Jump to content

Greierasi - solutii pentru stoparea lor


roparo
 Share

Postare recomandată

inaftanaila

Mai baieti, am si eu o problema ref. greierasi. Vreun an am mers cu unul in bord in zona consolei centrale. M-am tot chinuit sa vad ce o fi pe acolo - pana la urma m-am suparat si am dat jos intr-o sambata plasticele de sub volan (aveam eu o banuiala) si bineinteles ca baiatu' care imi pusese alarma nu fixase de nicio culoare acel modul central al alarmei - care facea ce vroia el prin gropi/denivelari). I-am pus niste burete dedesubt, i-am dat si o picatura de superglue sa stea si el locului, si totul e ok acum.

Problema mai mare e alta, si va rog mult sa-mi dati o idee daca aveti: la plecat de pe loc, sau la franat, aud o serie de paraituri (durata lor variaza in functie de cat tin piciorul pe frana sau cat de brusc plec de pe loc). Par sa vina din dreapta, undeva in zona stalpului B, dar n-as baga mana in foc. Nu cred ca e din usi, iar chederele le-am uns si ras-uns.

Ati mai patit careva chestia asta? Chiar ma supara, ca in rest e super liniste si cu masinuta ma impac foarte bine. E drept ca bucsele pe spate sunt duse, dar zgomotul pare sa vina din interior. Any ideas?

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau sa ma gandesc acuma ca nu e rea ideea cu pudra de talc. S-ar putea sa intre in viorile greierilor si sa nu mai poata canta. Asta de la farmacie n-o fi buna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Problema mai mare e alta, si va rog mult sa-mi dati o idee daca aveti: la plecat de pe loc, sau la franat, aud o serie de paraituri (durata lor variaza in functie de cat tin piciorul pe frana sau cat de brusc plec de pe loc). Par sa vina din dreapta, undeva in zona stalpului B, dar n-as baga mana in foc. Nu cred ca e din usi, iar chederele le-am uns si ras-uns.

Ati mai patit careva chestia asta? Chiar ma supara, ca in rest e super liniste si cu masinuta ma impac foarte bine. E drept ca bucsele pe spate sunt duse, dar zgomotul pare sa vina din interior. Any ideas?

Multumesc mult.

Si eu aveam asa ceva cand am luat masina si era foarte enervant. Intre timp am reglat putin usa, ca sus era mai departata cu vreo 2mm fata de jos, am uns si balamalele, si pe urma am observat ca mi-au disparut paraiturile. Asta a fost de vreo 6 luni, deci pot sa zic ca problema s-a rezolvat. In prima faza ar trebui sa dai cu niste ulei sau WD-40 ca e foarte bun, si la balamaua de sus si la cea de jos, inclusiv la blocajele in trepte la deschidere, si sa vezi pe urma ce se intampla.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD 40 - e foarte bun. In week-end l-am folosit pe pedala de ambreiaj la incheieturi ca a inceput sa scartaie in draci - am dac cu el , am mai apasat pedala, am dat iar - si totul e nice and quiet acum.

Mai am un greieras la centrua de siguranta - red ca tot la incheietura - urmeaza sa ma ocup si de ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, WD-40 e foarte bun.........dar la plastice nu m-a convins asa de bine. Am avut scartaituri si paraituri la contactul dintre consola centrala si plasticul de la schimbatorul de viteze, apoi la torpedou si la butonul cromat de la frana de mana. Toate problemele le-am rezolvat cu un spray cu teflon de la Wurth. La pulverizare, pe suprafata aplicata se formeaza un fel de crusta din plastic transparent, aderent si foarte rezistent. Si de atunci adio greierasi...............Numai bine!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am greierasi(si draci cand se aud):

-la centurile fata metalul se loveste de plasticul scaunului ori de partea pe unde e frana de mana

-la scrumiera din consola

-capacul torpedo-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citest acest topic de ceva vreme si cu toate ca un am un golf 3 observ ca problema apare si la var mai superioare ca sa zic asa .

De ceva luni in coace m-au scos din minti . Totul a inceput cand am duc CD_ul la garantie :) si am incercat zeci de metode sa scap de acele zgomote enervante si cand scapi de unul este f posibil sa apara altul .

Masinile astea nu cred ca au fost facute pentru "drumurile din bucuresti sau de oriunde alta parte din romania asa ca sfatul meu ar fi sa dati putin muzica mai tare si sa incercati sa ignorati acele mici zgomote pentru ca altfel va umpleti de draci .

