Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

au fost si in cazul meu carcotasi cu afirmatii de genul "mai bine iti luai un golf de 131 cp" etc..etc...

vreau sa iti spun ca in actuala configuratie am dat fum destulor masini mai "dotate" (golf V tdi gt, polo gti, bmw 320 d, opel signum 2,2, a6 2,5 tdi). chiar si cu un seria 5 model nou diesel m-am luat odata dar m-a facut pe viteza maxima... pe la 220 l-am pierdut. deocamdata nu pot emite pretentii prea mari dar cu fiecare etapa de modificari realizata cresc simtitor si performantele.

urmatorul pas e volanat usurata. abia astept sa vad cum va accelera atunci! :sick:

Link către comentariu
  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scuze ca te contrazic dar...Polo GTI exclus...doar daca GTI era doar un sticker.

Iar la 2,5 TDI iar e greu de crezut. Eu am ALH si mai am in familie un 2,5 TDI si cunosc foarte clar diferenta.

Tot ce am spus mai sus am spus placand de la premiza ca soferii sunt de aproximativ acelasi calibru.

Oricum bafta in continuare la modificari.

Modificat de mihai_mx
Link către comentariu

@mihai_mx La Polo GTI sunt de-acord cu tine. Dar la A6 2.5TDI nu prea... depinde FOARTE mult care 2.5 era... eu am avut ocazia sa conduc un A6 2.5TDI 150CP si tragea 99% la fel ca fostul meu golf (90CP + soft = 120CP). Diferenta de 30CP dintre golf si A6 se pierdea prin cele ~300kg pe care le avea in plus. Deci tinand cont ca john33exe are mai mult decat doar un soft... un A6 150CP nu vad cum ar putea pune probleme.

Link către comentariu

masina are urmatoarele modificari pana acum:

Strut bar Weichers

Kit ambreiaj Sachs Performance

Jante TSW Catalunya 16”x7J 5x100

Cauciucuri Toyo Proxes T1R 205/55/16

Discuri de frana ventilate si perforate Aitech/HAD

Pl

Modificat de john33exe
Link către comentariu

Brava si la mai mare! Ce pot sa zic decat "Felicitari" :)

Ai facut vreun test, ai idee ce putere si cuplu are masina acum? Sunt doar curios.

La A6 probabil era motorul ala mai putin dopat, ca cel de 180 hp iti "fuge de sub fund". Oricum demne de lauda victoriile lui ALH :D

Link către comentariu

nu am facut test dyno, poate dupa ce mai schimb una-alta.

am condus noul passat 2.0 tdi 170 cp. mi s-a parut mai lenes in modul "sport" decat golful meu.

Link către comentariu

Modificarile sistemului de franare ti-au adus un plus de performanta simtitor? Sunt mai violente?

Link către comentariu

Un upgradre la turbo nu faci?:icon_thumright: Foarte multi bani ai bagat, dar eu zic ca cel mai important lucru este sa te bucuri de ea. Numai bine

Link către comentariu
nu am facut test dyno, poate dupa ce mai schimb una-alta.

am condus noul passat 2.0 tdi 170 cp. mi s-a parut mai lenes in modul "sport" decat golful meu.

te asigur ca doar ti s-a parut...am un prieten cu un passat 2.0tdi 170cp dsg si a batut din mers skoda fabia rs tdi cu soft ~165cp iar masina ta nu are cum sa traga ca un tdi 130cp + soft ca nu ai turbina schimbata...poti sa pui si mama injectoarelor ca degeaba nu ai flow...da-te de curiozitate cu un asemenea passat si vei avea surprize :) si treci pe la master tuner si fa un dyno daca scoti peste 140cp esti sef :D

Link către comentariu

aprecierea cp: nu te contrazic devreme ce inca nu am masurat. insa trebuie luata in consideratie si diferenta de greutate: golf 1310 - passat 1674.

OT: gata cu subaru?

Modificat de john33exe
Link către comentariu

Bravo John! Se vede pasiunea si sa te bucuri de masinuta ta.

Apropos de diferenta la mers, cineva care s-a dat cu o Octavia Superb spunea ca pleaca ca un autobuz, dar la viteza se aseaza la drum, lucru constatat si de mine prin comparatie directa cu cele doua Skode ale mele din semnatura.

Link către comentariu
Modificarile sistemului de franare ti-au adus un plus de performanta simtitor? Sunt mai violente?

a disparut complet efectul de "fading". franarea este mult mai ferma.

acum pot "abuza" de ele oricat.

inca ceva: masinile nemodificate au limitare de turatie. la mine trage continuu pana la maxim. asa ca nu trebuie sa mire cum de am reusit sa "rezolv" pe unul si altul.

foto elocvent. intamplarea face sa fie in a cincea. in celelalte trepte s-a dus chiar pana la maxim. mai mergea si aici dar m-am abtinut.

pt. carcotasi: de obicei merg ca un om normal.

post-8012-1207986106_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Citisem undeva despre aceasta masina, cum ca ar fi fost planuri de lsd. Quaife daca nu ma insel . s-a mai montat ?

