Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

Eu cand am incput sa-mi modific masina am pus din prima un ambreiaj mult mai rezistent (~570 Nm).

Macar asa, fie ce-o fi stiu ca am scapat de probleme pe viitor.

Link către comentariu
  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

ceva probleme la masina...chiulasa, o supapa, maine vad exact despre ce este vorba.

cauze...deocamdata nu pot face nici presupuneri...

inca mai caut un cap de pompa de 11 sau 12 mm.

daca are cineva vreo sursa scrieti aici.

Link către comentariu

salut,

iti urmaresc de mult timp povestea masinii

pot spune ca m-am inspirat mult in modificarile aduse masinii mele (octavia 1 ALH, 246000 km)

are cam aceeasi varsta cu golful tau

pot spune ca am trecut cam prin aceleasi schimbari (mai mult sau mai putin):

- duze injectoare kerma pp720

- discuri frana tarrox+ placute ferodo racing

- kit ambreiaj de la Helix, cu volant usurata

- turbo vnt20, FMIC Giwasa + multa bataie de cap

nu stiu cati caluti are acum, nu i-am masurat inca...

si eu am ajuns la schimbatul de cap de pompa, am gasit pe cineva, iti dau detalii pe PM,

Modificat de grigoregtc
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

multumesc, am schimbat capul hidraulic cu unul de 12 mm. era vorba de aceeasi persoana despre care iti spuneam pe pm. e un prieten din buc.

intre timp insa, am fost nevoit sa umblu la chiulasa. pe saptamana viitoare cred ca va fi gata masina dpdv tehnic si atunci o voi testa sa vad ce poate.

o remarca:

pe chiulasa originala, cu care am facut aproape 220.000 km, am observat fisuri la orificiile injectoarelor, care se adancesc spre interior.

:question:

Link către comentariu

am revenit, dupa o scurta absenta

sa stii ca fisurile dintre orificiile injectoarelor si cele ale bujiile sunt normale pe tipul asta de chiulasa, este un defect de fabricatie dar, care nu afecteaza in nici un fel performantele masinii. Fisurile se adancesc spre interior pana la un punct, din cauza ca materialul este subtire.

in schimb sa fii atent la culbutori, sunt piese consumabile, daca bat trebuie neaparat schimbati. din pacate eu nu i-am schimbat la timp, unul s-a spart si a trebuit sa iau si axa cu came, chiulasa si culbutori.

Link către comentariu

nu stiu cat sunt de normale, dar la chiulasa pe care am dat-o jos de pe motor nu exista asemenea fisuri.

am mai vazut o chiulasa cu aceleasi urme pe ea si mi s-a spus ca e de pe un motor care a avut un piston crapat.

concluzionez ca la o uzura normala, fara probleme la motor, acele fisuri nu apar.

Link către comentariu

Salut.In primul si in primul rand BRAVO pentru realizari.Am avut ocazia sa o studiez un pic,im mers chiar,undeva in drum spre Roman.Te ajunsesem pe la 3 Iazuri in vara lui 2010 si am "admirat'o".Bravo inca o data.Sper sa nu fie cu suparare ca iti pun si o intrebare pe aceasta cale.Am vazut distantierele montate la tine pe masina(din link am vazut distantierele).Unul din piticii de pe creierul meu vrea si el distantiere :) .Singura retinere pe care am avut'o pana acum este daca e adevarat ca folosirea distantierelor accentueaza uzura rulmentilor(sau poate si a altor piese la care nu m'a dus capul).Este adevarat?Ai intampinat probleme dupa montarea distantierelor?Suspensia momentana de pe masina mea este una stock schimbata in august 2010(poate are relevanta).Multumesc anticipat si SUCCES la viitoarele modificari ! :icon_thumright: :icon_thumright:

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu

de cand am distantierele pe masina, adica de aproape 100.000 km, nu am sesizat o influenta negativa asupra celorlalte elemente ale suspensiei, probabil si datorita faptului ca grosimea lor este de "doar" 15 mm si sunt fabricate din aluminiu.

am avut o perioada cand le dadusem jos de pe masina si am simtit o usoara modificare a comportamentului in sensul unei la fel de usoare scaderi a stabilitatii laterale.

daca vei folosi distantiere de slaba calitate si, mai ales daca sunt mai groase, cu siguranta vor influenta accelerarea uzurii planetarelor, a angrenajelor rotii si unor componente ale suspensiei.

sugestia mea este ca inainte de distantiere sa pui o suspensie mai buna, nu neaparat de curse, ci mai ferma.

daca vrei sa o pastrezi pe cea stock sunt oricum binevenite distantierele.

va trebui sa fii atent la grosimea acestora pentru ca rotile sa se incadreze normal in pasajul aripilor. de asemenea, cand iei distantiere trebuie schimbate si prezoanele cu unele mai lungi.

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru informatii.Spor in continuare la modificat si la cat mai multe ;) :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu

la configuratie noua, senzatii noi.

dupa reparatii ceva mai indelungate am reusit sa ma bucur de cum trage masina.

diferenta mare cu capul de 12mm! in plus, la sfatul lui stefan (aka grasu :D) am revenit la MAP-ul stock si masina se misca se misca mai bine.

