Jump to content

Diagnoza, Cine Ma Poate Ajuta


paul_ral
 Share

Postare recomandată

Guest ghicicine
Salut.Cine ma ajuta cu o diagnoza in Cluj?

Daca ai chef si timp saptamana viitoare...eu am cumparat azi o interfata pt vagcom 409...si adaptator 2x2...inca nu am folosit-o si nici nu am mai umblat cu vagcom-ul, dar putem incerca impreuna :D.Vedem ce erori mai au golfuletele noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • arabel

    11

  • paul_ral

    8

  • CVA G3

    7

  • UPO

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. o mica problema am. incerc sa scanez modulele de pe golful meu si din pacate nu gaseste nimic... mentionez ca ledul de la interfata palpaie rosu-verde cand scaneaza. masina e din 93. o fi de la cablurile care fac legatura intre ecu si motor sau pur si simplu e defect ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine
salut. o mica problema am. incerc sa scanez modulele de pe golful meu si din pacate nu gaseste nimic... mentionez ca ledul de la interfata palpaie rosu-verde cand scaneaza. masina e din 93. o fi de la cablurile care fac legatura intre ecu si motor sau pur si simplu e defect ecu?

Aceeasi problema o am si eu, orice modul as accesa(inclusiv motor) Pe golf 3 1.4 al socrului meu merge, dar pe g3 2.0 al meu nu.Initial ma gandeam ca e interfata de vina dar am probat-o pe G3, G4, audi A4 si e ok.Ma gandeam sa controlez daca firele K si L nu sunt intrerupte...dar nu stiu unde ar trebui sa ajunga ele.Am gasit pe net o schema cu pinii de la Digifant. O postez aici...poate reuseste cineva sa ma lamureasca unde sunt legate cele 2 fire pe ECU.

Digifant_Steuerger_t_Golf_3_GTI__45_polig_.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista asa zisele softuri de tranzitie care dau conflict cu unele interfete. la alea merge versiunea 802 sau 809 nu stiu exact. e versiune noua, merge la mai multe masini, are sin CAN si se pot da si km inapoi q ea. Nu am testat eu, un prieten a testat una pe un g3 din '91 si a mers. citeste si login-ul.

nu este publicitate, luati-o ca pe un ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La GTI-ul meu interfata nu citeste decat chestiile legate de motor si din cate am inteles asa e normal. Daca as fi avut airbag si abs ar fi trebuit sa le citeasca si pe acelea dar alte module nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine
La GTI-ul meu interfata nu citeste decat chestiile legate de motor si din cate am inteles asa e normal. Daca as fi avut airbag si abs ar fi trebuit sa le citeasca si pe acelea dar alte module nu.

Eu am motor exact ca al tau...si am cumparat interfata asta: http://autosenz.ro/VAG.html. Oare sa nu fie compatibila cu injectia Digifant?

Ideea e ca nici macar modulul de la motor nu imi citeste.

Revenind la ce scriam mai inainte...nu stie nimeni unde ajung firele de la cele 2 mufe de diagnoza din bordul masinii?Banuiesc ca 2 din ele merg la + si - Dar celelalte 2 (K si L) La ECU? Din schema de inainte intelege cineva unde sunt pe ECU?

Modificat de ghicicine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot de acolo interfata cumparata. nu am reusit sa-i dau de capat...cred ca-i dau foc :vaidecapulmeu: merge pe alte masini dar exact pe a mea nu merge, am verificat daca la mufe vine ceva curent de la ecu si se pare ca ok..de asemenea si de la motor la ecu ajung informatii......... o fi de la soft, cum zicea arabel dar din pacate nu prea am inteles cum a rezolvat prietenul lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietenul meu a cumparat o diagnoza cu CAN p care a dat 600 roni. citeste si ECU si face si rescriere EPROM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu. Toate, dar absolut toate golfurile pe care am pus-o, le-a citit... dar pe al meu nu pot vedea decat erorile ( si sterge erorile). Modulele nu pot fi accesate. Tot incerc sa ajung la PBN sa vad daca la dealer in service cei de acolo pot accesa acele module. Tot de la autosenz am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Chestia curioasa e ca vara asta am dus-o la un service si acolo au facut diagnoza.Deci asta vara nu aveam probleme de fire intrerupte sau probleme de ECU (la ora actuala cam la asta ma gandesc) Sunt curios sa prind pe cineva cu alt laptop si interfata, sa vad daca reuseste...cel putin sa inteleg daca e o problema de interfata sau de fire...ECU...etc.

Dar revenind la primul meu post din topicul asta...Stie cineva sa imi spuna din documentul ala care l-am pus...pe care pini se leaga cele 2 fire de diagnoza...: K si L?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Deci din cate inteleg eu, K-line ar fi pinul 43 de pe ECU Digifant.Care ar fi L-line?Masa (- de la baterie)?

Intrebarile mele se refera la motor 2E, cu injectie Digifant ML5.9 (45 pini)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Guest ghicicine

Ca sa lamuresc lucrurile totusi...din cate am inteles pana acum in baza documentatiei gasite pe net, K-line este pinul 43 si L-line este pinul 21.Asta in cazul ca cineva ar mai avea nevoie sa stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc shimano :icon_thumright:

Suntem amandoi din Slobozia, IL

te rog daca ma poti ajuta, ti-am lasat un mesaj si pe messenger :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,a-m vazut pe autodata ca la golf3\vento care are 2 mufe cu 2 pini erorile se pot citi cu un led ,ledul fiind legat intre mufa si ecu, a incercat cineva? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cine din targoviste are nevoie de diagnoza: g3, g4, audi, passat, skoda, seat. pot fi contactat pe mess: coroianu_arabel. pana pe data de 11 februarie inclusiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie daca poti vedea km reali cu cablu ala de diagnoza eu am incercat sa vad si nu vad alceva numai despre motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

La golf 3 nu poti , mai ales ca motorul tau e pe benzina.Ceea ce poate citi vag-com sunt km stocati in ECU (Electronic Control Unit, sau cu alte cuvinte, computerul care se ocupa de injectia electronica) tipul EDC 15, care se regaseste la motoarele Diesel de pe la golf 4 in sus(din cate stiu eu, daca gresesc, corectati-ma).Si in plus, pe o masina care are tipul asta de computer de injectie, ca sa poti citi km reali trebuie folosita atat interfata , cat si vag-com de la versiunea 607 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cineva din buzau care ma poate ajuta cu o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine pote sa imi spuna daca la diagnoza imi arata si consumu de benzina tinind cont ca nu am maf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt x_tziby: te pot ajuta eu.

pt ghicicine: la golful 3 nu se memoreaza km in ECU, ci intrun integrat care se afla pe placa de la ceasurile din bord.

aflarea km reali se face cu o interfata ISO, insa nu stiu daca la golf3 merge. la audi, passat,g4, mi exac dupa 2000 se poate depista nr real de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!