.6 105 cp ?

Am cautat prin toate link-urile voastre dar nu am gasit nimic.

Multumesc anticipat de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prinde in 3 locuri , tragi de el cu atentie cu 2 maini de partea dinspre parbriz apoi din partea de jos dinspre incuietoare . Vezi ca ar trebui sa ai prinse niste cabluri de el , so be careful

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ca la mine e cam asa: are 4 capacele care le dai jos cu o surubelnita si dupa ai 4 piulite care trebuie desfacute. Dupa il poti scoate fara nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este prins in patru puncte prin presare deci trebuie tras in sus cu putere iar in partea stanga spate(cum te uiti la motor) ai un furtunas ce trebuie scos inainte de a trage. bafta. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si de preferat ar fi sa-l scoti cand e cald motorul. Alfel risti sa se sparga/crape ceva. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog dati titlu corect si complet topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fartilor, help !

Cum demontez acel capac de protectie de pe motor la un Golf 4 1.6 105 cp ?

Am cautat prin toate link-urile voastre dar nu am gasit nimic.

Multumesc anticipat de ajutor.

nici eu nu am stiut prima data sa-l scot. este prins in trei locuri in niste dopuri de cauciuc, cum stai in fata motorului 2 sunt in partea de sus si unul pe mijloc jos. tragi efectiv de capac si ieser. in partea stinga ai un furtun care trebuie scos din capacul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Goby - cred ca te-au bagat in ceata ;) ...ai primit raspunsuri atat pentru TDI cat si pentru benzinare... Nu poti sa pui o poza cu motorul si sa indici exact despre ce este vorba? ce cod de motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are motor pe benzina , de asta am scris ce am scris in postul 2 ! ! ! Se trage de el un pic mai tare pt ca are si filtrul de aer dedesubt !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ;) ? De exemplu la 1.6 benzina AUS 105 CP, ca sa schimb filtrul de aer, a trebuit sa desfac 4 sau 5 suruburi inbus, ca sa dau jos plasticul de pe capacul de aluminiu al motorului, apoi se desface capacul filtrului, cu surubelnita in cruce.

La TDI - ALH este un surub care se desface cu cheia de 10, apoi se trage in sus de capac

La TDI - ATD / AXR (cred ca la toate cu PD) se scoate prin tragere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ! La ALH este cu suruburi , dar la 1.4 ,75 cp se scoate prin tragere , la 1.6 nu stiu ce cod , tot prin tragere ! Ma rog , topicul asta nu prea are nici un sens :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai codul la motor AZD fa exact cum ti-a spus danny_alk nu e prins in niciun surub dar atentie cu furtunasul respectiv ca iese mai greu si trebuie scos inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am cautat posturi pe tema asta dar nu am gasit nimic concludent

Deci: vreau sa schimb bobina de inductie si intrebarea mea este ..cum %$^#^ se scoate capacul ala de plastic de la motor ca sa am acces la bobine?? tragi pur si simplu de el sau este prins in suruburi? si inca o chestie, martorul 'check engine' de pe bord se stige dupa inlocuirea bobinei defecte?

este urgent, pls !

:vaidecapulmeu:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza daca poti. Sunt mai multe tipuri. :vaidecapulmeu:

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai masina din semnatura (1.6 Benzina), trebuie sa desfaci cele 5-6 suruburi inbus de pe capacul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 1.6 SR (102cp) ai 2 capace de motor, cel care sta deasupra chiulasei (vorba vine) si care este prins cu 4 suruburi mascate de 4 capacele, si mai e capacul inferior, care vine in jurul jojei si care mai este prins cu 3 suruburi, din care 2 mascate de capacele si al treilea, in stanga, undeva langa alternator/canistra carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salutare! cum se scoate capacul de motor de pe un golf 5 simplu, nu fsi? motor 1.4..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Cum scot capacul de pe motor la 1.6FSI (BAD)?

Am gasit sub un plastic argintiu de pe capac 2 suruburi cu cap de imbus (parca de 6, cu rosu in poza), dar in spate (spre parbriz), nu imi incape mana. Cred ca si acolo are suruburi, asa e? Cum procedez?

Are vreun cablu pe interiorul capacului, trebuie sa scot vreo mufa inainte?

La celelalte masini ale mele capacul se scotea simplu, prin tragere in sus. Erau niste imbinari mama-tata, una din ele din cauciuc si nu aveau suruburi.

La FSI nu reusesc.

Multumesc.

11c4kub.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe prima pagina ai citit?sunt acolo explicatii pentru toate tipurile de motor....

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca am citit, totusi sunt doar doua pagini. Dar nu am vazut nicaieri scris de capacul de la FSI. In fata spre parbriz mai are suruburi (daca da, cum se scot?), sau are clipsuri si trebuie tras cu forta (sau cu o "schema") in sus? Are vreun cablu pe interiorul capacului, trebuie sa scot vreo mufa inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!