Jump to content

Turbo Defect


treispe
 Share

Postare recomandată

ce pot face nu imi mai functioneaza turbo.sa-l inlocuiesc cu unul nou unul la mina doua sa-u se poate curata acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • untouchablle

    8

  • szrobik

    6

  • hangyouridols

    6

  • geo_gee2005

    5

Am auzit de pe la niste prieteni din Iasi ca se reconditioneaza! Deci ai putea sa cauti pe undeva sa il reconditionezi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai completeaza-ti si tu profilul sa stim de pe unde esti, ca sa putem sa te indrumam corespunzator.

Daca esti din sau de pe langa Bucuresti eu, personal, te sfatuiesc sa iei legatura cu colegul nostru Cipos si sa vezi cu ce te poate el ajuta referitor la verificarea si reconditionarea turbinei.

Daca nu se mai poate face nimic si turbina trebuie inlocuita intreaba-l pe colegul zGb ce iti poate oferi in acest sens.

Bafta si sa ne tii la curent cu evolutia!

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am observat ca imi curge ulei pe la turbina (destul de mult ca mi se aduna pe tamponul de prindere a motorului din spate)

itrebari:e grav?tre schimbata turbina?se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal..am un passat din 2006 si tocmai mi s-a stricat turbina/turbosuflanta...codul de motor este BWV si as avea nevoie sa stiu ce cod de produs VAG merge sa imi inlocuiesc turbina pentru ca am de gand sa cumpar una de pe net si am gasit mai multe coduri (03G253019A/03G253014H/03G253016H). multumesc

PS: daca am incalcat vreo regula nu este intentionat..sunt nou pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca imi curge ulei pe la turbina (destul de mult ca mi se aduna pe tamponul de prindere a motorului din spate)

itrebari:e grav?tre schimbata turbina?se poate repara?

turbina se unge cu uleiul din baia motorului, in caz ca iti curge ulei pe la turbina, e foarte grav. poti ramane fara ulei la motor. cerceteaza bine, si daca e asa, da turbina jos, trebuie sa aiba o garnitura de teflon-ceva de genul, ea ar fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu turbina chiar inainte de anul nou mi s-a rupt axu si tot ansamblu de mijloc praf am cautat si eu turbina la mana a 2-a dar verificandule jocul la ax am ajuns la concluzia sa mi-o fac noua pe a mea

in Timisoara este un domn care se ocupa numa cu turbine lucreaza numai cu piese originale

cu cursu uleiului din turbina verifica in primul rand de unde ar putea curge daca curge pe la cele 2 conducte de ulei desfale si schimbale garniturile se mai poate sa curga chiar pe langa paleta daca curge pe acolo nu e prea OK inseamna ca bucsele ce tin axu si segmenti aia mici sunt dusi (trebuie data jos si schimbat setu turbo la ea este in jur de 200 300 euro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,

o sa cercetez problema si sper sa-i dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum zice si colegul nostru Alexx, cere sfatul lui Cipos sau zGb, colegii sunt profesionisti si iti vor recomanda cea mai buna optiune plus ca eviti batai de cap inutile si timp pierdut.

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare!

Am vazut discutiile voastre si am zis sa vin si eu cu o intrebare despre turbo: Cum pot sa-mi dau seama cel mai bine cat e de functional turbo(turbosuflanta)???Un prieten-mecanic mi-ai zis ca s-ar putea sa am nu stiu ce tija blocata(sau nu mai stiu cum i-a zis, pentru ca asa stiam ca de la o anumita turatie se simte mai tare puterea data de turbo...)

Sa ma lamureasca cineva si pe mine...daca nu o sa merg la un service pentru turbosuflante sa-mi zica cei de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti masura presiunea de supraalimentare...ca sa stii in stare e turbosuflanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum fac eu treaba asta? trebuie ceva aparat special sau... ??intr-un service de asta mai slabut au asa ceva?

