Jump to content

Martor "engine Check"


ciuboy
 Share

Recommended Posts

Salut. In urma cu aproximativ o luna sa aprins martorul de mai sus. Am dus masina in service si mecanicu mi-a spus dupa ce a citit eroarea ca e din cauza ca am schimbat bateria. a resetat computeru si gata. dupa 50km becu s-a aprins din nou. am dus masina in service la vw au testat-o si mi-au spus ca in afara de un senzor de frana defect nu are nimic. au inlocuit senzorul si au resetat computeru. dupa inca 50km becu s-a aprind din nou. masina nu are nimic, nu da rateuri, trage si franeaza bine. Nu stie nimeni cumva ce o fi baiu?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ciuboy

    10

  • lupo_bv

    7

  • biacor

    6

  • cbitzy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

e posibil sa fie de la benzina proasta ... am un prieten caruia i se aprindea pe o toyota corolla si o tot reseta pana s-a enervat si a lasat-o asa.

obtine o hartie de la vw unde ti-ai facut testul ca totul e in regula cu masina ... ca sa ai o mica acoperire :D si sa mergi cu el aprins :D

Link to comment
Share on other sites

benzina am bagat acum de la omv. iar de la vw mi-au dat foaie

nu s-ar putea sa fie bujiile sau filtru de aer? masina are 61000 km si nu am schimbat bujiile.

Link to comment
Share on other sites

poate fi de la sonda lambda.

Incearca cu benzina de 100,dupa care dute pe un drum unde poti sa mergi tare cu ea.

Se poate sa isi dea drumul.

La o skoda fabia,care la fel cum spui tu, tragea foarte bine,dupa ce a pus benzina de 100 si a scos untul din ea,s-a stins martorul for ever.

Link to comment
Share on other sites

lol cristi ... :RO flag: treaba cu untul e grea :salut:

benzina proasta poate fi oriunde ... eu iti zic sa nu te stresezi foaaaarte tare ... ci sa te faci ca nu mai vezi becul doar :D

Link to comment
Share on other sites

merci pentru sfaturi. oricum nu am putut sa trec cu vederea beculetu si am fost la un mecanic care dupa ce a pus calculatoru pe masina a observat ca nu poate citi viteza dar la bord e afisata. a sters eroarea si mi-a zis sa ma intorc cind se reaprinde becu sa vada daca e aceeasi eroare. oricum cica partea electronica a senzorului e dusa si ar trebui schimbat. nu stiti careva cit costa un senzor dintr-acela?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

"Beculetul" se aprinde de la o defectiune pe sistemul de evacuare, si anume una din urmatoarele:

- defecta supapa EGR (lasa aer din evacuare sa intre in motor pentru reducerea noxelor)

- defecta sonda lambda

Eu am beculetul aprins de mai bine de un an de zile. Am fost la un service specializat, mi s-a spus ca e defecta supapa EGR. Am fost la reprezentanta, la fel.

Costa parca vreo 4-5 mil. una noua, nu am schimbat-o inca. Daca e supapa EGR, atunci se simte al emisia de noxe diferenta, nu influenteaza mersul motorului decat foarte putin (m-am documentat pe n'spe forumuri despre asta). Sonda lambda in schimb poate da informatii eronate referitoare la amestecul de noxe (monoxid de carbon) de pe evacuare. Sonda lambda defecta poate da functionare anormala (nu stiu in ce consta asta). Oricum, mie becul mi s-a aprins cam la o luna dupa mers in .ro. La service si reprezentanta mi s-a spus ca daca motorul merge ok, sa nu-mi fac probleme din privinta asta.

Bafta!

p.s.: sa scrii aici daca descoperi altceva.

edit later: o sonda lambda e in jurul a 100 euro din cate stiu eu.

Edited by voov-X
Link to comment
Share on other sites

La mine la Golf a fost benzina, am bagat din mai multe pompe si diferite cifre octanice. Am rezolvat pana la urma cu 95 Carerra din OMV. Becul s-a stins singur si a ramas asa de vreo 3 rezervoare consumate.

Link to comment
Share on other sites

am avut aprins acelasi beculet din cauza faptului ca era defecta o fisa de la o bujie. am fost la un mecanic, a curatat capatul fisei dupa care a resetat eroarea si nu am mai avut probleme de felul asta de atunci.

