Jump to content

Geometrie directie cu probleme


iully2
 Share

Postare recomandată

Am un passat din 2000 cu 6 trepte si de la un timp pe la 110 la ora imi trepideaza volanul, iar la 150 imi trepideaza si mai urat. cauciucurile sunt noi si echilibrate . ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai echilibreaza-le odata.. altundeva :lol:

Oricum daca sunt chiar noi trebuie sa astepti sa se uzeze putin.. btw ce marca/model sunt cauciucurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul pas: echilibreaza rotzile, de preferat la o alta vulcanizare

Second: daca se pastreaza vibratiile, du-te la un service pt a verifca geometria rotilor

Al treilea pas: daca cele de mai sus nu dau roade, se poate sa ai probleme la directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu alexander. De asemeni, verifica si suspensia (bratele)... sunt deosebit de dificil de diagnosticat la tipul asta de suspensie dar pot da efecte de genul celui descris de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca aici gsp9700.com. Exista un alt fel de balansare a rotilor, de obicei dealerii au asa ceva. Imiteaza mersul pe drum, are o rola care este atasata de anvelopa. Iti masoara bataia in diametru, bataia laterala, portiunile in cauciuc unde este mai mult material si iti da punctele cele mai bune de orientare fata de janta. Dar poate ai o janta strimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatati bine jantele in interior de murdarie. pe jante in timpul mersului pe carosabil umed se depune "pamant", si actioneaza ca si o contragreutate. eu am patit acelasi lucru pana nu am descoperit problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu.

Am descoperit cauza la schimbarea cauciucurilor, aceeasi cu a lui Alexptm: o gramada de pamant intarit pe interiorul jentii.

Asa ca, prin excludere sunt sigur ca ai sa rezolvi problema.

Daca e alta cauza decat cela enumerate (tot ce e posibil), anunt-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba rotile din fata cu cele din spate, vezi care este diferenta.

Cit de tare sint strinse jantele? Incearca sa le stringi la cit scrie cartea.

Nu este strimba vreo roata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am reglat de curand unghiul de fuga si nu sunt lamurit cu valorile pe care mi le-au imprimat la sfarsitul operatiunii. Vreau doar o parere, este ok, sau nu?

DIAGNOZA /// AJUSTARE

Convergenta totala +0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul de fuga se regleaza in general de la masina la masina. Nu sunt standard. Vezi cum se comporta la drum si o sa iti dai seama daca e bine sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu scartiie in viraje, nu trage stanga sau dreapta, si nu uzeaza anvelopele... totul este OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru ca mi-ati raspuns.

Dupa reglarea unghiului de fuga masina trage putin dreapta. Am verificat presiunea rotilor si este ok.

Am fost la cei care au facut reglajul si mi-au cerut sa schimb rotile din fata intre ele. Daca tot trage dreapta inseamna ca nu este reglat bine unghiul , nu?

In viraje stranse scartaie foarte foarte putin, ma gandesc ca si din cauza temperaturii ridicate.

Inca o data multumiri celor care si-au exprimat opiniile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fisa reiese ca singura la care s-au facut reglaje este convergentza la restul sun dif. f.f mici, 2-4' de grad, ceea ce e egal cu 0 aproximativ. Nush ce sa zic, poate de fapt au reglat doar convergenta. daca merge bine, e ok, vorba lu' dintzauru, poate celelalte valori erau in parametri. Nu ai o fisa cu valorile de fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumurile au o inclinatie (de obicei in dreapata) sa nu se formeze balti pe ele.

1.In acest caz masina desi are unghiurile corect facute urmareste inclinatia strazii si se duce usor dreapta.Incearca sa mergi pe mijlocul strazii sau pe o strada cit mai dreapta.

2.Trasul intr-o parte poate sa apara si din anvelopa - si tre' sa dibui anvelopa buclucasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am o fisa cu valorile din fabrica.

Am observat ca sunt anumite strazi inclinate catre dreapta, motiv pentru care am incercat pe mai multe. Efectul este acelasi. Maine merg la o vulcanizare sa vad exact cum stau cu rotile si sper sa imi mearga si mie masina drept. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mergi la un service autorizat vw. Mie mi-au scos o fisa cu valorile date de producator/valorile initiale/valorile finale. E o fisa standard si e la fel la toate masinile VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitatea incearca sa mergi nitel pe contrasens si ai sa observi ca-ti trage stanga, influenteaza, cum ti-au mai zis-o si cei de sus, inclinatia strazii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai facut operatiunea trebuia sa-ti dea si un tabel cu intervale de valori in care se pot situa rezultatele. Daca te incadrezi in acele plaje de valori ar trebui sa fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal la sfarsitul operatiei trebuia sa primesti o foaie color cu vechile si noile unchiuri. daca sunt in chenar verde sunt ok daca sunt pe rosu nu. nu la toate masinile se pot regla toate unghiurile cadere, convergentza , fuga . unele s-ar putea sa fie pe rosu si sa nu se poata regla. oricum anvelopele trbuie sa fie pe aceeasi punte identice, de aceeasi firma si cu aceeasi uzura. daca nu e asa s-ar putea sa le fi facut degeaba. ai verificat presiunea in roti sa fie la fel stg cu dr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare:unde e service ul asta, vis a vis de billa, dr taberei?acolo pe colt parca e o fabricuta de ceva, si unii care monteaza alarme...nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare:unde e service ul asta, vis a vis de billa, dr taberei?acolo pe colt parca e o fabricuta de ceva, si unii care monteaza alarme...nu?

da, este aceeasi firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha!mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!