Jump to content

Huruit La Motor


Kovari
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am urmatoare problema: cand accelerez (1500-2000 turatii) motorul incepe sa huruie. Pe la 2400 turatii incepe sa vibreze in podea.

Am fost la dealer (Autoworld - Cluj) si mi-au zis ca se comporta asa din cauza ca am racordul flexibil de la esapament fisurat.

Voi ce parere aveti? Poate fii din cauza asta?

Mersi,

Kovari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kovari

    8

  • iulian1982

    7

  • garbage

    5

  • Sergiu_D

    4

Aceiasi problema am avut-o si eu ..... Am fost la cineva mi-a sudat acolo m-a costat 20 de ron.....Exact asa eram cand era la 2000 de RPM incepea sa huruie ceva , cand eram la 3000 se auzea mai tare....Eu zic sa mergi la cineva care sudeaza tobe si sa se uite si el ..... 3 suduri a facut tipu si nu mai am probleme......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% este toba. Cand am avut Golful benzinar am patit la fel. Fugi la un sudor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de raspunsuri.

Azi deja a inceput sa huruie tot timpul :blink:.

Sper ca mai rezista pana luni cand merg la sudor.

Mersi mult,

Kovari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu lasa pe maine ce poti face azi. Nu trebuie multa scoala ca sa o sudezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma m-am hotarat sa schimb racordul flexibil cu unul nou :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma m-am hotarat sa schimb racordul flexibil cu unul nou :)

:icon_thumright: Foarte bine ,si eu tot asa am facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar este mai costisitor :8:.

La dealerul VW din Cluj racordul flexibil costa in jur de 700 RON :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... si daca il luai de la Borla te costa 70-100RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde fiecare ce vrea. Si eu la Golful meu am montat BORLA pana-n spate. Dupa am regretat ...

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In sfarsit astazi am schimbat racordul flexibil la dealerul VW din Cluj :)

Rezultat: huruitul si vibratiile in podea au disparut complet :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se poate intampla chestia asta si la diesel?

Poate ne dati ceva explicatii si muritorilor de rand ce e ala racordul flexibil si cum se poate suda?

Asta nu prea inteleg sa sudezi ceva care e flexibil .. dar eu nu sunt Inginer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate intampla si la diesel.

Racordul flexibil este o parte flexibila ;) a esapamentului folosit sa atenueze vibratiile (din cate stiu eu) si se afla chiar inainte de catalizator.

Cam asa arata un racord flexibil: racord_flexibil.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

Se muta in aria "Motoare pe benzina" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kovari am si eu o intrebare.

Cat de uzat era racordul tau flexibil. Cam aceeasi problema o am si eu iar la mine huruie si la accelerare dar si cand reduc viteza cu frana de motor; atunci cand sunt in miscare si o scot din viteza nu se mai aude.

Eu am miscat de racordul meu si pare destul de Ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Al meu era fisurat si scapa gaze. Se vedea ca impletitura de sarma de pe ea se destramase, mai ales pe margini.

Oricum cred ca cel mai bine e sa mergi la un service si sa vada ei exact despre ce este vorba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns Kovari. :frigbaitata:

ideea e ca eu am fost la service dar cum se intampla cam de fiecare data baietii de la service au spus ca nu e nici o problema cu masina mea si ca e normal sa se auda motorul. :P sa se auda... da dar sa se auda infundat; la mine se aude un sunet metalic ca si cum ceva ar intra in rezonanta.

Probabil ca sunt eu nebun dar nu cred. Am pretentia de la masina mea sa fie cat de cat silentioasa; in schimb a mea nu prea mi se pare ca e.. oricum mai cercetez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inteleg perfect :salut: Si eu am patit de cateva ori sa merg in service si sa primesc astfel de raspunsuri :lol:.

Din pacate asa e pe la noi in service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

din greseala am deschis un topic despre huruit. eu il simt la 3000rpm, tot ca si cum ar intra in rezonanta... mi se pare exprimarea cea mai buna. o sa verific si esapamentul. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
din greseala am deschis un topic despre huruit. eu il simt la 3000rpm, tot ca si cum ar intra in rezonanta... mi se pare exprimarea cea mai buna. o sa verific si esapamentul. merci

la mine se simte la decelerare..undeva intre 2000 si 1800 rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

original vw racordul flexibil vine in 2 variante dupa primul catalizator flansa + teava + racor flexibil + teava -> al doilea catalizator in cazul asta se taie dupa racord si se sudeaza

sau

primul catalizator + teava +racord + teava -> al doilea catalizator

solutie flexibil universal care se sudeaza la ambele capete

ieftin si bun

bafta

Modificat de valeriu s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceeasi problema cred ca ma lovesc si eu, am luat masina de curand si la fel simt undeva intre 2200-2800 de rotatii un vajait, ca si cum ar sufla vantul pe acolo. Zgomotul nu e foarte puternic si dispare cand motorul trece de 2800 de rotatii, se pare ca ii place mai mult la turatii inalte :cool:

Ar putea fi tot la racord problema, sau e doar imaginatia mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

h3llboy sigur se aude de la motor si nu de la roata? parerea mea este ca racordul flexibil daca e desprins ar trebui sa se auda in special la plecarea de pe loc daca o zgaltii putin. m-am uitat la un 1.6, dupa 60/h pana la 120/h avea un vajait in fata....era rulmentul, un 1.9 TDI dupa 130/h aparea vajaitul, tot rulmentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!