Jump to content

Montare Xenon aftermarket


SHC_Golf
 Share

Postare recomandată

condensator de 10.000uF / min. 16v (intre 20 - 25 max) in paralel cu alimentarea balastului. Ai grija la polaritate pentru ca face plici (nu te speria, arunca niste confetii). Din cate imi amintesc minusul are o linie desenat pe el. POZA 1 POZA 2

Poza nu mai am pt ca am vandut masina :icon_bounce:

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor pentru pareri si opinii.

problema s-a rezolvat inlocuind balasturile...erau niste porcarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema;am montat pe o bora din 2000 un kit bixenon de 6000k, problema e ca pe faza scurta lumina nu este uniforma ci sunt anumite umbre, iar farul di partea dreapta este foarte definit.adica lumineaza aproape ca o lanterna.De unde ar putea fi problema?becurile kitului xenon aveau ca o ciuperca de metal in cap, mai trebuie sa las si acele ciuperci din interiorul farului?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

SAlut,

Am si eu un golf 4--2000 si as vrea sa-i montez xenon pe faza scurta,ce parere aveti merita?

Precizez ca am faruri normale fara lupa,si-a mai montat cineva pe faruri faruri fara lupa....

Multumesc ai astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca daca n-ai lupa nu merita, mai deranjezi si ceilalti participanti la trafic (cei din sens opus).

Bafta!

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste Regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am montat pe golf 4 fara lupe kit de xenon. se vede diferenta de la bec normal.

cat despre deranjatul celorlalti,e adevarat ca farul fara lupa imprastie lumina si in retrovizoare dar prefer sa vad eu in primul rand si apoi sa ma gandesc la confortul celorlalti. (la care m-am gandit putin si am pus h7r,nu h7)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar aceiasi mentalitate o au si cei cu loganuri... masini care vin prost setate din fabrica..

bate faza scurta in sus de zici ca e aia lunga... iar noaptea nu stii unde sa te mai uiti sa nu-ti bata direct in ochi

farurile la golf sunt bine setate din fabrica, eu chiar le tin intre 2 si 3 la reglaj...

trebuie sa iti reglezi farurile cand iti pui xenon aftermarket

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am montat pe golf 4 fara lupe kit de xenon. se vede diferenta de la bec normal.

cat despre deranjatul celorlalti,e adevarat ca farul fara lupa imprastie lumina si in retrovizoare dar prefer sa vad eu in primul rand si apoi sa ma gandesc la confortul celorlalti. (la care m-am gandit putin si am pus h7r,nu h7)

Pentru asemenea mentalitate eu te-as suspenda si de pe forum si de la condus o perioada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un sfat cu scuzele de rigoare daca exista deja raspuns pe celelalte pagini.

Masina:G4 2001 faruri normale(fara dubla semnalizare,fara poriector..doar pozitie faza lunga si scurta)

Xenon: de care ca am ametit de la atatea h1,h4,h7...etc etc...cu lupa fara lupa...(nu BIXENON,vreau doar pe faza scurta)

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

h7 iti trebuie, sa nu iei mai mult de 6000K , caci pe ploaie sau ceata nu vei vedea nimic, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Indiferent ca am/nu am lupa?Calitatea va fi buna(imbunatatita)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu o sa iti vina sa crezi ce diferenta o sa ai la vizibilitate pe timp de noapte sau ceata

si precis ai lupa

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand tuturor celor cu faruri fara lupa, sa va instalati becuri H7r. H7r sunt copie dupa D2r (bec original pentru masinile cu xenon de fabrica dar fara lupa). in primul rand, lumina este mai concentrata decat la clasicele H7, se formeaza "linia" de vizibilitatea la fel ca la lupe. Ceilalti aprticipanti la trafic nu mai au de suferit.

Cat despre culori, eu sunt in domeniu si am testat tot felul de culori, intr-adevar cele mai comune sunt de 6000k insa va garantez, ca cele de 4300 sunt cele mai bune in orice situatie ! Atat ca sunt ALBE si nu Albastrui si nu ofera aspectul accentuat de "xenon":vaidecapulmeu:

post-13364-1277969527_thumb.jpg

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RedFighter, ai testat becurile de tipul acela? Mă refer la faptul că aș vrea să fiu sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Reinvii topicul cu aceeasi problema ridicata de Ciuby.

Sunt sau nu sunt becurile H7R solutia pentru farurile fara lupa?

Se creaza aceasi "linie" ca la halogen / lupa sau bat tot aiurea si orbesc pe ceilalti?

