Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

BGDR32>>> sunt de acord cu argumentatiile tale.

veau sa precizez ca acest "tuner" cu care discut, sa-i zic mai bine preparator de masini, are destule proiecte la activ si chiar foarte interesante. nu vreau sa ii dau numele aici pt ca s-ar isca o intreaga polemica si nu se face. sunt romani baietii dar nu din bucuresti.

masina va fi capabila sa scoata caii astia asa cum spune si mrZa, dar doar pentru evenimente. in configuratie normala vor fi utilizati in jur de 200 cu ajutorul unui boost controller probabil. am vazut ceva asemanator facut de revo.

Link către comentariu
  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atunci inseamna ca am inteles eu gresit. Am crezut ca vrei 300 de cai fiabili de zi cu zi. Eu asta inteleg prin tuning la motor, ceva care sa mearga si sa mearga mult si bine. Probabil ca daca mergi pe o configuratie asemanatoare cu cea de mai sus, te apropii, dar in nici un caz motorul tau nu mai este cel de acum, una la mana, iar despre bani...., ce sa-ti spun altceva decat succes.

Link către comentariu
  • Administrator

cu bani poti cumpara componente suficient de perforamnte sa treci de 200CP si poate chiar vei scoate 300

uite un exemplu e 5torm care are ASV 110CP (motor ca al tau VM cu usoare diferente).. acum 2-3 ani discutam cu el si ar fi vrut 250CP. Dupa investitii suficient de chibzuite (dar si mari) a ajuns sa stea langa A5 3.0TDI langa el pana la 400m. Ar cam fi 220-230CP si la el ceea ce nu e rau.. Tu vrei si mai mult . Bravo si spor la munca!

Link către comentariu

cu tot respectul in viata lui storm n-o sa stea langa un a5 3.0tdi pe 0-400m cu standing start in configuratia actuala...poate ar sta putin doar din mers...eu fix seara inainte de a vinde masina cand facusem turbina si mergea brici (2100rpm full boost 1.6bar) fiind noiembrie cu gumele de vara toata a 2-a aveam wheelspin iar de la a 3-a in sus patina ambreiajul (inclusiv a 4-a, ce-i drept, nu foarte mult) si am stat bara-n bara cu a5 3.0tdi (poate o idee eu mai in spate)...dar de pe loc, nici o sansa

Link către comentariu
  • Administrator

nu i-ai vazut cum se comporta masina la mers cu ultimul soft ... chiar era bine (asta pana nu a facut praf ambreiajul lui sport SPEC )

Link către comentariu
nu ma refeream de cilindrul de centrare, acela era in kit.

e vorba de cilindrul hidraulic care actioneaza ambreiajul cand calci pedala si pompa baga lichid in el. acel cilindru.

pai la mine in kit a venit si cilindru ala... in fine.

din pacate, BGD e un cunoscator in domeniu...mai ales ca tot vorbeam de R32 si 5-600 de cai...e cam cel mai aproape de asta....

in alta ordine de idei, storm, acum 2 luni era in spatele meu..din mers. (fusco e martor). close...very close... dar in spate. masina lui trage excelent ...nu stiu cum trage un A5 fata de a mea....dar daca mi se spune cum sta un A5 3.0TDI fata de un GTI cu soft pot trage singur concluziile....

Link către comentariu

iti pot spune ca un a5 sta dupa mine cum e masina mea acum...cu greu il pierd...e o masina foarte rapida stock nici nu vreau sa ma gandesc cum ar trage cu soft

Link către comentariu

pai atunci nu stiu daca storm ar fi stat atunci (acum 2-3 luni) cu un A5. mai ales pe 400m....adica...de pe loc.

poate si-ar fi facut mai nou alte modificari la soft.... sau alte jucarii.

