Jump to content

Montare Xenon aftermarket


SHC_Golf
 Share

Postare recomandată

Nu exista instalatie originala xenon cu becuri H7 ci doar D1S si D2R.Iti mai trebuie pe langa becuri H7 si adaptoare de la D2r/D1s la H7 si nu stiu sigur daca mai trebuie ceva pentru a lega balatrul la instalatia masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

de ceva vreme am montat xenon After Market cu balast slim pe proiectoare si am constatat ca uneori cand pornesc proiectoarele,stergatoarele pornesc singure si fac 2 ture..exact ca atunci cand folosesti lichid de spalare iar stergatoarele fac singure cele 2 ture.este acelasi fenomen numai ca nu stopeste lichid din vas.

o alta chestie....trebuie sa pornesc si sa opresc proiectoarele de 4-5 ori pana sa imi ramana aprinse..si tot de atatea ori se simte o subturare a motorului...tin sa precizez ca daca leg fiecara instalatie in parte la orice alta sursa de curent se aprinde din prima incercare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai nevoie de condensatori pusi in paralel cu alimentarea balasturilor , sau poti sa incerci cu relee .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai dat pe kit Ovidiu007, banuiesc ca ai h7

Modificat de Andy_golf 4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea.....care am avut xenoane after-market(HID) montate pe masina de servici.....este ca nu merita.De ce?

1.Nefiind standard,nu stateau bine in soclul farului,rezultatul,ba bateau prea sus,ba prea jos.Tot timpul trebuia sa bag mana sa reglez becul xenon.

2.In cazul masinii in cauza,a carui spatiu de manevra a motorului este minim,au fost probleme cu pozitionarea si fixarea balast-urilor.

3.Tot felul de erori in bord cum ar fi martori de lumini aprinsi,ace din bord care o luau razana.

4.Daca masina nu este prevazuta cu xenon din fabricatie,nu sunt legale.Orice militian,iti poate lua talonul si sa te trimita la RAR.

In concluzie,parerea mea este ca nu merita "distractia" cu xenoanele after-market,de aceea am renuntat si am trecut pe Osram Night Breaker.

No offense !

Modificat de cutzmi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andy_golf4 sunt H7 si am dat parca 350 lei pe ele,acu 2 ani jumate(fara montaj,le-am montat eu in fata blocului :) )

@cutzmi fiecare cu parerea lui.Eu unu nu am patit nimic din ce ai enumerat tu mai sus,mai putin eroare de martor de lumini ca nu am asa ceva :) dar xenoanele merg perfect,lumineaza perfect deci pentru mine e tot ce imi trebuie.Iar cu faza cu militianu,am fost oprit de 2 ori pentru xenoane,dar l-am vrajit cu spalatorul la faruri si ca am lupa si am scapat,deocamdata... :D Un an nou fericit la toata lumea!

Modificat de Ovidiu007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

@cutzmi dupa cum spune si Ovidiu007 parerile sunt impartite DAR:

1. La golf 4 nu exista problema ca nu se aseaza bine in soclu, ci se aseaza foarte bine, chiar fix. Problema ca bate prea tare este adevarat doar ca sunt niste becuri pe care sunt montate niste "tablite" pentru a "focaliza" lumina si nu mai orbeste pe nimeni in trafic.

2. Din nou, la golf 4 ai destul spatiu sa pui balasturile(la farul din stanga se aseza foarte bine sub far chiar si in spatele farului iar la farul din dreapta la fel se aseza bine in spatele farului)

3. Erori in bord la golf 4 nu vor aparea niciodata pe faza scurta(doar pe faza lunga ramane aprins becul de faza lunga in bord)

4. Cei drept daca nu sunt prevazute cu xenon din fabrica nu sunt legale.Trebuie sa aiba si LUPA si spalatoare faruri. La noi in Romania doar RAR sau ARR poate sa te sanctioneze pentru treaba asta. In afara primesti amenda daca ai xenon after market fara lupa in far si spalatoare far.

