Jump to content

Probleme cu pornirea din cand in cand


mcanti
 Share

Postare recomandată

hangyouridols

RazvyRULZ,la plecarea de pe loc turezi putin motorul,sau pleci cu el la relanti?La toate masinile pe care le-am avut(inainte am avut numai benzinare noi) si la cea din semnatura,daca nu turez pana la 1000rotatii pe minut imi tremura la plecarea de pe loc de subturare,deci nu de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • darius07

    9

  • gokey

    6

  • mcanti

    6

  • RazvyRULZ

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu un prieten cu un golf de 116cai si astazi a patit urmatoarea problema;porneste motorul la prima cheie dar ramine turat la vreo 1100 tur pe minut si este fluctuanta dupa aproximativ 50 de secunde.Treaba este ca nu face mereu altadata porneste normal,iar asta se vede si la consum ,normal are 0.7 -0,8 iar cind face are 1,3- 1,4. Care ar fi cauza ? Sa fie din motorina? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura al apei este de vina (cel de pe chiulasa). senzor G62, asta daca-i diesel.

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mcornel, de multe ori nu accelerez la plecarea de pe loc, acu' depinde de imprejurari, tremura putin cand pornesc fara acceleratie, asta cred ca este normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Asa zic si eu,daca nu turezi putin motorul la plecarea de pe loc tremura de subturare,deci e normal,nicidecum nu e de vina volant.Singura masina cu care nu puteam sa plec de pe loc la relanti ,murea motorul,era un BMW525d,5 cilindri in linie,vreo 170cp,dar avand in vedere greutatea si marimea masinii,iar e normal;la acea masina trebuia sa debraiez serios sa plec de pe loc,nu doar sa accelerez putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pentru a doua oara de cand golful din semnatura m-a supara la pornirea la cald, asadar sa exemplific:motorul porneste la rece foarte bine in schimb atunci cand este cald,dar nu mereu, porneste 2 secunde si se opreste si tot asa pana cand intr-un final porneste.Daca dupa ce a pornit mai incerc o oprire si repornire,merge fara probleme.Senzatia este ca si cum nu este alimentata cu motorina, spun acest lucru ca in ultima incercare inainte de a porni am apasat acceleratia la podea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar pute sa-ti fie dusa pompa de tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu,ce rol are aceasta pompa si unde se afla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste si tu furtunurile care vin de la rezervor la filtru de motorina iar de acolo la pompa de motorina este undeva pe chiulasa, daca dai capacul motorului jos o sa vezi unde duce furtunele alea si vezi daca are niste sageti care iti arata sensul de unde trage din rezervor si merge la pompa de injectie . Furtunelul care merge la pompa de injectie il scoti si dai la automat sa vezi daca iti baga pompa motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un minut in urma,motorul fiind rece, am patit la fel, a pornit f greu la a treia cheie,help maine trebuie sa merg la munca,porneste maine dimineata sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o intrebare , e posibil ca masina sa porneasca greu din cauza avansului de la pompa de injectie ? Am fost astzi la tester si au zis ca nu is bujiile sau releul ci e avansul , care trebuie sa fie la 4 grade , iara la mine e zero , asa mi-au spus in service .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil sa fie din cauza avansului , find prea mare sau prea mic avansul ,injectoare deschid prea repede sau prea tarziu , exista un moment optim cad trebuie sa deschida injectoarelele , oricum cei de la servis de ce nu ti-au reglat avansul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la service nu l-au reglat pt ca dupa ce a terminat testarea a venit un client care era cu programare , dar m-au programat la ora 5 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptome:

de vreo luna, aleator nu mai porneste la "prima cheie".

dau la automat, electromotorul invarte, si invarte, si invarte, dar motorul nu porneste.

dau drumul la cheie si motorul da sa o ia dar fffff greu, parca sunt eu trezit din somn la 3 dimineata.

dupa cateva secunde de balbaieli, o ia si se duce la 1100 rot.min, chiar daca motorul este cald.

se intampla ca daca opresc motorul este posibil sa nu mai porneasca iar; sau sa porneasca ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

Am inceput sa am aceleasi probleme de vreo 3 zile. Masina a fost la un service sa-mi schimbe radiator clima, masca, far si din astea, masina a fost lovita un pic. Toate bune si frumoase, dar de atunci mi s-a intamplat de vreo 3-4 ori sa nu porneasca. Electromotorul de invarte, dar nimic. Cand porneste (la a 5-6-a incercare) se duce turatia pana la 1100, care scade la normal in 10-15 secunde. La pornire la rece nu mi s-a intamplat inca. Se poate sa nu fi pus meseriasii ceva inapoi cum trebuie cand au facut schimbarile? Nu stiu daca ii coiincidenta sau nu, dar de atunci mi se intampla.