Link către comentariu

Nu stiu daca sunt cunoscator, doar ca prin fazele astea cu diesel "de curse" am trecut si eu, am avut aceleasi vise si iluzii si de ce sa nu recunosc ca si satisfactii, dar nu la nivelul la care mi-as fi dorit. De asta , toate aceste discutii imi sunt f cunoscute si sper sa scutesc pe altii de chinuri inutile. De asemeni, cred ca zGb-ul are si mai multa experienta in domeniu, pt ca acolo unde eu m-am oprit si am decis sa-mi urmez visul la benzina, el a continuat, o perioada pana si-a dat seama probabil ca raspunsul tot benzina este... :(

Modificat de BGDR32
Link către comentariu
raspunsul tot benzina este... :huh:

amin :P vestea proasta e cind ajungi la pompa .... de citeva ori pe saptamina ;)

Link către comentariu
  • 1 month later...

in sfarsit am pus kitul de la spec! si mai si functioneaza! Unii spun ca nu e nevoie de km de rodaj altii ca trebuie mers vreo 300 km mai usor. Pana una alta impresiile sunt pozitive. Accelereaza mult mai repede, incomparabil fata de cum era inainte. Scoate insa un zgomot de zici ca e hemmy. Deh, volant usoara!

Link către comentariu

Si cum e? Trepidatii ceva? Kitul asta cati Nm tine? Bafta in continuare. Eu personal ma bucur sa vad pe cineva care vrea sa faca "bomba" din ALH. E mult mai greu decat la alte motoare, dar cred ca si satisfactia e mai mare la final, daca iese totul ok. :D Incepusem si eu ceva asemanator...si stiu ce inseamna. Multa bafta in continuare :icon_thumright:

Link către comentariu

mcornel>>> ai pm

bestie>>> problema ambreiajului asta e urmatoarea: ai doua variante la plecarea de pe loc

1. sa turezi mai mult motorul pentru a elimina vibratiile

2. sa pleci mai brusc, adica fara a patina ambreiajul deloc daca se poate

daca folosesti stilul normal de condus, la plecarea de pe loc te zguduie puternic masina de zici ca are draci :)

e nevoie de ceva timp pentru a te obisnui

pentru cine vrea masina comfortabila ambreiajul sport nu e o alegere, mai ales de la un anumit nivel. asta pe care l-am pus eu este spec stage 3 , dupa cum ziceam si mai sus, si tine 600nm cuplu. ar mai fi fost o varianta de la sachs dar ala tinea maxim 450 nm.

am facut deja un drum de 400km si in oras si pe e85.

impresii:

- la relanti este prezent un zgomot suplimentar dat de volant usoara (e cam cu 60% mai usoara decat cea cu masa dubla); se mai aude si daca o accelerezi de la turatie mica, in jur de 1500, mai tare, pana treci de 2000.

- accelerari mai puternice, urca mult mai repede in turatii, deja ma gandesc serios la un diferential cu alunecare limitata si la roti mult mai late pentru ca rupe aderenta destul de tare si se simte chiar si in treapta a 3-a pana la limita acesteia; cred ca ar trebui si o suspensie mai rigida

- am observat ca la aceeasi turatie acum dezvolta o viteza putin mai mare, adica daca cu ambreiajul anterior (care era sachs de upgrade usor) la 4000 rpm vitezometrul indica 180 km/h acum indica 185 km/h. probabil cel vechi patina putin din cauza uzurii.

urmatorul pas e o turbina mai mare. se simte nevoia acesteia mai ales la turatii mari.

Link către comentariu
ca si altii...

....si hop inca unul ca zice la fel.. :blink: ... si vorba aia sunt profan pe langa preopinentii mei...

John, degeaba imi zicea bunica-mea sa nu ma mai sui in pom pt. ca voi cadea si ma voi rani - pana nu mi-am rupt mana de la incheietura in 3 locuri eram non-stop in copac.

Asadar mult succes in continuare si "Let the dream come true"....si dupa asta alt vis si asta este viata.

Am zis!... :blink::)

Link către comentariu

benzina, motorina...motorina, benzina...

fiecare are adeptii ei.

momentan sunt adeptul motorinei, adica al dieselului, mai precis tdi-ului.

un diesel cred ca il pot face sa traga ca un benzinar si la turatii mari dar un benzinar nu va face niciodata cuplul unui "tractoras".

de asemenea, am zis! :P

bafta!

