Jump to content

Montare Xenon aftermarket


SHC_Golf
 Share

Postare recomandată

mii de multumiri ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un coleg care are multa experienta in relee sa ma ajute sa gasesc o solutie pt probelma mea.

 

Am pe golful meu faruri normale, faza lunga h1 halogen + faza scurta lupe bi-xenon. Cand dau faza lunga mi se aprind becurile halogen h1 cele normale si in acelasi timp imi activeaza motorasul de la bi-xenon pt a lumina si mai mult cu faza scurta.

 

Vreau sa fac ceva in genul:

Cand am faza scurta oprita sa pot da flash-uri cu halogenele (becurile h1).

Cand aprind faza scurta sa nu mai pot da flash decat cu bi-xenon, sa se dezactiveze faza lunga halogen h1. Dar curent vreau sa vina pe fir pt ca am legat motorasul de a bi-xenon pe faza lunga.

 

Deci cel mai probabil o sa montez releul in interiorul farului.

 

Stie careva schema care dezactiveaza becul de h1 atunci cand aprind faza scurta?

 

Mutlumesc

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat xenon de 4300 slim digital ,35 w ,se pare ca e destul de ok ,dar am o problema cu parazitii la radio ,imi puteti recomanda un filtru deparazitare care sa fie ieftin dar suficient de bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, renunta la csenoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de a fi ironic ...(este montat pe far cu lupa).....altceva...

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU sunt ironic, ma gandesc la siguranta celorlalti participanti la trafic.

 

Cu sau fara lupa nu e altceva, decat doar daca lupa este construita pentru becul cu xenon chinezesc, si daca farul este reglat corect, daca are autolveling si daca ai si spalatoare de faruri. deci, pana a fi legal cu totul mai ai cale lunga.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Al lasa ca am vazut si unii cu xenon OEM care te scoteau de pe drum la faptul cum bateau, sigur ceva probleme erau pe acolo dar asta nu il scuteste de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darin: din auzite, poti sa incerci sa invelesti balastul in folie de aluminiu(din aia alimentara). Teoretic ar trebui sa faca un pic de ecranare... practic, ramane de vazut. Oricum, macar e o varianta ieftina. :)

Stergatoarele nu-ti pornesc cand aprinzi farurile? Ca poate chiar e "csenon" facut pe genunchi si te trezesti ca-ti arde si motorasul de la stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darin   cauta un kit xenon mai calitativ si cu canbus daca se poate,asa vei putea scapa da probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU sunt ironic, ma gandesc la siguranta celorlalti participanti la trafic.

 

Cu sau fara lupa nu e altceva, decat doar daca lupa este construita pentru becul cu xenon chinezesc, si daca farul este reglat corect, daca are autolveling si daca ai si spalatoare de faruri. deci, pana a fi legal cu totul mai ai cale lunga.

Al Bundy , lupa este hella de passat si chiar nu bat aiurea ,am facut

multe incercari pana le-am reglat corect -de fapt acest lucru  l-am

facut si inainte cand aveam faruri normale,nu are autoleveling dar daca se intampla sa am greutate pe masina functioneaza reglajul din buton,iar cu spalatoarele nu vad sensul ...poate cand se va depune gheata pe far ca sa creeze reflexii,stiu ca nu e legal dar nici nu deranjeaza ca oglinda normala.

 

@darin: din auzite, poti sa incerci sa invelesti balastul in folie de aluminiu(din aia alimentara). Teoretic ar trebui sa faca un pic de ecranare... practic, ramane de vazut. Oricum, macar e o varianta ieftina. :)

Stergatoarele nu-ti pornesc cand aprinzi farurile? Ca poate chiar e "csenon" facut pe genunchi si te trezesti ca-ti arde si motorasul de la stergatoare.

pai invelesc in folie alimentara nu e problema dar parazitii se transmit pe fir/instalatia electrica...., o fi facut pe genunchi dar nu a creat nici o problema /anomalie si am folosit faruri separat,stergatoare separat cu sau fara faruri pornite.,,,,,golf3ale nu imi trebuie canbus ca pe g4 e  ok si fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Rog un coleg care are multa experienta in relee sa ma ajute sa gasesc o solutie pt probelma mea.

 

Am pe golful meu faruri normale, faza lunga h1 halogen + faza scurta lupe bi-xenon. Cand dau faza lunga mi se aprind becurile halogen h1 cele normale si in acelasi timp imi activeaza motorasul de la bi-xenon pt a lumina si mai mult cu faza scurta.

 

Vreau sa fac ceva in genul:

Cand am faza scurta oprita sa pot da flash-uri cu halogenele (becurile h1).

