Jump to content

Martor "engine Check"


ciuboy
 Share

Postare recomandată

Din Bucuresti:D. militari

Am uitat sa mentionez ca am testat masina de cateva ori, am schimbat bujiile de 2 ori intr-un an, sonda lambda, chiar si busonul de la rezervor(asa a spus calculatorul :icon_thumright: ), si tot mi se aprinde CHECK-ul, mi-a mers si "in 3"(dupa o per si-a revenit) si mai nou mi se aprinde si EPC:)..un vis de masinutza:).....Dupa ce am alimentat cu carrera 100 s-a stins Check-ul o perioada dar a revenit(pe semne a prins smekeria)....

cam astea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ciuboy

    10

  • lupo_bv

    7

  • biacor

    6

  • cbitzy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti-am dat add la mess, eu am un mecanic f bun.. la care ma duc de cand am masina..lucreaza bine si ieftin :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa aproape un an, am reusit si eu intr-un final sa rezolv problema martorului aprins. Bineinteles la recomandarea mecanicului am schimbat senzorul semnal viteza care presupunea multa lume ca dadea codul de eroare: 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal. Dupa ce platesc 130 lei pe senzor si 50 lei manopera, ma indrept fericit spre casa, dar la scurt timp se aprinde din nou nenorocitul ala de bec. Plin de nervi ma intorc la mecanic care scoate firele din senzor, le verifica, le curata pune din nou testerul pe masina si mergem in "test drive". Acum spre deosebire de testul dinaintea schimbarii senzorului computerul poate citii viteza masinii. Dupa test mecanicul imi spune ca el spera ca s-a rezolvat problema ca el nu mai stie ce altceva poate fi. Eu deoarece citisem aproape tot despre senzorul ala de viteza imi permit sa-l intreb daca nu cumva poate fi din cauza casetofonului. Dupa ce mecanicul imi spune ca el stie ca tehnologia a avansat foarte mult dar nici chiar asa, ma indrept spre casa si bineinteles becu se aprinde din nou. Google.de => http://www.michaelneuhaus.de/golf/golf4radios.htm#belegung => un cleste ascutit => tai firul din pozitia 3 => se stinge becul. Firul din pozitia 3 este pentru diagnoza RC-ului original iar firul din pozitia 1 pentru functia GALA care este realizata prin intermediul senzorului semnal viteza. Nu inteleg cum s-a putut intampla asta deoarece firul 3 pe legenda casetofonului are indicativul "Not Connected".

Mai jos am pus pagina care arata conexiunile standard a radiocasetofoanelor originale VW:

http://www.michaelneuhaus.de/golf/golf4stecker.htm#wechsler

Sper sa nu mai pateasca cineva ce am patit eu. Oricum morala este: "daca RC-ul nu are nevoie de un anumit fir pentru a functiona mai bine il sectionezi".

Modificat de ciuboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s a aprins becu asta dupa ce am schimbat tot ce se putea si avea legatura cu el....ma intreb daca ar fi si la mine aceiasi cauza ca si a ta....mentionez ca am schimbat casetofonul cu un pioneer ...poti sa imi dai mai multe detalii deoarece nu ma pricep la electronica...unde sunt localizate firele acelea si care mai precis ar trebui anulat ... multumesc

Modificat de emilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa va vina sa credeti..... weekend-ul asta am schimbat si eu casetofonul original.... si pana in acest moment nu s-a mai aprins becul care pana la schimbarea casetofonului era rege in bord. Sper sa nu fie o coincidenta si sa raman stins.

Modificat de boboGti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Asta chiar nu am auzit.. bine ca a disparut , sper sa nu`ti mai apara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emilu: scoate casetofonul si in spate ai sa observi doua mufe ISO (una maro si una neagra). Cea maro are 4 fire si conecteaza difuzoarele. Cea neagra la mine a avut 7 fire. cum scoti mufa din casetofon in partea anterioara ai sa observi ca sloturile sunt notate cu cifre de la 1 la 8. Scoate firul 1 si firul 3. este absolut necesar scoaterea firului din pozitia trei. Firul din pozitia 1 nu trebuie scos daca RC-ul are functie GALA. Succes!

Am uitat sa precizez o chestie.

La majoritatea casetofoanelor trebuie inlocuit in conectorul standard (asa cum l-a facut vw-ul), firul care vine de la baterie (12v+) cu firul de la contact. Firul de la baterie e rosu si mai gros iar cel de la contact e rosu si mai subtire. Legenda conectorului o gasesti pe casetofon sau pe pagina de mai jos ai un exemplu la Blaupunkt respectiv Clarion.

http://www.bluespot.co.uk/stock/iso.asp

http://www.clarionworld.co.uk/stock/iso.asp

Modificat de ciuboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) s-a aprins iar..... se intampla o chestie tare ciudata, sunt drumuri la care nu se aprinde... si uneori se aprinde imediat la pornirea motorului.... ma intriga rau faptul ca nu e o chestie permanenta..... ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
laurentiu mihai
:) s-a aprins iar..... se intampla o chestie tare ciudata, sunt drumuri la care nu se aprinde... si uneori se aprinde imediat la pornirea motorului.... ma intriga rau faptul ca nu e o chestie permanenta..... ce poate fi?