Pana acum nu am avut niciodata probleme de pornire, am masina de cca. 1 an.

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Stiu ca vazusem undeva pe forum ceva legat de problema mea acum mult timp dar am tot cautat si n-am gasit nimic. Asa ca postez aici, intru-cat este vorba tot despre pornire:

- la pornire, dau cheie, porneste motorul, si inca 1-2-3 secunde se aude un sunet ciudat, un huruit ca si cum electromotorul ramane cuplat. E ceva grav? De la ce-o fi? Precizez ca in ultima vreme am pornit masina destul de rar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat ceva mai bine si am gasit ceva pe aici legat de problema mea... caraitul respectiv este de la electromotor, pentru ca bendixul nu revine imediat... cam asta am inteles ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

demonteaza-l si curata tija pe care culiseaza bendixul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si bucsele de la electromotor maxim 35 ron, asa imi facea si mie si le-am schimbat iar acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo problema daca mai merg ceva timp cu el asa? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista riscul sa nu mai porneasca la un moment dat. Bendixul nu va mai cupla pe volant, iar atunci daca vei insista cu mai multe incercari poti distruge coroana volantei.

De obicei se intampla tocmai atunci cand ai cea mai mare nevoie de masina.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
salut,

am si eu o problema cu pornitul, cand e motorul rece porneste bine, insa cand e motorul calc porneste la prima cheie dar tre sa dau la automat in jur de 4 secunde. Si cu motorul cald si cu motorul rece cand porneste vibreaza cam tare motorul, atzi mai avut aceste simptome? cam ce solutii ar fi pt aceste 2 probleme?

Multumesc,

mai mult ca sigur e senzorul de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceeasi problema cu micul zgomot. Masina o pornesc cam de 2 ori pe saptamana. Pana la urma am schimbat bateria care era pe masina de vreo 20.000 km si nu s-a mai auzit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, la mine cand e putin mai rece afara porneste mai greu motorul. daca este cald afara nu sunt probleme. bateria este buna pt ca de invartit se invarte motorul dar nu are pornirea aceea imediata ca atunci cand e vreme calda. eu ma gandesc sa fie bujiile sau sa fie alta problema?. aveti idee cat ar costa un set de bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema similara, se manifesta la pornire, doar cu motorul rece: pornesc, turatia sta normal la 1100, nu tremura, nu caderi bruste, coboara normal pe masura ce se incalzeste motorul. Daca plec imediat si nu o tin la o turatie superioara de 1100-1200, da in nas, scade turatia la 7-800 si tremura cateva secunde, dupa care isi revine. Trebuie sa merg cu ea turata pana apuca motorul sa se incalzeasca putin. E nasol ca ieri am patit-o facand stanga intr-o intersectie, si practic nu se misca, a tremurat cateva secunde pana si-a revenit. Si atunci a trebuit sa plec aceelerat sa nu dea sa moara iar...

De la senzorul de temperatura sa fie?

As mai adauga ca la pornire, indiferent de temperatura motorului, daca o las ceva mai mult cu contactul pus (cateva secunde dupa ce se sting beculetele din bord) nu o ia la sfert, si trebuie sa dau la automat mai mult, timp in care tot asa, tremura si parca bate ceva. Sa merg la un electrician sa se uite la electromotor? Din zona respectiva se aude un carait metalic foarte deranjant cand las masina pe liber si turatia ajunge in zona 1600-1800.

Golf 4 1.6 16v AZD

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@80kln

mie nu-mi face fazele astea sa-mi scada turatia si sa tremure...sau sa-mi moara in intersectii. la mine dimineata cand e motorul rece si e pe la 1100 de ture pot sa plec cu ea de pe loc fara sa o mai turez. asta e singura problema,cand e mai rece are pornire mai greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!