Jump to content

Martor "engine Check"


ciuboy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ciuboy

    10

  • lupo_bv

    7

  • biacor

    6

  • cbitzy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Andumoscaliuc

Buna tuturor.....am citit tot ce ati dezbatut voi cu interes...pt ca sunt si eu posesorul unui motor 1.4 16V dar pe un polo 6n2....e acelas cu cel de pe lupo....sa va spun o chestie pe care am remascato eu.....am avut si eu probleme cu acel martor....sper sa nu mai am....curatam clapeta la 4-5 luni.....tot timpul era murdara....puneam benzina numai cea mai buna....stiind ca in manualul de intretinere scrie benzina de 95 sau superioara.....am fost la cei de la vw si mau intrebat ce benzina pun...leam zis...ei au strambat putin din nas...nu miau zis nik.....miam adus aminte ca un prieten a ars pompa de benzina de la benzina carrera 100....de vreo 3 luni pun numai de 95....si nu sa mai aprins.....se poate ca benzina cea de 100 sau 98 sa aiba ceva aditivi care dupa ardere murdaresc clapeta de acceleratie....si se aprinde acel martor....este doar o parere....o zi buna tuturor

Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor.....am citit tot ce ati dezbatut voi cu interes...pt ca sunt si eu posesorul unui motor 1.4 16V dar pe un polo 6n2....e acelas cu cel de pe lupo....sa va spun o chestie pe care am remascato eu.....am avut si eu probleme cu acel martor....sper sa nu mai am....curatam clapeta la 4-5 luni.....tot timpul era murdara....puneam benzina numai cea mai buna....stiind ca in manualul de intretinere scrie benzina de 95 sau superioara.....am fost la cei de la vw si mau intrebat ce benzina pun...leam zis...ei au strambat putin din nas...nu miau zis nik.....miam adus aminte ca un prieten a ars pompa de benzina de la benzina carrera 100....de vreo 3 luni pun numai de 95....si nu sa mai aprins.....se poate ca benzina cea de 100 sau 98 sa aiba ceva aditivi care dupa ardere murdaresc clapeta de acceleratie....si se aprinde acel martor....este doar o parere....o zi buna tuturor

Daca ti-ai schimbat la timp filtru de benzina singura explicatie e ori mergi cu ea subturata(eu schimb pana in 3000 cand e rece si dupa ce se in calzeste la 4000 si nu am mai curatat clapeta de 1 an jumate) ori e de la egr de la reciclarea gazelor. si pompa de benzina nu are nici o treaba cu ce cifra octanica are benzina asta o simte numai cilindru in mom exploziei....si incearca sa numai mergi cu ea pe "rosu" poate ai mizerie in rezervor....si cand ramane pe "rosu" iti trage toata mizeria.

Link to comment
Share on other sites

unde este lcoalizata clapeta ?

as vrea sa o curat dar nu stiu care e :icon_redface:

Link to comment
Share on other sites

Andumoscaliuc
Daca ti-ai schimbat la timp filtru de benzina singura explicatie e ori mergi cu ea subturata(eu schimb pana in 3000 cand e rece si dupa ce se in calzeste la 4000 si nu am mai curatat clapeta de 1 an jumate) ori e de la egr de la reciclarea gazelor. si pompa de benzina nu are nici o treaba cu ce cifra octanica are benzina asta o simte numai cilindru in mom exploziei....si incearca sa numai mergi cu ea pe "rosu" poate ai mizerie in rezervor....si cand ramane pe "rosu" iti trage toata mizeria.

E schimb undeva la 3000 dar mie imi merge camturata adica in treapta a-5-a la 3000rpm am doar 90km...:).....cat despre pompa de benzina eu zic ca are treaba cu cifra octanica........cea de 100 este mai usoara si arderea este mai rapida......la o vireza mai mare pompa poate ramane fara presiune pe tur.....si atunci iti taie elanul si pompa se forteaza foarte mult......aceasta a fost explicatia data si de mecanic.....si nu era unul din tara si nici unu de mana a 2 a

unde este lcoalizata clapeta ?

as vrea sa o curat dar nu stiu care e :icon_redface:

ce motor ai?

vezi undeva sub filtrul de aer...;)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Userul biacor intreaba:

am o problema majora si nu mai stiu ce sa fac : la bord imi apare bujia electrocutata ................sunt convinsa ca e de la fise sau /bujii le voi schimba curand

problema majora este ca ventilatorul imi bate i cred ca merge opturat ....................ce pot face? u n sfat?? cam cat ar costa?

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am o problema majora................................am schimbat bujii, fise, sona de temperatuta, ventilator si tot mi s-a aprins check-ul .....................cand am pus-o pe taster imi arata eroare la cilindrul 3 ......................un mecanic mi-a zis ca trebuie sa segmentez motorul , nu imi vine sa cred.............................masina are 5 ani , 90.000 km , am schimbat totul la timp .................................nu se poate.................................ma ajuta cineva? intr-adevar , motorul nu prea merge rotund si are trepidatii la relantiu....................un sfat , ajutor!