A testat cineva aceste aspecte?

E vreun coleg care a montat asa ceva si poate sa posteze o poza cu lumina proiectata pe un perete ceva de la o distanta de 1-2 metri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au testat pe diferite tipuri de masini, concluzia e clara: H7r intr-adevar sunt pentru farurile fara lupa cu sticla clara.

AM pus spre exemplu pe golf IV, din pacate in poze nu e nimic relevant, dar privind cu ochiul liber, becul h7r il poti privi, pe cand un H7 normal, te orbeste efectiv. Cea mai notabila diferenta am observat-o la Opel astra G, unde se schimba total situatia intre H7 normal si H7r. De asemenea , recomand culoarea de 4300k, in conditii de ploaie... este inegalabila ;) Toate cele bune

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns RedFighter :icon_thumleft:

Intr-adevar faptul ca nu te dor ochii cand te uiti direct intr-un far cu H7R mi l-a confirmat si mie un amic. Pe mine ma interesa o poza ca sa vad cum este proiectata lumina si daca se creaza acea linie de la halogen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare,mai mult curiozitate,kitul xenon se alimenteaza doar din faza scurta sau se mai leaga si la bateria masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Peugeot 307 a trebuie legat si la baterie, dar la VW nu.

Legat de discutiile de mai sus ca la faruri fara lupa deranjezi pe ceilalti, nu este cazul daca farurile sunt reglate ok.

Eu am avut becuri normale si am montat kit xenon Philips 6000k, diferenta este imensa (mai mult la aspect), iar pe ceilalti nu ii deranjeaza, am probat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vin si eu cu o intrebare, sper sa ma sfatuiti bine: la sfarsitul saptamanii acesteia vreau sa schimb sticlele de la faruri, din cauza ca au avut de suferit pe sosele, in ultimul timp chiar mult, inauntru au praf pe oglinzi si sub ele, deci se cer schimbate. Dand bara jos ca sa fac operatiunea asta, am zis sa fac si trecerea la un kit xenon. Am zis clar ca, fiind vorba de Golf4, obligatoriu se cere h7R, culoarea as fi vrut 4300k. Nu este insa disponibila pe stocul furnizorului decat peste minim o luna, ceea ce este mult prea tarziu, pentru ca vreau sa fac totul in week-end-ul asta. Mi s-a oferit in schimb un 4300 H7 simplu, pe motiv ca "golful nu lumineaza chiar asa de prost cu h7", sau H7R de 6000k. Dar pentru respectarea cat de cat a regulilor de buna conduita pe sosea, nu iau altceva decat H7R.

Acum vine si intrebarea mea: 6000 e atat de diferit pe ploaie/ceata fata de 4300? Pentru ca nu stiu ce sa ma duc sa cumpar. Nu vreau sa dau bara de 100 de ori jos, deci daca e sa cumpar ceva, cumpar acum. Merita sa sar la 6000? Pe mine ideea de a avea becuri albastrui ma incanta foarte tare, (ca atare acum am niste chestii de halogen albastrui, care prima data cand le-am pus am avut senzatia ca luminau oricum mai prost ca cele galbene, normale.. dar m-am obisnuit) dar prefer vizibilitatea/siguranta in schimbul aspectului.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri si, daca are cineva idee (pe pm, evident) unde as putea sa gasesc un h7r de 4300k (daca intr-adevar se dovedeste a fi cel mai bun), as fi recunoscator.

Scuze pt postul kilometric :)

Modificat de aviatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxim 5000k iti recomand eu. Cu 6000k pe ploaie noaptea nu vei vedea nimic. H7R......nu stiu daca face mare diferenta fata de H7, daca ai auzit tu din sursa sigura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

H7R are un obturator in partea de jos a becului(cum vine el montat in far), astfel incat sa nu mai reflecte catre in sus lumina si sa nu mai deranjeze astfel ceilalti participanti la trafic. Asta e explicatia "pe scurt"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut de 6000k (arata super bine, insa se vad slabut pe carosabil ud, nu mai zic pe ceata) si am trecut la 4300k (nu mai e lumina aia alba pe asfalt uscat, insa pe ploaie e alta viata).

Toate bune!

4300 vs 6000

post-35366-1284982139_thumb.jpg

Modificat de steffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, voi incerca sa caut in mai multe locuri, pana gasesc H7R de 4300k, si imediat ce le montez si probez cum trebuie, revin cu impresii :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!