buna ziua,spuneti-mi si mie de unde cumpar fise ptr.masina,noi si mai ieftine,ptr.un vw lupo,merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa in jur de 350 RON 4 fise si se gasesc la majoritatea magazinelor de piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,spuneti-mi si mie de unde cumpar fise ptr.masina,noi si mai ieftine,ptr.un vw lupo,merci

eu le am luat dintr un service cu 55 lei bucata beru ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu mihai
eu le am luat dintr un service cu 55 lei bucata beru ...

multumesc baieti,am gasit la 180 roni toate fisele,pe nitu vasile in sector 4,berceni, :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU m-am ars asta iarna cand le-am schimbat la fostul Lupo 1.4 MPI . Am dat 350 RoN pe 4 fise ( nu mai stiu ce marca ). Sau sunt alt model decat la motorul de 1L si asta sa fie motivul pentru care au costat mai mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU m-am ars asta iarna cand le-am schimbat la fostul Lupo 1.4 MPI . Am dat 350 RoN pe 4 fise ( nu mai stiu ce marca ). Sau sunt alt model decat la motorul de 1L si asta sa fie motivul pentru care au costat mai mult ?

nu cred...dar conteaza f mult marca....Beru sunt printre cele mai bune....celalalte sunt semnificativ mai ieftine (mai ales cele facute in italia...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am....si am avut eu Bosch.....EXTREM de proaste......nu m-au tinut decat 1 an si cand am vrut sa scot una dintre ele s-a rupt!

Nu mi-a venit sa cred ......nu mi s-a mai intamplat asta niciodata .....s-a rupt din interiorul la chestia aia metalica din varf!

Am facut comanda sa imi iau altele dar acum de sarbatori nu lucreaza nici un distribuitor.....asa ca , ca solutie extrema......am taiat fisa ...i-am pus sistemul de clama din varf de la fise de DACIA ...inclusiv guma aceia din varf(12RON) si merg cu ea asa de vreo 2 sapt (aprox....cca 600 km) fara nici o problema.....!

Acum ma gandesc daca se mai merita sa pui fise de 2-300 ron de diverse firme! Cele Bosch ale mele sunt facute in Germany.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
benzina am bagat acum de la omv. iar de la vw mi-au dat foaie

nu s-ar putea sa fie bujiile sau filtru de aer? masina are 61000 km si nu am schimbat bujiile.

nu e de la bujii, eu le-am schimbat la vreo 63.000 km, trebuie curatata clapeta de admisie si daca ai mers mult prin oras sub-turat mai alterneaza si reprize sport cu pest 5k rot. la mine s-a resetat si sper sa nu mai apara doar prin inlaturarea bornei minus de la baterie pt vreo 2-3 ore cu calculatorul lor nu. :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema asemanatoare. A inceput sa tremure ciudat la relanti si chiar sa dea in nas cand acceleram, ba chiar de multe ori se oprea motorul de parca eram incepator.

Primul lucru am schimbat filtrele de aer (ca doar am 2 la 1,4 MPI)

Am scos si eu ca tot omul bujiile sa le vad cum se prezinta.Erau cam afumate sa zic desi pare explicabil ca fac drumuri destul de scurte 8 - 12 km dimineata.Am vazut apoi o fisa cam oxidata in capatul dinspre aprindere si bujiile erau ruginite pe hexagon plus mizerie destul de multa langa ele .am reusit sa curat cat de cat oxidul dar cand le-am pus la loc mergea si mai prost ba chiar in 3 si s-a aprins prietenul nostru comun, becul cu check engine.

Am luat un set nou de bujii exact codul care e dat de Autodata si ce aveam eu in motor, ca la magazin vroiau sa imi dea unele de 20ron bucata dar nicidecum ce aveam eu adica NGK PZFR5D-11 un model interesant cu platina care dupa 63000 km (la cele vechi ma refer ) aratau minunat electrozii, chiar nu era necesar sa le schimb zic eu. Un pret rezonabil de 60 ron bucata adica 240 ron toate (tinand cont ca in Germania erau 30 de euroi/buc).

Am schimbat bujiile deci si merge la fel motorul, adica da in nas si tremura la relanti dar becul s-a stins singur singurel dupa vreo 100 de km si 40-50 de porniri.

Mi-a spus un prieten ca ar fi clapeta aceea din admisie care ar trebui unsa si curatata ca cica nu ar mai lucra corect.E adevarat ca parea sa aiba ceva depuneri pe ea.

Am citit si mai sus o varianta asemanatoare.

Daca stie cineva cum s-o scot la capat fara sa ajung la Porche unde am niste cunostinte care sunt paralele cu mecanica si electrica la masini ii raman profund recunoscator.

O sa ma risc sa imi comand si un set de fise dar sa vad unde ca nu am gasit originale la magazinul de unde iau eu piese , poate in Germanica ca la Porche imi rup aia buzunarul.

Va mai tin la curent daca ii dau de cap.

