Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

astazi am facut o excursie la iasi la dynopower, la florin.

masuratorile au evidentiat 150 cp si 375 nm la roata, asta inseamna 170 cp la volant, cu gt 2052, duze pp520, pompa de injectie stock, ambreiaj sport, volant usurat si fmic, in conditiile in care softul nu este (inca) optimizat pentru aceasta configuratie.

Link către comentariu

e cam bine . 90-150 .

cat crezi ca mai urca dupa ce ii reglezi softul corespunzator ?

poate faci si masuratoarea aia pe 400m .

zicea colegul redfighter de SUB 15 secunde. pentru o masina de genul golf 4 cred ca e nevoie de peste 250 de cai pentru asa ceva. eu scot cu 180 de cai 16-16,5 in functie de plecare. am facut teste si cu alte masini tot pe aici ca putere si cel mai bine a scos un bmw 325 dus la vreo 210 cai cu destule modificari + slick-uri pe 16(nu patina deloc,la plecare o arunca de pe loc). abia asta a scos 15,3 cel mai bun timp.

Link către comentariu

sunt mai multe elemente care concura la realizarea unui timp foarte bun pe 1/4 de mila.

puterea si cuplul sunt importante dar pe langa astea mai este nevoie si de o cutie de viteze etajata favorabil accelerarilor pe distante scurte.

un raport greutate putere foarte bun este de asemenea important.

golful cantareste 1350 kg iar daca scoti bancheta si scaunul pasagerului nu scade mai mult de 50-70 kg. poate fara fetele usilor si boxe sa mai scada ceva. asa ca o putere mai mare este necesara.

Link către comentariu

eu ma referam la masini de strada, de zi cu zi. ca odata plecat pe panta usurarii, sunt multe de facut. asa poti folosi si un alt soft super-agresiv pentru 2-3 curse care de zi cu zi ar fi prea mult, ai putea pune roti pe 15 late echipate cu slick-uri, sa mergi cu 5 kile de motorina, fara muzica in masina, fara tobe, etc.

masina cu tot ce trebuie pe ea, cu rotile de zi cu zi, cu softul de zi cu zi....intelegi ce vreau sa spun

Link către comentariu

EXE-le este masina de zi cu zi. pentru viitorul apropiat cel putin.

este ceva diferenta intre puterile mentionate de tine: 90 cp din fabrica sunt la volant asa cum sunt si cei 170 la care a ajuns acum. 150 sunt masurati la roata, adica ce ajunge pe asfalt.

ca masina de zi cu zi este nevoie de investitii destul de mari pentru a pastra aceeasi fiabilitate sau aproape aceeasi fiabilitate.

pentru ceea ce spui tu probabil ca sunt necesari cel putin 250 cp la motor.

Link către comentariu

e cam bine . 90-150 .

cat crezi ca mai urca dupa ce ii reglezi softul corespunzator ?

poate faci si masuratoarea aia pe 400m .

zicea colegul redfighter de SUB 15 secunde. pentru o masina de genul golf 4 cred ca e nevoie de peste 250 de cai pentru asa ceva. eu scot cu 180 de cai 16-16,5 in functie de plecare. am facut teste si cu alte masini tot pe aici ca putere si cel mai bine a scos un bmw 325 dus la vreo 210 cai cu destule modificari + slick-uri pe 16(nu patina deloc,la plecare o arunca de pe loc). abia asta a scos 15,3 cel mai bun timp.

Skoda fabia , ATD (101 cai) cu Resoftare si powerbox = masurat profi a scos 16.5

Eu, AVB (101 cai) + vnt17+ FMIC + admisie + soft + .. = 15.9 la un singur test facut pe vag-com, pe drum alunecos. Voi incerca din nou dupa ce trec ploile.! Ma mir ca a ta nu scaote mai bine,sincer

Link către comentariu

am facut si eu 402 m masurati cu vagcomul si am scos 16,2 cu acea marja de eroare de +/- 0,7 sec. asta inseamna ca poate fi 15,5 la fel de bine cum poate fi 16,9. nu cred ca este o masuratoare reala, dar orientativ e in regula.

Link către comentariu

a fost o dupa-amiaza incarcata astazi pentru ca s-a pus un nou soft pe masina.

rezultatul este foarte bun, masina se simte mult mai bine decat inainte. o concluzie care s-a desprins este faptul ca este imperios necesara schimbarea capului de pompa. pot spune ca dupa aceasta operatiune se pot atinge 200 cp.

multumesc pe aceasta cale lui dragos voinea si cristi melinte (reprezentantul tcmturbo din piatra neamt ) pentru timpul acordat si eforturile depuse! :icon_thumright:

Link către comentariu

john33exe vreau si eu alh pe bora mea in loc de sdi?ce zici ce poate?

se poate, bineinteles. gasesti motoare sh la preturi destul de bune. doar ca mai ai nevoie de cateva componente cum ar fi turbo, intercooler, traseu, ceva senzori, alt ecu....

in concluzie e cam complicat si daca pui in balanta timpul si banii bagati realizezi ca e mai convenabil sa vinzi bora ta si sa iei o alta cu motor TDI.