:icon_thumright:

P.S: masina ta de servici "se numeste logan" ?

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cutzmi dupa cum spune si Ovidiu007 parerile sunt impartite DAR:

1. La golf 4 nu exista problema ca nu se aseaza bine in soclu, ci se aseaza foarte bine, chiar fix. Problema ca bate prea tare este adevarat doar ca sunt niste becuri pe care sunt montate niste "tablite" pentru a "focaliza" lumina si nu mai orbeste pe nimeni in trafic.

2. Din nou, la golf 4 ai destul spatiu sa pui balasturile(la farul din stanga se aseza foarte bine sub far chiar si in spatele farului iar la farul din dreapta la fel se aseza bine in spatele farului)

3. Erori in bord la golf 4 nu vor aparea niciodata pe faza scurta(doar pe faza lunga ramane aprins becul de faza lunga in bord)

4. Cei drept daca nu sunt prevazute cu xenon din fabrica nu sunt legale.Trebuie sa aiba si LUPA si spalatoare faruri. La noi in Romania doar RAR sau ARR poate sa te sanctioneze pentru treaba asta. In afara primesti amenda daca ai xenon after market fara lupa in far si spalatoare far.

:icon_thumright:

P.S: masina ta de servici "se numeste logan" ?

Nu chiar......Laguna II facelift ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Loganul tot de renault e facut. Aici este vorba de VwForum. Este vorba de "alta marie cu alta palarie". :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loganul tot de renault e facut. Aici este vorba de VwForum. Este vorba de "alta marie cu alta palarie". :icon_thumright:

corect.....tocmai de aceea nu am precizat marca.

La Multi Ani tuturor membrilor vwforum !!! :santa[1]:

Modificat de cutzmi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai avut o pereche pe care le-am desfacut balasturile si inauntru sunt piese "made in Germany". Si nu cred ca cineva si-ar permite sa foloseasca numele de firma fara acord.

Salutare,

Hai sa va zic ceva, Siemens a fost preluat de cativa ani de catre "Continental". Cam orice masina germana are cam 75% din toate piese facute de Continental si toate subdiviziile lui. Foarte multe lucruri inca nu se stiu de spre CONTINENTAL,... uitati-va pe net, poate unii dintre forumishti lucreaza la ei si cam se stie ce piese se fac in RO... fffff multe... cu sigla de Made in Germany.

Continentalul face piese auto incepand cu sistemele de distributie, sisteme de franare, cutii de viteze, interioarele masinilor (tapiseriile, scaunele...samd), bordurile acestora (de la ceasurile din bord, forma lor, programarea acestora, ECU, sistemele de navigatie, Air-baguri...), inclusiv si sistemele de stopuri, faruri de orice fel... adica aprox 75% dintr-o masina, atata doar ca producatorii de automobile au pretentiile ca piesele lor sa aibe sigla companiei.

De ce ii se spune CONTINENTAL???

Si mai stiti ca si o curiozitate: Cu ce a inceput CONTINENTAL??? "Aparatori(incaltaminte pt copitele cailor:)) ) pt cai, da, pt cai... Cei care aveau caleshti, erau obligati sa nu faca zgomot in orase pe drumurile pietruite."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OSRAM NIGHT BREAKER , cum se prezinta in conditii de ceata,ploaie ,ninsoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai avut o pereche pe care le-am desfacut balasturile si inauntru sunt piese "made in Germany". Si nu cred ca cineva si-ar permite sa foloseasca numele de firma fara acord.

Salutare,

Hai sa va zic ceva, Siemens a fost preluat de cativa ani de catre "Continental". Cam orice masina germana are cam 75% din toate piese facute de Continental si toate subdiviziile lui. Foarte multe lucruri inca nu se stiu de spre CONTINENTAL,... uitati-va pe net, poate unii dintre forumishti lucreaza la ei si cam se stie ce piese se fac in RO... fffff multe... cu sigla de Made in Germany.