Am fost cu masina in austria acum 2 luni si un drum mai silentios nu am mai intalnit asa ca tind sa cred ca nu calitatea masinii lasa de dorit ci cea a drumurilor .

**Oricum putin silicon pe la imbinari nu strica si mai reduce glasul greierasilor .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin86cos

In legatura cu problema greierilor in zona scrumierei/consolei , eu am pus 2 bucati de cauciuc intre consola care imbraca scimbatorul si comsola centrala.

Rezultat : nu se mai aude nici un zgomot nici de la scrumiera nici din partea stanga a casului

Revin cu poze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin86cos

poze:

@

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inaftanaila
Problema mai mare e alta, si va rog mult sa-mi dati o idee daca aveti: la plecat de pe loc, sau la franat, aud o serie de paraituri (durata lor variaza in functie de cat tin piciorul pe frana sau cat de brusc plec de pe loc). Par sa vina din dreapta, undeva in zona stalpului B, dar n-as baga mana in foc. Nu cred ca e din usi, iar chederele le-am uns si ras-uns.

Ati mai patit careva chestia asta?

Am pus quote ca sa stiti care era problema :angry: In fine... Dat din greu cu WD40 pe chederele interioare-exterioare de la ambele usi din dreapta, dat cu WD40 pe mecanismul de deschidere in trepte la ambele usi din dreapta, dat cu WD40 pe mecanismul de inchidere a usii (din zona stalpului) si la usa din fata si la cea din spate, si nu mai face. Sa vedem cat timp. Cert e ca n-am reusit sa localizez precis zgomotul, sper ca o sa dureze linistea asta cat mai mult :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut greierasi deosebit de deranjant dealtfel, dupa lungi, foarte lungi cautari, demontat fete usi, umblat pe acolo, etc , am rezolvat ffffff usor putin ulei la balamalele usilor si am scapat

problema mea era ca daca spalam masina la spalatorie cu jet puternic , greierasii dormeau o vreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat si eu 2 buc de mocheta in locul unde se imbina bordul cu schimbatorul de viteze DAR cind imping/trag tot scartaie .Treaba nasoala este ca scartaitul vine de undeva de sub scrumiera :icon_thumright:

@Vios tu ce fel de greierasi aveai la usi, adica cum se manifestau? La mine scartaie doar usa dreapta spate si se opreste din scartait doar daca tin impinsa fata de usa. Chestia este ca am demontat fata de usa dar degeaba, zgomotul tot persista .

Are cineva vreo idee cum fac sa nu mai zdrangane capacul metalic care acopera roata de rezerva? La mine intra in rezonanta si ma enerveaza la culme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imi bate ceva in bord cand masina e in sarcina, pe drum nasol(piatra cubica)...mi s-a cam acrit.

th.b773bd57ab.jpg

Daca pun mana acolo unde e sageata se opreste bataia.

Vreu sa desfac sa pun ceva de cauciuc sau sa prind ce bate.

Cautat aici si pe vwvortex si tot nu am gasit un ghid complet, plus ca sunt nou in ale mesteritului si se poate sa nu mai pot pune la loc ce desfac sau sa rup, indoi si sa fie chiar iremediabil

Multam anticipat

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca asa (nu sunt chiar in ordine dar intalegi tu)

Modificat de danubius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Are cineva vreo idee cum fac sa nu mai zdrangane capacul metalic care acopera roata de rezerva? La mine intra in rezonanta si ma enerveaza la culme .

Nu se prinde bine facand o parghie intre balamale si manerele rotative ?! Eventual incearca sa indoi un pic manerele (lamelele ce intra in urechi) si poate atunci va sta mai fix.

Si la mine suna cam tare consola centrala, o sa incerc si eu solutia lui cosmin86cos, sper sa dea rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! am si eu cateva zgomote enervante. 1 ar fi scaunul de la pasager care pur si simplu scartaie se aude mai greu dar se aude. am incercat diferite miscari dar nu pare a avea o anumita pozitie in care se aude. cand scartaie cand nu.......

2. tot in partea pasagerului manerul de sus face un zgomot enervant putin seziabil.

3. manerele exterioare de la usi fac zgomot destul de mare fata de ceva timp in urma..... mai ales cele din fata

4.usile la inchidere nu mai fac sunetul acela placut la inchidere se aude mai in genul la dacia solenza daca stiti.....

la inchiderea portbagajului numarul de inmatriculare loveste pur si simplu ... am pus un stergator de bucatarie sub si gata....... :)

antena de la car kit se lovea de parbriz. cu o bucatica de cauciuc am rezolvat problema.......

si cel mai imporant car kit-ul care si asa nu era compatibil cu tel meu era cel mai zgomotos........ l-am demontat si am rezolvat plus ca tot il mai dadeam jos cu scaunul daca venea prea in fata........

