Jump to content

Geometrie directie cu probleme


iully2
 Share

Postare recomandată

salut baieti. am si eu o intrebare poate ma ajuta cineva. Ce se intampla, am cauciucul fata dreapta mancat spre exterior cu appx 3 cm pana la peretele vertical si are tendinta sa rotunjeasca... ceva idei va rog. Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Ar fi chiar indicat sa faci un reglaj de directie la un service specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am facut azi bracajul la masina din semnatura, deoarece tragea putin dreapta, pe o rampa de bracaj computerizata. Totul a iesit bine, mai putin ungiul de cadere pe stanga fata, adica e roata putin mai mult inclinata pe verticala, decat trebuie si cica la suspensia multibrat nu se poate regla acest unghi. Sa mai intilnit cineva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca acea diferenta e minora. Si probabil ti-au mai spus ca nu e o problema. Multe masini au aceasta diferenta si intr-adevar nu se poate regla. Dar daca nu e mare, nu are efecte negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa-i fac bracajul, am schimbat bratul de jos, stanga pe care se prinde amortizorul, ceva fabricat in danemarca. Cand l-am cumparat, m-am dus cu bratul vechi la magazin, si il aveau pe stoc. Vanzatorul le-a masurat ochiometric si a zis ca sunt identice. E posibil sa fie din acel brat, unghiul de cadere mai mare pe stanga? Bratele acestea difera intre ele de la un model de passat la altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mici diferente exista intre ele, datorita erorilor de fabricatie.

Eu cu bratele vechi aveam diferente la unghiul de cadere, cu bratele noi nu mai am. Dar diferenta n-am simtit-o niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este de aprox. 2 grade la stanga fata de dreapta, cu partea de jos spre exterior. Cu ochiul liber nu se observa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nici pe cauciucuri nu cred ca se vede, nici nu trage intr-o parte. Deci poti merge linistit asa. Nu se intampla nimic.

La mine cred ca era un grad si ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Sal.,

Am si eu o intrebare.

La masina din semnatura am facut BRACAJ-UL cu rotile de iarna (dimensiunea 205/55R16) si la primavara vreau sa montez pe cele de vara cu (dimensiunea 235/40R18) .

Trebuie sa refac bracajul ?

Iam intrebat pe cei de la reprezentanta acest lucru si ei au zis ca nu trebuie .

Atept raspunsurile voastre .

Multumesc.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura.

In concluzie NU TREBUIE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, acuma 3 saptamani am lovit janta din tabla din fatza dreapta intro gropa, janta s-a indoit (am si facut pana instat, adica a iesit aerul dar anvelopa e ok). Am duso la reparat si le-am zis ca sa incerce sa o indrepte si daca nu imi iau alta janta de talba. Au indreptato au zis ca a iesit ok au echilibrato si am puso sus. Totul a fost ok timp de 2 saptamani, am mers si cu 160 km pe ora cu ea nu avea nimic. Acuma dintro data pe la 90-120km/h imi vibreaza volanul, am mai echilibrato inca o data janta dar tot asa face, ceva sugestii? sa incerc cu rezerva si daca e ok sa imi iau alta janta de tabla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu janta e de vina ci anvelopa. ;)

E tipic in astfel de cazuri.

Armaturile nu cedeaza instantaneu. Cedeaza dupa cateva sute de km.

Asadar pune alta anvelopa si scapi de probleme. Doar ca... in tara asta, mult nu poti sa le mentii bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa fac treaba asta, deci mi-au cedat sarmele din ea nu?

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar m-am mirat cum de a scapat anvelopa, janta de tabla a intrat vreo 4-5 cm inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare. Prima daca cand mi-am echilibrat roata acuma 3 saptamani nu mi-au pus contra greutate pe exteriori, cica nu e nevoie, numa pe interior au pus. Acuma cand am echilibrato a 2-a oara a pus 3 greutati pe exteriori 2 mari si 1 mica toata in acelasi loc. Cum va explicati asta? Tin sa precizez ca volanul vibreaza la fel si inainte si dupa. Tot nu inteleg cum vine treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, dupa lovitura ce a primit-o. Contragreutatile alea incearca acum sa compenseze atat deformarea jantei in sine cat si a anvelopei (dar se pare ca deformarea e prea mare pentru a putea fi compensata).

Diametral opus cu multimea de contragreutati ce ti le-au montat acum, ai primit impactul si s-au rupt armaturile anvelopei.

Inainte n-au pus la exterior pentru ca avea abateri foarte mici.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit, mersi mult de informatii. Foarte utile!

:vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci azi am rezolvat problema, a fost devina janta nu anvelopa. Anvelopa e ok, janta e atat de stramba ca nici un echilibrat nu o mai poate "regla".

Mi-am pus janta de rezerva pe anvelopa veche si merge bine. Daca are cineva o janta de tabla de vanzare, let me know.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un drum de 100 km. Tot se simte un pic dar mult mai bine dat cu janta veche. Si numai la viteze mari adica peste 120km/h. Oricum ar cam trebui si o anvelopa... Deci daca dati intro groapa mare aveti grija si de janta si de anvelopa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bun... tot la fel imi vibreaza masina si volanu dupa 110km/h, am schimbat janta aia indoita cu una noua, am pus si alta anvelopa si tot asa face, am echilibrat si roata din spate dreapta ma gandeam ca aia s-a dezechilibrat ca am intrat cu ambele roti pe dreapta in groapa. Ramane sa le echibrez si pe alea din stanga si daca nici atunci nu merge normal nu stiu ce sa mai zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un joc la un brat/cap de bara, amortizor obosit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am facut revizia la reprezentanta si le-am zis sa imi verifice toate jocurile, s-au uitat si au zis ca totul e ok. Amortizoarele pe fatza sunt la 75%.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, mira-m-as sa fie bine echilibrate rotile alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am sunat la reprezentanta si au zis sa trec pe acolo azi ca mi le echilibreaza ei calumea. A zis ca numai de acolo poate sa fie problema sau noroi pe jante in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!