Jump to content

Montare Xenon aftermarket


SHC_Golf
 Share

Postare recomandată

Am spus de baterie pentru ca am vandut destule si stiu la unele masini trebuia sa pornesc masina ca sa aiba destula tensiune.

Da mai este si variante balastului sa fie defect. Un electrician mi`a spus ca se poate pune un fel capacitator sa tina tensiunea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se potriveste un kit bi-xenon la farurile originale de bora? Adica ma uitam ca are tablita aia in fata becului....as putea sa pun bi-xenon fara sa dau aia jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in farurile originale...numai bi-xenon merge...fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

As vrea sa stiu daca a mai montat cineva modelul "totul in far", am vazut de vanzare o varianta ce se monteaza pe exteriorul capacului de la far. Este foarte subtire, cam 1 cm grosime...intrebarea mea este: credeti ca este suficient loc sa incapa in partea stanga(partea soferului), acolo fiind bateria destul de aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu masori ? E mai usor sa-i pui pe altii sa masoare ? :coffee_lol: Daca nu ma insel ai un capac continuare a admisiei de aer din grila radiatorului. Daca renunti la acel capac, poti monta balasturile lipite de capacul farului :coolpics:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..., daca le aveam era altceva, am intrebat doar daca cineva a mai facut acest lucru, sa vad daca chiar pot sa le achizitionez si sa le montez fara probleme

In spatele capacului nu este decat bateria, nimic altceva, admisia de aer este in lateral, dar nu am ce cauta acolo...

Modificat de WNS
qoute inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica acolo vin puse, deci incape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic - Nu mai merge link-ul de DIY din primele pagini :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut, am pe faza scurta xenon cu lupa, OEM, nu sunt multumit cum se vede si vreau sa pun de 55w, se poate da jos kitul original de 35 sa pot pune altu de 55? sau daca aveti ceva sfaturi ce sa verific sau sa fac sa se vada mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai becurile obosite. Nu cumva si-au schimbat si temperatura de culoare?

Kituri OEM de 55w nu exista.

Iar de pus kit aftermarket n-o sa poti pentru ca tu probabil ai becuri D2S si nu gasesti drossere aftermarket cu acest tip de cuplaj.

In concluzie, tot ce poti sa faci e sa pui becuri noi. :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am vazut kituri aftermarket cu bec d2s.... e posibil sa oboseasca becu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice bec, inclusiv cel cu xenon, are o durata de viata. Care poate sa fie +/- cat e dat de producator. Deci...

Doar ca la xenon (chiar daca are durata de viata MULT mai mare decat la becurile cu alte gaze), cu cat inainteaza in varsta, scade fluxul sau luminos si/sau poate si temperatura de culoare. :icon_cheesygrin:

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rasfoit putin topicul dar nu am gasit raspunsuri la intrebarile mele. As vrea sa imi montez xenon after-market pe faza lunga (pe scurta am deja). Problema este la flashuri. Am citit pe aici ca sunt cativa care au kituri "de generatie mai noua" si ca permit asa ceva. Eu pana acu nu am vazut bec de xenon care sa nu ii trebuiasca minim 5 secunde pentru a ajunge la intensitatea maxima. Dar am auzit ca ar exista niste ciruite care se monteaza pe balast si care tin balastu incarcat, in asa fel incat atunci cand dai un flash il dau cu toata intensitatea xenonului. Stii cineva ceva despre acest ciruit si imi poate da si mie mai multe detalii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am montat pe o bora un kit bixenon,dar cand dau faza lunga se ridica prea sus,dar faza scurta lumineaza bine,se poate regla doar faza lunga sa nu mai urce asa sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate regla doar faza lunga sau cea de intalnire. Se regleaza impreuna de la cele 2 suruburi de reglaj (vezi foto). Sunt accesibile prin partea de sus cu surubelnita in "stea" sau imbus.

Dar ai grija sa nu-l dai peste cap, ca s-ar putea sa fie deja pe maxim.

Cel mai bine te duci si le reglezi la service.