Cand aprind faza scurta sa nu mai pot da flash decat cu bi-xenon, sa se dezactiveze faza lunga halogen h1. Dar curent vreau sa vina pe fir pt ca am legat motorasul de a bi-xenon pe faza lunga.

 

Deci cel mai probabil o sa montez releul in interiorul farului.

 

Stie careva schema care dezactiveaza becul de h1 atunci cand aprind faza scurta?

 

Mutlumesc

La aceeasi problema ,as dorii si eu rezolvare!

A reusit careva cu vreun releu de genul?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Am eu o idee...dar nu stiu sigur daca merge...in primul rand verifica cu un aparat de masura daca ai continuitate intre pinul 7 al blocului de lumini si siguranta 20 din panoul de sigurante...normal ar trebui sa ai...

Intrerupe cumva acest circuit...dar in asa fel incat sa il poti face la fel daca nu iti convine rezultatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are continuitate deoarece blocul de lumini comanda centrala electrica si nu farul. Daca legai conform schemei, adica alt fir tras din centrala puteai dezactiva faza lunga.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Am inteles...eu la mine am instalatie pentru H4...cand am montat noile faruri...becuri separate pe faza lunga si scurta...in momentul in care dadeam faza lunga se stingea faza scurta...si ca sa rezolv asta am facut strap intre pinul 7 si siguranta 20...

Ma gandeam ca el vrea invers decat ce am facut eu...si el avand deja becuri separate pe faza lunga si scurta credeam ca firul care eu l-am tras la el era deja din fabrica...

app...despre ce centrala electrica zici...unde este asta?exista si pe generatia MK4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Rog un coleg care are multa experienta in relee sa ma ajute sa gasesc o solutie pt probelma mea.

 

Am pe golful meu faruri normale, faza lunga h1 halogen + faza scurta lupe bi-xenon. Cand dau faza lunga mi se aprind becurile halogen h1 cele normale si in acelasi timp imi activeaza motorasul de la bi-xenon pt a lumina si mai mult cu faza scurta.

 

Vreau sa fac ceva in genul:

Cand am faza scurta oprita sa pot da flash-uri cu halogenele (becurile h1).

Cand aprind faza scurta sa nu mai pot da flash decat cu bi-xenon, sa se dezactiveze faza lunga halogen h1. Dar curent vreau sa vina pe fir pt ca am legat motorasul de a bi-xenon pe faza lunga.

 

Deci cel mai probabil o sa montez releul in interiorul farului.

 

Stie careva schema care dezactiveaza becul de h1 atunci cand aprind faza scurta?

 

Mutlumesc

La aceeasi problema ,as dorii si eu rezolvare!

A reusit careva cu vreun releu de genul?!

 

 

Da se poate cu un releu cu 5 pini (unul dintre pini are mereu plus continuu atunci cand releu nu e activat). cand releu nu e activat are continuitate pe un pin (aici se leaga faza lunga), iar atunci cand aprinzi faza scurta, legi un plus de la faza scurta pe pinul ce activeaza releul, si automat cand releul se activeaza isi muta continuitatea pe alt pin (nu legi nimic pe pinu asta) iar pinu pe care a fost legata faza lunga se intrerupe.

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificare : ce am spus e valabil pentru g5. Nu am vazut ca suntem in aria de g4.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Rog un coleg care are multa experienta in relee sa ma ajute sa gasesc o solutie pt probelma mea.

 

Am pe golful meu faruri normale, faza lunga h1 halogen + faza scurta lupe bi-xenon. Cand dau faza lunga mi se aprind becurile halogen h1 cele normale si in acelasi timp imi activeaza motorasul de la bi-xenon pt a lumina si mai mult cu faza scurta.

 

Vreau sa fac ceva in genul:

Cand am faza scurta oprita sa pot da flash-uri cu halogenele (becurile h1).

Cand aprind faza scurta sa nu mai pot da flash decat cu bi-xenon, sa se dezactiveze faza lunga halogen h1. Dar curent vreau sa vina pe fir pt ca am legat motorasul de a bi-xenon pe faza lunga.

 

Deci cel mai probabil o sa montez releul in interiorul farului.

 

Stie careva schema care dezactiveaza becul de h1 atunci cand aprind faza scurta?

 

Mutlumesc

La aceeasi problema ,as dorii si eu rezolvare!

A reusit careva cu vreun releu de genul?!

 

 

Da se poate cu un releu cu 5 pini (unul dintre pini are mereu plus continuu atunci cand releu nu e activat). cand releu nu e activat are continuitate pe un pin (aici se leaga faza lunga), iar atunci cand aprinzi faza scurta, legi un plus de la faza scurta pe pinul ce activeaza releul, si automat cand releul se activeaza isi muta continuitatea pe alt pin (nu legi nimic pe pinu asta) iar pinu pe care a fost legata faza lunga se intrerupe.

