Jump to content

Modificat Turbina 2.0 Tdi


Avionu
 Share

Postare recomandată

Salut. Vreau sa schimb turbina cu una mai mare....inca nu m-am hotarat care: gt2056v sau un hibrid vnt20/22. Voi ce ma sfatuiti? Ce alte modificari mai implica aceasta operatie si ce imi recomandati sa mai modific ca sa ma bucur din plin de noua turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti da un sfat bun Shtrumf2k sau zGb!

Vezi si topic-uri ca: Vreau turbina mai mare, sau altele pe aceeasi tema.

Oricum cred ca i-ai facut deja remapare ca sa te bucuri de macar 170 CP ...

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti da un sfat bun Shtrumf2k sau zGb!

Vezi si topic-uri ca: Vreau turbina mai mare, sau altele pe aceeasi tema.

Oricum cred ca i-ai facut deja remapare ca sa te bucuri de macar 170 CP ...

Masina are acum 180cp. Dar turbina stock e mult depasita..asa ca se cere una mai mare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu ma gandeam sa-ti cumpar turbina mane si tu spui ca e mult depasita?!?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu ma gandeam sa-ti cumpar turbina mane si tu spui ca e mult depasita?!?!?!?

E depasita pe motorul asta, din pct meu de vedere, la ce vreau eu de la el(adica peste de 200cp).

Daca tu vrei o usoara imbunatatire, ok merge pana pe la 160, daca vrei si mai mult(asa cum vreau eu), ti-as recomanda una mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de complicat, turbinele hibrid nu prea sunt fiabile, la mine prima a 'crapat', 20/22 e ok dar iti trebuie galerie custom pt turbina aia si sincer nu stiu cine tio face in romania

daca ai buget mare...nu e problema se poate face orice, intr-adevar motorul are potential enorm dar modificarile sunt destul de costisitoare si problematice

sfatul meu este sa ramai asa, daca vrei mau multi cai schimba masina:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de complicat, turbinele hibrid nu prea sunt fiabile, la mine prima a 'crapat', 20/22 e ok dar iti trebuie galerie custom pt turbina aia si sincer nu stiu cine tio face in romania

daca ai buget mare...nu e problema se poate face orice, intr-adevar motorul are potential enorm dar modificarile sunt destul de costisitoare si problematice

sfatul meu este sa ramai asa, daca vrei mau multi cai schimba masina:)

Din cate stiu eu se poate taia galeria normala, se pune flansa si se monteaza turbina. E mai complicat de atat? Pana la urma cred ca raman la un vnt20 simplu. Pare mai sigur. Tu ce turbina ai acum pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam la ce putere se poate ajunge cu VNT 20 pe galeria de turbina stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vnt20 pus pe galeria de turbina stock

Intrebarea mea e ce alte modificari au mai fost necesare pt instalarea turbinei(aici ma refer la iesirea evacuarii din turbina, intrarea si iesirea adimisiei in/din turbina). Injectia face fata? Vad ca ai montat un filtru de aer sport. Se simpte? Eu din cate stiu nu prea conteaza. Ce alte modificari ai mai facut la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la turbina chiar nu stiu sa iti dau detalii pt ca este facuta 'pe genunchi' de un prieten care stie sa faca asaceva f bine

filtrul este BMC CDA si se simte f bine, este singurul care se simte si care e chiar bun

alte modificari nu mai am ...la nivel de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Ce chit de ambreiaj ar trebui ca sa reziste fara nici un fel de problema solicitarilor unui 2.0 tdi tunat la 170 cp si cuplu marit desigur?

Ce pot modifica pe acest motor ca sa nu crape ceva dupa chip tuning? Ma refer aici la turbina, injectoare si ce o mai fi ca sa am o masina care sa nu prezinte riscul de a "crapa"?

Eventual poate ma ajutati si cu niste coduri si preturi pentru ca sunt chiar pornit sa-i fac ceva modificari intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce chit de ambreiaj ar trebui ca sa reziste fara nici un fel de problema solicitarilor unui 2.0 tdi tunat la 170 cp si cuplu marit desigur?

Ce pot modifica pe acest motor ca sa nu crape ceva dupa chip tuning? Ma refer aici la turbina, injectoare si ce o mai fi ca sa am o masina care sa nu prezinte riscul de a "crapa"?

Eventual poate ma ajutati si cu niste coduri si preturi pentru ca sunt chiar pornit sa-i fac ceva modificari intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cuplul este tinut undeva sub 400NM, nu-ti trebuie alt kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea venea pentru ca oricum cam pica volantele si fara resoftare. La mine mi s-a spus la revizia de 15000 ca are un zgomot ciudat dar sa astept sa se accentueze. Ei..zgomotul nu s-a accentuat dar nici nu stiu cat mai ma tine. Vroiam sa stiu daca exista o solutie mai rezistenta.

Acum am 27000km.

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi sunt destule masini cu motoare 2.0TDI remapate si fara probleme pana acum la ambreiaj.

Eu de exemplu am trecut de 33.000 km de le remapare, am cuplu maxim de 393 Nm, masurat in mers cu VAG-COM-ul si folosesc motorul ca pe unul care ar avea stock puterea si cuplul obtinute prin resoftare, mergand destul de sportiv si schimband frecvent la 4000 rpm sau mai sus (se simte ca trage binisor pana la peste 4.300 rpm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricare din turbine ai alege ai grija ca sunt 100 de modele de vnt 20 si 100 de modele de vnt22.E important ce model e de ex 2059v 2058v etc ,e important ce AR are ,e important cat sunt compresoarele de mari si asa mai departe.

Daca pui una la nimereala s-ar putea sa traga sau s-ar putea sa nu traga.Mai e important ce doresti exact putere mare sau putere moderata si raspuns bun la turbo,de ex un vnt20 iti da un raspuns bun dar mai mult de 200-210 nu sari cu ea si nici nu e fiabila pt ca sa scoti 210 cai tre sa ii dai presiune nu gluma.Daca pui un vnt25 sa zicem desi nu e cea mai buna turbina ca eficienta,o sa ai ceva lag dar cu 1.6 presiune fara probleme scoti 230 de cai.Evident conteaza si cine face softul.De asemenea traseul de intercooler e important cat de larg/ingust e.si asa mai departe.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!