Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu unul ti-am spus

ca o sa ai probl, si abia incep. Nu stiam ca ai luat si volant. Daca cumva e single mass usoara, nu te mai chinui degeaba, da-o jos de acum si considera banii aruncati. Masina ta o sa se auda ca un tractor diesel din '70, sincer. Am avut exact aceleasi probl: ba nu era discul bun, ba placa etc. Singura rezolvare a fost sa dau totul jos si am pus stoc. Tu poti sa mergi pe Sachs fara probl. Inca o data: Spec este firma din US (nu au experienta in diesel-uri) si nu o sa fie niciodata ce trebuie !!! Daca aveai 18 ani si erai la inceput de drum (tuning) intelegeam, ca toti am invatat pe pielea noastra practic. Nu o lua in nume de rau, dar eu doar am vrut sa te avertizez, si pun si pariu cu tine ca o sa fie asa cum ti-am descris eu: kitul tau va ajunge la gunoi, pt ca sa nu te astepti vreodata ca Spec o sa-ti dea banii inapoi. Cel mult se vor oferi sa iti dea alt kit, care va fi la fel sau mai rau.

Daca te incapatanezi si il pui si te chinui cu zgomotul si schimbatul mai cu japca, nu o sa tina oricum nici 10 000 km. Vorbesc din experienta, pe 1.9 tdi 150 cai 4x4 stoc. Succes!!!

vizavi de ce spui tu...am citit pe forumuri straine (usa) posesori de vw g4 tdi care au pus spec pe masina. de asemenea sunt mai multe articole pe diverse site-uri unde isi prezinta oamenii masinile si unii dintre ei folosesc ambreiaj spec. eu sper sa dau de capat cumva acestei probleme.

iar despre zgomot motorul a fost pornit si s-a turat dar nici gand de sunet de tractor.

oricum experienta ta este neplacuta din ce spui, la fel si la mine pana acum. sper totusi sa o rezolv cumva.

Link către comentariu

Zgomotul de care spun eu se aude doar la relanti fara sa ti piciorul pe pedala de ambreiaj, si doar daca ai luat volant single mass. Daca e DM atunci nu ai probl. Inca o data, e masina ta, poti face ce vrei din ea. Experienta traita de mine nu e ceva singular, am prieteni buni care au patit la fel si au renuntat la Spec pt totdeauna. Nu zic, or fi super tari, dar pt muscle car-urile lor de acolo. Oricum, poate tu vei fi exceptia care intareste regula.

Modificat de BGDR32
Link către comentariu
Zgomotul de care spun eu se aude doar la relanti fara sa ti piciorul pe pedala de ambreiaj

corect. a mea se aude ca TDI...dar deja m-am obisnuit.

sustin cele zise de Bogdan. Eram alaturi de el acum 4-5 ani cand incerca si el diverse pe ARLul lui. Sfatul lui WRC cu ia benzina cu potential la tuning e cel mai sfant. Cum crezi ca se simte un R32 turbo cand demareaza mai bine decat masini cotate foarte sportive ?

si cand sta cot la cot primii metrii cu 911 T ? :blink: si se aude demential....

eu tot sper ca isi va gasi timp Bogdan sa o prezinte asa cum trebuie.

s-a montat ambreiajul si volant de la spec insa... o mica problema: nu intra in viteza. masina e tot la service, urmeaza sa se schimbe cilindrul care actioneaza ansamblul si care, se pare ca este uzat. acesta este motivul pentru care nu impinge toata cursa sau, ma rog asa spun "specialistii". la verificare debreierea se realizeaza insa nu suficient, placa deplasandu-se foarte putin. baietii urmeaza sa schimbe cilindrul si sa vedem dupa. oricum a fost o surpriza cam neplacuta pentru mine pt ca abia asteptam sa ma dau cu masina. va trebui sa mai astept sper nu mai tarziu da zilele acestea.

ce parere aveti de chestia asta?

au mai fost dintre voi care au intampinat asemenea dificultati?

pai in kit nu ti-au dat si cilindru? la mine a fost inclus in kit. volant, disc, kit si piesa care centreaza totul.

legat de bani inapoi, nu te gandi, iti vor da un alt kit la fel..daca pica asta....

sunt de acord in totalitate cu Bogdan...desi eu ma numar printre norocosii putini. dar repet, nici nu mai trag de masina cum o faceam la inceput.

oricum, daca deja ai facut pasu, succes mai departe.

Link către comentariu

nu ma refeream de cilindrul de centrare, acela era in kit.

e vorba de cilindrul hidraulic care actioneaza ambreiajul cand calci pedala si pompa baga lichid in el. acel cilindru.

