Jump to content

Distributie Rupta


florin_81
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am si eu un golf3 1.6 75 cai benzina motor AEE.Acum o saptamana s-a rupt cureaua de alternator deorece sa spart rulmentul de la intinzator. Am schimbat-o si dupa o saptamana sa rupt iara pe lungime 2 caneluri. Partea care s-a rupt s-a infasurat la distributie si mi s-a rupt si cureaua de distributie din pacate, in mers.am pus alta curea si surpriza nu porneste motorul, nu face compresie, mai mult ca sigur sau dus supapele cel putin, inca nu am desfacut chiulasa. Am insa nevoie de putin ajutor ca altfel nu ma descurc.

1. din ce cauza s-a rupt iar cureaua de alternator( sa fie vreo roata stramba, nu se vede poate aia de la aerul conditionat)

2. cum se pune corect la punct

3. la ce cuplu se strange chiulasa si toate cele (culbutori......)

4. ce curele si pompa si intinzatoare sa cumpar (ce firma)

5. ceva scheme si cupluri de strangere si ordine de strangere aveti

6. care e pistomul unu, cel de la distributie sau de la volant

etc.......

Mersi pentru eventualul ajutor si va tin la curent cum decurge reparatie ca duminica sper sa circul cu ea( ma apuc sambata de reparat) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate imi aduc eu aminte ...la acest motor 1,6i nu se intampla nimic in cazul in care se rupe cureaua de distributie, asa ca nu mai umbla la chiulasa degeaba, doar daca nu este arsa vreo supapa sau nu este garnitura arsa ...uitate bine la cum se pune la punct si vezi dupa aceea ce se intampla cand dai la automat. cat despre cureaua de la alternator vezi daca nu este iesita din aliniament vreo fulie sau fulia de la alternator nu este cumva uzata si iti strica si cureaua, sau este dus un rulment de la vreo rola. bafta multa :rolleyes: :icon_thumright:cat despre cuplu de stangere a chiulasei...este trecuta pe o foaie care insoteste garnitura de chiulasa...si pistonul 1 este intotdeauna la curea...semnele sunt pe volant un 0 si la axul cu came este o taietura in capatul lui , in care trebuie sa bagi o pila si sa fie paralela cu marginea chiulasei, dupa care pui delcoul cu rotorul pe pistonul 1.bafta si spor la lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut si stupoare. sunt indoite toate cele 8 supape ba mai ,ult sa distrus si ghidajele in chiulasa(deci trebuie inlocuita si chiulasa) si mai sunt loviti serios si pistoanele(mai mult zgariati) asa ca cine are o chiulasa de vanzare sau cine vrea un golf pt piese :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este imposibil sa nu gasesti un motor de 1,6 la dezmembrari. Daca dezmembrezi masina sunt interesat de instalatia de AC in intregime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar vrei sa dezmembrezi masina ca a picat motorul !?

eu zic sa cauti la dezmembrari un motor de 1.6 , eu am un prieten care vinde motor de 1.6 complet cu 600 ron insa este de golf II , pp ca cel de III nu este exagerat de scump sa nu merite .

daca te hot totusi sa o dezmembrezi vreau geamurile electrice daca le dai si sunt pt 2 usi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!