Link către comentariu
MasinaPoporului

Frumos proiect, il urmaresc si eu de ceva timp. La cate modificari ai facut(soft,turbina,injectoare,volant,suspensii) mi se pare un timp mare pe 402 m (16,2). Am si eu un Golf IV ALH break(294.000 km) cu injectoare de AHF(audi de 110 CP),suspensie stock, ambreiaj stock si un soft cu ceva fum. La un test cu VAG-COM am scos :

Metric units

0 to 100 km/h: 10.4 +- 0.74s

400m: 17.5 +- 0.73s, @130 km/h

90-120 km/h: 5.9 +- 0.75s

200 meters: 11.4 +- 0.70s, @104 km/h

Plus de asta softul nu are limitare de cuplu, si oricat m-as chinui sa plec de pe loc, rotile patineaza(cauciucuri de prin 2004 KHUMO). Eventual sa plec doar din ambreiaj sau sa o tin la 1100-1200 rpm. Pierd 1-2 secunde la plecare.

Mult succes in continuare la modificari.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu

este din ce in ce mai dificil sa imbunatatesti timpul pe 402 m iar modificarile trebuie sa fie din ce in ce mai drastice, implica interventii majore si cheltuiala pe masura.

daca ar fi sa fac o trecere in revista la etapele parcurse de mine pana acum si urmatoarele ar arata cam asa:

120 cp - soft

141 cp - duze injectoare + soft

170 cp - cele de mai sus + turbo marit + FMIC + ambreiaj sport + volant usurat + MAP pt 2 bar + suspensii si frane pe masura

~200 cp - cele de mai sus + cap hidraulic pompa injectie 11 sau 12mm + sistem de racire a uleiului

~250 cp si peste - upgrade la cele de mai sus + upgrade interne motor (axa cu came, pistoane, biele, arbore) + modificari in transmisie (cutie viteze, planetare, LSD) + pompa de motorina suplimentara + roti mai late

exista si o limita dar este impusa de vointa proprie, de posibilitati, fiabilitatea dorita (fiabilitate mica = performante mai mari si invers)

si bineinteles ca mai sunt si altele care ajuta la adaugarea de cai putere si la modul cum sunt acestia pusi la pamant: admisie de aer, evacuare, usurarea caroseriei etc, etc...

bani, cunostinte si idei

Link către comentariu

Salut!

In primu rand felicitari pentru munca depusa la masina si sper sa iti aduca cat mai multa satisfactie! Acestea fiind spuse o sa te contrazic cu privirea la cele spuse mai sus , ai exagerat un pic cam mult cu lista de modificari pentru 250 de cai ...... eu merg si acum cu ambreiaju stock volant stock interne stock si masina nu are nimic merge foarte bine nu papa ulei sau lucruri de genu :D multa bafta in continuare fumigena :icon_thumright:

Link către comentariu

pentru a se pastra o fiabilitate crescuta este nevoie de ceea ce am descris mai sus.

dupa ce am schimbat vnt15 cu vnt17, avand ambreiaj stock valeo cu volant cu masa simpla noi, dupa cateva zile de mers prin oras la o accelerare mai brutala motorul s-a turat iar masina nu s-a miscat, cu alte cuvinte ambreiajul a patinat rau de tot. dupa aceasta am pus din nou pe masina kitul spec sport.

Link către comentariu

Mie unu nu mi sa intamplat niciodata asta si am ambreiaju stock si cai mai multi si nm mai multi dar ma rog ! :offtopic: Am atasat un grafic cand masina avea ce se vede in grafic si ambreiaju era in toate mintile lui! Sper sa nu te superi!

post-66184-0-51044400-1290725166_thumb.j

Link către comentariu

Mie unu nu mi sa intamplat niciodata asta si am ambreiaju stock si cai mai multi si nm mai multi dar ma rog ! :offtopic: Am atasat un grafic cand masina avea ce se vede in grafic si ambreiaju era in toate mintile lui! Sper sa nu te superi!

tu nu ai 6 trepte cumva, daca da, in cazul asta ai cu totul alt ambreiaj...care tine pana pe la 500NM stock

Link către comentariu

este diferenta intre un tdi pd si unul cu pompa rotativa . pd-ul rezista cu internele stoc la pana pe la ~250cp . cel cu pompa rotativa pana in ~200 .

Link către comentariu

intre cutiile de viteza 02J in 5 trepte si 02M in 6 trepte este diferenta. asa cum este si intre ambreiajele corespunzatoare.

parca in buzau era un golf 4 1,9 tdi care a scos peste 500 nm cuplu cu ceva modificari si ambreiajul stock.

Link către comentariu

salut,

Frumoasa poveste are acesta masina...la cat mai multi km.

:offtopic:

Pe auto din semnatura am facut si eu cateva modificari:

-mai intai de la 90 la apx. 118 (soft Dragos TCM)

-m-a lasat turbina iar Cipos mi-a recomandat un vnt17, care s-a si pus pe masina

-am scris (tot la Dragos) soft stock de 130 cp

De atunci a parcurs apx.30000km si se comporta ok (multa lume nu-i dadea ambreajului 5000km pana sa moara). Deocamdata nu da semne ca vrea sa patineze, ce-i drept nici nu 'las cauciuc la semafor'.

Ma bate gandul sa o urc la 150cp. Care este calea cea mai buna de urmat (aici ma refer la investitie minima, stricaciuni cat mai putine, a se citi 'batai de cap').

Orice info este binevenit.

Multumiri,

Link către comentariu

pe langa vnt17-le de pe masina poti schimba si duzele injectoarelor cu unele mai mari si ajungi undeva la 160-170 cp. dar la caii astia cuplul se va duce peste 350nm ceea ce necesita un alt ambreiaj.

numai bine!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!