Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

la portiere nu au fost probleme dar la barele fata/spate a fost mai mult de lucru datorita formei curbatea acestora. gaurile unde veneau clipsurile au fost acoperite cu tabla subtire. mergea si cu plasa dar baietii au considerat ca este mai sigur asa.

voinea >>> in configuratia actuala merge doar din soft 155-160 !?

Link către comentariu
  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

revin cu noutati:

tocmia am schimbat ambreiajul cu valeo (limita la 395 nm) cu volant single mass.

spec arata inca bine, discul de ambreiaj este insa la limita uzurii, placa de presiune e ca noua iar volant la fel (nota 10 aici pt spec).

revin cu fotografii curand.

Link către comentariu

Intrebarea mea este, cum ai rezolvat cu prinderea barilor? Din cate stiu eu suruburile de prindere sunt fix sub bandou.

Ambreiajul cat te-a costat?

Link către comentariu

mcornel > volantul valeo este cu masa simpla, nu usurat. adica este mai usor decat volantul dual mass, dar fata de spec este mai greu.

ca sa fiu inteles, acum si o femeie poate pleca mai usor de pe loc fara sa dea in nas si sa opreasca motorul :Driver: . o usoara diferenta o simt in accelerare, in sensul ca parca e altfel dar in rest ok.

Clodius > nu stiu sa iti raspund, baietii din service s-au ocupat si chiar nu cunosc modalitatea de prindere a barelor pe masina.

totul a fost 1900 ron cu tot cu manopera. pret de criza :icon_thumright:

Link către comentariu
hangyouridols

Uita-te te rog pe link-ul atasat de mine,acolo scrie solid flywheel,nu single mass;vreau sa stiu daca e asemanator cu ce ai tu,multumesc.

Link către comentariu

Daca te uiti mai atent scrie "Solid Flywheel Conversion Kit", care este denumirea kitului. Acesta este compus din "single Mass Flywheel"+ambreiaj.

Deci volantul este cu masa simpla, adica dintr-o bucata.

E una si aceeasi treaba.

In concluzie, probabil ca este ceva asemanator cu ce am pus eu pe masina. Uite, mai poti citi despre asta aici: audizine

Modificat de john33exe
Link către comentariu
  • 1 month later...

proiectul initial revine acum ca masina nu se mai vinde.

sper sa fac progrese importante curand...

noutatile aici.

Modificat de john33exe
Link către comentariu
hangyouridols

John,sincer ma bucur ca nu o mai dai,ai investit ceva bani,timp si nervi in masina asta ca sa o fi dat cu acel pret;si eu merg oarecum pe acelai drum ca si tine in ceea ce priveste tuning-ul,dar sa zicem varianta soft,nefolosind masina la liniutii.Mai vii prin Piatra,cand vin in septembrie acasa in vacanta poate ne intalnim;succes in continuare.

Link către comentariu

"liniutilii" :coffee_lol: sunt pentru distractie si aici ma refer doar la legale.

masina nu o fac pentru acest scop ci pentru a demonstra ca si dintr-un golf alh de 90 de cp poti face o masina cu valente sportive.

Link către comentariu

Ce bine ma simt cand aud aceste cuvinte! :coffee_lol:

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
hangyouridols
"liniutilii" :icon_thumright: sunt pentru distractie si aici ma refer doar la legale.

Pai legale sau nu,nu tot liniutii se numesc? :D Ce ai in plan in viitorul apropiat?

Link către comentariu

roti mai late si sistem de franare cu etrieri cu 4 sau 6 pistonase si, bineinteles, discuri mai mari.

inainte de upgrade-ul de putere este obligatoriu un upgrade la cutia de viteze ca asta stock nu tine foarte mult nici la cat scoate acum. deja am schimbat-o la urgenta cu alta sh...

