Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand ai PD150 Intake fostul EGR nu se mai potriveste. Asa ca decat sa dai bani pe un EGR de PD150 mai bine pui o teava. Nu inteleg totusi de ce nu ai facut-o la un strungar si ai comandat-o de la Allard la un pret destul de piperat.

Oricum...ar fi interesant sa pui doar PD150 intake si sa ne zici daca chiar ti se reduce fumul numai din aceasta modificare.

Link către comentariu

nu stiu daca a pus asa ceva mr. za dar la suceava nu parea ca da cu fum. cel putin nu cat mine :huh:

Modificat de john33exe
Link către comentariu
nu stiu daca a pus asa ceva mr. za dar la suceava nu parea ca da cu fum. cel putin nu cat mine :D

toate alea din ultimu rand de pe samnatura , nu au fost instalate inca, urmeaza in functie de alte planuri. Momentan nu scot prea mult fum, datorita softului exceptional. totusi , dupa montarea pipe-ului sper sa il reduc si pe cel care il scot acum :D

Nu am facut tzeava la strung , pt ca nu am stiut ce cote sa imi iau , dimeniuni, etc .... parea destul de complicat de facut din cap , si am zis ca decat sa fac ceva de 10 ori si sa iasa de fiecare data aiurea , mai degraba cumpar unu direct si sa-mi iau de o grija

Link către comentariu

foarte misto masina, sa o stapanesti sanatos si sa ne zici ce modificari mai faci.

Link către comentariu

Foarte tare Dodge Neon SRT4 acela ... 9.6sec :vaidecapulmeu:

niste filmulete cu R-TDI`ul ne dai? :D

Bafta in continuare!! :D

Link către comentariu

this is not .:R TDI :Driver: cel putin not yet...un .:R TDI trebuie sa bata un R32 :angry: sper sa nu supar prea tare pe nimeni :)

Link către comentariu

zgb are dreptate.

"R"-ul inca mai are de asteaptat pentru a fi pus pe emblema... :D

deocamdata este, ca sa zic asa, TDI "imbunatatit".

zgb>>> cand va bate R32-ul cu siguranta va fi mai mult decat R-TDI, sa zicem RS :blink:

Link către comentariu

pai al lui R TDI batea R32 uri...deci sa speram ca se va ajunge acolo...desi din ALH e mai greu putin.

Link către comentariu

e greu pentru ca sunt mai multe elemente care trebuie luate in calcul pentru a fi schimbate.

in cazul meu este doar o chestiune de timp, pana la momentul in care voi baga masina in service. sper sa nu mai am de asteptat prea mult. planul este deja pus pe hartie. numaratoarea inversa e in curs. :(

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

am vazut ca ai schimbat ambreiajul cu sachs performance, cat te-a costat si de unde l-ai cumparat?

Link către comentariu
  • 1 month later...

scuze de intarziere...

700 euro>>>racingnick dar il schimb pt ca a cedat. nu tine decat 320 nm.

iti recomand sa iti comanzi de aici daca ai de gand sa faci upgrade. sunt kituri care tin si 700 nm

Link către comentariu

Eu iti recomand sa fugi cat poti de tare de firma Spec, din proprie experienta, mai ales pt un diesel. Cred ca mai sunt cativa pe aici care au avut experiente neplacute cu Spec, iar pe forum-urile straine e plin de nemultumiti. Sunt convins ca tu o sa spui si o sa faci tot cum vrei tu, dar crede-ma , ARUNCI BANII!!! Daca vrei povesti de groaza cu Spec, pm!!!

Link către comentariu

Si, asa cum au spus si altii mai sus, ar fi mult mai bine sa te axezi pe alta masina, mult mai "pretabila" la ce vrei tu. Cu motorul tau (daca nu-l schimbi cu totul) nu cred ca vei bate vreodata un R32 si sa mai ajungi si acasa cu motorul intreg. Benzina se preteaza mult mai mult la asa ceva, intreaba-l pe zGb :beerchug:

Link către comentariu

si fusco a avut ceva probleme cu SPEC, dar la mine, multumesc lu D-zeu, merge fara probleme. bine, nici nu am dat plecari dure...dar la cum o folosesc tine fara ezitare.

daca sunt pareri impartite, mai bine eviti...eu am aflat dupa ce am cumparat ca mai sunt si pareri contra SPEC :icon_cool:

Link către comentariu

Frumos.De apreciat ceea ce ai facut pana acum la aceasta masina.Din cate am vazut mai vrei bagi inca 10.000 euro peste pt tuning la motor.Aici chiar ca nu mai am cuvinte.Si eu sunt adeptul tuningului la motor in defavoarea celorlalte categorii de tuning.

Felicitari si mult succes in continuare in realizarea obiectivelor pe care ti le-ai propus cu aceasta masina

Link către comentariu

vorbele nu au prea mare valoare daca nu sunt confirmate de fapte si de experienta. de aceea nu ma pot pronunta asupra calitatii si fiabilitatii ambreiajului spec pana nu voi vedea cum se misca masina. ce pot spune ca sachs-ul care a fost pe masina s-a dus cam repede desi era o varianta de upgrade. cuplul maxim suportat era cam la limita a ceea ce scoate motorul.

ma rog, sunt curios cum se va comporta noul kit.

zilele astea il voi monta si in weekend voi pune aici impresiile. sper sa pot face cateva fotografii cu ambreiajul care este acum pe masina.