:Driver:

Link către comentariu

Urmatorul pas inseamna turbina mai mare... adica de care? cati bari vrei sa-ti scoata? pui si FMIC? La componentele interne schimbi ceva?

Link către comentariu

cu siguranta urmatorul pas va fi schimbarea turbinei, intercoolerului, pompei de motorina, evacuarii, alt soft.

inainte de asta insa voi schimba internele motorului. aici ma refer cam la tot ce poate fi schimbat fara a modifica capacitatea cilindrica sau blocul motor (pistoane, biele, ax cu came, rola). de asemenea, vreau un diferential cu alunecare limitata si un pinion pentru viteza a 5-a cu raport 0,658 pentru a nu stresa motorul la viteze mari si pentru top speed superior. totodata o alta suspensie, eventual reglabila si un sistem de franare cu discuri mai mari si etrieri cu 4 sau 6 pistonase. bineinteles ca toate astea se vor face in timp pentru ca ar insemna vreo luna-doua cu masina in service si deocamdata nu o am decat pe asta. oricum ma mai apuc de treaba prin primavara.

Link către comentariu

Cand o sa faci dieselul tau sa trag ca un benzinar la turatii "mari", adica sa traga pe la 7-8000 rpm, sa imi spui si mie, atunci trec la diesel sigur.

Tot asa, cand masina ta o sa faca 785 Nm cat face un RS6 nou doar cu un soft amarat, la fel, spune-mi si ma inclin in fata dieselului. Pana atunci, ok, dieselul consuma putina si-l poti face sa fuga rezonabil, dar nu te mai imbata cu apa chioara si spera ca dieselul o sa bata un benzinar la performanta maxima.

In alta ordine de idei, am avut dreptate cu zgomotul facut de SMFW la diesel/. Acum urmeaza sa-mi dai dreptate si la cat de mult o sa te tina, ambreiajul sau sincroanele din cutie/???!!!!! Multa bafta!!!

Modificat de BGDR32
Link către comentariu

oh, come on, give us a break, lasa omul in pace.

P.S. Mi-a placut in special comparatia cuplului intre un RS6 cu soft si un diesel de 90cp, relevanta maxima, n-am ce zice.

Link către comentariu
In alta ordine de idei, am avut dreptate cu zgomotul facut de SMFW la diesel/. Acum urmeaza sa-mi dai dreptate si la cat de mult o sa te tina, ambreiajul sau sincroanele din cutie/???!!!!! Multa bafta!!!

eu tot sper sa nu ai dreptate la punctu' asta :P

Link către comentariu

BGDR32

1. cand voi ajunge cu golful meu la 250 cp te invit la o cursa sa vedem la aceeasi putere cum face fata r32-ul :)

2. cand am spus "turatii mari" m-am referit la un regim de turatii inalte pentru tdi, care stim cu totii (sau numai unii stiu dupa cum se vede) ca are limita la 6000 rpm

3. in general, tdi-utile sunt facute sa functioneze la regim de turatii mic si mediu, deci daca urci mai mult nu trage ca benzinarul. ASTA AM VRUT SA SPUN in aceasta privinta

4. vorba lu' Ice_2k: am ajuns sa ma compar cu rs6-le, deci am un supercar :blah: . pai pui tu ditamai dulapul de motor de pe rs6 cu "amaratul" de 1,9tdi !?

5. sincer, nu ma intereseaza cat va tine ambreiajul, cutia sau altele. atat cat vor tine sa isi fac treaba mult peste cele stock si sa ma bucur de masina. cand vor trebui schimbate voi pune altele. nu am de gand sa merg cu golfu' asta 1.000.000 de km mai ales ca voi stoarce cat de mult se poate din el. asta este pentru mine distractie si pasiune. debarasati-va domnilor de mentalitatea specific romaneasca si nu mai cautati nod in papura! e masina mea, sunt banii mei si asta vreau sa fac. de ce e atat de greu de inteles? sau poate se intelege dar e greu de acceptat...

bafta tuturor!!!

p.s. invitatia ramane valabila la momentul respectiv :)

Modificat de john33exe
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!