Link către comentariu
Zgomotul de care spun eu se aude doar la relanti fara sa ti piciorul pe pedala de ambreiaj, si doar daca ai luat volant single mass. Daca e DM atunci nu ai probl. Inca o data, e masina ta, poti face ce vrei din ea. Experienta traita de mine nu e ceva singular, am prieteni buni care au patit la fel si au renuntat la Spec pt totdeauna. Nu zic, or fi super tari, dar pt muscle car-urile lor de acolo. Oricum, poate tu vei fi exceptia care intareste regula.

in legatura cu zgomotul creat de un SMF : este foarte adevarat , in primele zile cat am rulat cu volant usurata , am avut impresia ca imi sare cutia de sub mine , din cauza vibratiilor si a zgomotului care il facea . Ulterior , am ajuns sa ma invatz cu el , si sa panichez pe oricine care se urca la mine in masina si ma intreaba daca nu cumva pinioanele din cutie se invart intr-o supa proprie :)

Link către comentariu

Este bine daca te-ai invatat cu zgomotul. Pana la urma nu e asta probl: dar nu exista zgomotul ca ala fara uzura. Poate ai schimbat uleiul din cutie dupa, daca nu ai facut-o iti spun eu ce se intampla: zgomotul este dat de sincroanele care se lovesc intre ele datorita vibratiilor transmise de motorul diesel si neamortizate de SMF. Uleiul se umple de span si bucatele de sincroane pe care le aduni f usor cu un magnet din ulei. PLus, tot uleiul, dupa nici 2000 km parca avea bronz in el... deci, cine intelege se fereste, cine nu plateste. Cam asta se intampla in cutia de diesel cu SMF.

Link către comentariu
Este bine daca te-ai invatat cu zgomotul. Pana la urma nu e asta probl: dar nu exista zgomotul ca ala fara uzura. Poate ai schimbat uleiul din cutie dupa, daca nu ai facut-o iti spun eu ce se intampla: zgomotul este dat de sincroanele care se lovesc intre ele datorita vibratiilor transmise de motorul diesel si neamortizate de SMF. Uleiul se umple de span si bucatele de sincroane pe care le aduni f usor cu un magnet din ulei. PLus, tot uleiul, dupa nici 2000 km parca avea bronz in el... deci, cine intelege se fereste, cine nu plateste. Cam asta se intampla in cutia de diesel cu SMF.

exista undeva un post, sincer mi lene sa-l caut , cu ce pbl am avut eu cu volant usurata si cutiile de viteze :santa: . In ceea ce priveste uleiul din cutie , suna aiurea , dar se skimba odata la 8000 de km , odata cu filtrele si uleiul motor. Deja face parte din "revizie" :lol:

Link către comentariu

hai ca din ce in ce ma apropii de identificarea problemei:

1. kitul e trimis gresit adica pt motorul de 2.0 l

2. tija care actioneaza furca e indoita si nu actioneaza ca lumea.

si in final: in curand mai iau o masina si scap de stresul ca am masina in service.

Link către comentariu

omg...cum sa-ti trimita kit gresit?

cu banii cat te-a costat masina+tuningul+alta masina iti luai cel putin un 330cd e46 de toata frumusetea :icon_thumright: mai puneai si soft si aia era...

Link către comentariu

da dar ce farmec mai avea??????? daca-si lua 330??? e mai frumos sa spui ca ai alh de 90 cp :P....decat 330 de 192 cp...in talon....parerea mea....;)

Link către comentariu

Nici zgomotul si nici uleiul nu dor atat de tare, pe cat doare sa desfaci o cutie sa-i schimbi sincroanele, care sau cate or fi distruse. Dar , asa cum am mai spus, e alegerea fiecaruia, asa ca, da-i inainte cu proiectul si vezi ce iese.

da dar ce farmec mai avea??????? daca-si lua 330??? e mai frumos sa spui ca ai alh de 90 cp ;)....decat 330 de 192 cp...in talon....parerea mea....:icon_cool:

Asta cam asa e, ce farmec ar avea sa ai 330d cu un chip destept cu care sa stai langa sau chiar sa faci un m3 e46, mai ales din mers :icon_thumright:

Link către comentariu

variantele enuntate mai sus sunt inca neconfirmate dar tind sa cred ca asa este. altfel nu imi explic cum de nu intra in viteza. pana la urma cred ca voi returna kitul impreuna cu cel vechi pentru a le da posibilitatea sa le compare si sa imi trimita pe cel bun.

am mai cautat si alte kituri pt acest motor dar in primul rand nu sunt multi care fac asa ceva si in al doilea rand cei care fac ofera un upgrade relativ mic. de exemplu sachs are ceva care tine maxim 450 nm ceea ce nu prea ma ajuta.

de ceva vreme port discutii cu un tuner din romania care dupa ce am trimis proiectul pentru masina mi-a dat ca cifre aproximative 280-300 cp si peste 500 nm in configuratia maxima.

