Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

daca ti-ai luat OZ, Team Dinamics sau alte marci de jante usoare, ai vedea ca ai avea performante mai bune, desi sunt mai mari

arata demential de bine masina, mie imi place mult de tot.

Link către comentariu
  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

MasinaPoporului

Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. Si eu incerc sa o "ridic" spre ceva mai multi cai putere, dar mai dureaza. Deocamdata am doar injectoare si un soft. Poate ne vedem intr-o zi prin piatra neamt sa vad si eu mica bestie.

Mult succes la modificat.

Link către comentariu

azi am scos distantierele de pe fata (15 mm SCC) pentru ca la denivelari atingeau cauciucurile de aripa.

in rest e ok.

pe spate scartaie amortizoarele de parca ar freca cauciuc pe cauciuc. mecanicul mi-a spus ca vor face o vreme asa deoarece cat au stat nemontate trebuiau sa fie comprimate. sper sa fie asta...

Link către comentariu

Arata frumos asa lasata, acum mare grija la gropile si craterele patriei :vaidecapulmeu:, cat despre distantiere bine ca le-ai dat jos macar pe cele de pe fata, nu prea sunt yo adeptul acestora, acum evident tu stii ce-i mai bine pentru masina ta

Modificat de yokohama
Link către comentariu

arata frumos lasata asa , dar impart opinia celor de mai sus ca ar merita niste jante mai mari

Link către comentariu

dupa ce va reface pinalti strazile din piatra asa cum au fost in urma cu doi-trei ani ma gandesc sa pun si jante mai mari.

deocamdata sunt bune astea la ce gauri cu asfalt exista...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Intrebare .... Proiect ALH turbo pentru familie.

Am un si eu un ALH si vreau sa il duc undeva peste 115 cp cu un cuplu cat mai bun posibil, si de aceea apelez la experienta ta (ce merita si ce nu).

Inclin mai degraba spre modificari hardware decat de soft (probabil nu o sa pot ocoli modificarea softului).

Deci ce recomanzi pentru a atinge puterea mai sus mentionata, noxele sa fie la acelasi nivel (pentru ITP) SI FIABILITATEA/Consumul CAT MAI APROPIATA DE CEEA A MODELULUI STOCK. Care sunt etapele cele mai "normale si profitabile (raport investitie/efect) ptr acest upgrade"

Sporul de putere doresc sa il folosesc exclusiv pentru depasiri, in special pe intervalul 90-130 km/h treapta 4 si a 5-a. (comportamentul in oras doresc sa se incadreze in clasa "confort", nu conduc sportiv in oras) iar investitia sa aiba un pret corect. Daca schimb injectoarele si turbina, ambreiajul o sa tina la puterea mentionata mai sus ?

Daca schimb ambreiajul cu ce ar trebui sa o fac in conditiile in care doredc o schimbare cat mai "moale =lina=cursiva" fara balbaieli si cu distributie uniforma a puterii.

Am vazut ca ai schimbat intercoolerul si vroiam sa te intreb ce plus ti-a adus acest lucru si unde se observa +-ul in mod paractic?

Merci .

Modificat de portos
Link către comentariu

pentru ce vrei tu, cea mai buna solutie ca raport pret/rezultat este remaparea. te costa in jur de 800 lei, plus minus ceva, in functie de cine furnizeaza softul. modificarile componentelor sunt mai costisitoare si implica oricum si alt soft. pentru remapare nu e obligatoriu alt ambreiaj. intra pe linkul de la semnatura, gasesti si alte detalii acolo.

Link către comentariu
hangyouridols

F frumos link-ul de la semnatura,f explicit si cu info utile sintetizate pe scurt,bravos!Parca imi aduc aminte ca ti-am spus si eu ca tubulatura si(sau) intercooler-ul influenteaza diferenta dintre presiunea actuala si cea ceruta :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

da, se pare ca aceasta ar fi problema.

am in vedere 2 variante: modificarea traseului (scurtare sau micsorarea diametrului) sau o turbina ceva mai mare dar aceasta varianta nu prea imi convine pentru ca va creste si lagul.

Link către comentariu
hangyouridols

Nu ai folosit acelasi traseu(ca si lungime)?;de cat e tubulatura,de 2inch(5cm)?Am masurat tubulatura stock la mine si e de 2 inch si am cumparat tubulatura pt FMIC de aceeasi marime.Ar mai fi o solutie,sa pui un manual boost controler pt vnt(ai americanii asa ceva,gasesti pe kermatdi) si sa cresti presiunea in turbo pana ajungi la MAP request.Btw,in septembrie vin in Piatra in vacanta,daca doresti sa ne intalnim,lasa un nr de tel pe PM.

Link către comentariu

din cauza marimii intercoolerului traseul are alta traiectorie si e mai lung decat cel stock cu peste 1 metru iar diametrul este de 50 mm.

am luat in considerare modificarea traseului si pentru ca ma gandesc la o repozitionare a intercoolerului astfel incat sa pot monta bara fata fara "ajustari".

