Jump to content

Mi-am reglat avansul la injectie... nu vad nimic nou


andREI
 Share

Postare recomandată

Am fost la http://autotest.go.ro si apoi pe Calea Plevnei nr.61 si mi-am reglat avansul la injectie. Ce chestie... cand a slabit suruburile de fixare ale pompei, pompa a sarit singura intr-o pozitie. A strans-o in acea pozitie si verificand avansul, a iesit exact unde imi doream, in partea superioara a benzii respective.

Cum adica? Pai nu a slabit piulitele de fixare ale conductelor de inalta presiune si ele fiind tensionate s-au detensionat rotind pompa exact unde probabil erau original si a iesit excelent.

Cat m-a costat? 600 mii lei. Eu zic ca merita.

De ce am facut reglajul? Pai era exact sub banda permisa si nu prea imi placea mai ales ca avansul era usor retardat ceea ce inseamna temperatura mai mare pe esapament -> risc topire turbina (in timp mare si la solicitari mari dar totusi...) si mai inseamna si pornire mai greutza iarna. Nu a pornit greu iarna dar la -16 a trebuit sa tin demarorul cam 1,5 secunde (unu virgula cinci secunde nu cincisprezece!!!)

Castigul cel mai mare e ca ma simt eu bine ceea ce nu e egalat de vreun castig tehnic (EGT-- / pornire mai usoara iarna)

voi v-ati verificat avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat.... nu stiu daca e cel mai corect spus.

M-am uitat cu vag-com in grupul 04 si valorile erau in plaja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... cand a slabit suruburile de fixare ale pompei, pompa a sarit singura intr-o pozitie....

ceea ce denota exact ce ai spus tu ca liniile de presiune spre injectoare erau tensionate lucru care este FOARTE DAUNATOR. Tensiuni mecanice plus vibratii = fisuri.

Nu trebuie sa iti faci probleme mari despre EGT pentru simplul fapt ca in cazul folosirii normale a masinii si cunoscandu-ti stilul preventiv de conducere (mai ales in oras) durata injectiei mica compenseaza avansul intarziat. Oricum tu aveai avansul basic intarziat, in rest, in timpul functionarii ECU controleaza avansul in functie de senzorul injectorului 3 (COI signal - actual commencement of injection).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat.... nu stiu daca e cel mai corect spus.

M-am uitat cu vag-com in grupul 04 si valorile erau in plaja.

tu ti-ai masurat avansul relativ la parametrii motorului (cel ajustat de ECU)

Avansul se masoara in Basic Settings grupul 000 ( in momentul respectiv masori avansul "mecanic" al pompei de injectie nu cel corectat de ECU).

Din cele 10 "celule" numerice citesti informatia din celula 2 (avansul) si din celula 9 (temperatura motorinei). Pentru motorul tau si al lui Andrei (1Z) "celula 2 trebuie sa afiseze valori intre 12 si 75 = 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca trebuie sa masor si eu ca sa ma lamuresc despre ce este vorba.

Andrei: tu cum ti-ai dat seama ca ai avansul retardat? doar din masuratori sau aveai ceva simptome in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eugen: Mi-am dat seama exclusiv din masuratori.

Pe naiba nu observ nimic nou. Azi (ieri) am observat ca a pornit si mai usor decat pornea de obicei. Mai usor ca o benzina ( = masina cu motor pe benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am masurat si eu

2 = 25

9 = 170

temperatura motorului 90 grade.

deci citind graficul sunt la limitalimitelor...

Ar trebui sa umblu la pompa de injectie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile de mai sus sunt aproximative pentru ca fluctuau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca valorile din zona 2 fluctuau iar tu ai facut "media".

Esti in partea "intarziata" a graficului avansului.

Pentru o temperatura de 170 unitati absolute nenormate (nu sunt grade celsius) avansul (limita inferioara este de 20 iar limita superioara este de 55 (unitati).

Idealul se afla undeva in partea superioara adica (50)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!