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred ca trebuie segmentat. Ai rabdare pana isi mai dau colegi cu parerea si pana mai studiem problema.

Ar fi foarte util sa spui ce cod avea eroarea respectiva.

Pana se stabileste o cauza cat de cat sa o poti remedia eu zic sa nu mai mergi cu ea asa, o cauza poate minora poate provoca pagube mari.

Ce cod are motorul?

Asa intr-o prima faza as zice ca este ceva pe la injectorul de la cilindrul respectiv, dar astept datele de mai sus.

Edited by lupo_bv
Link to comment
Share on other sites

Poate o verificare a compresei ajuta mai mult in gasirea problemei.

Am mai intalnit motoare care nu mergeau "rotund" la relanti ori nu aveau putere si....diferentele mai mari la compresie( peste 15%) au dezlegat problema!

Acele motoare aveau probleme la supape...insa nu am auzit( ori intalnit)la VW probleme legate de segmenti! ...parerea mea!

adevarul este ca ...parerile noaste pot sa fie diferite atat timp cat nu avem idee ce defect are acel motor la cil.3 :)

Edited by wolfvw
Link to comment
Share on other sites

multumesc,tipul de motor este AUC............iar eroarea nu stiu sa o spun sigur, dar din cate am vazut pe testar era ceva legat de sonda de temperatura , dar am schimbat-o saptamana trecuta...............o sa o mai pun o data pe testar..................si va aduc informatiile ............va multumesc din suflet ca mi-ati raspuns cu toate ca sunt noua pe aici.

Cylinder 3 Misfire Detected

Edited by WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste Regulamentul. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Verificare a bobinelor de inductie pentru acel misfire s-a efectuat ? Fisele de bujii sunt intregi / conectate ?

Segmentare.. scoate fum albastru ? Daca nu, spune-i sa-si gaseasca alt fraier.

Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata. S-au inlocuit toate : fise, bujii, nu scoate nici un fum.Are trepidatiile mai mari ca de obicei la relantiu, si are un mic zgomot ciudat uneori , ca un harait in mers. Bobina este buna, au verificat o singura bobina.Altceva nu stiu ce sa va spun.Multumesc pentru raspuns.

Edited by Aditu
Quote
Link to comment
Share on other sites

Tester pe ea, memorat erorile gasite, si postate pe forum. Altfel e mai greu sa ne dam cu parerea macar, bobina trebuie verificata in speta pe pistonul pe care ai misfire, de notat ca si injectorul poate fi de vina, asadar logat valorile de injectie si comparate cu celelalte injectoare.

Link to comment
Share on other sites

Tester pe ea, memorat erorile gasite, si postate pe forum. Altfel e mai greu sa ne dam cu parerea macar, bobina trebuie verificata in speta pe pistonul pe care ai misfire, de notat ca si injectorul poate fi de vina, asadar logat valorile de injectie si comparate cu celelalte injectoare.

astea sunt erorile date de tester

Monday,09,August,2010,16:35:03:60804

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 6X - VW Lupo

Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 35 45 55 56

VIN: WVWZZZ6XZ5B010317 Mileage: 90010km/55929miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 030 906 032 DN

Component: ME7.5.10 5621

Coding: 00011

Shop #: WSC 00046

VCID: 59B20892E971

WVWZZZ6XZ5B010317 VWZ1Z0D2732748

2 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6X0-907-379.lbl

Part No: 6X0 907 379 B

Component: ABS 30 IE CAN V004

Coding: 05603

Shop #: WSC 00046

VCID: 438ECAFA7BFD

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 601

Component: 2Q AIRBAG VW51 0008

Coding: 12881

Shop #: WSC 00046

VCID: DDBA9C827D59

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: Redir Fail!

Part No: 6X0 920 801

Component: KOMBIINSTRUMENT RB8 V25

Coding: 00141

Shop #: WSC 21150

VCID: F2E0DF3E94C7

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 6X0-953-257.lbl

Part No: 6X0 953 257

Component: IMMO 0008

Coding: 00001

Shop #: WSC 00046

VCID: FDFAFC02DD99

WVWZZZ6XZ5B010317 VWZ1Z0D2732748

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------ma ajuta cineva cu dezlegarea enigmei?

Link to comment
Share on other sites

Comparand ce spune autodata despre cauze pentru misfire, pentru relanti neregulat cu ceea ce zice la codurile de eroare se observa niste probleme comune:

- probleme legate de sistemul de aprindere ( bujiile, fisele de la bujii, bobina de inductie)

- probleme legate de alimentarea cu combustibil - injectoarele, presiune necorespunzatoare a combustibilului

- compresie scazuta

- contacte imperfecte, oxidate etc.

Prima chestie ar fi sa verifici compresia ca sa fii sigura ca ce este in motor nu are probleme sau daca sunt probleme sa se determine cauza si sa se remedieze. Chestia asta trebuie sa o faci la un service pt. ca nu cred ca ai cu ce.