Prietenul acela al meu de care am spus mai sus a scos conductele alea 2 care iese si intra in turbo...si sufla destul de bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Poti face un log in mers cu WAG-ul si atunci vei vedea exact cum stai;pt a verifica tija actuatorului,scoate furtunul care vine din N75 in actuator si baga presiune pe el,daca vezi ca se misca in jur de 2,5cm,e k actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si io probleme cu turbo...masina face un sunet ciudat la 2000 de turati si nu mai trage k si inainte...ce ii de facut sa schimb tubo sa-l reconditionez...nush ce sa fac???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine iti iei o alta turbosuflanta...parerea mea :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io probleme cu turbo...masina face un sunet ciudat la 2000 de turati si nu mai trage k si inainte...ce ii de facut sa schimb tubo sa-l reconditionez...nush ce sa fac???

Putin offtopic -

Nu stiu daca sunt in masura sa te anunt ca pe aici pe forum se vorbeste "normal" fara "k" si "nush"...

Incearca o diagnoza si eventual un test cu vag comul in mers sa urmaresti putin parametri motorului...

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal . mai de curand am avut un accident ( destul de serios as zice ) dupa care a trebuit sa schimb ceva aripi si capota ..... am fost la service cu ea si mia zis nenea ala ca tre schimbat si radiatoru d la turbina sau ceva d genu .... stie cineva unde as putea gasi sau daca se mai gaseste ..... trebuie sa cumpar alta turbina???? ..... va rog sa ma scuzati daca am postat unde nu trebuie ... sunt nou p aici ( golf III gt 1.9 tdi 90CP) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cres ca e vorba de intercooler;daca acesta e spart in urma accidentului,da trebuie inlocuit.Nu trebuie inlocuita turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am auzit unul nou e in jur de 800 RON ..... merita sa il iau nou ? ... sau sa caut unul second-hand ( cum pot sa il verific ? ) ..... momentan sunt in pitesti ( ma omoara facultatea ) , stie cineva unde as putea gasii unul la un pret rezonabil ? ... multumiri anticipate :-? :-? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca si unul second si se verifica usor sa nu fie spart:indopi ambele guri si bagi apa in el si vezi daca se prelinge pe undeva;de unde ai putea cumpara unul second,nu stiu,desi poti incerca pe www.dezmembrari.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am auzit unul nou e in jur de 800 RON ..... merita sa il iau nou ? ... sau sa caut unul second-hand ( cum pot sa il verific ? ) ..... momentan sunt in pitesti ( ma omoara facultatea ) , stie cineva unde as putea gasii unul la un pret rezonabil ? ... multumiri anticipate :-? :-? :-?

la 800ron...ma indoiesc...ca iti iei turbosuflanta noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva nelamuriri:

1. turbina se raceste cu vapori de ulei? (am urme de ulei pe la imbinaturile conductelor care duc si vin din intercooler)

2. turbina are un suierat puternic dupa 2000 de ture... mie imi place cum suna... dar am inteles ca ar fi pe duca. La mine turbina incepe sa suiere finut de pe la 1400 de ture... de tras trage bine.

3. daca prin condutele de la intercooler trec vapori de ulei pot sa imi pun blow-off? nu da ulei afara cand scoate presiunea? (am vazut un flmulet cu un blowoff pe motor ca al meu si se auzea destul de bine)

4. pot inlocui turbina cu una mai puternica?

Modificat de geo_gee2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de gasit intercooler pentru modelul meu ... puteti sa imi spuneti de la ce marca si ce model se potrivesc (daca se potrivesc ) ? multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. are ungere si racire pe ulei...ce vezi tu...apare de la uzuri

2. depinde...trebuie sa suiere...dar depinde cum suna

3. la diesel e mult mai complicat cu BOV-ul, pt. ca nu ai clapeta de acceleratie

4. poti...depinde ce vrei sa faci cu motoru`

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. are ungere si racire pe ulei...ce vezi tu...apare de la uzuri

2. depinde...trebuie sa suiere...dar depinde cum suna

3. la diesel e mult mai complicat cu BOV-ul, pt. ca nu ai clapeta de acceleratie

4. poti...depinde ce vrei sa faci cu motoru`

3. Am gasit blow-off cu tot ce imi trebuie pentru montaj la 200 de euro nou la bucuresti... avea si un link cu un film de pe youtube si era montat pe motor ca al meu...

4. daca pot... zi-mi ce s-ar potrivi! Stii si care e diferenta intre tdi de 90 de cai si tdi gt de 115? daca are alta turbina imi iau una deaia.

Modificat de geo_gee2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!