Jump to content

Probleme cu pornirea din cand in cand


mcanti
 Share

Postare recomandată

Salut,

foooarte foooarte rar mi s-a intamplat de 5 ori ca masina sa nu porneasca in urmatoarele conditii:

1. mers cu ea pana 250 km, oprit, dup 20 min n-a mai pornit

2. mers cu ea 100 km, oprit in benzinarie, dupa 4 min n-a mai pornit

3. dimineata in fata blocului n-a pornit

4. mers 250 km, oprit ptr 40 min, n-a mai pornit

5. murit motor in intersectie, n-a mai pornit

Prin "n-a mai pornit" ma refer ca dau la cheie, electromotoru incearca f putin sa invarta, dupa care se opreste brusc. Incearca cam "juma de tura", nu stiu cum sa ma exprim altfel. Baterie sigur are, am incercat si de vreo 30 de ori si exact cu aceasi intensitate incearca. Si motorina are, deci nu sunt in pana prostului :beerchug:

Dar: daca astept cateva minute, dupa care o imping putin de pe loc, porneste la cheie ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Secretul pare sa fie miscatul de pe loc.

Ce ar putea avea? A mai patit cineva asa ceva?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • darius07

    9

  • gokey

    6

  • mcanti

    6

  • Marius

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu sa iti spun ceva sigur insa pare a fi de natura electrica daca isi revine 100% dupa ceva. Pe de alta parte esti SIGUR ca secretul este miscatul de pe loc?

Daca ti se mai intampla sa ti se opreasca (si nu esti in mijlocul intersectiei sau stiu eu) incearca SA NU o misti si sa astepti vreo 10-20 min (se mai racesc relee si alte componente electrice ce ar putea sa faca figuri la cald) si vezi daca porneste LA UN MOMENT DAT.

Faptul ca electromotorul se invarte putin si apoi se opreste e clar ca e o problema electrica. El ar trebui sa se invarte cat tii tu cheia in pozitia 'demaror' si eventual sa se opreasca cand se termina bateria nu de capul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu banuiesc ca e o problema electrica, poate chiar un contact rau!?

Ce am uitat sa mentionez (si probabil e informatie utila asta) ca ultima oara cand mi-a facut asa, am urmarit pe BC ce indica, si la fiecare incercare de a o porni mi-a aratat la temperatura ceva de genul -47 F ???

De obicei arata ultima temperatura, dupa care indica temperatura de afara, in grade Celsius.

Se poate sa fie ceva BC care sa opreasca demaroru din cauza ca depisteaza ceva nereguli (cum ar fi de ex. temperatura de afara)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e imobilizatorul . nu mai recunoaste cipul din cheie . Incearca sa faci o scanare cu vag_COMul Pt ca acolo o sa iti apara erorea daca e p imobilizator.

Pot fi 2 solutii

1. Desfaci cheia si bagi cipul intr-o solutie de curatat integrate (mai fac depuneri de la umezeala )

2. Scimbi modulul cu totu pt ca daca nu e din cheie e din modul si e cam greu de reparat.(cam scumpa distractia)

PS Incearca sa folosesti cealalta cheie (rezerva) mai intai de toate si vezi daca iti mai face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin86cos la immo masina porneste si se opreste dupa 2 sec

o masina pornita poti sa dai detot jos immo ca ea nu se mai opreste

Trebuie verificat pe rand contact electric 100ron original si dupa demaror

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cosmin86cos la immo masina porneste si se opreste dupa 2 sec"

Am incercat sa pornesc mai inainte masina cu matrita(cheia de plastec) si nu merge alea 2 sec de care vb tu

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pornesti tu masina cu cheia de plastic (matrita) si vezi ce iese

nu stiu ce vrei sa scoti in evidenta

cu cheia de plastic(cheie service) masina porneste normal

Daca cu a ta porneste si se opreste imediat trebuie initializata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am patit si eu cu un Renault 19 Chamade.Pornea cand si cand .......

Ideea e ca era ceva ars la electromotor >>>schimbat electromotor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii.

Din pacate n-am acces la o cheie de plastic (!?), dar pot sa spun ca mi s-a intamplat exact aceasi chestie si cu cheia de rezerva. Din pacate nu le am niciodata pe amandoua la mine ca sa pot incerca daca pleaca imediat cu cealalta, dar o sa incerc, de indata ce mi se intampla iar... din fericire foarte rar :lol:

Cum pot sa depistez daca e ars ceva la electromotor? Mai ales ca 99,9% din timp functioneaza totul normal?

Cand face figura respectiva, nu porneste deloc motorul. Electromotoru vrea sa invarta, dar nu cred ca reuseste nici jumate de tura dupa care se opreste brusc, de tot, indiferent cat tin cheia pe contact.

Chestia cu indicatul temperaturii aiurea va spune ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- daca de vina este immo atunci masina porneste bine dar dupa 1-2 sec. se opreste !

- daca electomotorul nu are putere atunci trebuie dat jos si verificat , daca are periile duse ( sa nu vorbim de rotor , stator ) fura curent f mult

- !! nu ai pentru ce sa pui cipul intr-o solutie de degresat !!

cipul nu functioneaza prin contact direct !!

Modificat de gokey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare:

voi cat asteptati pana dati la cheie? Eu asteptam pana de curand doar pana se stingea "arcul" galben ptr bujii incandescente (max 2-3 secunde). Dar de cand am inceput sa astept pana se sting toate ledurile de pe bord (in afara celui de baterie, care nu se stinge), n-am mai avut problemele mentionate mai sus.

Se poate sa fi fost din cauza asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am benzinar.. eu astept sa se stinga toate becurile de pe bord (cu exceptia celor care se sting dupa pornire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am rezolvat problema in sfarsit.

