Jump to content

Probleme cu pornirea din cand in cand


mcanti
 Share

Postare recomandată

Saluti baietii,

Am si eu un Golf 4 APE si nu de mult timp am o problema chiar imediat dupa ce pornesc pornotorul in viteza 1, cand dau sa inaintez parca ma retine o forta si oricat as apasa nu se accelereaza, pe urma se aude ca un releu care cupleaza sau decupleaza si isi da drumul, asta se intampla numai cand este oprit motorul, as putea sa evit asta sa plec cu viteza a 2-a dar nu vreau sa se strice si altceva. Care ma puteti ajuta cu un sfat? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • darius07

    9

  • gokey

    6

  • mcanti

    6

  • MasinaPoporului

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Nu prea inteleg cum se manifesta problema ta ... doar in prima treapta de viteza se simte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Problema la DIESEL de pornire dimineata pe frig sau caldura vine in primul rand de la o bujie care nu functioneaza deloc sau nu functioneaza corect.Tot o problema mai este si de la SIGURANTELE de pe BATERIE ;sunt ca niste "punti".Se mai "pusca" si alea.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinuta este pe benzina.

In prima treapta chiar imediat dupa ce pornesc motorul in cca 3 mm de mers se simte ca o retinere de o clipa a masina, pe urma se aude cum cupleaza/decupleaza un releu si atunci isi da drumul. Daca nu opresc motorul la oprire si vreau sa rulez treapta intai nu mai este problema .....

Nu prea inteleg cum se manifesta problema ta ... doar in prima treapta de viteza se simte?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare....Am si eu o problema ; am un golf 1.4 16 valve din 1998 ,si de curand am o probleme cu pornirea,dar nu tot timpul o data la 3-4 porniri.Bag cheia dau la automat de doua trei ori si nu o ia.Intr-un final o ia da dupa ce ii dau cateva sprituri in timp ce ii dau la automat.O ia ,dar imediat turometru urca pana la 3000 de rotatii si acolo ramane fara ca eu sa accelerez.Dupa 10 sec revine la pozitia normala sub 1000 rpm.daca ati putea saveniti cu o idee un sfat e bine primit

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai acceleratia pe cablu?si la mine face figuri cu pornirea dar doar daca o pornesc dimineata si porneste la prima cheie si daca o las 2-3 min pornita si o opresc cand dau s-o pornesc iara porneste mai greu trebuie sa dau mai mult la automat.sa fie de la clapeta?oare merge adaptata clapeta de acceleratie pe cablu?

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA Birba, merge adaptata chiar daca este pe cablu. Vezi aici, postul #146.

PS: Urmatoarea data te rugam sa folosesti functia SEARCH :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai acceleratia pe cablu?si la mine face figuri cu pornirea dar doar daca o pornesc dimineata si porneste la prima cheie si daca o las 2-3 min pornita si o opresc cand dau s-o pornesc iara porneste mai greu trebuie sa dau mai mult la automat.sa fie de la clapeta?oare merge adaptata clapeta de acceleratie pe cablu?

exact aceleasi simptome le are si a mea,porneste la prima cheie si apoi nu mai vrea decat la automat.oricum am auzit ca trebuie curatata clapeta.daca tu mai aflii ceva te rog frumos anuntama .

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut aceeasi problema la un renault si daca in timp ce cineva dadea la automat eu am lovit electromotorul cu un patent a pornit si de fiecare data cand facea figura asta il ''atingeam'' si isi revenea

salutare la toata lumea! sunt nou pe forum si daca se poate as dori si eu cateva detalii pt o problema sesizata la o bora 1,9 tdi 85kw, 115 cp, AJM! acum cateva zile am controlat bujiile si aveam una arsa, am comandat bujii noi marca beru le am montat pe masina dar desi nu e frig (masina doarme afara) invarte cam 4 5 secunde pana porneste! am verificat bujiile noi si se inrosesc dupa 8 9 secunde,iar martorul de bujii se stinge dupa 3 4 secunde! as dori sa stiu daca e normal sau daca a mai patit cineva aceeasi problema! tin sa precizez ca si fratele meu are aceeasi masina, acelasi tip de motor, doar ca la el masina porneste la sfert(o invarte putin poate 1 secunda) dupa ce se stinge martorul si inca o precizare avem 170000 amandoi! trebuie sa mai schimb ceva! poate ma ajuta si pe mine cineva! va multumesc!

am avut si eu aceeasi problema cu pornirea la rece doar ca la mine problema era de la pompa de motorina prindea aer pe langa capac si se mai scurgea putina motorina iar un ''mecanic'' zicea ca nu se poate face nimic cica imi trebuie pompa noua dar am incercat in alta parte si am rezolvat cu o simpla garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In unele dimineti trebuie sa tin mai mult la automat pana ce porneste masina , altadata porneste foarte usor. Care este baiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Desi ma repet si risc sa fiu sanctionat sper ca MODERATORII sa fie indulgenti cu mine. :)

La Diesel pot fi urmatoarele probleme:

1.Nu stiu daca sa mai spus pe forum,dar problema a venit de la mine, si de la arderea unei sigurante-punte de pe baterie.Sunt 5 astfel de sigurante(nu acele 3 verzi).Era arsa una de 50 Amperi si pornea greu.Am pus niste lita,pt ca nu se gasesc in comert,poate doar la reprezentanta.