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:hainoroc: nota pentru cei cu carkit !!!

se pot scimba furcile de model 6310 cu altele de nokia e 50 sau 6230

se gasesc la reprezentantele nokia si sunt circa 200ron

am un prieten care sia scimbat p un bmw

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceleasi pb cu bucsele pe fatza. le skimbam si la 2 luni incepeau sa scartaie ingrozitor. am inteles ca bara stabilizatoare ar fi data cu o vopsea electrostatica sau ceva de genul asta care in timp se duce, se aduna mizerie si de acolo se aude scartaitul asta. spray-ul de care ziceti rezolva problema dar pt scurt timp. am avut vreo 2 feluri de bucse, unele simple unele cu un material textil pe interior. cred ca anul asta am skimbat bucsele de 3 ori pana acum k sa scap de zgomot!

p.s. daca am gresit ceva p aici corectatzi-ma k sunt noob in probleme de mecanica! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu 2 probleme :1. un greieras la usa de la torpedou2. cum dau jos carkitul ca am vazut ca este fixat cu ceva metalic pe lanaga consola de AC.(nemtzii n-au auzit de casca bluetooth?in 2006?hmmm) -i?

Modificat de tdi4life
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine pune o poza cu car-kit-ul si asa cu siguranta te v-a putea ajuta cineva care are la fel :)

Cosmine multumim de pontul cu carkit ! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic, cat costa ? :P

As fi cel mai fericit daca as putea folosi car kitul din masina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

de ce incepe sa scartaie plasticul din zona carkit-ului si a torpedoului la cele mai mici denivelari? de fapt se aud mici pocnituri, ca si cum cineva ar apasa pe el.....

eu m-am gandit sa dau cu niste silicon pentru a hrani plasticul, care dupa parerea mea este uscat si din cauza asta se manifesta asa

are cineva alta idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma confrunt cu problema asta, iarna, cand se contracta bordul, devine mai rigid..., mai ales plasticul de la cadranele de bord. am mai dat cu spray LubritALL si si-a revenit - nu afecteaza materialul. La torpedou incearca sa mai pui niste cheder subtire, negru ca sa nu se vada (gasesti la materiale de constructii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vrei sa nu mai scartaie nu te gandi sa pui cheder din cauciuc burete indiferent de cat de subtire este! Orice fel de cauciuc oricat de natural ar fi in timp devine rigid, se taseaza si atunci incepe sa scartaie.

Dupa cum ai observat cauciucul se foloseste numai la diverse stop - buffere (tampoane distantiere), cum sunt cele 2 de la torpedou din partea superioara, cele de la capacul de la portbagaj, capota motor... Ele sunt in contact cu suprafata pe care "bat" numai in momentul inchiderii sa preia din soc si forta cu care se impinge un capac, capota...Vw foloseste in locurile cu frecare care este normala din cauza caroseriei care "lucreaza" continuu, intre supafetele de clasa A imbinate demontabil (cu suruburi sau cu clipsuri, cleme...) un material care semana mult cu o catifea.

Si eu am avut aceeasi problema si am dat jos toata partea inferioara a bordului stanga - dreapta, am strans din nou toate suruburile care sustin pe pozitie partea superioara a bordului de armatura, apoi suruburile de la armatura. Toate clemele de prindere a suprafetelor inferioare a bordului le-am revigorat un pic si apoi am trecut la montaj exact cum erau fara sa bag adaosuri si surpriza, este ok acum. Dar atentie cu suruburile ca suprafetele clasa A sunt din plastic!

Daca nu se elimina scarturile printr-un mod elegant tot nu folosi cheder de cauciuc, foloseste fasii taiate cu cutterul din material de pad din ala mai gros pe care il bagi intre suprafete. El in timp se taseaza dar nu o sa scartaie nici daca este super presat. La torpedou ai 7 suruburi, 2 buffere din cauciuc si 3 cleme, pui pad in 3 locuri: umerii superiori de la consola centrala a schimbatorului de viteze si in jurul gaurii celei mai de jos unde intra clema de fixare a torpedoului.

Toata scartaiala este de la drumurile impecabile din Ro... aici totul prinde "joc".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!