Jump to content

Turbo Defect


treispe
 Share

Postare recomandată

La diesel se monteaza 1 senzor la pedala de acceleratie...la BOV...ce firma (ma refer la bov)?

are 110cp...dar din pacate nu stiu care este diferentza intre cele 2 motoare...nu am citit prea multe despre motoare diesel...daca te intereseaza intra la aria golf mk2, si cauta topic-ul tuning diesel, acolo gasesti si 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • untouchablle

    8

  • szrobik

    6

  • hangyouridols

    6

  • geo_gee2005

    5

Vreau sa imi inlocuiesc turbina (care da semne de oboseala) cu una mai puternica. Are cineva vreo idee despre ce s-ar putea potrivi pe 1z?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce firma este .. TurboRev cred

uite aici o filmare http://www.boost4you.de/videos/TD_BOV_mpg1.mpg

si uite si link-ul de unde l-am gasit http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...tru-307513.html

Se aude destul de frumos,dar mi se pare foarte scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scump... nici vb

un BOV forge sau hks pentru 1 benzinar ii mai scump...de diesel nici numai vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi inlocuiesc turbina (care da semne de oboseala) cu una mai puternica. Are cineva vreo idee despre ce s-ar putea potrivi pe 1z?

Nu vrea nimeni dintre cei care se pricep sa imi dea si mie un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pune VNT17;pt detalii vb cu Cipos,el se ocupa de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

postez si eu aici ca nu am gasit alt thread :D. Problema mea era urmatoarea. Vacumu de la turbo, cred ca asa ii zice, tacanea tare de tot asa ca l-am schimbat. E vorba de chestia aia mica de intra 3 furtunase de la turbo si o mufa in ea legata la debitmetru. Totodata am schimbat si un furtunas care era spart. Furtunul pleca din ECU sau cum ii zice ( calculatorul ala in forma de dreptunghi de scrie BOSCH pe el :)) de langa motorasul de stergatoare ) si venea intr-o conducta de aluminiu. Pot influenta cele de mai sus performantele turbinei ?

Inainte de a le schimba, turbina mergea binisor dar fluiera putin mai tare. Acum dupa ce le-am schimbat intra turbo cam la orice turatie si te baga in scaun :P si nu mai fluiera asa tare. Sa fie vreun efect placebo ? :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este valva de presiune N75 si nu e pe vaccum,ci pe presiune;dar care e problema,ca n-am inteles?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci. Mie imi tacanea foarte tare valva asta si in anumite momente cand porneam masina mi se oprea motorul dupa cateva secunde. Cateodata dupa 5 secunde, 3 secunde sau imediat. Trebuia sa tin pe contact mai mult timp. In fine poate nu e de la asta. Eu am schimbat astazi valva cu una de mi-a dat-o un prieten. Se potrivesc la fel la mufe si furtunase dar nu cred ca e de VW :| pentru ca nu e Bosch si nici nu are emblema VW sau Audi. Ideea e ca masina trage mult mai bine si din ce am observat nu mai fluiera turbina asa tare si intra cam la orice turatie cand e nevoie. Inainte imi intra de la 3000 in sus. Am dat o tura cu masina, te baga in scaun dar in a 4-a nu se mai duce asa mult :lol:. Inainte ma duceam pana in 130 - 140 cu a 4-a si acum parca se limiteaza la 120 :blah_:

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti intra turbo la 3000rpm,e clar o problema,el trebuie sa intre la 2000rpm in full presure;cu a 4-a ar trebui sa de duci la 160-170km/h,cu a 3-a ma duc la 120km/h(cel putin asa e la mine,dar s-ar putea cutia sa difere,eu am audi a4 si viteza constructiva e mai mare decat la mk3,audi 80,jetta cu motor 1Z).Cel mai sfant e un log in mers si o scanare de erori,asa ne putem da seama mai usor de eventualele probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

astazi m-a prins o viitura si a intrat apa peste mine in masina. Problema e ca am mers cu ea asa pana acasa si am observat ca nu mai trage. Am dat capacul jos la filtru la turbo si era full de apa. E posibil ca apa aceea sa fi stricat turbina ? Daca da care sunt simptomele in afara de faptul ca nu trage. Am inlocuit filtrul si tot nu trage ca lumea. Azi dimineata a mers perfect inainte sa se puna ploaia asta nenorocita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca sa fi tras apa in loc de aer...si asta sa fi dus la ceva defectiuni,daca zici ca in locasul de la filtru de aer era plin cu apa.

Modificat de Amedeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-a intrat apa in admisie ai pus-o !