Continentalul face piese auto incepand cu sistemele de distributie, sisteme de franare, cutii de viteze, interioarele masinilor (tapiseriile, scaunele...samd), bordurile acestora (de la ceasurile din bord, forma lor, programarea acestora, ECU, sistemele de navigatie, Air-baguri...), inclusiv si sistemele de stopuri, faruri de orice fel... adica aprox 75% dintr-o masina, atata doar ca producatorii de automobile au pretentiile ca piesele lor sa aibe sigla companiei.

De ce ii se spune CONTINENTAL???

Si mai stiti ca si o curiozitate: Cu ce a inceput CONTINENTAL??? "Aparatori(incaltaminte pt copitele cailor:)) ) pt cai, da, pt cai... Cei care aveau caleshti, erau obligati sa nu faca zgomot in orase pe drumurile pietruite."

Asta e foarte greu de crezut,giganti precum Continental nu fac gainarii de genul asta,e si ilegal si extrem de riscant.

Restul nu pun la indoiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te invit la fabrica de radiatoare din Bistrita sa vezi radiatoare fabricate si ambalate aici dar care iau calea exportului, iar pe corpul radiatorului se afla stantat (subliniez, nu autocolant ci stantat) inscriptia MADE IN ITALY by... si scrie numele firmei importatoare din Italia cu adresa completa.

La fel, o alta uzina prelucratoare de metal exporta ceva bucse industriale cu inscriptia MADE IN USA, inscriptia fiid realizata prin turnare. Firma care le-a comandat a trimis sabloanele lor dupa care sa execute piesele.

Trebuie sa fi putin naiv :) sa crezi ca in Germania se produc componente electronice, atat timp cat acestea se pot importa din China la 1/10 din pretul de productie european. Insa faptul ca un produs este de provenienta chineza nu inseamna automat ca sunt slabe calitativ, chinezii au tehnologia necesara de a obtine calitati top-level, insa si pretul este pe masura. Sa nu uitam, chiar si faimoasa industrie electrotehnica a Japoniei s-a mutat in China, practic nu mai exista produse electronice MADE IN JAPAN, made in Germany cu atat mai putin.

Stiu multe exemple de-astea :) inclusiv la filtre auto sau din industria alimentara. Aceeasi Marie cu alta palarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

alta pb care mi-a aparut din cauza xenoanelor cu balast slim.pe langa problema veche cu stergatoarele care pornesc de fiecare data cand pornesc proiectoarele cu xenon acum,imediar dupa ce pornesc masina si aprind proiectoarele imi raman aprinsi martorii de ESP si ABS iar daca opresc masina si o pornesc iar se sting.

Modificat de vladucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am si eu un G4 Variant, 1.9 TDI (2006). As vrea sa imi montez si eu pe masina o instalatie xenon pt faza scurta respectiv lunga (bixenon cred..) si as vrea sa cer si eu o parere. Imi recomanda si mie cineva o marca anume sau un model anume. Stiu ca sunt si ele pe culori (albe, albastre). Tot ce ma intereseaza e ca lumina data sa fie destul de clara pe timp de noapte/ceata/ploaie. Cand am cumparat masina, aceasta nu avea instalatie xenon pe ea, dar ca o "ciudatenie" este prevazuta cu instalatie de spalare a farurilor. Spun ciudatenie, pentru ca am inteles ca doar masinile ce au instalatie xenon vin si cu aceasta instalatie de spalare a farurilor. Orice ajutor/parere este binevenita.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ceea mai buna vizibiliatate pt toate conditiile meteo este 4300k, e un alb frumos, placut.se vede oricum diferenta de la halogen.

cele de 6000k au o culoare mai spre albastru, sunt ok pe vreme buna, dar in celelate conditii se descurca mai greu

plus ca xenonul original din fabrica e de 4300k(asa stiam)

despre kituri adica ce frima sa cumperi , cred ca toate sunt chinezari.deci na ramane la alegerea ta care ti l cumperi.