Link către comentariu

impresionant ! Am ramas uimit de pasiunea omului ! Asta da pasiune ... felicitari si spor la munca in continuare :mellow:

Link către comentariu
passat 2.0tdi 170cp dsg

Sunt de aceasi parere ca este lenes. Testat la [cenzurat], am facut Passat-ul de 170cp cu Golf-ul meu , doar ca avea cutie manuala.

LE: L-am sunat pe Adrian si este de 140 de cai al lui. Deci nu stiu cum e cel de 170

Modificat de Beşcu
Link către comentariu

Sustin pe baiat ;) BRAVO. Si eu am tot de 90 cp si numai un soft tot de la TCM turbo, si e 4 motion. Te ajuta enorm de mult rapoartele de la cutie mai ales cand e "de facut pe cineva"...dupa aia daca se incepe sa se mearga pe line dreapta si nu mai tzine de demaraj eu unu raman in ceatza.Dar pe drum virajat sau demaraj potzi sa-ti pui capu cu masini cu "pretentii".

Superba masina!!!! Si eu vreau :blink:. Si mie mi fff draga a mea! Nu as da-o pt nici un BMW sau mercedes sau alte masini de fitze mai ales cand le vad ca ies de pe viraje si le depasesc fara drept de apel!

In plus daca sti sa o duci cum trebuie si cum e si modificata eu zic ca pana pe la 170cp fara probl iti potzi bate joc de aia cu "fitze".

Mai ales daca piesa din spatele volanului e si mai "tunata" decat restu masinii. Imi place ca insfarsit vad pe cineva care investeste in chestii care nu se vad :P ci se simt!

BRAVO tine-o tot asa :P

PS pt carcotasi : Nu conteaza care pe care face. E sentimentul care il ai cand vezi ce frustrat e ala din masina aia de 50.000 euro cand iesi de pe viraj si zbori pe langa el, sau cand dai de ceva fitzosi pe drum cu 10 spoilere de juma de tona pe masina ...si nu au nici o shansa sa se tzina dupa tine. Sentimentul ala face toti banii!!!

Link către comentariu
...E sentimentul care il ai cand vezi ce frustrat e ala din masina aia de 50.000 euro cand iesi de pe viraj si zbori pe langa el

Putin offtopic:

Depinde si unde te opresti din zbor :). Unii oameni vor doar sa se bucure de un drum linistit, fara incidente sau ambitii.

Link către comentariu
Citisem undeva despre aceasta masina, cum ca ar fi fost planuri de lsd. Quaife daca nu ma insel . s-a mai montat ?

sa traiesti! :Driver:

acum ca ne-am si cunoscut ai aflat ca nu am pus LSD. de ceva vreme nu prea mi-am mai facut timp pentru masina.

dar acum am un motiv in plus: sa imi iau revansa! stii tu.... :D

Link către comentariu
sa traiesti! ;)

acum ca ne-am si cunoscut ai aflat ca nu am pus LSD. de ceva vreme nu prea mi-am mai facut timp pentru masina.

dar acum am un motiv in plus: sa imi iau revansa! stii tu.... :D

asteptam , asteptam :> :icon_thumright:

Link către comentariu

Sunt si eu un junior in ale G4 si am citit acest topic din scoarta in scoarta si am ramas impresionat pe cat de mult se poate de pasiunea omului. Felicitarile mele !!! si multa bafta la facut... ce iti face tie placere mai mult !!!

Link către comentariu

intrebare: ce consum ai scos dupa modificari?alh-ul e un motor foarte economic si rezistent, nemodificat...

Link către comentariu

tin sa precizez ca eu am un Golf 4 d 131, ASZ 6+1 ... si sunt multumit de el si de cum trage ... am facut si eu destule masini cu ea asa stock... dar vreau sa zic ca l-am vazut pe john cand pleca odata de la piatra si plecam si eu spre facultate ...si am vazut in fata mea ce depasire a facut ... si tin sa zic ca ma ia fara nici o problema ... oricum cand mai ajung pe acasa si esti si tu sunt curios sa fac o tura cu tine daca vrei.ne auzim la piatra.bafta in continuare.

Modificat de bullibutton
Link către comentariu

scuze de intarzierea raspunsurilor.....

consumul de carburant este intre 6% - 8,5% in functie de cat de tare o calc.

spre exemplificare:

piatra neamt - bucuresti, timp de cca 3 ore, fara pauza, am scos 8,43%

piatra neamt - sibiu, fara timp (ca nu mai eram singur in masina :D ) am scos in jur de 6%, cu mici "iesiri" in liniile drepte de pana la aprox. 200 km/h si cateva depasiri mai scurte.

bullbutton >>> eu vin in piatra in fiecare week-end, de vineri pana duminica. daca esti curios sunt dispus la o intalnire "profesionala" :mellow: la profil am nr. de tel.

mai am niste poze de la suceava de la accelerare......

post-8012-1213876992_thumb.jpg

post-8012-1213877003_thumb.jpg

post-8012-1213877013_thumb.jpg

Link către comentariu
bullbutton >>> eu vin in piatra in fiecare week-end, de vineri pana duminica. daca esti curios sunt dispus la o intalnire "profesionala" :vaidecapulmeu: la profil am nr. de tel.

nu-mi trebuie profesionala ...am vazut ce poate golful tau ... doar sa ne intalnim... bafta

Modificat de hbogdan
Quote imens, pastreaza numai informatia utila.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!