Daca aici este ok se trece mai departe din aproape in aproape:

-se verifica bujiile sa fie cele care trebuie (vezi caracteristicile in atasament)

- fisele se verifica sa aiba conectorii din capete intacte si sa aiba o rezistenta de 4.8-7.2 kohmi

- se verifica bobina de inductie (de fapt in cutiuta aia se gasesc un amplificator de curent si doua bobine de inductie). intr-un atasament ai modul de verificare daca iti este la indemana.

-mai departe trebuie verificate injectoarele si presiunea.

-cu un WD-40 trebuie curatate toate mufele si contactele

Dupa cum se vede poate fi atat o problema banala (gen bujii atipice, vreo fisa care nu face contact bine, conectorul de la bobina nu face contact perfect, releul de la pompa are contacte oxidate)cat si una mai serioasa cum ar fi ceva supape, vreun injector.

Cel mai bine ar fi sa gasesti un mecanic serios si priceput care sa aiba rabdare.

Nu de alta dar daca nu ai indemanarea necesara poti strica si altceva (de exemplu sa bagi o bujie putin stramb si sa strici filetul din motor).

Link to comment
Share on other sites

multumesc, mai nou mi-au spus ca trebuie sa schimb ambreiajul , kitul. Acest service ma imbolnaveste cu nervii.Oare cat mai face si asta?Oseara frumoasa, bye!

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Edited by WVWZZZ
Link to comment
Share on other sites

Dar ce probleme ai de trebuie schimbat kit-ul? Valeo costa 850 RON, iar Sachs 1100 RON, dar la cati km ai daca a fost exploatat normal nu ar trebui sa ai probleme cu el. In principiu daca nu ai zgomote la ambreiaj in timpul cuplarii, sau al mersului, nu cupleaza cu socuri sau zmucituri si poti pleca de pe loc in rampa fara sa folosesti frana de mana, lasa-l asa ca nu are nimic. Oricum citeste topicul pe care l-am deschis despre cablul de ambreiaj pt. ca unele probleme pot fi si de acolo.

P.S. Cand raspunzi la mesajul precedent apasa pe butonul Add reply sau pe Fast reply, nu pe Quote. Quote se foloseste pentru a cita un mesaj mai vechi.

Edited by lupo_bv
Link to comment
Share on other sites

buna.Am probleme cu el la relantiu, se aude un zgomot ciudat, daca apas pedala ambreiajului , nu se mai aude.Presupun ca de la ambreiaj este.Intra in viteze normal , pleaca de pe loc normal, zgomotul ma zapaceste.

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fie dus rulmentul de presiune!

Numai ca el functioneaza numai atunci cand calci pedala de ambreiaj!

Si eu la masina de la munk niste soricei prin cutie ... dar sunt mici si se aud doar in relanti! Nu ma deranjeaza.

Daca zgomotul e mare ... fugi la mecanic ... el iti poate spune ce e exact!

Oricum ... e de pe acolo!

Scuze k nu te-am lamurit cu nimic! ... e mai greu sa auzim in scris!

Te salut cu respect!

Link to comment
Share on other sites

Pare ca sunt cazut din luna dar chiar trebuie sa intreb: La 3L exista becul de check engine pentru ca la mine nu se aprinde neam? Chiar nu e la misto. Sa verific am scos si ceva mufe cu motorul mergand (map, maf) si tot nu s-a aprins. Cred ca era normal sa se aprinda la punerea contactului in secventa de verificare a becurilor. Dar bec de centura? Am observat ca bordul are si buzzer dar nu am auzit nici un sunet venind dinspre el nici macar daca uit luminile aprinse; o fi parlit sau nu este activ? Am demontat partial si bordul dar era mult prea complicat sa-l fac bucati in masina asa ca m-am lasat pagubas momentan pentru ca doar vroiam sa verific daca becurile sun ok dar pentru acces la becuri trebuie sa-l faci bucatele nu bucati. Poate un posesor de 3L ma lumineaza un pic.

Edited by husky
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Salut ,

Exact aceeasi problema am avut si eu pe un Lupo . La mine 2 din injectoare nu dadeau debit suficient si tocmai de aceea dupa un anumit numar de km se aprinde martorul din nou ; in special dimineata . Asa ca dute si verifica-ti injectoarele , curata-le si mai vorbim dupa aceea !

Link to comment
Share on other sites

la mine exista martorul de check engine( lupo 3L din 2000)

martorul meu de motor se aprinde la punerea contactului si dispare dupa ce am pornit motorul.

nici la mine nu era aprins atunci cand am facut o scanare la cumpararea masinii! aveam o problema memorata in functionarea turbosuflantei dar martorul de motor era stins. nici la mine nu se aude nimic in bord si nu se aprinde nimic, daca nu am centura pusa!dar...daca cuplez in E ori in R si deschid usa se aude buzz din bord...deci functioneaza buzz-ul! la tine se aprinde plafoniera daca deschizi usa?...probabil ca nu( la mine se aprinde).

Edited by wolfvw
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

este de la rulmenrul de presiune schimba kit ambreiaj

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept