Jump to content

Joc Volan In Gropi Sau Drum Pietruit !


cezarsv
 Share

Postare recomandată

pai si eu am cumparat tot ansamblul de sub volan acum un an cu 100 de lei, totul a fost bine dar vad ca incet incet iarasi apar bocniturile, dar numai la drum de tara cu pietre mai mari, incep sa ma pregatesc ca incet va zdrongani la orice denivelare si cand va fi asta sa am facute cele 2 bucse pentru a le inlocui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine agata volanul in gropi? adica simteai ca nu mai ai deloc bucse sau suspensii ? la mine in gropi sau drum putin rau tremura volanul parca in gol , nu stiu cum sa descriu senzatia... clancane si joaca in punct mort cumva ...

PS: Stii cum e :) Se intampla sa iei lucruri bune la pret mic, dar se intampla si sa nu le iei bune.. Cumpara si tu din alta parte, eu personal mai bine dau 450RON garantie 1 an, daca se strica, le dau inapoi pe altele sau banii jos. Simplu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat masina!!! Nu mai am nici o problema cu volanul, coloana era problema. Am insa mici probleme la caseta, dar inca nu trebuie sa ingrijoreze, inca. Vreau sa multumesc domnilor profesori Radu & Iulian ( alias masinapoporului ), in special Radu care a lucrat la ea practic... Timp de lucru: 1h30min, pret: nu pot spune dar 100% garantez ca e cel mai mic !!! Recomand cu toata caldura si mai recoman sa se verifice ffff bine ce e de schimbat, nu le luati prin eliminare!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

boon,deci domnilor dupa ce am cittit cele 7 pagini tot mai am niste mici nelamuriri :

1 trebuie sa demontez aibagul si volanul implicit ca sa scot piesa centrala cu bucsele ?!

2.am incercat sa scot plasticul de sub volan,am desfaut toate suruburile,plus manetzica data jos si cand sa le desfac parca tine in ceva ? Mare are clipsuri pe dedesupt nu vreau sa rup ceva pe acolo

3 Daca simt zgomot numai dinspre dreapta e clar ca nu e de la coloana si s-ar putea sa fie ceva pivot ,amortizor ...

4.pe loc cu motorul oprit daca misc stg dr de volan da putin fara sa misc complet rotile si aude un clank si in stg si in dr ... sper sa nu fie din caseta , ca ma ia cu transpiratii :)

Mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Da, trebuie demontat prima data airbag-ul si apoi volanul, ca sa poti ajunge in final sa poti demonta coloana de directie,

2. Plasticul de sub volan mai are 2 suruburi lungi, sub volan, astfel incit pâna când nu demontezi volanul, vezi punctul 1, nu ai acces la ele si prin urmare nu poti scoate carenajul inferior al coloanei de directie.

3 si 4, trebuie investigat la fata locului, este imposibil de raspuns din fata tastaturii !

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e coloana de volan se simte bataia in volan destul de pronuntat, coloana nu o verifici miscand stg, dr ci tragi sus jos si dc pacane e ea, ce faci tu stg dreapta majoritatea au acel sunet mai ales cu motorul oprit cand nu lucreaza pompa de servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost aseara curios si am verificat si la mine se regleaza destul de greu pe adancime volanul , deci s-ar putea ca bucsele alea sa fie in stare buna,iar sunetul ala stg dr cu motorul oprit am sa mai investighez, ideea e ca da il pornesc nu se aude nimic la bracaj... poate e doar in mintea mea si masina nu are nimic :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai inteles gresit, nu reglezi volanul pe adancim ci pui mana la ora 12 si ora 6 pe volan si misti sus jos, dc simti bataie e coloana de volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

In ultima vreme ma confrunt cu o problema: daca misc de volan sus jos are un pic de joc(in jur de 3mm sa zicem), eu zic ca este suficient ca acesta sa imi troncane la trecerea peste liniile de tramvai(aici se simte cel mai bine, mai ales cand sunt virat). Acum nu stiu daca volanul are voie sa se miste pe verticala dupa ce acesta este fixat, si daca nu ce se poate schimba si care este cauza acestui joc. Troncanitul se aude si daca incerc sa dau cu mana in volan pe parte de jos/sus?