Link către comentariu
da dar ce farmec mai avea??????? daca-si lua 330??? e mai frumos sa spui ca ai alh de 90 cp :icon_cool:....decat 330 de 192 cp...in talon....parerea mea....:soothe[1]:

daaaa....e de kkt rau sa ai o super masina premium pe langa un golf...care arata intr-un fel,stai intr-un fel si merge intr-un si mai mare fel iar la sfarsit ai sanse sa-ti consume mai bine ca un alh modificat...dar e mai bun golfu :D

Link către comentariu

Sunt curios, tunerul ala autohton din ce motor vrea el sa ajunga la 280-300 cai si peste 500 Nm? Ca doar nu vrea sa spuna ca al tau ?

Link către comentariu

a fost identificata cauza: DEFECT DE FABRICA

una din lamelele de pe placa de presiune, cele situate intre suprafata de frecare si corp, era indoita, deci bloca apasarea.

s-a dat jos, s-a luat legatura cu spec si urmeaza sa trimit acolo sa schimbe cu alt kit.

cat despre comparatii cu alte masini chiar nu are rost. masina asta vreau sa o fac pentru evenimente auto, nu pentru carat sacose de la piata si mers in turul europei. a doua masina vine curand si va fi mai de "casa".

de ce vi se pare atat de extraordinar ca dintr-un motor de 1,9 sa scoti 300 cp!?

dupa realizarea proiectului vom discuta pe date concrete si masuratori, pentru a nu mai da nastere la speculatii.

mpa multumesc de info!

Link către comentariu

Ma bag si eu in discutie dar..... e un proverb.

Cand doi iti spun ca esti beat, du-te si culca-te.

Cam asa suna, tie ti-au spus mai mult de doi, dar .....

Succes in continuare!

Link către comentariu

NU spun ca nu se poate din 1,9 tdi scoate 300 cai, dar nu din 1,9 tdi al tau, cu internele stoc. Poate din 1,9 de 150 stoc, dar si asa ar fi o versiune mult prea race pt a mai fi si fiabila. NU uita ca orice masina , diesel sau benzina, care este tunata la peste 3 ori puterea stoc a motorului si e folosita in competitii, are in jurul ei o mana de mecanici care o desfac dupa fiecare cursa si schimba ce e de schimbat. Sincer, daca din motorul tau stoc se scoate 300 de cai, nu cred ca rezista nici la testul de putere fara sa bubuie. Pana acum am avut dreptate cu ambreiajul. Sa vedem in continuare.

Daca vrei ca masina ta sa fie , nu de show, ci de service, pt ca acolo va sta cel mai mult, atunci da-i inainte si succes.

Link către comentariu

multumesc foooarte mult de incurajari si pentru intreaga sustinere...

pun pariu ca daca imi luam un r32 sau gti alta era optica unora care au postat aici.

e masina mea si banii mei pana la urma. care este problema?

este mai usor sa formulezi critici si sa gasesti nod in papura decat sa iti bati capul pentru identificarea solutiilor pozitive.

pentru mine este mai putin important ca am alh, asta a fost. puteam la fel de bine sa am un r32 si sa vreau sa scot din el 500-600cp de exemplu. la fel de binevoitori ar fi fost unii si atunci?

e normal ca pentru a ajunge la performantele amintite e necesara schimbarea multor componente ale motorului. si nu numai. nu ma pretind a fi specialist sau macar cunoscator dar am mai citit si m-am informat despre diverse aspecte privind cresterea performantelor unui motor ca al meu.

sunt pe deplin constient ce implica si ceea ce va rezulta.

daca tot posteaza unii pe aici cred ca ar fi mult mai constructiv sa dea solutii pertinente...

bineinteles ca este dreptul fiecaruia sa isi spuna parerea, buna rea...cred totusi ca scopul acestui forum este de a impartasi informatiile si experienta in domeniu iar atitudinea sa fie una pozitiva...

pana una alta am facut o poza cu placa si lamela care era indoita.

post-8012-1221812090_thumb.jpg

Link către comentariu

Multa bafta in continuare cu modificarile :wacko: Nu te lasa influentat de toata lumea si continua sa-ti urmezi idealul propus :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

merci!

fii sigur ca daca ma lasam influentat as fi renuntat demult.

mi-am propus ceva si voi realiza negresit.