Link către comentariu
hangyouridols

Ce lungime are intercooler-ul?,1metru mi se pare mult.Al meu are 69cm*14cm*7cm cu iesirea de 5,5cm,iar tubulatura de 5cm.

Link către comentariu

:lol:

intregul traseu este mai lung cu cca 1 metru fata de cel stock. intercoolerul nu are 1m.

Link către comentariu
hangyouridols

Got it! :) ;nu stiu unde imi era mintea cand citisem postul tau :P

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare,

Sunt ok suspensile? Inca nu sau spart sau nu te-ai saturat de zguduiala? Te intreb ca si eu am avut tot TA si s-au spart acuma de 2 luni le avea de mai bine de 10 luni au fost ok la inceput masina mi se parea superba, senzatie, un mic kart dar acuma pe finala aproape ca ma rugam sa mi se sparga sa le pot schimba. Eu acuma am facut o combinatie super, am pus pe fatza normale pe gaz si ulei si pe spate am tot cele sport. II super acuma am si confort si sta destul de bine inca. Bine nu ii ca si inainte in curbe si am vazut ca nu mai le pot lua ca si inainte adica la aceasi viteza si daca insist incepe sa fluiere rotile sau sa plece... Sa ai grija la gropile mari ca nu se sparge pe loc incepe si curge uleiul incet incet. :vaidecapulmeu:

Interesant traseul tau de intercooler.

have a good time

Link către comentariu

chiar ma gandeam sa postez pentru ca au aprut ceva noutati.

referitor la suspensii, se comporta bine pana acum.

este adevarat ca masina este ca un kart, am simtit-o conducand-o si am vazut-o si de afara cand o conducea altcineva.

arcurile din fata cred ca le voi schimba in curand pentru ca e extrem de joasa si ating orice pietricica.

ieri am schimbat ambreiajul cu Spec, kit complet disc+placa de presiune+volant SM usurat.

accelerarile sunt mult mai rapide. imi da aceeasi senzatie ca atunci cand am facut prima interventie asupra softului si am urcat-o de la 90 la 120 cp.

ambreiajul care a fost pe masina arata foarte bine, discul este impecabil, ferodourile sunt ca noi. placa de presiune insa a fost solicitata pe partea de frecare cu ferodourile iar volantul, de asemenea, arata foarte bine.

facand o comparatie intre kitul vechi si cel nou pot sa spun ca volantul SM Valeo neusurat este greu cat intregul kit Spec.

si diferenta se simte, cum am spus-o si mai sus, imi da impresia ca a mai castigat 20-30 cp.

in perioada urmatoare m-am gandit la repozitionarea intercoolerului. ideea pe care o studiez este ceva cu totul deosebit pentru un golf 4, dar deocamdata nu vreau sa dau detalii. sper sa reusesc pana la toamna sa o pun in practica.

Link către comentariu
  • 3 months later...

a trecut ceva timp de la ultimul update, perioada in care au fost ceva noutati: upgrade turbina la gt22 multumita lui cipos.

masina merge ok, se misca mai bine decat cu vnt17-le anterior.

softul inca nu a fost facut pentru turbina asta, mai astept poate reusesc sa schimb si capul de pompa si duzele injectoarelor.

in configuratia actuala am participat cu masina la legale la suceava, dorna, aeroportul floreni, in doua etape, august si septembrie, locul II si I la A, grupe LR. m-am dat la liber si cu masini din B, C si D si am produs ceva victime.

Link către comentariu

am si eu aceasta curiozitate si sper sa reusesc in curand sa o si satisfac dar nu stiu deocamdata pentru ca nu am cronometrat.

Link către comentariu

tare de tot masina, merita toti bani investiti in ea. eu am un golf cu un amarat de 1.4 75 cp :)) tot as vrea sa ii modific putin puterea la motor da nu prea stiu unde si cum si ce trebuie :)) nu vreau mai mult de 25-30 cp in plus. ma poti ajuta cu o informatie ceva te rog?

Link către comentariu

Din pacate, pentru a obtine acesti cai la motorul de 1.4 ai nevoie de cel putin urmatoarele:

Admisie Sport

Evacuare cu catalizator anulat

Axe cu came schimbate, presupunand ca e 16v

Neaparat soft pentru a pune in evidentza cele mentionat emai sus, altfel, fara soft, totul e degeaba

Acesta investitie depaseste 1000 de euro, iar rezultatele sunt mai mutl "daunatoare" (consum marit, fiabilitate redusa, etc) ..

Link către comentariu

:):(:) chiar ma enerveaza motoru ca e prea slabut ca putere si nu imi convine sa o vand ca am bagat mult de tot in ea, fiind prima masina a mea si fara sa ma pricep am luat-o cam cazuta, cazuta rau, si ma gandeam ca ii mai pot face ceva imbunatatiri mici pt 25cp in plus:(

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!