Jump to content

Probleme cu pornirea din cand in cand


mcanti
 Share

Postare recomandată

80kln

In locul tau as merge la mecanic.Chestia cu caraitul pare a fi de la electromotor.Oricum nu-i normal ce se intampla cu masina ta.Tremuratul poate fi de la o bobina care nu lucreaza normal la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • darius07

    9

  • gokey

    6

  • mcanti

    6

  • RazvyRULZ

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema la pornire: motorul pleaca greu, cu trepidatii mari. turatia creste pe la 1600-1800 apoi scade si iar apar trepidatiile, iar creste, trepidatiile dispar dar imediat cum scade apar din nou. in vara am dus-o la midocar cu reclamatia asta si ei mi-au curatat clapeta de acceleratie. dupa cateva zile dupa ce am luat masina iar s-a manifestat.

la ultima faza de-asta, acum 2 zile, mi s-a aprins si martorul EPC. am apasat de cateva ori pedala de frana, am pornit motorul si surpriza, a plecat la sfert si fara martor EPC aprins.

acum inainte sa pornesc apas o data pedala de frana. probabil trebuie sa schimb senzorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare la toata lumea! sunt nou pe forum si daca se poate as dori si eu cateva detalii pt o problema sesizata la o bora 1,9 tdi 85kw, 115 cp, AJM! acum cateva zile am controlat bujiile si aveam una arsa, am comandat bujii noi marca beru le am montat pe masina dar desi nu e frig (masina doarme afara) invarte cam 4 5 secunde pana porneste! am verificat bujiile noi si se inrosesc dupa 8 9 secunde,iar martorul de bujii se stinge dupa 3 4 secunde! as dori sa stiu daca e normal sau daca a mai patit cineva aceeasi problema! tin sa precizez ca si fratele meu are aceeasi masina, acelasi tip de motor, doar ca la el masina porneste la sfert(o invarte putin poate 1 secunda) dupa ce se stinge martorul si inca o precizare avem 170000 amandoi! trebuie sa mai schimb ceva! poate ma ajuta si pe mine cineva! va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc al bundy! saptamana viitoare merg sa-i fac un test cu VAG COM ul, poate gasesc problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sunt nou pe forum si as avea si eu o problema la golful meu 1,9 TDI 105 cp model de motor AHF din `98.

problema mea e ca nu vrea sa imi mai porneasca ..adica pun contactul si in mod normal imi aparea pe bord beculetul de la bujii dar nu mai apare .Motorul se invarte dar nu o ia. Mai specific ca am testat si bujiile sa vad daca sunt bune si daca se incalzesc si nu au nici o problema.

Am tras eu un fir de pe contact la pompa de motorina de la motor cu un mic intrerupator si cand nu`mi mai pornea apasam butonul si mergea ca si cand nu ar avea nimic si se aprindeau si bujiile in bord.

Concluzia mea e ca am ceva probleme intre contact si pompa. Cine imi poate da o sugestie sau o parere unde sa ma uit si ce sa fac ? Am fost la mai multi mecanici si toti au zis ca au rezolvat problema dar dupa 2-3 zile facea la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

NU demonta nimic decat daca vrei sa-ti faci de lucru.

De ce nu ii faci o diagnoza sa vezi ce erori iti afiseaza? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta mai multe despre releul 109. Ala face figuri la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miercuri ii vin la un prieten de al meu cablurile pt diagnoza . sper sa imi apara acolo eroarea si sa o rezolv ca deja is satul de ea si toti mecanici care zic ca e reparata si defapt nu e. daca mai are cineva ideei e bine venit.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva de unde pot lua din tm un releu cod : 1J0 906 381 A (vestitul releu 109) ???

am fost la ciclop si au doar varianta originala care e de tot ... eu vreau cel gri care este mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o mica problema la prima pornire dimineata. porneste putin mai greu, motorul invarte dar dureaza cam 2-3 secunde pana ajunge la turatia de relanti. dupa ce porneste, daca il opresc si repet operatiunea nu imi mai face aceasta mica problema. sa fie de la bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita`te in bord cand pui contactul si asteapta sa se stinga beculetul de la bujii si dupa aceea dai cheie ... ca poate nu apuca sa se incalzeasca cat trebuie asta daca e diesel .. la benzina nu stiu ce sa zic.