Link către comentariu
hangyouridols

Din tot ce am citit pana acum,in special te TDICLUB,la nici unul nu ia cazut cutia(sa fie vina volantei usurate?),dar cam toti si-au luat pinioane pt treapta a 5-a de la kerma pt a o face mai cruiser.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

si eu inclin sa cred ca volant mai usoara e cauza defectiunii cutiei. dar si stilul de condus. pinionul de a 5-a e o varianta pe care am luat-o in calcul dar si un upgrade la 6 viteze e de luat in seama. sa vedem cum voi sta cu bugetul.

problema nu a fost la a 5-a ci la pinionul de a 3-a si la sincroane.

oricum, mergem inainte.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

dupa vreo trei saptamani de incurcaturi am rezolvat problema cutiei...termporar. adica am schimbat-o cu una sh.

merge foarte bine, aproape ca noua.

ceea ce m-a surprins insa este faptul ca in treapta a cincea turatia la aceeasi viteza a scazut cu cca 200 rpm, deci aceasta treapta este acum mai "lunga" permitand o viteza maxima superioara pe care o voi testa bineinteles pe autostrazile din Germania unde nu exista limitare de viteza... :Driver: .... sau pe dinamometru.

lansez o intrebare: cunoaste cineva daca aceeasi cutie pt ALH a fost construita cu doua tipuri de pinioane pentru a cincea din fabrica?

concluzionand, am realizat, fara sa vreau neaparat, un mini upgrade la cutie.

Link către comentariu
  • Administrator

din practica am constatat ca exista diferente de treapta 5 intre diferite ALHuri ce si-au facut upgrade injectoare si le-am facut log in mers.

Link către comentariu
ca si altii...

Nu as zice. Audi concureaza in celebra cursa de 24 de ore de la Le Mans, si altele cu un motor diesel inca din 2006 si faptul ca este o cursa de 24 de ore implica si fiabilitatea.

Multa Bafta in continuare si sa nu te opresti din a-ti atinge telul!

Link către comentariu
hangyouridols
ceea ce m-a surprins insa este faptul ca in treapta a cincea turatia la aceeasi viteza a scazut cu cca 200 rpm, deci aceasta treapta este acum mai "lunga" permitand o viteza maxima superioara pe care o voi testa bineinteles pe autostrazile din Germania unde nu exista limitare de viteza... :vwrullz: .... sau pe dinamometru.

Doar o mica mentiune:si pe autostrazile din germanica s-a pus limitare de viteza pe autostrada;spor la treaba in continuare.

Link către comentariu

ramane dinamometrul atunci.....

in legatura cu diferitele cutii de pe alh-uri am studiat si eu problema si nu am gasit diferente intre rapoartele treptelor de viteza

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare,

Foarte frumoasa si interesanta evolutia ALH-ului.

Si eu am vrut sa investesc bani in golful meu ptr a castiga cat mai multi cai dar dupa anumite calcule si documentati chiar am zis ca nu are rost sa investesc atata intr-un AGR, poate daca era 4Motion (imi place masina mea si sunt foarte multumit).

In legatura cu documentatile mele am citit intr-o revista (GTI Mag) despre faimosul vw GULF din Ungaria care acest fericit proprietar (Laszlo) a inceput sa investeasca si el foarte mult in golfu lui de origine cu 115 cai duap care a renuntat la motor si a pus un bloc motor de Seat Leon Cupra care la dus la 230 cai testati pe dyno (acest cai ar fi cica la roata) . El a schimbat turboul origina ce era pe cupra cu unul KKK BV-50 de audi 3.0 TDI si dua presiunea undeva la 2.5 bari. A schimbat si intercoolerul si furtunele (Samco). Echapamentul anulat si pus o tiava de mm. Un ambreiaj Sachs Kelvar, suspensi pe gas, jante pe 20" si bineintales frane Brembo de Alfa 166 V6 pe fata si pe spate un sistem complet de A8.

El zice ca in total a investit undeva la 30 mi

Link către comentariu

merita sau numerita...si eu ma intreb cateodata....

dar dupa ce mai dau cate o tura sunt sigur ca DAAA!

si in continuare ma gandesc la modificarile care vor urma pentru a da mai mult zvac motorului.

in urmatoarele saptamani se vor produce niste cai..... :biggrin:

Link către comentariu

Nu a fost cu intentie negativa, nu vreau sa te descurajez imi place ce ai reusit sa faci, tineo tot asa...

Eu doar am spus cum am gandit eu (cand am avut bani) si cum am fost influintat.

Numai bine...

have a good time

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!