Link to comment
Share on other sites

Am fost acum cateva zile sa schimb uleiul si cu aceasta ocazie am mai verificat odata martorul. aceeasi eroare: senzorul de la viteza. Nici nu stiu ce sa fac. Oare sa-l schimb sau dau bani degeaba si pe asta ca pe senzorul de frana? sonda lambda tot cu computeru se verifica? si mai exact cum merge masina daca e stricata sonda lambda?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nu stie nimeni unde este localizata supapa egr? am citit pe undeva ca din cauza supapei creste consumul si am impresia ca a crescut putin consumul. oricum as vrea sa o curat sa vad daca nu se stinge becul ca mi-e cam greu sa cred ca e din cauza senzorului de viteza

daca aveti si poze ar fi minunat.

merci.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

becul electrice motor nu se mai stinge si scoate un fum ciudat de parca ar merge pe motorina, mai nou nici nu mai porneste da sa o ia si dupa 2 sec se opreste motorul ce poate fi?? poate imi da si mie cineva o idee, o sugestie la lupo asta

Link to comment
Share on other sites

Pot fi mai multe chestii... cel mai bine ar fi sa o duci la un VAG-COM. Dupa descrierea problemei nu prea stiu ce sa zic... Oricum as exclude supapa EGR... Cat despre sonda lambda, nu stiu daca poate fi sau nu problema la ea.

Link to comment
Share on other sites

focsaadrian: Depimde foarte melt si de ce motor ai. Oricum vezi daca nu a luat-o pe ulei. Daca nu, verfica bujiile, sau scoate-o la un drum lung. E mult mai ieftin decat sa incep sa schiombi tot felu de piese care de care mai scumpe. Si nu in ultimul rand, asa cum a spus voov-x fa o diagnoza. Bafta multa si te rog daca obtii vreun rezultat posteaza-l sa vedem si noi.

Link to comment
Share on other sites

are un motor de 1000 si cred ca o sa ma duc cu ea la un tester in prima faza.

Link to comment
Share on other sites

la o scanare cu vag com am primit urmatoarele coduri de eroare:

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-00 - -

16645 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground

P0261 - 35-10 - - - Intermittent

16651 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground

P0267 - 35-10 - - - Intermittent

16654 - Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground

P0270 - 35-10 - - - Intermittent

16648 - Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground

P0264 - 35-10 - - - Intermittent

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 35-10 - - - Intermittent

De primul cod de eroare stiam, dar oare trebuie sa schimb senzorul de viteza si unde e senzorul asta localizat?

Celelalte coduri oare ce inseamna?

Link to comment
Share on other sites

focsaadrian: Depimde foarte melt si de ce motor ai. Oricum vezi daca nu a luat-o pe ulei. Daca nu, verfica bujiile, sau scoate-o la un drum lung. E mult mai ieftin decat sa incep sa schiombi tot felu de piese care de care mai scumpe. Si nu in ultimul rand, asa cum a spus voov-x fa o diagnoza. Bafta multa si te rog daca obtii vreun rezultat posteaza-l sa vedem si noi.

poate imi spui si mie cum fac sa verific bujiile sa vad daca mai merg .ms oricum

Link to comment
Share on other sites

pai le scoti si te uiti la ele. Daca e inegrit sau consumat electrodul, le schimbi.

Link to comment
Share on other sites

e gata problema a venit un tov cu un tester si i-a resetat o eroare,asa zicea ca are si trebuie schimbate bujiile ca merge in 3,si mai trebuie curatat ceva dar nu mai stiu ce.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

si eu am aceiasi problema...am schimbat fisele si bujiile dar dupa 1000 de km martorul check engine s a aprins...motorul merge ok rotund dar becul persista in bord..la scanare imi da ardere incompleta la cilindrul 2...ce poate fi ?? ms

Link to comment
Share on other sites

...am fost la service..au desfacut capacul de plastic de la motor si surpriza...un furtun de la un vacum era rupt in 2 locuri cam 4 cm...nu au avut pe moment alt furtun si l au lipit pana imi vine cel nou..au sters check din bord....si e ok!!! am dat cateva ture si nu s a mai aprins...sa speram ca aceea a fost problema si nu se va mai aprinde....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna,

am si eu aceeasi problema(check engine). :P Ma puteti ajuta cu un service de incredere unde sa merg sa imi rezolv problema...eventual un mecanic bun?

mersi mult :(

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-ai completa profilul ca sa stim si noi de unde esti..te-am ajuta :(

Link to comment
Share on other sites

FABIAn RuSu

..cam greu daca trebuie sa ghicim din ce localitate esti....

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-ai completa profilul ca sa stim si noi de unde esti..te-am ajuta :icon_thumright:

Din Bucuresti:D. militari

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept