Jump to content

Geometrie directie cu probleme


iully2
 Share

Postare recomandată

Trebuie vazut daca si directia este in regula si telescopul. Daca masina a fost lovita s-ar putea de acolo sa se traga problemele, daca nu atunci vezi si de jante. Totusi probabil e doar o coincidenta, cum zic colegii, dar oricum dupa doar 2 luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai fa presiunea in roti. In doua luni fara gropi foarte mari nu ar trebui sa se intample nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandesc ca poate e o coincidenta, si fie s-a mai dus ceva la directie intre timp, foe era dus dinainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am fost la Autosoft. In primul baietii nu mi-au luat nici un ban (decat le-am dat eu o atentie c-au fost draguti) si concluzia era ca volanul era stramb.

Convergenta, unghiul de cadere totu era perfect. A zis ca puteam sa merg asa bien mersi ca nu se toceau rotile, doar trebuia sa tin volanul stramb. In orice caz problema s-a remediat :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica era stramb volanul? Nu a fost adus la 0 (zero) cand ti-au facut directia? Cum de nu a intrat ESP-ul in functiune, practic era un caz de derapaj dupa el, cand volanul e stramb (senzorul de pe volan spune asta) si masina merge drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asta e tot ce mi-a zis (a desfacut pe acolo ceva si a strans.. n-am fost atent ce). Deci acum 2 luni cand mi-au facut directia era perfecta. Aparent s-a dereglat. Ideea e ca rotile mergeau drept dar volanul statea cam 3-4 grade la dreapta. Nu am ESP, am ASR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca rotile mergeau drept dar volanul statea cam 3-4 grade la dreapta. Nu am ESP, am ASR.

Si o data ce ai refacut geometria iti statea drept volanul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acuma volanul sta perfect drept, ca si prima data. Nu stiu ce sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce stiu eu nu se poate deregla volanul, nu e vreun potentiometru de radio ci un angrenaj solid si foarte bine proiectat. Probabil ca nu au strans totul cei care au umblat la directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce stiu eu nu se poate deregla volanul, nu e vreun potentiometru de radio ci un angrenaj solid si foarte bine proiectat. Probabil ca nu au strans totul cei care au umblat la directie.

Asta am suspectat si eu... Si le-am zis "Sper ca de data asta strangeti bine p-acolo... :P "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Am un passat din 2000 cu 6 trepte si de la un timp pe la 110 la ora imi trepideaza volanul, iar la 150 imi trepideaza si mai urat. cauciucurile sunt noi si echilibrate . ce poate fi?

ai rezolvat problema cu trepidatul? eu am aceiasi problema cu un passat din 2006 si de 2 luni sunt pe la service pe la volkswagen si nu gasesc ce are, sar parea ca este din alimentare,partea de soft

Modificat de c o s m i n
Post dublu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.eu am un vw passat din 94.1.9 tdi 90 cp si am probleme mari cu el.intre 1500 si 2750 de rotatii pe minut am niste trepidatii mari care se simt in toata masina.la relanti la 800 rpm scade si urca intre 760 si 840 de rpm.nu pot sa merg cu ea la turatii joase deoarece trepidatiile sunt foarte naspa.am dus pompa de injectie la reparat nu are nimic.turbo functioneaza f bn.am injectoarele decalibrate se poate sa fie asta???de un an de zile tot bag banii in motor k sa imi dau seama ce are.trepidatiile sunt foarte naspa mai ales in a 3 la 1750 rpm si in a 5 la 2000.nu am probleme cu rotile sunt echilibrate.va rog frumos sa-mi dati niste sfaturi nu stiu ce sa ma mai fac cu ea.daca este posibil sa fie din injectoare va rog sa-mi spuneti unde gasesc duze k sa le calibrez???multumes anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@iully2 La fel am patit si eu. Cauciucuri noi, echilibrate. Dupa un timp a inceput sa trepideze masina pe la 110.

Am mai fost odata la echilibrat si e ok.

Cica asa se face la cauciucurile noi, dupa aproximativ 1000 km le mai duci odata la echilibrat.

Bafta !

Modificat de zaomxm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am avut niste trepidatii cu jantele de iarna (tabla) si cauciucurile de iarna. Cum nu le-am mai echilibrat de vreo 4 ani a inceput sa faca figuri pe la 110-120. Le-am echilibrat si sunt ok acuma. Si inca ceva, avea mult noroi in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva intrebari. Am schimbat acum 2 zile capetele de bara pe ambele parti erau terminate. Acum masina trage in dreapta. Nu asta ar fi problema pentru ca este normal ca dupa schimbarea capetelor de bara, chiar daca au fost infiletate aceleasi numar de filete, sa nu mai fie ca cele dinainte, si este necesar dupa mine 100% sa fac geometria la roti. Problema este ca volanul si-a schimbat pozitia adica sta un pic spre stanga(3-4 grade). Daca ar fi sa-l aduc in pozitie normala, masina se duce mai tare in dreapta. Cei care a-ti stat linga mecanicul care v-a facut geometria, spuneti-mi si mie ce regleaza la geometrie. Volanul cand regleaza geometria il aduce in pozitie normala? Este foarte enervanta pozitia asta spre stanga cu 3-4 grade.Va multumesc!

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au pus volanul ochiometric la mijloc. Ideal ar fi sa-l vizualizeze cu vagcomul si abia apoi sa se apuce de reglat la pivoti.

Probabil mecanicii aia au vazut stramb cand ti-au pus volanul pe mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am facut geometria in noiembrie, dar am impresia ca trage dreapta.

De exemplu am fost la bucuresti weekendu asta si cand mergeam lasam volanu si o ia usor spre dreapta.

Cum pot sa verific daca e buna geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Incearca sa schimbi si rotile intre ele.

Am patit-o eu dupa ce am luat o pereche de cauciucuri noi. Tragea nitel dreapta si am crezut ca-i din directie. Cand colo era de la cauciucuri. Una era putin mai grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile le-am umfat si echilibrat toate 4 acuma o saptamana, ma duc maine la service unde mi-am facut geometria ca am garantie pana in 17.03.2009. M-au programat maine la 9. Sa vdm ce zic baietii si va anunt.

Inca ceva... cand se face geometria la roti, se dau rotile jos?

Modificat de eto_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Dap si eu am facut acelasi lucru. Le-am echilibrat de 2 ori, am facut geometria, de zicea ala ca nici nu-mi ia bani ca n-are ce sa regleze.

Gumele erau problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica voi ziceti sa pun roata de pe dreapta pe stanga si roata de pe stanga pe dreapta? Chiar daca au fost echilibrate si umflate acuma o saptamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
cand se face geometria la roti, se dau rotile jos?

Nu.

Eu le-am pus pe alea de pe spate, pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica voi ziceti sa pun roata de pe dreapta pe stanga si roata de pe stanga pe dreapta? Chiar daca au fost echilibrate si umflate acuma o saptamna?

EXACT. N-are a face echilibrarea. Echilibrarea se face independent de alta roata. Ceea ce voia sa spuna Razvan e ca ori una e mai uzata si tinde sa se invarta mai rapid, ori pur si simplu e mai grea si atunci tinde sa ramana in urma. Schimba dreapta cu stanga intre ele (pe fata) si vezi daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Mersi de indicatii. Din cate am invatat eu la facultate stiu ca toate drumurile au o anumita inclinatie inspre exterior ca sa nu se adune apa pe mijlocul dumului. Deci intr-un fel e normal ca masina sa traga in dreapta atata timp cat drumul are inclinatie.

Ca sa verifici daca iti trage masina intr-o parte iei linia de mijloc intre roti si lasi volanul, eu zic ca numa asa poti sa iti dai seama fix daca trage intr-o parte. Daca stai pe partea ta de drum intro oarecare masura e normal sa traga dreapta. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Ori iei linia intre roti, ori vezi cat de tare trage volanu in stanga mergand pe contrasens (daca traficul iti permite) si cat de tare trage mergand pe banda ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!