eu am de vreo 3 spt de 4300k si sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezenta spalatorului de faruri indica faptul ca masina a fost comandata cu pachetul de iarna (duze parbriz si scaune fata incalzite). Eu sunt adeptul xenon-ului de fabrica sau deloc. Cand o sa intelegem ca producatorii nu ne trag in teapa atunci cand cer 1000EUR pe el, atunci o sa putem spune ca ne respectam reciproc unii pe altii in trafic. Pe langa un un bec Xe mai ai nevoie si de o lupa, de un spalator al blocului optic, de un sistem automat de reglare a farurilor in functie de incarcarea masinii, etc. Ma rog, sunt persoane pe forum-ul asta care spun contrariul si care cred ca stiu mai multe decat un inginer dar asta e alta discutie.

Sigur, unii fac comert si bani pe barba altora din trafic, cu fel si fel de sisteme facute in Asia care nu contin altceva in afara de doua becuri, doua cabluri si cate un balast. Eu iti recomand un set nou de becuri de o calitate mai buna si cu o luminozitate mai mare (Philips, Osram).

Drum bun!

Modificat de robert03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic, am vazut si eu prin trafic xenon aftermarket, si imi rupeau ochii,dar daca ai bun simt si le tii reglate mai jos nu deranjezi.cel putin in cazul meu,de cand le am nu am fost blitzat.cat despre calitate asa e. ce e original din fabrica e cel mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor. Asa este, masina are si incalzirea in scaune. Masina momentan nu o am in tara, ci in Italia si acolo cred ca se va ocupa tatal meu de instalarea unui kit xenon dar la un service autorizat. O sa am grija sa ii spun sa puna ceva de la Philips sau Osram, dar as vrea sa stiu daca trebuie sa tin cont si de alte caracteristici ale instalatiei, in afara de marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@giovani20x- nu exista xenon am philips,siemens, osram etc etc. platesti degeaba in plus pe acelasi produs doar ca te mangaie cascrie philips pe el... crede-ma ca stiu ce vorbesc. cel care sustine ca vinde kit xenon original philips sau siemens este un sarlatan. acesti producatori nu fac decat instalatii xenon ORIGINALE ce vin montate din fabrica. colegul robert03 se referea ca mai bine montezi becuri normale dar ceva mai rasarit.

ce vrei tu sa montezi, crede-ma ca sunt china 100%.iar faza cu "patent philips"......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ceea ce spune kelu. Un prieten care cumpara frecvent kituri xenon din china a fost intrebat de patronul chinez ce anume doreste sa-i inscriptioneze pe balasturi si becuri: philips, siemens..........i-a spus ca ii poate scrie chiar prenumele lui daca vrea :biggrin:

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Giovani, serios, cand ajunge masina in tara schimba-i becurile cu unele noi si mai rasarite (mersi kelu, asa e) si daca tot consideri ca nu vezi pe drum, atunci orienteaza-te spre un astfel de kit. Foloseste spalatorul de faruri daca tot il ai; o sa ramai surprins de diferenta intre lumina data de un far murdar de la vremea de acum si de lumina data de unul curat.

Un set de 4 becuri pentru G4 te costa in jur de 150RON iar pe urma lunar, inca 10RON in plus fata de normal, pentru un bidon de 5L de lichid de parbriz deoarce apare un consum marit de la spalatorul de faruri.

Dupa calculele mele, ce am spus eu mai sus e mai ieftin decat un sistem de xenon aftermarket care e posibil sa nu te multumeasca. Daca pui de 4600, o sa consideri ca nu e suficient si il schimbi cu 6000 sau viceversa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Giovani20x Sau poti sa iti cumperi niste faruri cu xenon OEM si ai intrat in randul lumii!

P.S. Ma indoiesc ca iti monteaza intr-un "service autorizat" din Italia kituri xenon AM avand in vedere ca ele, in masura in care se pastreaza blocul optic original si se schimba doar becul, sunt ilegale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!