Link către comentariu

imi pare rau ca a durat atat de mult reparatia....

ma bucur ca in sfarsit esti multumit, asteptam restul pieselor cool.gif

si...lumea ma stie de Stefan sau 2fast4you....Grasu imi spun doar prietenii biggrin.gif

Link către comentariu

da, prietene, :blah_: am terminat in sfarsit cu problema.

o sa spun in cateva cuvinte despre ce a fost vorba poate mai sunt si altii in situatia asta, desi nu doresc nimanui.

intr-un timp am sesizat ca lichidul din vasul de expansiune scadea periodic, pana la aprinderea avertizarii in bord.

dupa mai multe investigatii si cautari pe forumuri am realizat cauza: presiunea prea mare din sistemul de racire a motorului.

de unde putea fi? de la garnitura de chiulasa sau, in cel mai rau caz, de la chiulasa.

bun!

demontat chiulasa, schimbat garnitura si un tachet (era uzat), plus semeringuri si cateva maruntisuri.

o gafa facuta de service a fost ca au pornit motorul dupa terminare cu toate ca uleiul nu era la nivel si dupa 30 km facuti prin oras s-a spart un tachet, care a lovit in chiulasa si de aici, pa chiulasa!

am comandat una second completa si, in final, dupa 3 saptamani, masina este din nou functionala.

in timp ce era in reparatii am trimis pompa la bucuresti si i s-a schimbat capul cu unul mai mare (12mm), grasu stie mai multe (cica ar fi de fapt mai mare de 12). e? baga detalii!

dupa cateva sute de km in trafic urban si doar cateva "pedale" fine pe ici si colo am realizat diferenta mare intre cum trage acum si cum tragea inainte. softul inca nu a fost adaptat pentru aceasta din urma modificare dar sunt sigur ca odata cu acest lucru va fi o senzatie mult schimbata.

sunt deja in cautarea unor cauciucuri mult mai late. cred ca voi opta pentru 225/50/16 sau 235/50/16 pentru mersul zi de zi si, daca nu va fi suficient si pentru legale, voi cauta mai late pentru asta.

cateva pareri dupa ultima modificare: consum urban in stil de condus decent in jur de 9/100. rotile se invart in gol pe 1,2 si 3 la plecare in forta. din mers cu treapta 2 pedala la fund rotile patineaza. in a 3-a la fel doar mai putin accentuat.

Link către comentariu

pot sa spun ca e un cap de pompa foarte bun, care o sa iti asigure debitul de motorina necesar pentru 300 CP smile.gif, este tot de 12mm, dar mai sunt cate ceva prin pompa, nu stiu exact, asa mi-a spus si mie tipul la care am facut schimbarea, cum ca este ceva mai mult decat un cap de pompa de 12mm

Link către comentariu

cu rabdare, munca si, bineinteles, bani, voi ajunge si acolo.

putin off topic: pacat de "acel" topic ca a luat asa o turnura.

Link către comentariu
  • 1 month later...

intentionez sa fac inca doua modificari in perioada urmatoare: pompa suplimentara in rezervor si duze mai mari dar nu neaparat in ordinea aceasta.

pentru pompa suplimentara ar fi doua variante din cate am mai cerut pareri: o pompa pe traseu, aproape de rezervor sau o pompa submersibila in rezervor. a doua varianta ar fi mai simpla de aplicat in ideea in care schimb si rezervorul cu unul de PD cu tot cu pompa. aceasta ar urma sa fie pornita pe timpul functionarii motorului, adica legata pe contact.

pentru duze ma gandesc la race 520 stage 2.

Link către comentariu

ideal ar fi sa pui mai intai injectoarele, ca ale tale te cam tin pe loc in mometul asta, dupa care poti sa pui si pompa suplimentara, dar...pana la urma nu conteaza ordinea, atata timp cat le faci pe amandoua

off: dupa ce imi pun carburatoarele, te scot la un "gratar" sa vedem ce si cum... blah.gif.... asta daca nu arunc acolo un 1.8T sau ceva tedi(am prea mult loc sub capota)Driver.gif pana ne vedem.

Link către comentariu
hangyouridols

Pe tdiclub am observat ca se foloseste f mult pompa de inalta presiune de pd 101cp.

Cele stage 2,nu sunt 7holes?Daca da,vezi ca nu sunt prea grozave in comparatie cu cele 5holes,motivul il gasesti tot pe forumul amintit.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • 1 month later...
stefan.adam

bravoo.... imi place... cred ca ar da mai bine cu un intercooler putin (mult) mai mare

Link către comentariu

Fara suparare dar bara asta fata este oribila :eek: , mai bine mergeai pe ceva buza de ed25 sau bara fata completa de R32 si banuiesc ca o sa faci ceva si la bara spate si praguri.

Mi se pare mie sau ai ramas fara suspensie si fara jantele din aliaj? :blink:

Modificat de Auras
Link către comentariu

dupa cum am si scris, masina a devenit mai aerodinamica.

designul, nu ca il ignor in totalitate, dar nu ma intereseaza atat de mult. iar asupra aspectului parerile sunt impartite.

bara originala a fost modificata pentru a incadra fmic-ul si tevile. variantele aftermarket nu se potrivesc fara interventii.

fmic-ul il voi schimba cu unul la fel de inalt dar mai lung. asta dupa ce mai scurtez traseul de admisiei. apoi din nou refacuta bara.

eu sunt multumit de aspect si, in primul rand de noul coeficient aerodinamic :D

Link către comentariu

E racheta americana sau ruseasca? Ca de raza lunga sigur e!

Cata putere ai putut sa scoti din amaratu asta de motor! Da-i motorina si multa talpa, but drive safe :D

Link către comentariu

se poate si mai mult de atat. continui cu modificarile usor usor :rolleyes: ca sa ma obisnuiesc din mers...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!