BGDR32 >>> la aceeasi putere cuplul unui diesel nu se poate compara cu un benzinar ... :D

Link către comentariu

Ia-ti o cutie de 130/150cp transversal cu ambreiaj OEM si nu mai ai probleme...dar s-o iei cu tot cu motor :D sa te mai scutesti de multele chinuri care vor aparea...iti spun din proprie experienta ca puterea conteaza in final, nu cuplul motor (aveam 500nm si ma dadeam cu type r <sub 200nm> din mers si nu-i plecam mult in fata sa zici ca WOW am 300nm in plus si am o racheta...cuplul este superb pt senzatiile din interior). Dupa cum a spus si Bogdan, orienteaza-te spre un motor pe benzina daca vrei performanta si placerea de a conduce o masina tare. Nu merita sa investesti ATAT de mult intr-un ALH si mai gandeste-te ca daca vrei sa-l vinzi cu mai mult de 8 mii n-o sa reusesti, nimeni nu-ti va da banii investiti in masina. Ma rog in final faci cum crezi doar sunt banii si masina ta, eu doar ti-am spus parerea mea sincera.

Modificat de zGb
Link către comentariu

apreciez sinceritatea si dintr-un anumit punct de vedere consider ca ai dreptate.

deja din momentul in care am inceput sa schimb la masina am realizat ca nu imi voi recupera banii in eventualitatea unei vanzari. de aceea nici nu intra in discutie acest lucru.

despre putere sunt de acord ca este un factor foarte important dar nu intotdeauna determinant. nu demult m-am dat cu o octavia turbo de 150 cp stock benzina cu soft si admisie evacuare. proprietarul spunea ca e in jur de 200cp. ma rog, nu stiu daca era chiar asa dar oricum era peste ce scoate acum golful si chiar ma asteptam sa ma faca lejer. ei, spre surprinderea mea nu a fost chiar asa. abia a reusit sa fure vreo juma' de metru in fata si asta spre final cand viteza trecuse cu mult peste 100 km/h.

Link către comentariu

Chestia cu cuplul la diesel este adevarata, numai ca in ecuatia asta intra foarte multe, iar sincer, masina care o ai este excelenta dar nu p t ce vrei tu sa faci cu ea. Poti sa bagi cati bani vrei tu, ca motorul se va plafona f repede (mult mai repede decat octavia aia turbo, care cu jumatate din banii care vrei tu sa-i bagi, isi face masina de nici macar nu o sa stii in ce directie a disparut). N-are rost sa intram intr-o discutie diesel vs benzina, doar ca din 1.8 turbo poti scoate destul de usor 400 cai iar din 1,9 diesel :icon_thumright:

Pana la urma faci ce vrei cu banii tai, dar e pacat totusi sa arunci 10 000 euro, cat spui tu ca vrei sa cheltui. O sa te convingi incet incet, incepand cu ambreiajul.

Link către comentariu

nu vreau sa te dau inapoi, stii ca am avut TDI si eu visam sa il duc macar unde a fost FMMu...dar mi-am dat seama ca daca pleci de sus ajungi mai sus ;)

oricum succes mai departe si urmarim procesul :banghead:

Link către comentariu

s-a montat ambreiajul si volant de la spec insa... o mica problema: nu intra in viteza. masina e tot la service, urmeaza sa se schimbe cilindrul care actioneaza ansamblul si care, se pare ca este uzat. acesta este motivul pentru care nu impinge toata cursa sau, ma rog asa spun "specialistii". la verificare debreierea se realizeaza insa nu suficient, placa deplasandu-se foarte putin. baietii urmeaza sa schimbe cilindrul si sa vedem dupa. oricum a fost o surpriza cam neplacuta pentru mine pt ca abia asteptam sa ma dau cu masina. va trebui sa mai astept sper nu mai tarziu da zilele acestea.

ce parere aveti de chestia asta?

au mai fost dintre voi care au intampinat asemenea dificultati?

Link către comentariu

eu unul ti-am spus

ca o sa ai probl, si abia incep. Nu stiam ca ai luat si volant. Daca cumva e single mass usoara, nu te mai chinui degeaba, da-o jos de acum si considera banii aruncati. Masina ta o sa se auda ca un tractor diesel din '70, sincer. Am avut exact aceleasi probl: ba nu era discul bun, ba placa etc. Singura rezolvare a fost sa dau totul jos si am pus stoc. Tu poti sa mergi pe Sachs fara probl. Inca o data: Spec este firma din US (nu au experienta in diesel-uri) si nu o sa fie niciodata ce trebuie !!! Daca aveai 18 ani si erai la inceput de drum (tuning) intelegeam, ca toti am invatat pe pielea noastra practic. Nu o lua in nume de rau, dar eu doar am vrut sa te avertizez, si pun si pariu cu tine ca o sa fie asa cum ti-am descris eu: kitul tau va ajunge la gunoi, pt ca sa nu te astepti vreodata ca Spec o sa-ti dea banii inapoi. Cel mult se vor oferi sa iti dea alt kit, care va fi la fel sau mai rau.

Daca te incapatanezi si il pui si te chinui cu zgomotul si schimbatul mai cu japca, nu o sa tina oricum nici 10 000 km. Vorbesc din experienta, pe 1.9 tdi 150 cai 4x4 stoc. Succes!!!

Link către comentariu
  • Administrator

sustin cele zise de Bogdan. Eram alaturi de el acum 4-5 ani cand incerca si el diverse pe ARLul lui. Sfatul lui WRC cu ia benzina cu potential la tuning e cel mai sfant. Cum crezi ca se simte un R32 turbo cand demareaza mai bine decat masini cotate foarte sportive ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!