Mi s-a intamplat din nou aceasi chestie, n-a mai pornit, am incercat de vreo 4-5 ori la cheie, am miscat-o de pe loc putin, am incercat din nou la cheie de cateva ori, dupa care a iesit fum de sub capota si mirosea a plastic ars. Fumul iesea de langa bobina de pe electromotor.

Am dus-o la un service, s-au uitat la ea: un papuc de la bobina se desprinse-se si o facut scurt cu firul de la baterie. De la aia a iesit fumul respectiv.

Cel de la service mi-a spus ca e foarte probabil ca simptomele descrise mai sus sa fi avut ca si cauza papucul asta care nu facea contact tot timpul.... pana a iesit de tot si a provocat un scurt.

Din fericire nici bobina nici electromotorul n-au patit nimic. A trebuit doar sa schimbe un cablu (parca) si papucii respectivi, care erau carbonizati.

Asta am inteles eu, dar nu sunt in domeniu, deci poate am inteles gresit. In orice caz, am platit doar 80 RON pe toata chestia asta, si acuma masina merge bine merci.

Multumesc ptr toate sfaturile primite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca nu a luat foc ceva pe acolo de la scurtul provocat in timp ce dadeai la automat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tot ceva probleme cu pornirea am si eu, iar asa din cand in cand, insa la mine sunt alte simptome, de obicei masina porneste la sfert de cheie, insa am observat de cateva ori nu vroia sa o ia cand dadeam la automat, se invartea in gol dar nu pornea, lasam automatul , dau din nou la cheie si o ia la sfert, insa prima data cand apuca sa se invarta in gol, pot sa tin si 10 min, tot nu o ia, insa dupa ce las contactul si il repun porneste fara probleme, chestia asta sa intamplat de cateava ori, si mai de fiecare data cand motorul era cald, adica dupa ce am facut o oprire, cand sa repornesc...azi am mai observat o chestie...afara frig in jur de 0 grade...din incalzitorul de motorina ce se afla in dreapta jos sub masina, chiar sub scaunul din dreapta a iesit ceva fum?abur? nu am reusit sa imi dau seama ce era...de mirosit nu mirosea a ars...e ceva normal? am crezut initial ca mi-a luat foc masina (senzatia e greu de descris) insa am vazut ca incet incet se potoleste...astept pareri , scuze pt. lungime.

Modificat de Nicolae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu inca o precizare la problema mea, poate va avea cineva nevoie de solutia asta.

Chiar dupa ce au schimbat papucii la cablul respectiv dintre bobina si electromotor, tot mi-a facut aceasi faza. Am mers in service si am facut masuratori cu aparatul de masura, care a aratat ca prin cablul respectiv nu trece curentul de intensitate mare necesar electromotorului. Am dat electromotorul jos, am luat cablul, l-am dus la un electrician prin Lazaret (nu mai stiu exact cum il cheama) care a inlocuit cablul cu altul de la el, a pastrat doar papucii, a cositorit totul bine, dupa care am pus electromotorul si bobina la loc, si de atunci chiar ca merge totul bine. Cred ca cablul ala era oxidat sau si-a pierdut din proprietatile conductoare... in orice caz, l-am inlocuit si de atunci (au trecut vreo 2 luni) n-a mai facut faza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu mai deschid alt topic, am sa relatez problema mea aici!

simptome:

de vreo luna, aleator nu mai porneste la "prima cheie".

dau la automat, electromotorul invarte, si invarte, si invarte, dar motorul nu porneste.

dau drumul la cheie si motorul da sa o ia dar fffff greu, parca sunt eu trezit din somn la 3 dimineata.

dupa cateva secunde de balbaieli, o ia si se duce la 1100 rot.min, chiar daca motorul este cald.

se intampla ca daca opresc motorul este posibil sa nu mai porneasca iar; sau sa porneasca ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

azi de 3x la rand m0am rugat de ea sa pornesca, incat mai mai sa ma lase bateria.

suparat, cu gandul ca este vre-un gunoi din benzina, am iesit in afara orasului si i-am dat o forja.

dupa vreo 16km am revenit in fata blocului (mi-a fost frica sa o opresc pe camp) am oprit motorul si am pornit la sfert.

in mod sigur este o problema pe undeva, dar unde? sa ii pun solutie pentru curatat injectoare in benzina?

folosesc benzina de 98 de la rompetrol.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru inceput fa-i o scanare cu VagCom si vezi ce erori iti gaseste ! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut,

am si eu o problema cu pornitul, cand e motorul rece porneste bine, insa cand e motorul calc porneste la prima cheie dar tre sa dau la automat in jur de 4 secunde. Si cu motorul cald si cu motorul rece cand porneste vibreaza cam tare motorul, atzi mai avut aceste simptome? cam ce solutii ar fi pt aceste 2 probleme?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti vibreaza motorul este de la volant bimasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insa vibreaza doar cand "o ia" cand porneste, in rest no problem. Iar cu pornirea? :-? oare ce sa fie? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cateodata nu imi porneste la prima cheie se intampla destul de rar dar ultima data cand a facut asta pe BC a aparut alternator service pentru vreo 2 sec si pe urma masina a pornit si de atunci nu am mai avut problema.Sa fie vreo problema la alternator dar cred ca imi incarca bine vreo 14 v si ceva cu motorul pornit si cu toate luminile aprinse si bateria 12,10v .Ce parere aveti?

Modificat de hbogdan
Editeaza-ti te rog semnatura, nu sunt acceptate caractere marite.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

RazvyRULZ asa se manifesta problemele cu volanta la inceput. Doar la pornire.

nemet_tt cel mai indicat ar fi sa faci o diagnoza. Incearca sa salvezi erorile stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la ce scor se invarte o volant? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!