2.Problema mai poate surveni si de la bujii...poate nu functioneaza 1,2..corect.Se pot verifica foarte usor.Le demontati,legati plus/minus la baterie...si ar trebui sa se inroseasca foarte tare si nu prea greu.Se poate folsi si un bec pentru a ii vedea continuitatea(sa nu fie intrerupta/puscat).

Spor

33esifb.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent au aparut probleme cu pornirea si la mine(Golf 4, TDI, 101CP, AXR, 165k km, 2003): pun cheia in contact, invart, astept sa se stinga ledul de airbaguri, invart maxim si...nimic.

Dau de la inceput, eventual mai astept si deodata o ia fara probleme. Daca o opresc, iar e loterie: ba dau cheie si o ia din prima, ba nimic.

Cand invart cheia maxim, nu se aude electromotorul deloc, doar niste clickuri (probabil bendix, pompa, habar n-am). Daca electromotorul incepe sa se invarta, o ia fara probleme mai departe. Nu am variatii anormale de relanti. Odata pornita merge fara probleme.

Am citit in posturile de mai sus despre cazuri in care electromotorul se invarte si nu porneste: la mine nu se invarte deloc.

Problema apare mai ales dimineata pe racoare, de cateva zile.

Am fost la un mecanic care a desfacut electromotorul, carbunii erau buni, dar bobina parea sa aiba contactele arse. Am schimbat bobina, a pornit fara probleme de vreo 10 ori, dar a doua zi dimineata, iar nu a vrut :D

Nu clipeste nimic anormal in bord, nu am facut scanare inca.

Ce poate sa fie?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bobina si periile din electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina tocmai am schimbat-o, carbunii pareau si ei buni.

De perii nu stiu ce sa zic, probabil pareau in stare buna si ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ceasul din bord se reseteaza cand pui contactul si nu o ia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul din bord nu se reseteaza deloc, s-a resetat numai cand bornele de la baterie au fost scoase.

Problema e pe traseul cheie - prima rotatie de electromotor, apare intermitent, mai des la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Deci...s-ar putea sa fie din contact nu?Un contact nu e asa de de scump:100 ron pe producator.Dar poate nu e de la el,cine stie...se poate verifica partea electrica a lui.Iar intermitent...la ce te referi?Indicatorul masina&cheie ?Daca te referi la el,sa stii ca daca nu ti-ar recunoaste cipul din cheie electromotorul tot ar invarti,ar porni si s-ar opri.Cel putin asa e la mine ca mai face probleme ca am bateria mai slaba. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darius07

Verifica circuitul de masa de la electromotor (minusul)...Posibil contacte imperfecte la masa masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu pornirea:bag cheia in contact,se aude un zgomot care e pompa de benzina,se sting si martorii din bord,deci toate sunt ok pentru ai da cheie,dar mai e un sunet subtire care se aude de la motor chiar de deasupra(la o constatare de la fata locului,am ridicat capota si am auzit exact de unde vine zgomotul),daca ii dai cheie inainte de a se opri sunetul nu porneste in nici un fel,exact cum nu ar avea benzina ,daca astept sa se opreasca sunetul ,care e greu sesizabil fiind foarte slab si subtire,porneste la sfert. daca puteti sa veniti cu vreo idee e bine venita .

multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MasinaPoporului:

Prin intermitent ma refeream la faptul ca problema apare intermitent, aseara a pornit din prima cheie, azi dimineata am stat vreo 10 minute si multe chei, pana s-a indurat sa porneasca, erau -2 grade afara :biggrin:

E posibil sa nu fie legatura la masa bine facuta, ce altceva ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: @ovideux,acelasi tiuit usor il am si eu,numai ca nu am probleme cu pornirea.Poate ne lumineaza cineva ce e cu sunetul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius07, pe bobina ai un papuc care vine de la contact, scotel si leagal la un aparat de masura sau un bec. Pune de mai multe ori contactul pe pozitia demaror. Daca ti se aprinde becul sau apare 12V pe aparat de fiecare data cand pui contactul atunci contactul este bun, daca iti apare cu intermitente atunci problema este de la contact. Daca esti sigur pe contact atunci da electromotorul jos si verifica daca nu cumva raman carbuni suspendati, daca bobina lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de idee! Maine trec pe la mecanic sa incercam faza cu becul pe contact. Ar fi misto sa clipeasca intermitent si sa schimb contactul si gata. Mai aiurea ar fi sa para ca merge si apoi sa continui cu probleme. Problemele fantoma sunt cele mai urate.

Ce inseamna sa ramana carbunii suspendati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu "calca" pe suportul colector si in consecinta nu fac contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu exact aceleasi probleme care le ai tu dar mie mi se intampla mult mai des..problema era de la electromotor care ramanea cuplat. Prin miscarea masinii de pe loc isi schimba pozitia bendixul. Daca iti mai face treaba asta incearca sa`i dai la automat cu ea in viteza, dupa care porneste`o normal, ar trebui sa mearga bine mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!