Va doresc o zi minunata si " bec stins"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la cele spuse ieri si va dau un pont care la mine a functionat si poate o sa mearga si la altii .

Deci dupa schimbulde filtre de aer si bujii se stinsese becul cu check engine la circa 100 de km dar motorul functiona la fel de prost cu intreruperi si "dat in nas" am mai intrebat cativa prieteni posesori de VW si unul dintre ei m-a intrebat daca am resetat computerul prin varianta cu desfacutul bornei de la baterie cu contactul pus.

Nu incercasem acest lucru si am zis sa fac si aceasta incercare inainte sa imi cumpar fise .

Si am scos borna de minus de la baterie timp de vreo 10 minute.

Deci procedura este urmatoarea:

1 se pune contactul (fara a porni motorul , sa se aprinda doar becurile din bord )

2 se scoate o borna la baterie( eu am scos minusul ca e mai simplu)

3 se lasa cateva minute ( eu personal am asteptat vreo 10 minute)

4 se pune borna la loc tot cu contactul pus( deci nu se umbla la contact ?

5 se ia contactul

6 se porneste motorul

La mine a tacanit ceva prin spate pe la admisie pe acolo cand am pus borna la loc si dupa asta motorul a inceput sa mearga minunat ( ca inainte sa imi faca probleme)

In speranta ca o sa fie de folos si la altii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
diagnoza-porsche

sunt ok si ponturile dar in general o diagnoza ajuta si mai mult

Modificat de diagnoza-porsche
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin la cele spuse ieri si va dau un pont care la mine a functionat si poate o sa mearga si la altii .

Deci dupa schimbulde filtre de aer si bujii se stinsese becul cu check engine la circa 100 de km dar motorul functiona la fel de prost cu intreruperi si "dat in nas" am mai intrebat cativa prieteni posesori de VW si unul dintre ei m-a intrebat daca am resetat computerul prin varianta cu desfacutul bornei de la baterie cu contactul pus.

Nu incercasem acest lucru si am zis sa fac si aceasta incercare inainte sa imi cumpar fise .

Si am scos borna de minus de la baterie timp de vreo 10 minute.

Deci procedura este urmatoarea:

1 se pune contactul (fara a porni motorul , sa se aprinda doar becurile din bord )

2 se scoate o borna la baterie( eu am scos minusul ca e mai simplu)

3 se lasa cateva minute ( eu personal am asteptat vreo 10 minute)

4 se pune borna la loc tot cu contactul pus( deci nu se umbla la contact ?

5 se ia contactul

6 se porneste motorul

http://vwforum.ro/style_images/sim...icons/icon9.gif

sincer eu nu ti-as mai recomanda sa umbli la bateria masinii cand ai contactul pus! nu ai inca idee cat de usor poti ramane fara calculatorul de motor( se arde, nu glumesc).e un risc prea mare pentru a stinge un singur martor in bord. oricum ... faceti cum doriti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu nu ti-as mai recomanda sa umbli la bateria masinii cand ai contactul pus! nu ai inca idee cat de usor poti ramane fara calculatorul de motor( se arde, nu glumesc).e un risc prea mare pentru a stinge un singur martor in bord. oricum ... faceti cum doriti...

de ce o zic ? citeste ce sta scris la deschiderea programului de diagnoza VAS, am atasat o imagine sper convingatoare pt. cei ce doresc sa repete figura cu contactul pus si umblatul la bateria masinii!

post-49910-1247775781_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceeasi problema dar am curatat clapeta acceleratie si clapeta Egr si gata nu a mai aparut

ce e drept cele doua aratau groaznic dar s-a rezolvat

bafta si la voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceeasi problema dar am curatat clapeta acceleratie si clapeta Egr si gata nu a mai aparut

ce e drept cele doua aratau groaznic dar s-a rezolvat

bafta si la voi

cum curatat clapeta EGR ? singura sau la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele la motoarele mici pe benzina din grupul vag nu vin neaparat de la clapeta de acceleratie, egr etc.. alea sunt cele mai usor de rezolvat.

schimbati filtru de carburant la 20-30 de mii de km si aveti grija de unde si ce benzina bagati in masina.

o problema destul de des intalnita de mine la motoarele mici (1 - 1.4 l) dar si la vreo 2 de 2.0 benzina este cu supapele care din cauza rezidurilor depuse nu mai inchid bine, pierd compresie etc..

aia e o treaba care se rezolva umpic mai greu pt ca este necesara o interventie in service si rectificarea scaunelor supapelor..

don'soarele care au probleme cu masina daca nu sunt colegi forumisti prin zona sa le faca o curatare la egr si la clapeta de acceleratie le recomand sa mearga in service cu masina..

nu mai scoateti borna de la baterie in speranta ca se reseteaza totul..

lasati borna pusa, senzorii de pe masina stiu ei de ce citest anumite informatii si de ce semnaleaza erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti tare dragut dar nu

am fost si i-am facut o testare

s-au curatat clapetele de persoane autorizate si dupa s-a sters eroarea din calculatorul masinii

noi ca si combustibil mergeam pe efix dar ni s-a recomandat omv sau moll si atat

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!