 

Poti arata ceva schema de montaj?

Unde pui releul? Tip releu? orice releu cu 5 pini?

Sau sa-mi explici pasii urmati de tine?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

Rog un coleg care are multa experienta in relee sa ma ajute sa gasesc o solutie pt probelma mea.

 

Am pe golful meu faruri normale, faza lunga h1 halogen + faza scurta lupe bi-xenon. Cand dau faza lunga mi se aprind becurile halogen h1 cele normale si in acelasi timp imi activeaza motorasul de la bi-xenon pt a lumina si mai mult cu faza scurta.

 

Vreau sa fac ceva in genul:

Cand am faza scurta oprita sa pot da flash-uri cu halogenele (becurile h1).

Cand aprind faza scurta sa nu mai pot da flash decat cu bi-xenon, sa se dezactiveze faza lunga halogen h1. Dar curent vreau sa vina pe fir pt ca am legat motorasul de a bi-xenon pe faza lunga.

 

Deci cel mai probabil o sa montez releul in interiorul farului.

 

Stie careva schema care dezactiveaza becul de h1 atunci cand aprind faza scurta?

 

Mutlumesc

La aceeasi problema ,as dorii si eu rezolvare!

A reusit careva cu vreun releu de genul?!

 

 

Da se poate cu un releu cu 5 pini (unul dintre pini are mereu plus continuu atunci cand releu nu e activat). cand releu nu e activat are continuitate pe un pin (aici se leaga faza lunga), iar atunci cand aprinzi faza scurta, legi un plus de la faza scurta pe pinul ce activeaza releul, si automat cand releul se activeaza isi muta continuitatea pe alt pin (nu legi nimic pe pinu asta) iar pinu pe care a fost legata faza lunga se intrerupe.

 

Poti arata ceva schema de montaj?

Unde pui releul? Tip releu? orice releu cu 5 pini?

Sau sa-mi explici pasii urmati de tine?...

 

 

Pai sincer n-am facut inca aceasta operatiune pt ca mi-am dat seama ca sunt bune si halogenele pe timpul noptii la faza lunga :D

Dar te pot ajuta cu o schema care ar merge :P

 

Trebuie un releu ca cel din poza.

 

 

86 - se leaga masa

30 - se leaga + de la faza lunga (firul care intra in becul de h1)

87a - se leaga un nou + care intra in becul de h1 (cel vechi este folosit la 30, deci va trebuii sa confectionati un fir nou)

85 - se leaga + de la faza scurta (cel care activeaza releul)

 

Cand releul nu functioneaza circuitul de + merge pe traseul 30 -> 87a.

Cand se activeaza releul (in cazul de fata se activeaza folosind + de la faza scurta pe pinul 85) circuitul de + va merge pe traseul 30->87 (aici nu legam nimic) deci practic se intrerupe alimentarea becului de faza lunga.

 

Nu imi asum raspunderea pt probleme, inainte de a monta acest releu este mai bine sa faceti un test cu un bec obisnuit.

post-89752-0-01025700-1375608408_thumb.j

post-89752-0-62988200-1375608533_thumb.p

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Nu stiu daca e bine asezata intrebarea aici .. va rog sa ma atentionati daca gresesc.

Am montat si eu kit XENON si vad ca unul s-a ars. Se poate schimba doar becul sau trebuie alt chit? Care e procedura si de unde se poate cumpara consumabilele?

 

O zi buna,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici ce e ars...balast sau bec prin interschimbare....

De oriunde de pe net sa respecte temperatura(4300k sau 6000k...etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am pe Golful meu faruri normale din fabrica cu becuri normale. As vrea sa pun un kit xenon original de pe un BMW 520i, 2002. Presupun ca merg puse xenoane de pe alta masina. E posibil ca kit-ul respectiv sa avarieze geamu' de la far? Tot aud povesti de genu'...

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descriere, becuri si balast.

Nu afecteaza geamul.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in situatia asta,putin probabil sa mearga.la masina lui bec H7 iar la cealalta D2s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai faruri pentru halogen cea mai buna solutie pentru tine este o instalatie aftermarket pentru h7. vine totul plug&play fara absolut nici o modificare. am pe passat-ul meu h4 bixenon si recomand tuturor. cat timp ai farurile reglate corespunzator nu deranjezi pe nimeni + ca pentru faruri deschise xenon de 35w este arhisuficient. cel de 55w doar pentru faruri cu lupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!