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia problemei este descrisa putin mai sus pe aceasta pagina. Acest fenomen apare de la coloana de directie, partea din volan in caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci practic nu se poate nimic strange sau schimba, decat coloana cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam in principiu da, dar mai poti incerca sa strangi saiba care tine maneta de reglaj pe inaltime si adancime, sa mearga mai greu maneta de reglaj si o buna perioada ai scapat de zgomot dar va reaparea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia unde uset pozitionata? Se vede daca slabesc maneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf nu stiu dc poti sau nu fara a demonta ceva, la skoda trebuia sa cobor plasticul de sub volan sa am acces cum trebuie la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

La mine jocul este cand virez st.,dr. fie cu motorul pornit fie cu el oprit ,se simte cand merg pe piatra cubica peste linii de tranvai si drumuri pietruite,la mine daca trag de volan sus ,jos ,st,dr, nu are pic de joc ,nu curge caseta nu are rugina pe clemariera,daca cineva stie despre ce este vorba rog sa ma lamureasca si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capete de bara! Dupa ce o sa le schimbi, o sa vezi ca vei zbura la schimbarea benzilor, simti ca sari de pe una pe cealalta. Eu tot la Leon 1M am bagat capete de bara Lemforder si diferenta se simte bine de tot asa cum am zis, se misca mult mai bine masina dupa acest schimb. Trebuie refacuta si geometria dupa aceasta operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o problema pe articulatii adica nu am nici un joc pe nicaeri,am schimbat bucse bascula cele mari rotunde cu cele pline de cupra am schimbat flanshe+rulmenti am schimbt bucshi bara stabilizatoare,am ITP facut in urma cu o luna de cei de la RAR pt ca am avut norocul sa_mi blocheze masina in statia ITP si a trecut din prima,asa ca trageti si voi concluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci problema ta e in coloana de directie daca zici ca stai bine cu toata articulatia fata inclusiv bielete de directie si n-ai joc in cremaliera.

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am auzit, se dau jos bieletele si capetele de bara si apoi virezi ca sa scoti cremaliera pe-o parte sau pe cealalta si de-acolo presupun ca trebuie tras si impins de ea. Daca se simte un joc la mana cand impingi si tragi de cremaliera, parerea mea e ca e o problema foarte grava cu respectiva caseta de directie. De asemenea in felul asta se poate afla si daca e dusa renumita bucsa a casetei de directie...daca se aud bubuituri cand tragi de cremaliera.

Daca gresesc, cineva mai priceput ma poate corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat problema,am joc in primul cuplaj cardanic,cel mai apropiat de volan,asta insemnand alta colona de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am citit acest topic cap coada , in principiu intalnesc si eu aceasta problema la mine , insa la mine cand doar iau de volan putin stanga sau dreapta pe loc se aude un cloncanit ,in podea , sub pedalier mai exact, am urcat-o pe elevator, articulatii bune, bielete de directie, flanse amortizoare schimbate in marie intre timp am facut 14.000 de km , acum ca am si roti de iarna pe 14 parca s-a pronuntat , de jantele si cauciucurile de vara nu incape vorba pentru ca sunt noi noute , caseta de directie nu are joc , nu pierd lichid de servo, din cate am vazut putini sunt cei care au rezolvat minunatia asta de problema, daca intr-adevar este cineva care a rezolva-to cumva sa-mi impartaseasca si mie , am vazut undeva ca ar fi vorba de flansele amortizoare se prea poate voi cum ati procedat, o seara buna

Modificat de rusen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cehu o problema asemanatoare cu a ta am si eu.....am pus bucse bascula pline si de atunci am o bataie pe fata si in stanga si in dreapta, doar pe piatra cubica, am fost la o statie ITP si au frecat aia masina pe toate partile si ei zic ca nu am niciun joc :tuktuk: . Ce inseamna coloana de directie mai exact? o poza se poate? se schimba ceva acolo sau cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!