Link către comentariu

Mult succes in continuare. am citit tot topicul ...multa determinare.

Sa postezi in continuare despre rezulatele obtinute.

Spor.

Link către comentariu

nu ai inteles nimic. Nimeni nu te critica, eu am vrut sa-ti dau solutii doar: adica, Sachs nu Spec, adica spera mai putin si nu te mai increde in toti ''pseudo tunerii'' care promit cifre fabuloase doar ca sa-ti ia banii. Diferenta daca aveai R32 si spuneai ca vrei 500 - 600 cai era ca, pe R32 chiar se poate face asta, si chiar f usor, doar bani sa ai. Pe motorul tau nu o sa ai nicodata 300cai, asta iti garantez, , si incearca sa iei asta ca un sfat nu o critica pt ca, asa cum ai spus, sunt banii tai si putin imi pasa ce faci cu ei. La fel reactionam daca aveai r32 si spuneai ca vei sa-l faci de 1300 cai, e cam acelasi lucru. Probl nu e la tine, ca probabil as cum ai spus, nu te pricepi prea tare si asta nu e nimic grav, probl e la mincinosii astia care au cate un magazinas de vand stergatoare, mai fac cate un soft din cand in cand si, ca sa le fie ziua frumoasa, apare in prag un client credul ca tine. Cred-ma pe cuvant, daca obtii peste 200 cai considerate fericit, dar pana ajungi acolo, o sa bagi atatia bani si timp incat o sa te saturi. De ce spun asta, pt ca si eu am fost la fel si incerc sa-i feresc pe altii de cheltuieli inutile. Ar trebui sa le multumesti oamenilor care te pun in garda, nu sa te ''umflii''. Si cu asta, mult noroc, bani multi si rabdare de fier

Link către comentariu
nu ai inteles nimic. Nimeni nu te critica, eu am vrut sa-ti dau solutii doar: adica, Sachs nu Spec, adica spera mai putin si nu te mai increde in toti ''pseudo tunerii'' care promit cifre fabuloase doar ca sa-ti ia banii. Diferenta daca aveai R32 si spuneai ca vrei 500 - 600 cai era ca, pe R32 chiar se poate face asta, si chiar f usor, doar bani sa ai. Pe motorul tau nu o sa ai nicodata 300cai, asta iti garantez, , si incearca sa iei asta ca un sfat nu o critica pt ca, asa cum ai spus, sunt banii tai si putin imi pasa ce faci cu ei. La fel reactionam daca aveai r32 si spuneai ca vei sa-l faci de 1300 cai, e cam acelasi lucru. Probl nu e la tine, ca probabil as cum ai spus, nu te pricepi prea tare si asta nu e nimic grav, probl e la mincinosii astia care au cate un magazinas de vand stergatoare, mai fac cate un soft din cand in cand si, ca sa le fie ziua frumoasa, apare in prag un client credul ca tine. Cred-ma pe cuvant, daca obtii peste 200 cai considerate fericit, dar pana ajungi acolo, o sa bagi atatia bani si timp incat o sa te saturi. De ce spun asta, pt ca si eu am fost la fel si incerc sa-i feresc pe altii de cheltuieli inutile. Ar trebui sa le multumesti oamenilor care te pun in garda, nu sa te ''umflii''. Si cu asta, mult noroc, bani multi si rabdare de fier

parerea mea :

ALH de 300 de cai se poate. exemplu viu este beetle-ul lui Paul Maloney, de la KERMA TDI (303cp , la ROATA, 331 la volant) . Turbina, FMIC, galerie 4-2-1 sau mai bine 4-1 , galerie de admisie Street Toys, Race 520 Stage II , boostcontroller, ambreiaj INDUSTRIAL, soft (custom , in sensul cuvantului, din ce am cautat eu , singura solutie ok am gasit la Alligator in Polonia), interne skimbate (plecand din pistoane forjate si terminand cu biele , cuzineti, tacheti, ax cu came ) + instalatie de methanol ... te apropii linistit de 300.

Asta nu inseamna ca ai sa faci mai mult de 5000km , pana sa scoti niste paletzi din turbina pe toba , dar asta e partea a doua.

Multe succese in continuare , John. :Driver: De putut se poate , ce-i drept , sunt si solutii mai ieftine.

parerea mea

Modificat de Mr.Za!
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!