Modificat de lelin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intotdeauna am asteptat sa mi se stinga toate beculetele din bord inainte de a da prima cheie. nu ma grabesc nicioadata sa pornesc masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot veni vorba de pornire am si eu o pb.....la rece porneste la 3-4 ,pot sa o las si 10 min din prima nu porneste nici moarta am obs cand temp a scazut din ce am mai citit pe forum sunt o groaza de pb cum ar fi:releu ,injector,pompa tandem etc la cald porneste ff bine .mentionez k bateria am schimbat-o care sa fie pb ma ajuta cineva cu niste sfaturi.as schimba imediat bujiile incandescente daca asta ar rezolva pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e treaba cu bujia k la mine nu se aprinde nici o bujie adica semnu ala spiralat nu?!

dar mereu cand o pornesc astept sa se stinga toate luminile din bord.am obs k daca nu porneste din prima daca o garabesc putin adica nu las sa se stinga toate beculetele pe la a 2 o ia dar rare ori.........astep sugesti.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

bigstar

Regulamentul :

2. Pe l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o mica problemuta, nu prea stiu exact unde s-o incadrez: cand plec dimineata, porneste ok, ajung la serviciu, mai plec dupa o perioada de vreo ora, totul ok. revin la birou, las masina in parcare, iar cand sa plec seara (deci dupa o perioada mai lunga de inactivitate), se balbaie putin si apoi porneste. vad ca nici nu e atat de frig sa zic ca din cauza asta. mai frig e dimineata cand porneste foarte ok, decat seara cand are acest simptom.

ce rezolvare exista? bujii, electromotor, baterie? (mentionez ca bujiile nu au fost schimbate din 2005 de cand am cumparat-o, electromotorul nici nu m-am uitat la el vreodata, nu ca as stii ce sa verific :blink: , iar bateria cred ca are cam 2 ani).

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Am si eu un golf 4 din 2000 alh si cand e rece porneste greu. cand a fost - 20 de hrade afara a pornit fara nicio problema chiar daca e diesel. parerea mea e ca cu cat sta mai mult nepornita porneste mai bine iar daca sta vreo 4-5 ore nepornita porneste greu. Poate stie cineva ceva sau ati mai avut asemenea de probleme. va rog ajutati-ma

post-40120-1233901548_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

lucyano ai incercat sa-i faci o diagnoza? Verifica debitmeru si senzorul de turatie!

Am rugamintea sa nu mai postezi in toate topic-urile care le intalnesti, asa cum ai procedat pana acum: primul post, al doilea, al treilea si prezentul.

Aceeasi rugaminte o am si in privinta fotografiilor atasate in posturi, care nu au nicio legatura cu subiectul discutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina mea vw bora 1.6 16v AZD 2001,din cand in cand la prima cheie porneste si dupa 1 secunda se opreste.Dupa care porneste perfect.Masina merge perfect nu simt nimic ciudat in mers,am puso si pe calculator si nu a aparut nici o eroare.Chestia asta o face maxim o data pe luna.Am motive de ingrijorare sau nu.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand mai face asa inainte sa dai a 2 oara la automat vezi daca martorul de immo din bord ( masina cu o cheie in ea )palpaie sau este stins !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de imobilizator cand dau contactul se aprinde,stau putin,se stinge si ramane stins.Nu imi ramane aprins,nu clipeste.Am fost la mai multe service-uri si nimeni nu a stiut ce sa imi spuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi de scuze dar nu stiam sigur ca postez. am sa incerc sa i fac o diagnoza si revin cu amanunte daca s-a remediat sau nu. Inca o data mi de scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema la pornire:

La masina din semnatura, azi dimineatza cand am pornit, dar e posibil sa fie mai de demult la un nivel sonor mai jos, dupa ce porneste motorul se aude vreo 1 - 1.5 secunde un harait ca si cum ar freca dinte pe dinte (nu FOARTE tare, dar asta e sunetul). M-i sa spus ca sar putea sa ramana electromotorul cuplat sau ceva de genul. Motorul are 210.000 km.

Am vazut ca mai sus sa mai enuntzat problema, dar nu sa confirmat ca bendixul ar fi fost problema. Stie cineva ceva?

PS: am observat de mult ca martorul de la ABS se aprinde cu vreo secunda inainte sa porneasca, si dupa ce a pornit se stige. Asta iarasi nu stiu de cand e si nu stiu daca e normal

Modificat de PostaL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sunt convins ca problema este ori la bendix, ori bucsele de la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!