Jump to content

Recompensa pt. cine ma poate ajuta!!!


boboGti
 Share

Postare recomandată

Am un Vw golf 2 a avut un motor PF: DIGIFANT 1,8l 79Kw / 107 cp cu care aveam o gramada de pb. la pornire dimineata....dupa un nefericit eveniment am reusit sa "ard" un piston, am schimbat motorul cu un altul.....motor PB: DIGIFANT 1,8l 82KW/112PS.......ma poate ajuta cineva sa rezolv problema asta....? Recompensa ar fi deschiderea usilor din telecomanda sau un bord luminat super bine .....albastru...dupa cum se vede si in poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa vezi ce misto....cu toate butoanele albastre .....la fel ca bordul.... :lol: :D ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am facut si cadranele albe se vede mai beton

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boss,nu pricep care-i problema,nu merge motorul sau ai belele cu RAR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tata nu am probleme cu RAR-ul aia este alta poveste .....alt topic.......probleme am cu motorrul.........care porneste la a 15-a cheie dimineata....imi strica si bateria si electromotorul si iarna inca nu a inceput........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai....mai intai vezi daca e pusa la punct aprinderea,bujii,fise bujii...etc..apoi alimentarea cu benzina...miroase a benzina gazul scos pe eshapament?daca da inseamna ca merge cu multa benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tati nu ma pricep, ca daca ma pricepeam o faceam eu....eu ma pricep la altele...beculete, telecomenzi ...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ieftine cadranele cam 400-500 de mii....si sunt chiar reusite nu la imprimanta perfecte pe dimensiuni.....nu se sterg sunt plasticat...ce mai sunt beton....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste la a 15-a cheie exista trei variante de verificat: cum a spus sharky, verifica bujiile si fisele lor sau minusul de la baterie, adica tragi un cablu de la minus, pe o placa de fier(otel) din caroseria motorului dupa care daca nu iti porneste la prima cheie, in cazul in care sunt bateria si alternatorul bune, trebuie sa segmentezi motorul. Trebuie sa fie una din astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de sfaturi...dar ma intreb eu de ce facea exact acceasi chestie si cu celalt motor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As verifica eu ce ati zis voi aici dar nu ma pricep mane.....asta este.....se pricepe cineva..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este de la bujii, alternator sau minusul bateriei. Nu cred ca ai avut acelasi ghinion sa ai doua motoare vechi in nevoie de segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul este ca daca vreau sa claxonez seara cand am luminile aprise si muzica pornita nu pot...nu functioneaza claxonul decat ziua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul este ca daca vreau sa claxonez seara cand am luminile aprise si muzica pornita nu pot...nu functioneaza claxonul decat ziua

Atunci mergi la service si verifica toate instalatia electrica ca ai pierderi pe undeva. Eu zic ca e de la fishe. Iar despre baterie, poate sa aibe un an si sa fie moarta, depinde de cum ai solicitat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca muzica imi cam rupe bateria......este de 65A cred ca ar trebuii schimbat si alternatorul este de 55A.....In service-uri nu am incredere am fost la cateva si m-au dezamagit......ma gandeam ca pe aici gasesc vreun baiat sa se priceapa........ca ultima data la service mi-a pus bujiile dupa carte.........service Bosch erau varza oamenii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si te mai plangi ca nu iti porneste???? E de mirare ca mai porneste dupa ce dai 15 chei. Pune un aparat de masura pe ea si vezi unde e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa a fost intotdeauna...... si cand am pus baterie noua...la fel......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATUNCI e clar de la fise sau de la alternator! Succes! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pastrat anexele vechiului motor ( Alternator ; Electromotor ) verifica urmatoarele:

- Tensiunea de incarcare la bornele bateriei in sarcina ( consumatori "aeroterma ,casetofon faza scurta") sa se incadreze in limita de 13,8v-14,4v

tensiune <13,8v = perii electromotor uzate ; releu incarcare decalibrat sau prajit

tesiune >14,4v = releu incarcare prajit;baterie sulfatata

-Tensiunea la bornele bateriei in momentul poniri la rece scade sub 9v

perii electromotor uzate

electromotorul "fura" curent (rotor,stator superincins si distrusa izolatia bobinajului sau chiar a periilor , posibil distruse tolele colectorului)

posibil starter defect

daca nu ai rezolvat nimic si esti din Bucuresti suna-ma si te ajut intr-un weekend;daca ai rezolvat-o te felicit si te rog sa ma anunti daca am cistigat recompensa.bafta

0721253133

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de sfaturi, te sun weekend-ul viitor posibil duminica daca poti pt ca sambata lucrez.........am observat alta chestie in dimineata asta la fel de greu a pornit, dar imi ramanea turata chiar si dupa ce s-a incalzit trebuia turata putin scurt dupa care ramanea in turatia normala.....lucru pe care nu-l facea pana sa vina frigul....m-a disperat masina asta......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul, alternatorul au ramas aceleeasi de pe vechiul motor........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!