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de faruri ai? Din topicul tau reiese ca ar fi cele OEM, cu oglinda si cu becuri separate de faza lunga si faza scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot rasfoit forumul si nu gasesc o rezolvare la problema mea. Zilele trecute am observat ca pe dreapta pe faza scurta nu mai merge xenonul AF, cand m-am uitat sub capota si l-am demontat am vazut ca la mufa aia principala a lui era numai gheata si apa(flescaiala), l-am dus in casa si l-am pus pe calorifer si l-am lasat acolo o zi. L-am montat inapoi pe masina si spre bucuria mea functiona, dar se aprindea un pic mai greu si mai facea un blitz in plus fata de celalalt far(asta se intampla pe 29 dec). Pe 31 dec dimineata am vrut sa plec cu masina si cand sa dau la automat bateria descarcata, am pornit-o cu cabluri si am fost la un centru sa imi verifice bateria, alternatorul incarca ok, la consumatori maxim, mai exact faza lunga aprinsa era ok, in schimb cu motorul oprit si o borna jos si toti consumatorii opriti aveam consum de 1,3ah sau nust exact ce masura dar pe un aparat din ala de masurat si nenea ala mi-a zis ca trebuie sa merg sa fac o veriificare la un service sa vad de unde e problema dar asta dupa sarbatori si ca seara sa dau borna jos. De sila nu am dat nici o borna jos si ieri masina a mers la 2 porniri cat am fost plecat pe drumuri scurte.

Azi de dimineata cand sa deschid masina am observat ca nu mergea inchiderea centralizata, cand deschid usa ceasurile din bord nici macar nu mai aveau curent sa tina aprinse ceasul,deci bateria era muci, descarcata complet. Am incercat sa ii dau curent de la alta baterie, am lasat-o vreo 5-10 min cu masina cealalta pornita si tot nu a luat-o, am dus bateria la incarcat la cineva cu redresor, iar balastul de xenon care a avut probleme l-am demontat definitiv.

Acum si intrebarile: se poate ca sa se fi stricat balastul ala de xeon Af si de aici sa imi descarce si bateria, sa consume curent chiar si cu motorul oprit? Ati mai auzit de probleme dintr-astea ca de la balasturi stricate sa se descarce acumulatorul masinii? nu de alta dar pana sa patesc chestia asta cu xenonul masina pornea fara nici cea mai mica problema, chiar am lasat-o nepornita si o saptamana la temp f joase -10-14grade si tot pornea.

Daca fac o scanare cu vag com se poate sa iasa ceva nereguli?

Se poate sa fie vreun fir desprins si de aici sa fie si consumul de curent cu motorul oprit

A mai patit cineva asa ceva pana acum sau macar sa stie vreo rezolvare?

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. eu cred ca alta este problema ta. Balastul chiar daca ar fi in scurt,consum maxim, tot nu ar trebui sa iti consume bateria pentru ca odata ce nu ai aprinsa lumina nu mai primeste curent. Eu cred ca ai probleme cu vreun consumator legat si la priza de putere care a luat apa. Multi consumatori mari sunt legati si la priza de putere si la contact/lumini/confort. Eu as verifica: releu angel eyes (in caz ca ai), incalzire scaune, electroventilatoare,casetofon si alte optionale cu consum maricel.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut o scanare si am gasit o singura eroare dar care nu pare sa aiba legatura.

18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring

P1855 - 35-10 - - - Intermittent

Alternatorul incarca 13.7 cu motorul pornit insa fara consumatori gen casetofon etc.Doar luminile de pozitie care la Auras oricum sunt aprinse permanent gen DRL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu de verificat ar fi sa inseriezi un ampermetru (din multimetrul de masura pe 10a), cu motorul oprit si sa vezic e consum in gol ai. Daca ai un consum mare in gol, peste 1A, atunci incearca prin deconectarea consumatorilor si asa gasesti buba. Vezi ca nu cumva chiar bateria sa fie cu buba "in schimb cu motorul oprit si o borna jos si toti consumatorii opriti aveam consum de 1,3ah".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate o borna, pune paaratul de masura si scoate pe rand cate o siguranta si vezi daca scade consumul. Asa vezi ce consumator ai pe masina. Trebuie si un Vagcom ca o sa ramai cu erori.

Acea eroare nu are legatura, nu stim de ce apare. Ignor-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . pentru bora cu faruri normale h4 ce este mai indicat ....xenon sau bi-xenon? am inteles ca ar fi unele problema cu instalatia bi-xenon la faza lunga ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca poti monta tu altceva decat BI-xenon, te rugam sa ne arati si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am ce sa va arat deocamdata , voi imi sugerati sa pun doar pe faza scurta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!