La un motor tdi raportul de compresie e mult mai mare ca la un motor pe benzina si asta inseamna ca daca ti-a intrat apa in admisie, ti-a ajuns in camera de ardere si acolo e foarte posibil sa-ti fi indoit ceva: supape, biele, pistoane, etc.

Tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma faci sa imi iau viata cand aud de pistoane, biele, supape. NU se aude nici un zgomot in motor doar ca nu trage cum trebuie. Presupun ca daca era apa in motor sau in admisie bubuia pana acum mai ales ca am facut 30 de km cu el deja, de la eveniment.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test de compresie va elucida daca am sau nu dreptate sau mai bine zis daca ti-a scapat sau nu motorul.

Iti sugerez sa incepi cu acest test.

Cunosc persoane (destule ) care au patit asa ceva: ori din cauza inundatiilor ori sau aventurat sa treaca un parau sau alta apa curgatoare.

In general filtrul de aer e montat sus ca sa nu se intample acest lucru dar din cauza neetanseitatilor furtunelor care duc la intercooler(asta e montat destul de jos) e posibilc a motoruls a traga putina apa. Iti dai seama ca o lingura de apa e mult daca intra, pistonul in urcare va lovi cu o forta imensa apa care nu prea mai are unde sa se duca daca supapele au inchis camera de ardere si toata forta o va suporta prin urmare bietul piston. Sarcina imensa la care e supus pistonul va fi transferata bielei care ... e la noroc acum.

post-15350-1277139160_thumb.jpg

Fenomenul asta (hydrolock in dictionarul auto englez) e des intalnit.

Ca sa nu zici ca vorbesc prostii uite si aici unde e explicat foarte bine: http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Dar cum arata biela aia :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate apa nu se comprima asta e problema principala.

Apa este cel mai mare dusman al masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca mi-a inghitit atata apa. Totusi daca e ce zici tu cum fac testul asta de compresie ?

Nu prea sunt multi mesteri aici in oras. Multi dintre mecanicii din ziua de azi isi dau cu parerea :Driver:) in loc sa gaseasca solutia corecta. De ex cand nu imi mergea pedala de ambreiaj am fost la mecanic, a zis ca am sicroanele duse la cutie si ca nu cupleaza :blink:) si de fapt eu nu mai aveam lichid de frana deloc pentru ca s-a spart o conducta la frana.

Prefer sa remediez problema singur. Oricum nu cred ca am patit ceva pentru ca nu mi s-a intamplat nimic din ce scrie in articolul de pe wikipedia. Probabil apa aia s-a evaporat sau nu a intrat in turbina. Nu cred ca a trecut de filtru. Am gasit doar vapori de apa in partea carcasei de sus, unde vine debitmetrul. Probabil are vreun senzor ceva si in contact cu apa nu functioneaza corect sau e vreo masura de protectie. Habar nu am. Astept sa dea caldura maine pentru ca si acum ploua si sa dau cu spray de senzori debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a stricat nimic deci am scapat bine. Si-a revenit si trage ca la carte, adica mananca pamantul ca are si filtru nou acum. Totusi scartaie cam toate intinzatoarele. C`est la vie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-ai ales bine numele. Nici apa nu se atinge de tine. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt cam off topic dar nu am gasit unde sa intreb...

Se poate pune turbina pe motorul din semnatura? Ceva low pressure...

Daca da, ce alte modificari mai trebuie aduse motorului?

Si pot ramane cu aceiasi cutie automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am citit topicul si am o problema. Cam de o luna se aude mult mai tare turbo-u cand ajung cam pe la 2000rpm si is in sarcina. Nu ii sunet suparator dar ii mai puternic decat sunetu normal de turbo, nu suna "sanatos". In spatele motorului am si ulei scurs care imi cade pe tamponul motor.

Am planuri sa merg la mecanic sa ii zic sa imi desfaca turbou, sa verifice sa vada ce are si sa il curete sau re-bucseze daca trebuie. De schimbat cu unul nou m-as feri cat pot din motive financiare.

Intrebarea mea este urmatoarea: Pot sa scot total din circuit turbo-ul? Motoru meu ii TD AAZ de 75 cai si practic atuncia cu turbo-ul desfintat l-as transforma intr-un fel de SDI sau 1Y de 64 cai. Nu am calculator de bord care sa simta vreo schimbare. Totul ii mecanic.

Intreb ca informatie, planul principal ii sa repar turbo-u

Mersi. :P

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care o fost rezolvarea la tine? Ai curatat turbina si ai montat-o inapoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!